Jump to content

Forsiden


Fabregas15

Recommended Posts

Håhå.. Den var harsh!

 

Du mener altså at jeg har fritidsproblemer som bruker tiden på et fotballforum, der jeg lærer ting hele tiden, samt lærer å skrive bedre og dermed sannsynligvis får bedre karakterer på skolen og så videre, enn å sitte klistret til skjermen med spill som World of Warcraft, Counter Strike, eller røyker, drikker, snuser for eksempel?

Og selv om du ikke har noe med det, spiller jeg faktisk fotball, og driver med andre fritidsaktiviteter på fritiden.. Så spar deg for spydighetene og tenk deg litt om.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

jeg er bare 14 år

 

And so?

 

Jeg er også 14 år, og har vært skribent på forsiden, pluss at jeg er skribent i The Gunners Post (skrev min første artikkel der da jeg var 13). Jeg skriver ikke dette for å skryte, men jeg vil bare få frem at alder har INGEN TING å si...

 

Forøvrig har jeg mistet min tilgang til å skrive på forsiden. Jeg står oppført under skribenter i lista, men jeg kommer ikke inn når jeg skal skrive. Det har vært et par ganger da jeg har villet skrive noe, men har ikke kommet inn. Dog kommer jeg neppe til å skrive nok til at jeg sender mail eller PM til Internettansvarlig for å si fra.

men jeg har ikke fritidsproblemer...

Så man har fritidsproblemer hvis man hjelper AN frivillig og gratis ??

 

Vil heller kalle det hederlig gjort.

Link to comment
Share on other sites

Håhå.. Den var harsh!

 

Du mener altså at jeg har fritidsproblemer som bruker tiden på et fotballforum, der jeg lærer ting hele tiden, samt lærer å skrive bedre og dermed sannsynligvis får bedre karakterer på skolen og så videre, enn å sitte klistret til skjermen med spill som World of Warcraft, Counter Strike, eller røyker, drikker, snuser for eksempel?

Og selv om du ikke har noe med det, spiller jeg faktisk fotball, og driver med andre fritidsaktiviteter på fritiden.. Så spar deg for spydighetene og tenk deg litt om.

Kom igjen karer. Dere er topp begge to. Hver venner, stå sammen for klubben. Vi ønsker uenighet her inne, men ikke mer enn det.

Link to comment
Share on other sites

men jeg har ikke fritidsproblemer...

 

Nei men du har holdningsproblemer :P

 

Synes det er fantastisk av Helmik'n å kunne skrive såpass bra i en alder av 14, og det er tydeligvis stor forskjell på den mentale alderen på dere to, makan til usaklige kommentarer du kommer med..

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Sep 8 2007, 01:50 PM) 103826[/snapback]
men jeg har ikke fritidsproblemer...

 

Nei men du har holdningsproblemer :)

 

Synes det er fantastisk av Helmik'n å kunne skrive såpass bra i en alder av 14, og det er tydeligvis stor forskjell på den mentale alderen på dere to, makan til usaklige kommentarer du kommer med..

du vet ikke om jeg skriver bra da. jeg fikk 6'er i norsk skriftelig standpunkt :(

Link to comment
Share on other sites

 

du vet ikke om jeg skriver bra da. jeg fikk 6'er i norsk skriftelig standpunkt :P

 

Skriftlig ;)

 

Hahah.. The irony! :P

 

Nei, jeg vet ikke hvilke karakterer du får i norsk, men det bryr jeg meg fint lite om også. Poenget mitt er, at om du tilbringer tid på fritiden til å skrive, som vi begge gjør akkurat for øyeblikket, vil det sannsynligvis få uttelling i form av bedre karakterer. Jeg sa ikke at du hadde dårligere karakterer, for det vet jeg intenting om.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Sep 8 2007, 01:50 PM) 103826[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

men jeg har ikke fritidsproblemer...

 

Nei men du har holdningsproblemer :P

 

Synes det er fantastisk av Helmik'n å kunne skrive såpass bra i en alder av 14, og det er tydeligvis stor forskjell på den mentale alderen på dere to, makan til usaklige kommentarer du kommer med..

du vet ikke om jeg skriver bra da. jeg fikk 6'er i norsk skriftelig standpunkt ;)

Du kan ikke vite om jeg skriver bra. Jeg fikk 6 i norsk skriftlig standpunkt.

