Jump to content

2007.01.28 Bolton H


Imerslundinho

Recommended Posts

Arsenal - Bolton

Søndag 28. januar 2007 kl. 17:00, norsk tid - Emirates Stadium

 

TV-kanaler:

Sky Sports 1

SportN

 

Streams:

Myp2p.eu

Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Dommer:

Mike Dean

 

Skader og suspensjoner:

Gilberto (Suspendert)

William Gallas (Thigh)

Robin van Persie (Brukket et lite bein i foten)

Alex Hleb (Hamstring)

Emmanuel Eboue (Ankle)

Johan Djourou (Hamstring)

Fredrik Ljungberg (Hamstring)

 

Klipp fra kampen:

Arsenalclips.tk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Nå skal vi ha revansj for det sure tape mot Bolton tideliger i sesongen.

Wenger kommer til å stille med det beste laget han kan stille med.

Han har akkurat nå 6-7 spillere på skade-listen, men han har allikavell et lag som skal vinne greit mot Bolton!

Så får vi se om gutta er så tøffe som de sier de er..

 

Skal bli spennende å se hvem han setter på høyrekanten nå som Hleb, Freddie og Eboue er skadet.

Allt ligger vell i kortene at det skal bli Theo som starter.

Men Wenger var ute å sa i dag at Theo er i en liten "dip" i formen, så det spørrs.

Hvis det ikkje blir Theo så blir det meget mulig at Denilson spiller der?

 

Julio leverte inn nok en god søknad for å starte, men tror nok at det blir ade og titi på topp, så kommer nok julio innpå hvis ikke ting går som det skal.

Gilberto må stå over denne kampen også, noe som er synd siden han er en meget viktig spiller.

Og han er sterk og god i duellspill..

 

Hvis vi ikke scorer et tidelig mål så er det meget stor sjanse for at dette blir en meget vanskelig kamp.

Men for all det la oss ikkje håpe at det første tapet på emirates kommer mot Fat Sam..

 

tipper dette laget:

Jens

 

Hoyte Kolo Senderos Clichy

 

 

Theo Cesc Flamini Rosicky

 

Ade Henry

 

almunia, Denilson, Baptista, Aliadiere, diaby

 

Ble plutselig usikker på ossen benken kom til å se ut..

Er vell ikkje noe forsvarsspillere på min benk, men vi har jo flamsteren på banen..

Link to comment
Share on other sites

Fint vi skal spille hjemme på Emirates eller så hadde vi fått bank igjen...

 

Men, denne kampen må vi stille med beste laget vi har, blir en veldig vanskelig kamp, og håper Wenger ikke sparer noen spillere! Kan heller gjøre det mot Tottenham.

MEn trur det blir vanskelig og at vi vinner knepent 2-1... Bolton tar ledelsen( om er vanelig på emirates) så snur vi til 2-1 med Henry og Fabregas som mål scorere

 

Gleder meg skikkelig!

Link to comment
Share on other sites

Er litt redd foran denne kampen her, på grunn av idiotiske vurdringer av Wenger når han hadde med både Eboue og Hleb mot Tottenham går vi fra å ha en fantastisk høyreside med Eboue og Hleb til en dårlig en med Hoyte og mest sannsynlig Walcott. I tillegg til dette mangler vi en verdensklassespiller i hvert ledd av sentrallinjen. Synes Wenger må vurdere Denilson fra start etter den veldig gode ligacupkampen hans. Denilson passer og bede i forhold til at det Arsenal sikkert kommer til å ha ballen oppimot 70% av tiden. har skjedd i ligaen at de hadde sånn 72 :blink: Litt leit å si det, men dette er det beste vi kan stille i helgen:

 

Almunia(Blir jo selvfølgelig Lehmann)

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

Walcott-Denilson-Fabregas-Rosicky

Adebayor-Henry

 

Motivasjonen til spillerne bør absolutt være på topp foran denne kampen med tanke på at Bolton slo oss ut av FA-cupen i fjor og slo oss 3-1 i ligaen. Håper virkelig at Henry viser litt mer innsats enn han gjorde mot ManU. Han er kaptein og bør gå litt foran med et godt eksempel. Greit at Henry avgjør kampen for oss mot ManU men han kan jobbe litt likevel.

 

Lykke til alle gunners!

Håper inderlig vi klarer å beseire enda et tøft hinder på veien til Wembley!

Link to comment
Share on other sites

Off, gruer meg litt. Altfor mange sentrale spillere som er skada. Allikevel har jeg litt trua, men dette blir veldig, veldig vanskelig, og jeg ønsker så absolutt ikke at vi taper vår første Emirates kamp mot Bolton, det ville vært fryktelig. Tips til resultat: 2-1 til oss. Redd det blir Uavgjort.. Men for all del, dette kan vi klare.

