Jump to content

Thomas Myhre


Ravenghost

Recommended Posts

Hvis Åge Hareide har noen hjerneceller oppe i hodet sitt, bør Myhre aldri mer få spille en landskamp!!! Fy flate er det mulig. Alle kan gjøre EN feil, men TO, eller til og med TRE som han har gjort i disse to kampene er helt latterlig. Sett heller inn Opdal!!! Eller en hvilken som helst annen!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Han er Norges beste keeper uansett. Shit happens. End of discussion.

Link to comment
Share on other sites

Latterlig kommentar det der, Evju. Alle kan feile, men TRE ganger på to kamper!!!!

Nå har han ene og alene sørget for at Norge er så og si sjanseløse på EM-plass!!!

Han kan godt trøstes osv, men han bør vere voksen og si fra seg plassen for alltid!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser også på Myhre som norges beste keeper. Opdal har jeg ikke akkurat analysert, men uansett ser jeg ikke noe problem over at han står for Norge.

 

Du sier at du ikke SER noe problem i at han står i mål for Norge??? Det er bare å SE kampene lørdag og idag!!! Vanskeligere er det ikke!!!

Link to comment
Share on other sites

Han har vært knallsolid for Norge med unntak av to kamper nå. Og målet han slapp inn i forrige kamp ble blåst ut av proporsjoner som en kjempetabbe. To store tabber i dag, utvilsomt.

 

Han er ingen superkeeper, men han er fortsatt utvilsomt Norges beste.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vært bedre med Bolthof, Opdal eller noe sånt. Og jeg er verken VIF eller Brann-fan!!! Holder med LSK og da burde jeg hatt lite til overs for de to. Det sier alt om hvor rævva Myhre er!!!

Man kan mene mye, men fakta kan man ikke mene noe om. Man kan ikke mene at Mount Blanc er høyere enn Mount Everest. På samme måte kan man ikke mene at Myhre er Norges beste keeper.

(Dette var kanskje å ta litt hardt i, men jeg har fått frem poenget mitt)

Link to comment
Share on other sites

Ferdigheter i fotball er ikke fakta. Hvor har du fått det fra?

 

For øvrig, er det noen man burde kvitte seg med er det TV-reportere. "Hvordan har du det nå?" i 14 forskjellige varianter? Flaut.

 

Har ingenting annet enn sympati for Myhre nå. For øvrig en stort sett bra gjennomført kamp av Norge.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også sympati for Myhre nå. Tro det eller ei. Men man bør skille mellom det mellommenneskelige og det profesjonelle. Profesjonelt bør han ta ansvar for sine handlinger og "gå".

 

Forresten er jeg helt enig i det med intervjuere med tullespørsmål

Link to comment
Share on other sites

Jeg støtter Evju!

Alle keeprer kan ha dårlige perioder....

Man kan ikke si at han ikke er god nok for Norges landslag, etter to kamper.

 

Han har tross alt ikke spilt kamp på lenge, og de kampene han har spilt tidligere, har han spilt som NORGES BESTE KEEPER, som Evju sier.

 

Jeg er sikker på at han får tilbake den gamle gode formen, før eller senere!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også sympati for Myhre nå. Tro det eller ei. Men man bør skille mellom det mellommenneskelige og det profesjonelle. Profesjonelt bør han ta ansvar for sine handlinger og "gå".

 

Det ville vært alt annet enn profesjonelt. Det profesjonelle her må være å legge det her bak seg, og slå hardt tilbake. Vise hvilken god keeper han faktisk er.

 

Finn en norsk keeper som ikke gjør tabber, så kan vi snakke :P Myhre er den som kommer nærmest!

 

Og forresten, Fabien Barthez, en klovn uten like, vant VM og EM med Frankrike. Konklusjon: selv gode keepere driter seg ut.

Link to comment
Share on other sites

Myre er jo helt ute av form, med tabbe forrige kamp og to giga tabber i dag. Skjønner ikke hva han gjør på banen, men eg Skal ikke refse myre mer, men derimot Hareide som velger å bruke spillere som er ute av form, og som ikke har spilt fast på laget sitt. Nei, pakk snippeska de Hareide, det her e førr dårlig.