 

Den der er faen meg dagens! :P ;)

Og Helmik, man har ikke fritidsproblemer om man drikker da.....

 

Ontopic; Altså dette greiene med nyheter på gunners.no er ikke så farlig. Leser de sjeldent. Det er bare å sjekke skysport, arseblog, og eventuelle andre nyhetssider, så finner dere de eksakt samme nyhetene. Og om bilder er så jævla viktig, så har de sikkert det der også.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Sep 8 2007, 01:50 PM) 103826[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

men jeg har ikke fritidsproblemer...

 

Nei men du har holdningsproblemer :P

 

Synes det er fantastisk av Helmik'n å kunne skrive såpass bra i en alder av 14, og det er tydeligvis stor forskjell på den mentale alderen på dere to, makan til usaklige kommentarer du kommer med..

du vet ikke om jeg skriver bra da. jeg fikk 6'er i norsk skriftelig standpunkt B)

Du kan ikke vite om jeg skriver bra. Jeg fikk 6 i norsk skriftlig standpunkt.

 

Den der er faen meg dagens! ;) ;)

Og Helmik, man har ikke fritidsproblemer om man drikker da.....

 

Ontopic; Altså dette greiene med nyheter på gunners.no er ikke så farlig. Leser de sjeldent. Det er bare å sjekke skysport, arseblog, og eventuelle andre nyhetssider, så finner dere de eksakt samme nyhetene. Og om bilder er så jævla viktig, så har de sikkert det der også.

 

du er morsom da :P

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke holde kjeften din igjen med de ubegrunnede og patetiske kommentarene dine, Arsenal 4ever?

Gi deg med å svare i tråden om du ikke kan skrive skikkelige svar!

 

Og Korslund: Greit at det er delt syn på det med drikking, men jeg ser det slik at man har fritidsproblemer hvis man drikker i en alder av 14 år, jo.. (trenger ikke dra denne diskusjonen noe videre i denne tråden da..)

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke holde kjeften din igjen med de ubegrunnede og patetiske kommentarene dine, Arsenal 4ever?

Gi deg med å svare i tråden om du ikke kan skrive skikkelige svar!

 

Og Korslund: Greit at det er delt syn på det med drikking, men jeg ser det slik at man har fritidsproblemer hvis man drikker i en alder av 14 år, jo.. (trenger ikke dra denne diskusjonen noe videre i denne tråden da..)

kan ikke du slutte å banne da "hold kjeft" er ikke noe man skal si som medvirkende i TGP selv om du er 14 år :)

Link to comment
Share on other sites

Kan du ikke holde kjeften din igjen med de ubegrunnede og patetiske kommentarene dine, Arsenal 4ever?

Gi deg med å svare i tråden om du ikke kan skrive skikkelige svar!

 

Og Korslund: Greit at det er delt syn på det med drikking, men jeg ser det slik at man har fritidsproblemer hvis man drikker i en alder av 14 år, jo.. (trenger ikke dra denne diskusjonen noe videre i denne tråden da..)

kan ikke du slutte å banne da "hold kjeft" er ikke noe man skal si som medvirkende i TGP selv om du er 14 år :)

 

Kan ikkje dere ta resten av den "diskusjonen" i sandkassa.

Link to comment
Share on other sites

hvis du vil ha svar så kan jeg si jeg ikke slutter med tåpelige kommentaarer før du har jekket deg litt ned

 

Lytt til en "gammel" mann Arsenal4ever; stopp mens leken ennå er god. Du er på vei til å bevege deg langt ut på landet nå......

Link to comment
Share on other sites

Når jeg går inn på forumet og skal sjekke en tråd så vises bare den første posten og alle de andre blir stående i liste nedover.

Hvordan fikser jeg det?

Du klikker på "Options", i den rosa rammen i høyre hjørnet, rett over førsteposten. Og deretter ser du under der det står "Display Modes", og deretter klikk "Switch to: Standard".

Link to comment
Share on other sites

Når jeg går inn på forumet og skal sjekke en tråd så vises bare den første posten og alle de andre blir stående i liste nedover.

Hvordan fikser jeg det?

Du klikker på "Options", i den rosa rammen i høyre hjørnet, rett over førsteposten. Og deretter ser du under der det står "Display Modes", og deretter klikk "Switch to: Standard".

Tusen takk! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...