Jump to content

07.05.13 Portsmouth B


hermz

Arsenal vs Pompey  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

And that sums it all up........

 

Etter det eg har lese på nett var vel dette ein heilt typisk kamp frå vår side, der vi berre har oss sjølve å takke for at vi ikkje klarer få det resultat vi trent. Glad sesongen er over eg, så er det berre byrje vente på neste!

Link to comment
Share on other sites

Summerer vel opp sesongen vår det her.. Straffebom, skudd i tverrliggeren og en umulig keeper.

Link to comment
Share on other sites

Utruleg surt å tape tredje plassen. I alle fall ettersom Liverpool ikkje vann sin kamp. Ikkje uvanleg at me brente ein haug med kjangsar. Effektiviteten må forbetrast foran neste sesong. EDIT: Slutt: "Ingen av lagene hadde noe å spille for og kampen ble slik." Eit ganske fantastisk utsagn, sjølv til Tv2 å vere

Link to comment
Share on other sites

Så straffa nå - og det er rett og slett 50/50 for at keeper redder - han gambler på ei side og velger rett. Straffa er knallhard og plasserer den helt greit. Klart straffe skal sitte i mål - men folk hadde ikke klaga slik hvis noen andre hadde bomma.

 

Men synes Baptista er veldig opp og ned.. Han gjør det helt store når han drar av Johnson og setter ballen i james og ut - utrolig bra av han - også det neste øyeblikket er det helt forferdelig.

 

Men kan ikke akkurat si at arsenal har toppa lag heller :(

 

synes fortsatt vi skal prøve å signe han for 1 sesong til for å gi han flere sjanser. god sesongoppkjøring i england - og venne seg til engelske spillet enda litt til

Link to comment
Share on other sites

En kjedeligere Arsenal-kamp tror jeg aldri jeg har sett!!! Og hva i svarte er det med Wenger? Først sier han 3. plassen er utrolig viktig psykisk, men i det neste øyeblikk sparer han veldig mange spillere foran matchen.... Og Baptista da; Ikke nok med at straffen var elendig, men det var en tro kopi av straffemissen hans i 6-3 seieren mot Pool. Akkurat samme høyde og sted, og keeper redder med akkurat samme hånd. Jeg visste med en gang jeg så at Julio skulle ta straffen, at dette ville bli en bom!

Poom virket forresten veldig sikker idag.

 

Når det gjelder klipp så fins det ingen ute på nettet enda, etter det jeg har sett.

 

Men er det ikke dette som har vært erketypisk Arsenal denne sesongen? Når andre lag driter seg ut, så må selvfølgelig vi gjøre det samme. Charlton gjorde jobben sin, ikke vi.

Link to comment
Share on other sites

veldig rart laguttak syns jeg..har ingen grunn til å spare spillere, og de fleste syns vell at tredje er ganske mye bedre enn fjerde..

men men,syns det er veldig mye uflaks som gjør at vi ligger på fjerde og ikke tredje.. song hadde vell et stolpeskudd og..

gleder meg til august :(

Link to comment
Share on other sites

EDIT: Slutt: "Ingen av lagene hadde noe å spille for og kampen ble slik." Eit ganske fantastisk utsagn, sjølv til Tv2 å vere

 

Fy faen er det mulig? Mye bedre med kun mål og kort når det er så dårlig.

 

Jeg synest forøvrig det er litt rart at Wenger først går bredt ut og sier at det viktig å vinne kampen slik at vi får 3.plass for så og spille med et veldig b-preget lag. Et lag som vel kunne blitt forbedret på 4-5plasser. Ikke vet jeg hva han tenker med det, det får gudene vite.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ennå ikke hvorfor Wenger sparte spillere. Ikke har vi noe CL-finale å tenke på, ei heller FA-cup finale. DET ER 3 MÅNEDER TIL NESTE SERIEKAMP FOR POKKER!!!! FA*N SÅ SURT Å TAPE 3.PLASSEN PÅ GRUNN AV WENGER OG BAPTISTA!!

 

Du måtte bare bomme på straffen i din siste kamp i Arsenal-trøya på PUR F**N, JULIO????!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ennå ikke hvorfor Wenger sparte spillere. Ikke har vi noe CL-finale å tenke på, ei heller FA-cup finale. DET ER 3 MÅNEDER TIL NESTE SERIEKAMP FOR POKKER!!!! FA*N SÅ SURT Å TAPE 3.PLASSEN PÅ GRUNN AV WENGER OG BAPTISTA!!

 

Du måtte bare bomme på straffen i din siste kamp i Arsenal-trøya på PUR F**N, JULIO????!!!!