 

Endelig overasker landslaget med scoringer og så ødelegger 1 person alt. Nhææææ e det ikke typisk Norsk møkkafotball? Sverige og Danmark spiller 10 ganger bedre enn hos :P

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder Barthez, er han et kapittel for seg selv. At han så lenge ble foretrukket foran bl.a Coupet, er jo helt utrolig. Når det er sagt, så mente jeg at han bør gi seg på landslaget nå og la andre få sjansen. Myhre har brukt opp tabbekvoten nå. Hadde det vært en spiss som hadde bomma på tre straffer på rad, hadde han neppe fått skyte flere straffer...

Hvis ikke Norge har bedre keepere enn han, har Norge et STORT problem!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi som har levd litt vet jo at alle kan ha en eller to dårlige dager på jobben av og til, det er slik vi mennesker er laget.

Som en gammel keeper vil jeg si at jeg vet akkurat hvordan Myhre har det. Og han er nok den første av alle som innrømmer feila.

Å legge all skyld for at Norge sliter i EM kvaliken på Myhre er jo rett og slett tull. Hvor mange bommerter har spissene gjort på opplagte målsjanser, hvor mange feilpassninger har vi hatt på avgjørende baller osv? Helt sikkert flere en de tabbene som Myhre har hatt. Det er tross alt et lagspill, så å legge skylden på han som står bakerst blir for lett.

Skal Myhre ut av laget? Kan ikke se at det lyser sikkerhet av de alternativ som finnes heller. Myhre vil nok ha godt av å komme tilbake til tippeligaen og spille seg i form igjen, så han er nok fortsatt førstevalget til Norge.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at Thomas har fått et realt slag i ansiktet. Kampen i dag var en skikkelig nedtur.

 

Selvsagt skal man stille seg spørsmålet om Myhre burde ha stått denne kampen etter det som skjedde mot Bosnia. Det er Hareide som har valgt å satse på Myhre nok en gang. Dette til tross for manglende kamptrening gjennom en hel sesong. Hareide vet nok hva Myhre står for og han har garantert vurdert han opp mot for eksempel Opdal. Jeg tror rett og slett av alternativene ikke har vært gode nok til nå. Trolig har dette bildet endret seg.

 

Synes synd på Myhre. Samtidig står det stor respekt av at han umiddelbart står frem på tv og innrømmer sin skyld.

 

Ser vi bort i fra målene, så imponerte Norge i en omgang. Utrolig svak sisteomgang. Vi ble rett og slett r..kjørt. Sånn sett er det ikke mye å si på poengdeling. Tror forresten det var uklokt å kaste innpå så mange ferske fjes på banen.

Link to comment
Share on other sites

I etterpåklokskapens navn vil jeg legge mye skyld for Myhres opptreden i dag på norske journalister. Måten de nærmest terroriserte Myhre for en semitabbe mot Bosnia var ekstremt uprofesjonelt. Er ikke rart selvtilliten hans ikke var på topp...

Link to comment
Share on other sites

Det var ingen semi-tabbe mot Bosnia!!!

Når det gjelder tabbene idag er det kanskje 1% journalistene sin skyld, 1% ballen sin skyld og 98% Myhre sin egen skyld. Myhre har gått ut å beklaget, og da er halve jobben gjort. Jeg BØR våkne opp til vg.no i morgen der det står: "Myhre tar ansvar - gir seg på landslaget"!

Link to comment
Share on other sites

Tror vi er enige om å være uenige jeg Ravenghost :P Håper Myhre hever seg og viser seg som Norges utvilsomt beste keeper. Landslaget trenger kontinuitet.

 

Og, bare så det er sagt: Selvsagt bør man forvente mer av en keeper, uansett omstendigheter.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi er enige om å være uenige jeg Ravenghost :P Håper Myhre hever seg og viser seg som Norges utvilsomt beste keeper. Landslaget trenger kontinuitet.

 

Og, bare så det er sagt: Selvsagt bør man forvente mer av en keeper, uansett omstendigheter.

 

Norges beste keeper er Erik Thorsvedt. :P

 

Og om verdens beste skiløper ikke hadde gått på ski på 9 mnd'er.. er han da verdens beste skiløper?

