Jump to content

Thomas Myhre

Ravenghost

Recommended Posts

Han er Norges beste keeper uansett. Shit happens. End of discussion.

Dummeste jeg har hørt!! Norges beste keeper gjør ikke slike tabber. Elendig innsats, shaky performance fra start til slutt.

Hvem er bedre en Myhre 'a?

• Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Det som er litt gøy å tenke på er at om Myhre hadde tatt det første målet ville han fort blitt en helt. Hadde han slått ballen over og gjort et lite sprell med kropp (middagsavis redning som jeg kaller det) ja da hadde avisene gjort han til redningsmannen, kommentatorene hadde vel sagt noe slik "Nå er det Myhre som holder oss inne i kampen".

Er faktisk utrolig mange ganger det er slik at redder keeperne så er det en kanonredning, og går den inn, ja så er det en keepertabbe.

Hvor ofte er det ikke at keeper får et skudd rett på seg og kommentatorer og presse folk skryter, fakta er at om ballen hadde gått inn så hadde keeperen vert syndebukken. Har som sagt tidligere selv vert keeper i mange år, og fått erfare nettopp dette mange ganger, fått mye skryt men vel vitende om at det hadde blitt det motsatte om ballen hadde gått inn.

Men for all del, det var to store tabber av Myhre, men poenget er at det er ikke alltid det er langt fra Konge til Toalettvasker.....

Fotball er ofte tilfeldigheter, i dag skriver avisene side opp og side ned om hvor dårlig Myhre var, men svært lite om hvor dårlig laget var. Hadde Tyrkia satt stolpeskudde og noen av de andre store sjansen sine, ja så hadde det vert Norge som lag som hadde fått pepper og ikke bare Myhre. Rart å tenke på, men slik er det.

Norge er ikke bedre, rett og slett ikke gode nok i forsvar, ikke god nok midtbane, og at vi har en spisskrise i Norge er vel det ingen tvil om..... Vi er med andre ord langt fra gode nok til å spille i et EM... Så det er ikke bare Myre sin feil at vi ikke klarer dette...

Først av alt; Det fantes en tråd om Myhre før denne. Menmen...

Jeg er forøvrig helt enig i Chaz sine poster! Vi taper og vinner som et lag. Tapet mot Bosnia, kan vi rett og slett ikke skylle på Myhre. Han var elendig mot Bosnia, men hvem var ikke? Flesteparten var elendige på lørdag!! Kampen i går derimot..

Men Myhre var rett og slett elendig i går. Det samme på Bosnia. 4 store tabber på 2 kamper er rett og slett forferdelig. Han fortjente 1eren på spillerbørsen han fikk i stvg. aftenbladet!

Får håpe han kommer tilbake til fjorårets form, da han var utrolig god.

Thomas Myhre har ikkje vore god i dei to siste kampane. Hadde eg vore landslagssjef hadde eg likevel brukt Myhre i dei to siste kampane, og kven, med handa på hjartet, kan sei at dei ikkje tykkjer Myhre var Noregs beste keeper før dette? Eg meinte det i alle fall, og sjølv om det var keeperar som sikkert kunne stått betre i akkurat desse to kampane, så forandrar det ikkje det faktum at Myhre, til vanleg, er Noregs beste keeper - og mest sannsynlig vil vere det til neste landskamp også.

Jeg støtter Evju!

Alle keeprer kan ha dårlige perioder....

Man kan ikke si at han ikke er god nok for Norges landslag, etter to kamper.

Han har tross alt ikke spilt kamp på lenge, og de kampene han har spilt tidligere, har han spilt som NORGES BESTE KEEPER, som Evju sier.

Jeg er sikker på at han får tilbake den gamle gode formen, før eller senere!

Støtter Evju [og dermed Myhre] i denne diskusjonen!

