Jump to content

Dårligste spiller for Asenal sesongen 06/07


Lars Henry

Recommended Posts

Kanskje Senderos , han har ikkespilt så veldig bra i det siste, han er ikke så veldig rask heller. ;)

 

Synes du det er bra! :) herregud, det er jo ikke bra

at han har spilt forholdsvis "dårlig" vis jeg skal kalle det. ;)

det er jo ikke min sak å vurdere det, men pass på hvilken

"smiley" du setter på neste gang :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Er ikke helt sikker om jeg har fulgt med samme lag som dere, skjønner meg aldri hvorfor Flamini må absolutt bli rakket ned hele tiden for enhver pris. Han jobber jævlig mye, gir alt for Arsenal. Er flink å være backup og har gitt støtte når Clichy(for å nevne en av dem) har solgt seg, det har skjedde flere ganger med Clichy og andre. Jeg sier ikke at Clichy er dårlig men han er av og til billig og selge seg for mye ;) Det gjelder også andre.

Og ikke minst har Flamini også lagd mange maaaange flotte innlegg fra corner, bedre enn Henry og RvP synes jeg. Riktig avstand, kraft, presis og bue.

 

Ali, Baptista og noen andre har være elendige i sesongen, men jeg har ikkr forventet meg noe av dem. En som skuffer meg veldig er RvP, jeg digger ham. Og synes at han er veldig god, MEN! Av og til synes jeg at han er altfor dårlig å plassere seg i riktig sted og stå altfor lenge å få ball. Hvis han skjerper seg og bli flinkere å plassere seg i riktig sted da vil han fort lage mange mål. Det er jeg sikker på, men det er også en annen ting skuffer han meg. Det er filming, det er noe jeg hater mest i verden. Bare hvis han slutter med filming og skjerper seg med svakhetene hans, da blir han den perfekte spiller som finnes.

 

Kanskje jeg har altfor høy forventning av RvP :)

 

 

Fyfaen. Mitt første, skikkelig innlegg ;)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann. Det er ingenting å diskutere.

 

Lehmann? :)

 

Er det ment som ironi? ;)

Nei. Les litt lenger opp her så ser du hvorfor jeg mener det.

 

Lehmann har ikke holdt nivået han gjorde i fjor og du mister ikke det nivået på 2 måneder. Du skal være så profesjonell på dette nivået at selv om du ikke har ett VM å spille for så er du ansvarlig for å holde formen. Vi kan ikke unnskylde Lehmann for at han hadde en så god sesong i fjor og at det er vanskelig å leve opp til det. Det hadde vært annerledes om han hadde vært knallbra i en kamp og dårlig etterpå. Men han har jo fremstått som en utrolig god keeper fra da han kom tilbake i start11eren i 04/05 sesongen til Tyskland røk ut i VM. Nå er han tilbake til det middelmådige. Virker som han er så selvsikker at han ikke trur han har noen som helst konkurranse. Greit om han begynner å dra på åra, men da er det kanskje på tide å selge?

Link to comment
Share on other sites

Flamini med 3 mål vil jeg si har overasket positivt egentlig.

4 er det :)

 

Dere la merke til hva speaker på Emirates sa da Flamini scoret mot Blackburn?

"Goal by the GOALMACHINE, Mathieu Flamini"..

 

Maken til offentlig ironi tror jeg aldri jeg har hørt! ;)

 

 

Men on topic da:

 

Vel. For å ramse opp noen:

-Henry

-Lehmann

-Freddie

-Song

-Flamini [tenker ikke på målene..]

-Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Flamini med 3 mål vil jeg si har overasket positivt egentlig.

4 er det :)

 

Dere la merke til hva speaker på Emirates sa da Flamini scoret mot Blackburn?

"Goal by the GOALMACHINE, Mathieu Flamini"..

 

Maken til offentlig ironi tror jeg aldri jeg har hørt! ;)

 

Da hørte du kanskje ikke speakeren på Highbury da Pascal Cygan scorte sitt andre for kvelden i 4-1 seieren over Fulham i 2005; (Dette var på tiden da Henry var ett mål fra å tangere Wrights nå forbigåtte rekord.)

 

"Only 184 to go!!"

 

;)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Da hørte du kanskje ikke speakeren på Highbury da Pascal Cygan scorte sitt andre for kvelden i 4-1 seieren over Fulham i 2005; (Dette var på tiden da Henry var ett mål fra å tangere Wrights nå forbigåtte rekord.)

