Jump to content

07.05.13 Portsmouth B


hermz

Arsenal vs Pompey  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Portsmouth-Arsenal

 

 

Kanal: Canal+SPORT1%20ny.gif

 

Tid/Dato: kl.16.00 13.05-07

 

 

Bane: Fratton Park

 

 

Streams: Stream tråd!

 

 

Skade Info: Injury News

 

 

Arsenal's siste kamp: Chelsea H 1-1

 

 

Portsmouth's siste kamp: Everton B 3-0

 

Om kampen:

Den siste liga-kampen for Arsenal iår! Vi ønsker og avslutte med stil.

Dette oppgjøret kommer nok til å bli tøft,men vi satser på en seier!

Siste oppgjør mellom disse to ble det 2-2 på Emirates Stadium,etter scoringer av Adebayor og Gilberto hvis jeg ikke husker helt feil...

Lykke til!

 

PS: Lagde denne litt tidlig,men da har vi litt tid til å diskutere kampen iforkant

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Dette blir en hard kamp .. Harry Redknapps menn ligger i dag på en 8. plass, kun ett poeng fra UEFA Cup-spill neste sesong, så de kommer til å jobbe hardt !! Viss pool vinner mot charlton så er pool sikret 3.plassen uansett om vi vinner .. Pool har mye bedre målforskjell enn oss så vi får satse på at pool ikke vinner mot charlton å at vi vinner ot pompey :P

Link to comment
Share on other sites

...Viss pool vinner mot charlton så er pool sikret 3.plassen uansett om vi vinner .. Pool har mye bedre målforskjell enn oss så vi får satse på at pool ikke vinner mot charlton å at vi vinner ot pompey :P

nei nei. ikke si det du. vinner liverpool med et. og vi vinner med fire er vi der. men det er jo vanskelig. kan jo vinne med tre også. men da blir det jo likt. hvem får 3. plassen da?

Link to comment
Share on other sites

...Viss pool vinner mot charlton så er pool sikret 3.plassen uansett om vi vinner .. Pool har mye bedre målforskjell enn oss så vi får satse på at pool ikke vinner mot charlton å at vi vinner ot pompey ;)

nei nei. ikke si det du. vinner liverpool med et. og vi vinner med fire er vi der. men det er jo vanskelig. kan jo vinne med tre også. men da blir det jo likt. hvem får 3. plassen da?

 

Men ligger ikke Liverpoool foran oss med ett poeng?

Og da spiller det ingen rolle med målforskjell hvis begge lag vinner!? Eller får en uavgjort! Vi må vinne og de tape eller uavgjort for at vi skal få 3.plassen...

Da må vi se oss slott hvis ikke det skjer! :P

 

Stemmer det n1ck sa!

Link to comment
Share on other sites

...Viss pool vinner mot charlton så er pool sikret 3.plassen uansett om vi vinner .. Pool har mye bedre målforskjell enn oss så vi får satse på at pool ikke vinner mot charlton å at vi vinner ot pompey :D

nei nei. ikke si det du. vinner liverpool med et. og vi vinner med fire er vi der. men det er jo vanskelig. kan jo vinne med tre også. men da blir det jo likt. hvem får 3. plassen da?

 

Men ligger ikke Liverpoool foran oss med ett poeng?

Og da spiller det ingen rolle med målforskjell hvis begge lag vinner!? Eller får en uavgjort! Vi må vinne og de tape eller uavgjort for at vi skal få 3.plassen...

Da må vi se oss slott hvis ikke det skjer! :P

 

Stemmer det n1ck sa!

 

 

 

Vi har like mange poeng som pool nå :D så viss de vinner da må får vi 4.plassen ;) men uangjort for pool og vi vinner 3.plassen til oss :D

Link to comment
Share on other sites

...Viss pool vinner mot charlton så er pool sikret 3.plassen uansett om vi vinner .. Pool har mye bedre målforskjell enn oss så vi får satse på at pool ikke vinner mot charlton å at vi vinner ot pompey ;)

nei nei. ikke si det du. vinner liverpool med et. og vi vinner med fire er vi der. men det er jo vanskelig. kan jo vinne med tre også. men da blir det jo likt. hvem får 3. plassen da?

 

Men ligger ikke Liverpoool foran oss med ett poeng?

Og da spiller det ingen rolle med målforskjell hvis begge lag vinner!?

Da må vi se oss slott :P

 

Stemmer det n1ck sa!

 

Nr 1: Pool har bare 2 mål bedre enn oss i målforskjell (Pool: 55-25 (30+mål); Arsenal: 63-35 (28+mål))

Nr 2: Vi har like mange poeng som Pool; 67.

Nr 3: Hvis målforskjellen mellom to lag er lik, (og poengsummen er lik) har det iallefall tidligere vært det laget som har flest mål scort som tar den høyeste plasseringen.