Når noen gjør en tabbe [eller tre] så blir det alltid ropt på "ut, ut, ut" etc... Det er spesiellt keepere som blir hengt mest ut slik.. det er selvfølgelig pga. deres skjebnesvangre plasseringen på banen, som gjør dem viktigere enn enkelte andre spillere i andre posisjoner. F.eks hvis en midtbanespiller mister ballen til en motstander på midten, motstanderlaget contrer og scorer på en liten miss av keeperen. Da er det keeperen som får all skylda. Midtbanespilleren som mista ballen får ingenting på seg for det. Det blir helt feil synes jeg. Det jeg vil frem til her, er altså at keepere får mer kritikk enn andre pga. sine tabber. Derfor er det ikke alltid man skal hyle "selg, selg" med en gang en keeper gjør en tabbe!

Se f.eks på Lehmann! I forfjor gjorde han opp til 3 tabber i nesten hver kamp. Wenger var tålmodig, og lot han spille [lot Almunia skremme ham litt ved å gi ham noen kamper fra start] og etter hvert ble Lehmann en svært etablert keeper, og ble kåret til årets keeper i fjor! Tygg litt på den før dere skjeller ut Myhre!

Men for den saks skyld, så har jeg lenge vært i tvil om hvem som er norges beste keeper. Har lenge ment at Opdal skal få sin sjanse. Men jeg er verken mer eller mindre i tvil om dette etter de tre tabbene til Thomas.

No hadde vel dei fleste redda dei 2 måla i går!

Ja de hadde de kanskje, men! De kunne kanskje tabbet seg ut på enn annen måte. De kunne like greit vert Buffon, alle kan gjøre enn tabbe enn gang iblant. Elns støtter jeg Evju og Helmik'n 100% i denne tråden.

Enn ting til Myhre er NORGES beste keeper! Bastabom :unsure:

Ps. Har noen klipp av tabbene til Myhre?

Dette sier dere kun fordi dere er Viking supportere og tør ikke annet enn å støtte denne møkka dårlige keeperen.

Dette sier dere kun fordi dere er Viking supportere og tør ikke annet enn å støtte denne møkka dårlige keeperen.

Hold kjeft hvis du ikke har noe saklig å komme med!

Noe mer idiotisk har jeg ikke hørt på lenge! Helt patetisk å komme med slike kommentarer!

Håper du kan spare deg for slikt neste gang! Helt idiotisk å komme med slike ubegrunnede beskyldninger!

Forresten så utelater du Evju oppi det hele her.. Det viser jo at du bare har plukket ut de som er Vikingfans her, uten å bry deg om de som ikke er det!

Hold kjeft!

Hold kjeft hvis du ikke har noe saklig å komme med!

Noe mer idiotisk har jeg ikke hørt på lenge! Helt patetisk å komme med slike kommentarer!

Håper du kan spare deg for slikt neste gang! Helt idiotisk å komme med slike ubegrunnede beskyldninger!

Forresten så utelater du Evju oppi det hele her.. Det viser jo at du bare har plukket ut de som er Vikingfans her, uten å bry deg om de som ikke er det!

Hold kjeft!

Ok, jeg er ingen Viking fan ! Men harregud skjerp dere ! Jeg støtter Myhre 110 % !! Han blir slaktet av alle avisen, hvorfor ? Ok, kansje han tabbet seg ut, men i all verden alle har dårlige dager i hvertfall viss han ikke har hatt kamp trening, er ikke litt Myhre sin skyld det er Hareide som lar han spille med så liten selvtillit, ingen andre !

Vi må støtte Myhre i den perioden her, ikke be ham gå!:unsure:

Man kan godta en feil, men når det er 4 store tabber og 3går i mål på 2 landslagkamper etterhverandre begynner det å bli litt tafatt.. Men han må ikke la det gå inn på seg, jeg tror det kan være derfor han tabbet seg ut mot Tyrkia også.. Men jeg ville nok brukt Opdal.. Myhre får jo ikke spille for Charlton og har knapt noe keepertrening..

1.Juli ? Skal han ikke spiller før ?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...