 

laget:

 

------Jens------

Hoyte--Kolo--Phil--Clichy

Walcott--FAB--Flamini--Rosicky

-------Ade----Henry----

 

Benk: Ali, Baptista, Denilson, Connolly, Almunia.

 

Skal ikke se heeelt bortfra at Fabregas blir skjøvet ut på høyrekanten, slik at Baptista går på midtbanen, og setter Walcott på benken. Meget godt mulig.

Link to comment
Share on other sites

Iflg Wenger så spiller ikke Lehmann mot Bolton da han kommer til å bli hvilt. Så det blir Almunia i mål...

 

“Well I have 14 players available in the next two games so the choice is quite reduced,” said Wenger. “But the advantage is I have no decision to make. I think Thierry will play but Jens is out just to rest him.”

Link to comment
Share on other sites

Sist kamp mot bolton tapte vi jo 3-1,men håper

det ikke blir så pinlig som sist gang <_<

Det var jo ikke bra og tape 3-1,men jeg tror nok at vi skal klare og

ihvertfall og ta poeng i denne kampen.

 

 

Dette er Fa cup. Det deles ikke ut poeng her :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Som alltid er jeg bekymret når vi skal spille mot Bolton. Og med den skadelista vi har nå, hjelper det heller ikke.

 

Spent på lagoppstillingen, men kan jo sette opp sannsynlig lag;

 

Lehmann

 

Hoyte -- Toure -- Senderos -- Clichy

 

Walcott -- Cesc -- Flamini/Diaby -- Rosicky

 

Adebayor -- Henry

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har sagt et eller annet feil om poeng i cup???

 

Jepp, Henry#14 var litt uheldig med sin kommentar. Bare se litt høyere opp i topicen.

 

Edit:

 

Hvordan kan du velge Diaby foran Denilson med tanke på kampen mot Tottenham. Diaby var tung rusten til tusen mens Denilson jobbet bra og tidvis briljerte.

Link to comment
Share on other sites

Eg liker aldri å møte Bolton, men forran dette møtet sit eg faktisk med ein god kjensle. Bolton har vært i dårlig form i det siste, og det verker som dei har ein enorm(t) (kvalmande) tru på at dei kan slå oss uansett. Skadeproblemer til tross, så synes eg ikkje dei rammer oss så mykje at det er ein unnskuldning for å ikkje slå Bolton i sundag. Dette laget slår Bolton 3-1:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Walcott - Fabregas - Flamini - Rosicky

 

Adebayor - Henry

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke noe stor-optimist foran denne kampen, men det burde jo være mulig å kunne vinne denne, særlig av den grunn at dette er en hjemmekamp.

 

Liker ikke at Hleb er ute. Synes Walcott har vært litt svak i det siste. Håper dog til å få se nesa til Diaby. Om ikke fra start, så funker det med noen minutter.

 

La oss ta igjen for den siste, sære kampen vi spilte mot dem.

Link to comment
Share on other sites

Er litt redd foran denne kampen her, på grunn av idiotiske vurdringer av Wenger når han hadde med både Eboue og Hleb mot Tottenham går vi fra å ha en fantastisk høyreside med Eboue og Hleb til en dårlig en med Hoyte og mest sannsynlig Walcott. I tillegg til dette mangler vi en verdensklassespiller i hvert ledd av sentrallinjen. Synes Wenger må vurdere Denilson fra start etter den veldig gode ligacupkampen hans. Denilson passer og bede i forhold til at det Arsenal sikkert kommer til å ha ballen oppimot 70% av tiden. har skjedd i ligaen at de hadde sånn 72 ;) Litt leit å si det, men dette er det beste vi kan stille i helgen:

 

Almunia(Blir jo selvfølgelig Lehmann)

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

Walcott-Denilson-Fabregas-Rosicky

Adebayor-Henry

 

Motivasjonen til spillerne bør absolutt være på topp foran denne kampen med tanke på at Bolton slo oss ut av FA-cupen i fjor og slo oss 3-1 i ligaen. Håper virkelig at Henry viser litt mer innsats enn han gjorde mot ManU. Han er kaptein og bør gå litt foran med et godt eksempel. Greit at Henry avgjør kampen for oss mot ManU men han kan jobbe litt likevel.

 

Lykke til alle gunners!

Håper inderlig vi klarer å beseire enda et tøft hinder på veien til Wembley!