 

For det første; vi taper ikke tredjeplassen pga wenger og baptista i dag, vi taper tredjeplassen fordi vi ikke har tatt flere poeng i HELE sesongen. Greit at vi isolert sett burde kunne maktet tre poeng i dag, men det kan vi si om ganske mange kamper i år.

 

Hva Baptista angår, må jeg si jeg synes mer synd på gutten enn jeg ønsker ham dit pepper´n gror. Julio har tross alt gjort så godt han kan, men etterhvert med stigende fustrasjon hos trenere, fans og ikke minst seg selv. Jeg er forholdsvis sikker på at Baptista ønsket seg et aldri så lite hull i bakken han kunne synke ned i etter straffemissen, det er ingen grunn til å tråkke på en som allerede ligger nede, i hverfall ikke egne spillere. Baptistas dager i Arsenal er trolig talte, og vi får heller ønske ham lykke til videre. Jeg gjør i hverfall det!

 

Om Wengers uttalelser på forhånd, så må han selvsagt si det, han kan ikke gå ut å si at dette spiller ingen trille ! Og laget som sådan var jo så lite samspilt at det neppe kan ha kommet som noen overraskelse at dette ble akkurat så "scrappy" som det ble. Frustrerende, men ikke overraskende. Positiv beholdning var i mine øyne Clichy og Diaby, samt at jeg var glad for å se Hoyte igjen, jeg må innrømme jeg foretrekker ham fremfor Eboue i laget.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor går ALLE på Baptista???

Hadde det ikke vært for han er det langst fra sikkert at vi hadde komt til Ligacupfinalen. Baptista er også årsaken til et par PL-seire.

Og det med straffe, enkelt og greit, han er ikke en straffeskytter!

Akkurat som å satt Gallas i angrepet og forventet mye mål.

Kanskje ikke helt likt, men når Baptsta har hatt 3 sjanser og bommet på alle, ja, da oppsumerer vel det at han ikke er en straffeskytter.

 

Ønsker Baptista god tur "hjem" til Spania og han vil bli godt tatt i mot av meg på Emirates om det skulle bli aktuelt.

 

Takk for alt, Julio!

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ennå ikke hvorfor Wenger sparte spillere. Ikke har vi noe CL-finale å tenke på, ei heller FA-cup finale. DET ER 3 MÅNEDER TIL NESTE SERIEKAMP FOR POKKER!!!! FA*N SÅ SURT Å TAPE 3.PLASSEN PÅ GRUNN AV WENGER OG BAPTISTA!!

 

Du måtte bare bomme på straffen i din siste kamp i Arsenal-trøya på PUR F**N, JULIO????!!!!

 

For det første; vi taper ikke tredjeplassen pga wenger og baptista i dag, vi taper tredjeplassen fordi vi ikke har tatt flere poeng i HELE sesongen. Greit at vi isolert sett burde kunne maktet tre poeng i dag, men det kan vi si om ganske mange kamper i år.

 

Hva Baptista angår, må jeg si jeg synes mer synd på gutten enn jeg ønsker ham dit pepper´n gror. Julio har tross alt gjort så godt han kan, men etterhvert med stigende fustrasjon hos trenere, fans og ikke minst seg selv. Jeg er forholdsvis sikker på at Baptista ønsket seg et aldri så lite hull i bakken han kunne synke ned i etter straffemissen, det er ingen grunn til å tråkke på en som allerede ligger nede, i hverfall ikke egne spillere. Baptistas dager i Arsenal er trolig talte, og vi får heller ønske ham lykke til videre. Jeg gjør i hverfall det!

 

Kunne ikke vært mer enig med Nilsen. Baptista har tross alt stått på og gjort sitt beste hele veien, og er det noen som er klar over at han ikke har prestert godt nok, så er det nettopp Baptista selv. Og rein skittkasting har aldri gjort noen bedre - ei heller med-debattanter klokere...

 

Når det gjelder Wengers rokkeringer, var det umiddelbart svært overraskende. Men, sett i eftertid, er det naturligvis ingen motsetning mellom Wengers uttalte ønske om seier - og store rokkeringer. Wenger vil alltid vinne, uansett hvem vi stiller med. Og at han helst ville ha tredplass er jo innlysende. Men, i dag var altså verdien av å kunne eksperimentere og kanskje få tredjeplass, større enn verdien av å få sett den antatt sterkeste elleveren atter en gang og en noe større sjanse for tredjeplass - hvis noen fikk tak på dette ressonoment ?!?! :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...