Jump to content

07.05.13 Portsmouth B


hermz

Arsenal vs Pompey  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg fatter ennå ikke hvorfor Wenger sparte spillere. Ikke har vi noe CL-finale å tenke på, ei heller FA-cup finale. DET ER 3 MÅNEDER TIL NESTE SERIEKAMP FOR POKKER!!!! FA*N SÅ SURT Å TAPE 3.PLASSEN PÅ GRUNN AV WENGER OG BAPTISTA!!

 

Du måtte bare bomme på straffen i din siste kamp i Arsenal-trøya på PUR F**N, JULIO????!!!!

 

Greit nok at man er skuffa, men det får nå være måte på. Sånne type innlegg hører bedre hjemme på VGD og ikke her.

 

Skuffende med 0-0. Jeg ble veldig overrasket over det laget Wenger tok ut, men i bunn og grunn så er det jo greit å gi de andre spillerne sjansen også. Skulle gjerne blitt nr fire, men det viktigste er at vi har klart CL kvalikk neste sesong. Nå får vi håpe på en god sommer og at vi slår tilbake for fullt neste sesong.

 

Veldig synd at Baptista bommet på straffen. Hvis det blir slik som ryktene tilsier at Baptista reiser tilbake til Spania, så hadde det vært veldig fint for han om han hadde avsluttet Arsenal karrieren med et mål. Veldig trist.

 

Come on you GUNNERS! :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

En nitrist affære.. Ingen av lagene spilte med noe særlig glød og hele kampen bar preg av at dette var sesongens siste kamp. Rart Arsenal ikke kjørte på mer for å få en goal og sikre tredjeplassen men det er nå så..

 

At alle hakker løs på Baptista irriterer meg litt.. Mannen prøver og prøver og får det til innimellom. Synes faktisk han viste glimt av at han egentlig er en kjempespiller i dag. Kom seg til flere gode sjanser og gir aldri opp.. SYnes det er synd at han ikke rakk å markere seg nok til å få en permanent overgang for tror han ville blitt god for oss med mer tillit over tid..

Link to comment
Share on other sites

At alle hakker løs på Baptista irriterer meg litt.. Mannen prøver og prøver og får det til innimellom. Synes faktisk han viste glimt av at han egentlig er en kjempespiller i dag. Kom seg til flere gode sjanser og gir aldri opp.. SYnes det er synd at han ikke rakk å markere seg nok til å få en permanent overgang for tror han ville blitt god for oss med mer tillit over tid..

 

Nekter å tro at han kunne blitt bra. Mislykkes i alt han foretar seg, dårligste spissen siden Kaba Diawara.

Link to comment
Share on other sites

"alle" går løs på baptista? er jo nå 4-5 på rad som har sagt at "alle" går løs på baptista..

man skal score på en straffe, og hvertfall ikke bomme på tre av tre!

slutt å være overbeskyttende

 

Det er ikke snakk om å være overbeskyttende, men om kanskje å være litt menneskelige. Ingen bestrider at Baptista, med noen få enkeltkampers unntak, har hatt en dårlig sesong i Arsenal. Det er vel heller ikke mange som ser for seg at han blir værende på Emirates. Og dette vet Baptista meget vel selv.

Til tross for at han har vært på lån, er han som Arsenalspiller å betrakte, og så lenge han prøver bør han få vår støtte. Det hadde vært noe helt annet om han ikke hadde vist interesse. Bare det at han ønsket å ta straffen selv om han hadde bommet på de to forrige, viser jo at han VIL score. Alle kan bomme på straffe, men tre av tre er selvsagt ingen god statistikk.

Baptista er per nå ikke god nok for Arsenal, men det betyr ikke at han er en dårlig spiller. Han kommer til fryktelig mange sjanser, og jeg tror at Baptista kan bli en god målmaskin for en annen klubb, men ikke i Arsenal. For mye har gått i mot The Beast til at han blir noen hit i klubben vår, men at han er en dårlig fotballspiller er jeg ikke med på.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er flott å se at hvertfall noen her er voksne nok til ikke å slenge dritt og banne og sverte over Baptista. enkelte her har innlegg som matches innleggene til 10åringene på VG-d.

 

Baptista har prøvd - han har lykkes noen ganger, men desverre feila i majoriteten. Han har putta noen viktige mål for oss - og bomma på sjanser som hadde vært viktige. Men det virker alikevel som om folk skylder på Baptista for sesongen her - og det er rett og slett idioti ( sorry for ordbruken ).

 

Skadene på Henry, RvP og alle andre småskader?

Tilvenning av ny hjemmebane?

Uvant posisjonering på 1-3 spillere i hver eneste kamp?

Psykisk motgang ved måltørke?

 

Og sannsynligvis masse andre grunner å trekke frem. Men grunnen til at Baptista har blitt mer tydelig er at han er ny i klubben, og man forventer at en spiller skal prestere med en gang, og gang på gang - spesielt når du er spiss i Arsenal - Og det er fordi vi er godt vant med spisser som putter i endinga.

 

Jeg har også vurdert opp og ned om jeg ønsker Baptista neste sesong, eller om jeg vil ønske han lykke til i en annen klubb. Men jeg har kommet frem til at jeg personlig håper at vi signer Baptista. HVorfor?

