Jump to content

2007.01.28 Bolton H


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Sist kamp mot bolton tapte vi jo 3-1,men håper

det ikke blir så pinlig som sist gang :blink:

Det var jo ikke bra og tape 3-1,men jeg tror nok at vi skal klare og

ihvertfall og ta poeng i denne kampen.

 

 

Det går ikke ann å ta poeng i cupkamper ;)

LOL :D

 

tullette post. Dettte er det vi ikke vil ha. MOD

håper dette er en spøk fra mod?? ellers syns jeg det blir litt for seriøst :D

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig de gjør d altså!!!! :blink:

 

Nope, men den går her http://www.viasatsport.com/index.php?optio...id=1678&lang=no

 

Takk takk. Men heilt utrulig prioritering av NRK. Kan bli oppgitt og forbanna av mindre.

 

Tror nok Nrk helst ville sendt Arsenal-Bolton istedenfor kampen de sendte i går men jeg tror det er fordi Viasat(TV3 og SportN) velger kamper først, så kan Nrk velge en av de som er igjen. Arsenal-Bolton sendes jo på SportN så det er vel derfor vi uten viasat kan se den kampen. Jeg vilk og stille spørsmpl med Viasats prioriteringer, klokken fem på en søndag er en veldig lite "vanlige seere som ser på tv". Trekker det da mye flere folk til Tv3sendinger med de amerikanske dramaseriene "Everwood" og "The O.C." enn en FA-cupkamp mellom noen av de beste lagene i Premier League. I tillegg til at supportere fra begge sider hadde samlet seg undt TV(3)skjermene hadde vel en del nøytrale som er fotballinteressert også sett kampen. Dramaseriene de sender istedenfor er vel mest sansynnlig reprise i tillegg.

Link to comment
Share on other sites

Sist kamp mot bolton tapte vi jo 3-1,men håper

det ikke blir så pinlig som sist gang :blink:

Det var jo ikke bra og tape 3-1,men jeg tror nok at vi skal klare og

ihvertfall og ta poeng i denne kampen.

 

 

Det går ikke ann å ta poeng i cupkamper ;)

LOL :D

 

tullette post. Dettte er det vi ikke vil ha. MOD

håper dette er en spøk fra mod?? ellers syns jeg det blir litt for seriøst :D

Jeg beklager dette!Skal ikke skje igjen

Link to comment
Share on other sites

Trur ikke denne kampen kommer til å bli avgjort innen 90 minutter.

 

Da får vi en knalltøff bortekamp så dette må vi klare å avgjøre.

 

Noen som har funnet en bra stream med norskeller engelsk (Helst norsk) kommentatorer?

"SportsTV2" på ppstream funker bra men kommentatorene er på asiatisk(Klarer ikke åp skille dem).

Link to comment
Share on other sites

Gutta må prøve å være mere ballsikre og ikke komme med for mye feilpasninger. Ganske kjedelig og sjanseløs første omgang. Hadde vært gøy hvis hælsparket til TH14 hadde gått inn, men neida, bolton kommer med en spiller akkurat i tide :angry: . Forsvaret var bra, og jeg er sikker på at 2 blir mye bedre som vi har sett mange ganger tidligere denne sesongen.

 

Go gunners!

Link to comment
Share on other sites

Henrys hælspark har vært kampens klart største sjanse så langt. Ellers har Bolton vært farlig frempå noen ganger, Walcott fikk en fin sjanse etter å ha gått forbi Gardner. Hendelsen hvor Ade ville ha straffe mener jeg fort kunne ha blitt blåst på. Siden Faye kommer løpende inn i kroppen til Ade, og "dytter" han bort fra løpebanen hans. Likevel er jeg ikke altfor sur for at det ikke ble gitt noe straffe, men noen dommere ville nok gitt straffe på en slik situasjon.

Link to comment
Share on other sites

Kan dere som ser kampen komme med noen oppdateringer etter første omgang til de som ikke ser den(meg f. eks.)?

Gå her: www.vg.no/live

 

Kan prøve litt:

Kjedelig første omgang ikke så mye sjangser, att og fram. Henry hadde ett helspark som ble redda på streken. Jeg vil si Bolten har vert nærmest ledermålet. Håper andre omgang blir bedre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...