 

Altså, vinner Pool med ett, vil de da ha 31+ mål, da må vi vinne med tre for å få lik målforskjell som Pool..

Link to comment
Share on other sites

...Viss pool vinner mot charlton så er pool sikret 3.plassen uansett om vi vinner .. Pool har mye bedre målforskjell enn oss så vi får satse på at pool ikke vinner mot charlton å at vi vinner ot pompey ;)

nei nei. ikke si det du. vinner liverpool med et. og vi vinner med fire er vi der. men det er jo vanskelig. kan jo vinne med tre også. men da blir det jo likt. hvem får 3. plassen da?

 

Men ligger ikke Liverpoool foran oss med ett poeng?

Og da spiller det ingen rolle med målforskjell hvis begge lag vinner!?

Da må vi se oss slott :P

 

Stemmer det n1ck sa!

 

Nr 1: Pool har bare 2 mål bedre enn oss i målforskjell (Pool: 55-25 (30+mål); Arsenal: 63-35 (28+mål))

Nr 2: Vi har like mange poeng som Pool; 67.

Nr 3: Hvis målforskjellen mellom to lag er lik, (og poengsummen er lik) har det iallefall tidligere vært det laget som har flest mål scort som tar den høyeste plasseringen.

 

Altså, vinner Pool med ett, vil de da ha 31+ mål, da må vi vinne med tre for å få lik målforskjell som Pool..

 

 

Drit i målforskjellen, pool taper mot charlton :D:D :D

Link to comment
Share on other sites

...Viss pool vinner mot charlton så er pool sikret 3.plassen uansett om vi vinner .. Pool har mye bedre målforskjell enn oss så vi får satse på at pool ikke vinner mot charlton å at vi vinner ot pompey :D

nei nei. ikke si det du. vinner liverpool med et. og vi vinner med fire er vi der. men det er jo vanskelig. kan jo vinne med tre også. men da blir det jo likt. hvem får 3. plassen da?

 

Men ligger ikke Liverpoool foran oss med ett poeng?

Og da spiller det ingen rolle med målforskjell hvis begge lag vinner!?

Da må vi se oss slott :P

 

Stemmer det n1ck sa!

 

Nr 1: Pool har bare 2 mål bedre enn oss i målforskjell (Pool: 55-25 (30+mål); Arsenal: 63-35 (28+mål))

Nr 2: Vi har like mange poeng som Pool; 67.

Nr 3: Hvis målforskjellen mellom to lag er lik, (og poengsummen er lik) har det iallefall tidligere vært det laget som har flest mål scort som tar den høyeste plasseringen.

 

Altså, vinner Pool med ett, vil de da ha 31+ mål, da må vi vinne med tre for å få lik målforskjell som Pool..

 

Åja,har ikke sett tabellen på en stund!

Da stemmer det dere sa da ;)

 

Vi tar 3.plassen nå da... :D

Link to comment
Share on other sites

...Viss pool vinner mot charlton så er pool sikret 3.plassen uansett om vi vinner .. Pool har mye bedre målforskjell enn oss så vi får satse på at pool ikke vinner mot charlton å at vi vinner ot pompey :D

nei nei. ikke si det du. vinner liverpool med et. og vi vinner med fire er vi der. men det er jo vanskelig. kan jo vinne med tre også. men da blir det jo likt. hvem får 3. plassen da?

 

Men ligger ikke Liverpoool foran oss med ett poeng?

Og da spiller det ingen rolle med målforskjell hvis begge lag vinner!?

Da må vi se oss slott :P

 

Stemmer det n1ck sa!

 

Nr 1: Pool har bare 2 mål bedre enn oss i målforskjell (Pool: 55-25 (30+mål); Arsenal: 63-35 (28+mål))

Nr 2: Vi har like mange poeng som Pool; 67.

Nr 3: Hvis målforskjellen mellom to lag er lik, (og poengsummen er lik) har det iallefall tidligere vært det laget som har flest mål scort som tar den høyeste plasseringen.

 

Altså, vinner Pool med ett, vil de da ha 31+ mål, da må vi vinne med tre for å få lik målforskjell som Pool..

 

Åja,har ikke sett tabellen på en stund!

Da stemmer det dere sa da ;)

 

Vi tar 3.plassen nå da... :D

Håper på at alle bortelagene vinner i den siste serierunden da :D

 

Søndag 13. Mai 2007 (Runde 38)

Blackburn - Reading (kl. 16:00)

Bolton - Aston Villa (kl. 16:00)

Chelsea - Everton (kl. 16:00)

Liverpool - Charlton (kl. 16:00)

Manchester U. - West Ham (kl. 16:00)

Middlesbrough - Fulham (kl. 16:00)

Portsmouth - Arsenal (kl. 16:00)

Sheffield United - Wigan (kl. 16:00)

Tottenham - Manchester City (kl. 16:00)

Watford - Newcastle (kl. 16:00)

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner dette. Bare synd Liverpool kommer til å knuse Charlton, og dermed ta 3. plassen.