 

"Only 184 to go!!"

 

:)

 

For ikke å nevne den engelske kommentatoren:

 

"Two in a game????!!" ;)

Link to comment
Share on other sites

Lehmann. Det er ingenting å diskutere.

 

 

Mener du virkelig dette?? Lehmann gjorde en tabbe mot Aston villa i serie åpningenog en nå mot Shefield united, men bortsett fra det har vært en god igangsetter og gjort match vinnende redninger. eks: Man utd og Charlton borte.

 

Men til spørsmålet. dårligste spiller for Arsenal så langt i år har vært Song..

Link to comment
Share on other sites

Lehmann. Det er ingenting å diskutere.

 

 

Mener du virkelig dette?? Lehmann gjorde en tabbe mot Aston villa i serie åpningenog en nå mot Shefield united, men bortsett fra det har vært en god igangsetter og gjort match vinnende redninger. eks: Man utd og Charlton borte.

 

Men til spørsmålet. dårligste spiller for Arsenal så langt i år har vært Song..

Synes du målet mot Sheffield var tabbe av Lehmann?

 

Uansett så synes jeg ikke Lehmann har vært så dårlig. Han er en fantastisk igangsetter og fabelaktig på strek. Dessvere kan man ikke si det samme om feltarbeidet hans til tider. Aggresjonen hans kan også diskuteres. Mange ganger kan det gire opp spillerne på laget og føre til at laget fortsetter hardkjøret. Men på den andre siden er han mer hissig enn en full lemmen med pms når noen såvidt kommer nær han i duellene. Greit nok, vi så hva som skjedde med Chelseas to keepere, men når en spiller hopper opp stillestående i duell med Lehmann er sjansene større for at Lehmann scorer hatrick i den kampen enn at han får en alvorlig hodeskade. Heldigvis har Lehmann skjerpet seg litt her i det siste. Det var vel i kampen mot Sheffield at en spiller trakk seg tidlig og hopper over Lehmann da keeperen rykket ut og tok ballen. Etter at Lehmann hadde igangssatt spillet smilte han og hjalp spilleren opp på beina igjen. Det er noe vi vil se mere av spilleren som er den eldste på laget er dermed bør oppføre seg som det også!

Link to comment
Share on other sites

Er ikke helt sikker om jeg har fulgt med samme lag som dere, skjønner meg aldri hvorfor Flamini må absolutt bli rakket ned hele tiden for enhver pris. Han jobber jævlig mye, gir alt for Arsenal. Er flink å være backup og har gitt støtte når Clichy(for å nevne en av dem) har solgt seg, det har skjedde flere ganger med Clichy og andre. Jeg sier ikke at Clichy er dårlig men han er av og til billig og selge seg for mye B) Det gjelder også andre.

Og ikke minst har Flamini også lagd mange maaaange flotte innlegg fra corner, bedre enn Henry og RvP synes jeg. Riktig avstand, kraft, presis og bue.

 

Flamini jobber mye, men det kunne jeg også gjort dersom jeg hadde blitt satt utåp Ashburton Grove med 10 andre spillere. Han vinner knapt nok en duell, han passer dårlig og han leser ikke spillet særlig bra. Synes en Arsenal-spiller bør gjøre mer enn å svette for å gjøre seg fortjent til skryt, selv om det hjelper et godt stykke på veien ;) Angående Clichy er jeg helt enig. Tror den gutten mangler ørlite granne fotballforståelse...

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir overrasket at du har satt Flamini som at han har skuffet. Han har overrasket meg med en god fotballgjerne og HARD jobbing. Dette er en spiller som jeg tror at kan bli en viktig brikke i arsenal laget i fremtiden. Kanskje han kan løse ting når vi har problemer med de robuste lagene. Der han kan løpe såpass mye at de ikke klarer å holde seg inne i stilen.

 

Det er min mening.

 

Og til on topic: Fabregas har vert årets dråligste. B)

Link to comment
Share on other sites

Flamini jobber mye, men det kunne jeg også gjort dersom jeg hadde blitt satt utåp Ashburton Grove med 10 andre spillere. Han vinner knapt nok en duell, han passer dårlig og han leser ikke spillet særlig bra. Synes en Arsenal-spiller bør gjøre mer enn å svette for å gjøre seg fortjent til skryt, selv om det hjelper et godt stykke på veien ;) Angående Clichy er jeg helt enig. Tror den gutten mangler ørlite granne fotballforståelse...

