Jump to content

Dårligste spiller for Asenal sesongen 06/07


Lars Henry

Recommended Posts

Fikk ikke til Replayen så jeg skriver de slik:

"Du forstår hva jeg mener. ikke å miste ballen men skape en stor sjanse for det andre laget elr gjør så de scorer B)"

 

Jeg beklager, jeg tolka det feil :rolleyes: Jeg skjønner hva du mener nå!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Kva er dette for ei heksejakt?!

Vi taper som eit lag og vinner som eit lag.

 

Hilsen "diplomaten" ;)

 

 

Støtter deg helt på denne. Vi kan være kritiske til mye, men heksejakt, nei takk.

 

Senderos er en ung spiller. Han gir alt for klubben og han utvikler seg stadig. Spilte meget bra i siste kampen mot Blackburn. La dere merke til brystingen tilbake Lehman. Og hvor konsentrert han er på å være i alle situasjoner og i å holde markeringene sine. Det gjør han på tross av all skepsis og utskjelling fra egne fans i forum som dette rundt omkring. Godt gjort av han å ha en så fin innstilling han har fra kamp til kamp. Husk også hvor bra han var for Sveits før han ble skadet i VM. Han er sterk, god hodespiller, riktig innstilling, konsentrasjon. Han harvstore muligheter.

 

Nei la oss støtte spillerne våre. Det fortjener både spillere og klubb. Denne type tråder burde være mat for moderator.

Link to comment
Share on other sites

Nei la oss støtte spillerne våre. Det fortjener både spillere og klubb. Denne type tråder burde være mat for moderator.

 

Ikke enig med deg. Vi skal selvfølgelig støtte klubb og spillere, men poenget med et diskusjonsforum er vel å diskutere spillerkvaliteter, trenerkvaliteter? Mener det er usunt å støtte klubben blindt, og det må være fullt lovlig å være kritisk til spillere og trenere. Vi ønsker bare det beste for klubben alle sammen, tross alt ;)

Link to comment
Share on other sites

Nei la oss støtte spillerne våre. Det fortjener både spillere og klubb. Denne type tråder burde være mat for moderator.

 

Ikke enig med deg. Vi skal selvfølgelig støtte klubb og spillere, men poenget med et diskusjonsforum er vel å diskutere spillerkvaliteter, trenerkvaliteter? Mener det er usunt å støtte klubben blindt, og det må være fullt lovlig å være kritisk til spillere og trenere. Vi ønsker bare det beste for klubben alle sammen, tross alt ;)

 

Jada. Er jo enig i det.

Greit med en tråd om hver enkelt spiller. Men det er det med kåringsgsaspektet jeg reagerer på.

Det er det som for meg blir noe usmakelig.

 

Fint at moderator følger debattene som du gjør. Trygt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...