Myhre har ikke spelt førstelagsfotball fast på leeenge og BURDE ikke starta noen av kampene for Norge. Selvtillit er alfa omega for en fotballspiller og ikke minst for en keeper. Noen gitte situasjoner kan man ikke trene på, selv ikke på landslagstrening.

 

Han er kanskje Norges beste keeper på papiret, men han er ikke i form og har ikke kamptrening og burde av den enkle grunn ikke vært førstevalg.

 

Helt klar ikke Myhre sin feil, men Hareide som gjør en kjempetabbe ved å la han spille.

Oppdahl har stått bra i kampene han har fått, han har også kamptrening og tillit.. burde vært førstevalg.

Håper ikke Myhre får stå for Norge før han VIRKELIG har overbevist på klubblaget sitt igjen. Hareide prekte om å ta ut formspillere når han tok ut landslaget.. her har han gjort en BRØLER av de store.

 

Norge er ute av EM-drømmen og Myhre er på en all-time low. Stakkars fyr.

Link to comment
Share on other sites

Det eg stussar over med Myhre, er at han som profesjonell stort sett har enda opp som andrekeeper.

Her er det to moglegheiter. 1. At målvakter i England, Skottland, Tyrkia og Danmark held eit svært høgt nivå. 2. At han er litt overvurdert, og ikkje held det nivået som skal til på landslaget eller i andre toppklubbar.

Eg har all sympati med Myhre, men er redd det siste alternativet er nærast sanninga.

Link to comment
Share on other sites

Det er så dumt å høre på, jeg er selv keeper, jeg vet selv hvordan det er å gjøre store tapper som avgjør en viktig kamp ! .. Men det finst ikke en keeper i HELE verden som ikke gjør tabber ! Så hive vekk Myhre fra landslaget pga. tabber er noe som aldri skjer ! Dere som ikke er keeper vet ikke hvordan det er, men for å si det sånn så er en keeper tabbe det samme som en spiss som bommer på åpent mål, og det skjer i nesten vææær kamp ! Myrhe har gjort en del tabber på to kamper, men betyr det at han gjør tabber vær eneste kamp ? Nei, akkurat så hvorfor i all-verden skal han vekk fra landslaget ? .. Har enda ikke hørt noen gode argumenter for at han skal vekk ? Det enste er " han har gjort 3 gigant tabber på 2 kamper " men det er ikke nokk for å argumentere for at myrhe skal vekk ...

Link to comment
Share on other sites

Som n1ck sier så kan alle keepere gjøre tabber.

Vil ikke høre noen som sier at Myhre er for dårlig på landslaget.

Han er sikkert bare litt rusten etter liten spille tid i England.

(Han kommer seg)

trukke Jarstein eller Opdal burde stått.

Link to comment
Share on other sites

Som n1ck sier så kan alle keepere gjøre tabber.

Vil ikke høre noen som sier at Myhre er for dårlig på landslaget.

Han er sikkert bare litt rusten etter liten spille tid i England.

(Han kommer seg)

trukke Jarstein eller Opdal burde stått.

 

NETTOPP!

Mannen har ikke spilt fotball, så hvorfor ikke bruke en som IKKE er rusten? Mener du en rusten Thomas Myhre er bedre enn en Opdal i form? Sludder!

Alle kan gjøre store tabber, men det Thomas gjør i disse to kampene er juniorfeil og skal man tillate sånn på øverste hold i Norge, så sier det litt om norsk fotball.

 

Jeg sier ikke at Myhre bør kastes vekk for godt, men det som har skjedd den siste uken bør tilsi at noen andre bør får prøve seg. Helt til Myhre overbeviser i KAMP igjen. Når han starter å være vegg i Viking kan han taes opp til vurdering for landslaget igjen, for det er ingen tvil om at han er god når han er god.

 

Enda en gang: Hareide sin skyld, han burde ikke tatt ut en "rusten" keeper.. Hareide favoriserer Myhre og Andresen.. begge to får plass på laget bare de er frisk. Og ingen av dem har gjort noen bra kamper de to siste.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...