 

Han er med i overalt, både i forsvar og angrip. Er med i de fleste duell, men han bør trene mer å vinne ja. Men husk at han har egentlig ikke så mye spilletid i forhold til andre, har stor tro på ham. Når han spiller i start, er lagets formasjon alltid litt annerledes enn de pleier å være. Det er ikke lett for laget og Flamini, Flamini fortjener ikke å bli syndbukk for det. Jeg synes at Flamini leser spillet bra, jeg skrev at han er flink å være backup til enhver spillere. Det betyr at han skjønner spillet og viser støtte, det å være defensiv midtbane er er en tøff jobb. Gilberto sleit med det i begynnelse, og det gjør Flamini litt nå. Gi ham tid sier jeg B)

Link to comment
Share on other sites

Teit tittel synes jeg. Sesongen 06/07 er bare halvveis og "dårligste spiller" ville jeg formulert annerledes:

 

Hvem er Arsenal`s største skuffelse så langt denne sesongen?

 

Og da vil jeg svare Senderos. Sveitseren framstår også i år som en klønete nervebunt. Han virker grei nok i kamper der motstanderen heter Charlton Sheff Utd og West Brom. Det er når vi matches tøffere som mot Chelsea og de beste i Champ League eller nemesis Bolton at unge Senderos har nervene så tjukt utenpå drakta at det rett og slett er vondt og se på.

 

Hadde håpet at Senderos skulle vokse problemet av seg denne sesongen men som alle kan se så har han ikke maktet det. Jeg kan desverre ikke se at han kan etablere seg i start 11`eren i fremtiden heller.

Synd for jeg tror faktisk meste parten ligger på det mentale plan.

 

 

Kan ikke se for meg at Song eller Aliadiere har noen fremtid i Arsenal.

Må si at Baptista har vært litt skuffende også. Senderos kan bare bli bedre, og det tror jeg han blir!

Link to comment
Share on other sites

Lehmann. Det er ingenting å diskutere.

heh.. :) her er vi alle subjekter. vil ikke byttet Lehmann med noen annen keeper i verden personlig. greit at han er en psycho hestkuk, men han er vår psycho hestkuk og det funker jævlig bra. motstandernes spisser er pissredd den gamle grinebitern. :D det eneste jeg ikke liker med han er alderen og at man hele tiden venter på at han skal falle sammen over gåstolen med Parkinsons og Alzheimers. han har noen tabber av og til, men hvem har ikke det. på en bra dag er han best i verden. han har en enorm rekkevidde, er fortsatt kjapp, er diktator i feltet og er offensiv med å sette spillet i gang. jeg likte til og med på en rar måte at han klaska Toure på skuldra så vår ellers strålende ivorianer holdt på å tryne i matta og kjefta han huden full her tidligere i høst (husker ikke akkurat hvilken kamp, men det gikk ikke bra akkurat da). vi trenger noen som er rasende som et Lehmann og sparker unggutta i rompa når de holder på å gi opp eller fomler med konsentrasjonen, og det at det kan gå utover etablerte stjerner som Toure er et enda bedre bilde for en uerfaren jypling enn at han selv får skyldebøtta. jeg er dog åpen for at det kan være noen som ikke vil diskutere det motsatte :)

 

hvem er dårligst (på sitt respektive) av Song og Jensemann. det kan ikke diskuteres. Song er fortsatt ung, men han blir aldri bedre enn Jens. han når ikke opp til den nest verste på Gunners en gang (hvem nå enn det måtte være for han er veldig ensom der nede) og jeg kan sette penger på at om ti år så er han mindre aktet i våre Gooner-hjerner enn f.eks. Remi Garde eller Nelson Vivas. jeg forstår ikke hvorfor han fikk kontrakt. håper den er utløpt når Muamba er voksen for og overta hans rolle. Song er dårligst, men jeg kan ikke være skuffet over det. det viste vi fra før av.