 

Enkelt og greit - jeg tror gutten har masse å tilføre ett fremtidig Arsenal-lag. Får gutten hele pre-season på seg, pluss at han får spilt seg inn i laget hvor vi faktisk bruker spillerne på rett plasser - så tror jeg han kan bli en viktig brikke i laget. Kanskje vi får se ett Arsenal-lag som ikke bare spiller klikk-klakk inn og gjennom 16-meter'n, men som slår flere innlegg? Det er vi hvertfall kapable til med de uhyre raske kantene våre - og da tror jeg Baptista virkelig kommer til sin rett. I tillegg kan han bli ett viktig oppspills-punkt i kamper hvor vi presses tilbake, og ikke får spilt langs bakken hele tida.

 

 

Jeg skjønner godt at folk er frustrerte etter sesongen - for det er vi vel alle. Men å skylde på Baptista er ikke riktig! Og som Nilsen sier, han ble ikke noe hit i klubben vår _iår_, men han er slettes ingen dårlig fotballspiller!

Link to comment
Share on other sites

"alle" går løs på baptista? er jo nå 4-5 på rad som har sagt at "alle" går løs på baptista..

man skal score på en straffe, og hvertfall ikke bomme på tre av tre!

slutt å være overbeskyttende

 

Det er ikke snakk om å være overbeskyttende, men om kanskje å være litt menneskelige. Ingen bestrider at Baptista, med noen få enkeltkampers unntak, har hatt en dårlig sesong i Arsenal. Det er vel heller ikke mange som ser for seg at han blir værende på Emirates. Og dette vet Baptista meget vel selv.

Til tross for at han har vært på lån, er han som Arsenalspiller å betrakte, og så lenge han prøver bør han få vår støtte. Det hadde vært noe helt annet om han ikke hadde vist interesse. Bare det at han ønsket å ta straffen selv om han hadde bommet på de to forrige, viser jo at han VIL score. Alle kan bomme på straffe, men tre av tre er selvsagt ingen god statistikk.

Baptista er per nå ikke god nok for Arsenal, men det betyr ikke at han er en dårlig spiller. Han kommer til fryktelig mange sjanser, og jeg tror at Baptista kan bli en god målmaskin for en annen klubb, men ikke i Arsenal. For mye har gått i mot The Beast til at han blir noen hit i klubben vår, men at han er en dårlig fotballspiller er jeg ikke med på.

 

har vell aldri sagt at han er en dårlig fotballspiller..å bomme på tre av tre straffere er for dårlig ja.. så lenge han prøver bør han få vår støtte? alle spillere prøver vell, og er vell et diskusjonsforum dette.. ikke et støtteforum

Link to comment
Share on other sites

Går det ann å få lasta ned kampen nokon plass? Imers,du pleiar å ha peil på sånt. ;-)

Full match torrent er lagt ut på arsenalclips.tk som vanlig. :D

Unnskyld maset, imers, men eg kjem ikkje inn på sida di.. Hadde du hatt ein direkte link, ville det vært fint. ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor går ALLE på Baptista???

Hadde det ikke vært for han er det langst fra sikkert at vi hadde komt til Ligacupfinalen. Baptista er også årsaken til et par PL-seire.

Og det med straffe, enkelt og greit, han er ikke en straffeskytter!

Akkurat som å satt Gallas i angrepet og forventet mye mål.

 

Årsaken til et par PL seire? Kom med dem så skal jeg høre på deg, men det hørtes meeeget tvilsomt ut her og nå!

 

Og det med straffen.. Ja, han er ikke en straffeskytter, det har du helt rett i. Men hvorfor i pokker skal han ta den forbanna straffen da?! Selv om du for eksempel bruker Gallas som eksempel der, så setter man ikke Gallas i angrep fordet.. Så det var en utrolig dårlig unnskyldning.

 

Og for å summere opp dette, så spør du hvorfor alle går på Baptista...

Jo, alle går på Baptista fordi hadde han satt den straffen der, hadde vi vært på topp tre på tabellen i PL ved sesongslutt!! DERFOR!!! :D [er ikke sur på deg, blir bare så forbanna frustrert over den straffen, så alt går til Baptista..]

Link to comment
Share on other sites

Han er jo selfølgelig ikke årsaken alene til at vi har vunnet noen PL-seire, men noen av måla hans er jo avgjørende, men det var litt dårlig skreve av meg.

 

Jeg også lurer på hvorfor han tok straffen, hvis han kom bort og sa "Jeg tar den!" Da er det hans feil, men hvis spillerne gjor sånn som de gjor mot Edu altså sin siste kamp for Arsenal og lot han få straffen syns jeg ikke det er Julios feil.

 

Han har ikke overbevist i PL, hvis han hadde fått en sjanse til neste år tror jeg vi hadde fått sett det vi håpte på når vi hentet han.

 

 

Forresten: Hvis Baptista hadde scort på straffen hadde han jo vært en helt, for han reddet 3.plassen!

Fotball handler rett og slett om flaks og uflaks.

Link to comment
Share on other sites

Å bomme på 3 av 3 straffar er for dårleg, enkelt og greit. Men er forhåpentlegvis ingen som skylder på han for ein skuffande sesong. Baptista har vist glimt, men ikkje meir. Han prøvde å tilpasse seg England og PL, men feila. Verre er det ikkje. Det var eit ærleg forsøk. Ikkje alle klarar å tilpasse seg PL, og Baptista var desverre ein av dei. Vil takke Baptista for innsatsen, men håpar ikkje at me signerer han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...