Jump to content

Mario Gomes


pacman

Recommended Posts

Arsenal, Liverpool contact Stuttgart for Gomes

tribalfooball.com - March 02, 2007

 

Arsenal and Liverpool have made contact for exciting Stuttgart striker Mario Gomes.

Stuttgart officials have recognised that they have a battle on their hands holding onto the youngster ahead of the summer market.

 

Tuttosport says Juventus have already opened talks over £15 million-rated Gomes, however they face competition from both Arsenal and Liverpool.

 

vet lite om denne spilleren, men baptista har jo ikke slått til helt, så hvis wenger ikke kjøper han så må jo vi ha en ny, men har ikke gidd opp håpet om eto jeg

Link to comment
Share on other sites

har fortsatt tro på baptista jeg... :D

men siden reyes ikke er bestevenn med ledelsen i real kan det vel tyde på at den spanske flue vender litt skamfull tilbake til oss.

 

men hvis vi nå ikke kjøper baptista likevell syns jeg robinho i real er et kvalitetskjøp!

Link to comment
Share on other sites

har fortsatt tro på baptista jeg... :D

men siden reyes ikke er bestevenn med ledelsen i real kan det vel tyde på at den spanske flue vender litt skamfull tilbake til oss.

 

men hvis vi nå ikke kjøper baptista likevell syns jeg robinho i real er et kvalitetskjøp!

 

Vet egentli veldig lite om denne Mario så jeg vet ikke om det er lurt å kjøpe.

Men syns også at Baptista har vist bedre og bedre takter. Men han mangler en hel del for å bli en klassespiss i PL.

 

Jeg tror ikke at Robinho ville vært noe bra kjøp. Han er ekstremt teknisk og kjapp i beina. Men jeg tror ikke han ville blitt noen hit i PL vis han ikke klarer det i Spania.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Han har også 7 assist og ligger på 3. plass på poengligaen om jeg ikke tar helt feil. Han er høy, dvs. at han mest sannsynlig er god på hodet. Det vil være bra både defensivt og offensivt. Spørsmålet er om vi trenger han siden det kan bremse utviklingen til en Bendtner som kommer til å kreve spilletid. Nå skal vel kanskje Baptista vekk så det er vel kanskje plass til han, særlig med tanke på hvor ofte vi pleier å ha skade på spillere. Men det er en stiv prislapp på han, og Huntelaar / Klose er kanskje en spillertype vi trenger mere?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Guest kellex

Hmm, ser det er flere steder som prater om dette at Gomez har signert for oss, tviler på det da Wenger skal satse på Bendtner og at Van Persie helt sikkert vil kunne fullføre en full sesong. Meget god spiller men det blir nok bare drømme tenkning at vi skal skaffe litt mer styrke på topp slik at vi kan få litt mer "killer instinct".

 

http://www.guardian-series.co.uk/sport/ars...nal_striker.php

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=_WD3XLLPBZA&feature=related

Link to comment
Share on other sites

Ryktet er fra tribalfootball.com, våkn opp gutter.

 

Våkn opp selv.

 

Førsteposten er skrevet i mars 2007. Ryktet har blusset opp igjen, med langt mer pålitelige kilder enn tribalfootball.com.

Oi, hehe. Så ikke det.

 

Lite søvn i natt... B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Wenger har jo sagt at han ikke trenger flere spisser, og når han i tillegg har hentet hjem Vela er vel dette lite trolig med mindre noen drar, og jeg tror ikke Wenger har en stor trang til akkurat det. Måtte vel i såfall vært Eduardo ut og Gomez inn.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Gomez har tidligere vært linket til oss, og nå blir han linket igjen. Spennende spiller, fikk ikke vist seg frem i EM i det hele tatt og brant sjanse på sjanse, men han er uten tvil en veldig god spiller, alle statistikker på denne karen viser det. Han er fortsatt bare 23 år gammel, og for 9m £ så tror jeg at Wenger burde slått til, forutsett at en av spissene våre stikker i løpet av sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...