 

Det spørs, hvis Liverpool fortsetter å spare spillere frem mot CL finalen så tror jeg vi har en mulighet på målforskjellen, men hvis de stiller et någenlunde godt lag så kjører de over Charlton.

Link to comment
Share on other sites

Vi vinner dette. Bare synd Liverpool kommer til å knuse Charlton, og dermed ta 3. plassen.

 

Det spørs, hvis Liverpool fortsetter å spare spillere frem mot CL finalen så tror jeg vi har en mulighet på målforskjellen, men hvis de stiller et någenlunde godt lag så kjører de over Charlton.

 

Jose Reina må gjennomgå røntgenundersøkelser etter å ha pådratt seg en skulderskad så alt kan skje ! Til og med at Reina ikke kan stille opp i Athen :D:D Å dudek skal gå etter charlton kampen i helgen ;) Så da må de inn me reserve keeperen som jeg ikke husker hva heter, men viss Reina har pådratt seg en skulderskade da sier jeg bare : " Liverpool blir KNUST i Athen og VI tar 3.plassen :P:D

Link to comment
Share on other sites

Tror egentlig Liverpool kommer til å spare en del spillere mot Charlton.. Kanskje ikke like mange som i disse to kampene før, men ser ingen grunn til å risikere skader før CL-finalen.. Så det er absolutt håp;)

Bolton er vel det eneste laget av de som spiller hjemme siste runde som jeg håper vinner :)

Link to comment
Share on other sites

Kampen mellom Pool og Charlton er veldig "unpredictable", med tanke på at Charlton allerede er rykket ned, og at Pool antageligvis kommer til å spare mange spillere. Uansett må våre spillere ut på banen til Pompey og gi alt for at vi skal kapre 3. plassen.

 

Jeg mener at Hleb bør fortsette på benken, og aller helst ikke komme inn i det hele tatt mot Pompey. Men grunnet evt skader (Rosicky, Freddie) er nok det lite sannsynlig at skjer.. Håper inderlig at både Rosicky og Freddie er klare til å spille. Også skulle jeg gjerne sett Jens på benken denne kampen, men siden det er siste kampen for sesongen, tviler jeg på at Wenger velger å benke ham.

 

Laget som skal slå Pompey og føre oss opp på 3. plassen:

Jens

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Freddie-Gilberto-Cesc-Rosicky/Diaby

Julio-Ade

Link to comment
Share on other sites

Kampen mellom Pool og Charlton er veldig "unpredictable", med tanke på at Charlton allerede er rykket ned, og at Pool antageligvis kommer til å spare mange spillere. Uansett må våre spillere ut på banen til Pompey og gi alt for at vi skal kapre 3. plassen.

 

Jeg mener at Hleb bør fortsette på benken, og aller helst ikke komme inn i det hele tatt mot Pompey. Men grunnet evt skader (Rosicky, Freddie) er nok det lite sannsynlig at skjer.. Håper inderlig at både Rosicky og Freddie er klare til å spille. Også skulle jeg gjerne sett Jens på benken denne kampen, men siden det er siste kampen for sesongen, tviler jeg på at Wenger velger å benke ham.

 

Laget som skal slå Pompey og føre oss opp på 3. plassen:

Jens

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Freddie-Gilberto-Cesc-Rosicky/Diaby

Julio-Ade

 

 

Hvorfor vil du at Jens skal benkest ? .. Bør komme noen argumenter for at han skal det :)

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen vinner vi 3-1 tror jeg. Tror ingen av lagene har noe og spille for, og arsenal vil sikkert vise at de er og regne med neste sessong.

 

Det har vært nevnt noen ganger allerede, men tydeligvis har ikke folket oversikt over hele tabellen. Pompey har absolutt noe å spille for, nemlig UEFA cup plass. Det skiller 3 poeng mellom lagene fra 4-7.plass.

De er sterke på hjemmebane, og de har fantastiske fans. Tror dette blir tøft!

Link to comment
Share on other sites

-----

 

 

Hvorfor vil du at Jens skal benkest ? .. Bør komme noen argumenter for at han skal det ;)

Fordi jeg mener at i de siste kampene har han ikke virket særlig motivert. Tror han kan ha litt godt av å kjenne benken i baken igjen snart, slik han gjorde det for noen sesonger siden, og kom tilbake å storspilte...

Link to comment
Share on other sites

Eg syns at Baptista skal få spele. Det er trass alt hans siste kamp. Likegyldig til kven som står i mål. Håpar (og forlangar?) at me avsluttar med stil.

Avsluttar me med ein kjempekamp, er det ikkje så farleg om me mistar 3 plassen.

Enig, så lenge guttene viser en skikkelig arbeidsinnsats er jeg fornøyd

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...