 

den største skuffelsen til nå denne sesongen er for meg Titi. men som vi vet har han hatt sine grunner til ikke å levere like fenomenalt som før. uansett hvor lite medskyldig han selv har vært i formsvikten sin kommer man ikke vekk i fra at den har hatt størst konsekvenser for laget av alle andre skuffelser. jeg forventer i motsetning til andre ikke at spillerere som Flamini, Aliadiere og Senderos skal være store og prestere like jevnt og godt enda. de er bare fotsoldater og faller dermed ikke like langt som Kongen. ingen av unggutta eller de nye signingene kan skuffe like mye enda, hvis det først går dårlig. de eneste som kan sammenlignes av de som har spilt til nå i sesongen er Freddie (som man fra før av viste sliter med formsvikt etter skader), Gilberto og Toure (som tidvis har vært glimrende denne sesongen) og nevnte Lehmann. heldigvis virker det som om vi ikke kommer til å bli like skuffet fra nå av.

 

kanskje har vi noen andre å irritere oss over når sesongen er slutt.

Link to comment
Share on other sites

Greier ikke helt å trekke frem spillere som har spilt dårlig. Jeg mener ALLE har spilt bra. Henry er den spilleren som kanskje har spilt dårligst sammenlignet med tidligere form og talent, men han har gjort det bedre enn mange spisser i england.

 

De som har imponert meg er: Hoyte, Clichy, Gilberto Silva, RvP, Hleb og nå senest Baptista. Det er mange ja, men det er fordi jeg mener at Arsenal er mye sterkere nå enn ifjor.

Link to comment
Share on other sites

Teit tittel synes jeg. Sesongen 06/07 er bare halvveis og "dårligste spiller" ville jeg formulert annerledes:

 

Hvem er Arsenal`s største skuffelse så langt denne sesongen?

 

Og da vil jeg svare Senderos. Sveitseren framstår også i år som en klønete nervebunt. Han virker grei nok i kamper der motstanderen heter Charlton Sheff Utd og West Brom. Det er når vi matches tøffere som mot Chelsea og de beste i Champ League eller nemesis Bolton at unge Senderos har nervene så tjukt utenpå drakta at det rett og slett er vondt og se på.

 

Hadde håpet at Senderos skulle vokse problemet av seg denne sesongen men som alle kan se så har han ikke maktet det. Jeg kan desverre ikke se at han kan etablere seg i start 11`eren i fremtiden heller.

Synd for jeg tror faktisk meste parten ligger på det mentale plan.

Unnskyld men er det det viktigste med topicen? :P

 

Tidligere har jeg laget liste over beste spillere så her kommer en spalte hvor jeg spør om dårligste spiller(e) ;)

 

Høyest på min liste er det helt klart Senderos-han gjør minst en feil per kamp og har problemer med tempoet. Men tross alt er han ung og lovende men han må vende seg på tempoet i England

Kan du si noen som ikke gjør ein feil i ein kamp? Alle gjør feil i ein kamp, ingen er heilt perfekte heller.

Så hvis du sier han er dårligst fordi han gjør ein feil i kvar kamp, da er nesten alle dårlige!

 

Jeg syntes Senderos ikke er den dårligste, men det er bare farten han mangler!:D

 

Edit: Song hadde jeg glemt han tror jeg er borti mot den dårligste!

Du forstår hva jeg mener. ikke å miste ballen men skape en stor sjanse for det andre laget elr gjør så de scorer :P

Link to comment
Share on other sites

Tidligere har jeg laget liste over beste spillere så her kommer en spalte hvor jeg spør om dårligste spiller(e) B)

 

Høyest på min liste er det helt klart Senderos-han gjør minst en feil per kamp og har problemer med tempoet. Men tross alt er han ung og lovende men han må vende seg på tempoet i England

Kan du si noen som ikke gjør ein feil i ein kamp? Alle gjør feil i ein kamp, ingen er heilt perfekte heller.

Så hvis du sier han er dårligst fordi han gjør ein feil i kvar kamp, da er nesten alle dårlige!

 

Jeg syntes Senderos ikke er den dårligste, men det er bare farten han mangler!:blink:

 

Edit: Song hadde jeg glemt han tror jeg er borti mot den dårligste!

Du forstår hva jeg mener. ikke å miste ballen men skape en stor sjanse for det andre laget elr gjør så de scorer :P

Jeg er enig i at Senderos er at for dårlig for et lag som Arsenal!!!!

Djorou er my bedre, større talent osv, men Senderos som Arsenal 4ever sier er alt for god til å lage stor sjanser for motstanderne

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...