 

Hva er "dårlig" med Hoyte og Walcott? I mine øyne er Hoyte en like bra back som Eboue er og Walcott har ekstreme ferdigheter Hleb ikke har. Synes heller ikke Hleb er den fødte kantspiller, han er mye bedre noen meter inn på banen, litt mer sentralt.

Høyrekanten er nok litt svekka når Hleb er ute, men jeg tror vi trenger å gi Walcott muligheter i denne sesongen, slik at han vokser.

Kan jo også hende Wenger bruker Baptista på kant, for han får vel da også en rolle der han vandrer litt inn på banen.

 

Mye kan skjer, men jeg tror vi tar Bolton denne gangen. Selv om de som starter kanskje ikke er den vanlige XI'eren tror jeg de kan sparke fra seg for det.

Den som lever får se. :)

 

Lykke til

Link to comment
Share on other sites

Hva er "dårlig" med Hoyte og Walcott? I mine øyne er Hoyte en like bra back som Eboue er og Walcott har ekstreme ferdigheter Hleb ikke har. Synes heller ikke Hleb er den fødte kantspiller, han er mye bedre noen meter inn på banen, litt mer sentralt.

Mens Walcott utvilsomt er raskere enn Hleb, har hviterusseren bedre ballkontroll, spilleforståelse, pasninger og arbeidsinnsats. I kampen mot Bolton vil Walcotts fart være vanskelig å utnytte fordi Bolton kommer til å legge seg lavt. det ville derfor vært mye bedre å ha Hlebs ferdigheter på høyrekanten vår.

Samarbeidet er en annen ting, samarbeidet mellom Walcott og Hoyte mot Tottenham var helt elendig. På den andre siden har samarbeidet mellom Eboue og Hleb vært veldig bra hele sesongen.

Hoyte har gjort store fremskritt defensivt som offensivt siden han ble syndebukk på en talentløs måte i starten av sesongen men er likevel ikke like god som Eboue, i alle fall offensivt.

 

Høyrekanten er nok litt svekka når Hleb er ute, men jeg tror vi trenger å gi Walcott muligheter i denne sesongen, slik at han vokser.

Kan jo også hende Wenger bruker Baptista på kant, for han får vel da også en rolle der han vandrer litt inn på banen.

Helt enig med at vi må gi Walcott sjanser, men ikke på denne måten. Å sette en ung og usikker spiller utpå fra start i en så viktig kamp kan fort ødelegge spilleren i stedenfor å bygge opp. Det ideele hadde vært at Walcott nå kunne fått bygget seg opp på trening og fått tilbake selvtilliten igjen. Så kunne han få starte i en enkel kamp senere i sesongen fordi det passet. Hvis Hleb var litt sliten for eksempel, da hadde det vært mye enklere psykisk for Walcott å spille enn som nå, da han blir valgt fordi det ikke er flere alternativer.

 

Mye kan skjer, men jeg tror vi tar Bolton denne gangen. Selv om de som starter kanskje ikke er den vanlige XI'eren tror jeg de kan sparke fra seg for det.

Den som lever får se. :)

 

Lykke til

 

Helt enig at de 11 vi sender utpå er såpass gode at vi skal kunne klare dette uten problemer. Men det kan også bli tøft, i alle fall hvis Bolton skulle skore først.

Link to comment
Share on other sites

Mange som har benyttet sjansen til å spille seg i form og inn på laget mens andre spillere er ute med skader, og dette kan jo fort skje med Walcott også. Håper han får tilbake selvtilliten og gjør en god kamp i morgen hvis han får tillit fra start. :)

Link to comment
Share on other sites

Skjønner ikke helt vitsen med å hvile Lehmann to kamper på rad. Særlig ikke når det er en såpass viktig kamp som FA-cup. Har aldri skjønt vitsen med å hvile keepere i det hele tatt! Det må være det mentale som skal hviles.

 

Hleb er milevis foran Walcott på alle måter, unntatt fart. Vi blir klart svekket uten Hleb på banen. Ikke minst vil de andre spillerne bli påvirket av at det er en uprøvd 17-åring på kanten i stedet for Hleb. Man så tydelig at Fabregas plutselig spilte strålende da Hleb kom inn, etter å ha ligget under sin vante standard i perioder(synes nå i hvert fall jeg).

 

Eboue hadde vært en viktig brikke i morgen med sine offensive kvaliteter. Så det sist mot Manu i det 93 minuttet. HAr vondt for å se Hoyte gjøre det samme. Men jeg håper jeg tar feil.

 

Tror egentlig ikke at Walcott spiller i det hele tatt. Fabregas starter på høyrekant, med Flamini og Baptista sentralt (selv om Baptista er mye bedre på topp).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...