Jump to content

Forsiden


Fabregas15

Recommended Posts

Etter at jeg innstalerte den nyeste Internett Explorer så blir ikke noe oppdatert på forsiden til gunners.no! Dette gjør at jeg har hatt de samme nyhetene,kampresultat osv. siden 30 november, men når jeg går på en PC med gamle Explorer så er det oppdatert. Hvorfor er det slik?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Last ned Mozilla Firefox. Funker som bare det!

Kun en ting jeg sliter med: Spille av filmer på VG TV og andre små filmer. Men det funker med Internett Explorer. Noen som vet hva dette er?

 

 

Kanskje du mangler oppdatering av firefox? Kanskje du har lastet ned en eldre verson?

Jeg bruker firefox og har aldri hatt noen problemer med å se filmer på VGnett eller andre plasser.

Link to comment
Share on other sites

Last ned Mozilla Firefox. Funker som bare det!

Kun en ting jeg sliter med: Spille av filmer på VG TV og andre små filmer. Men det funker med Internett Explorer. Noen som vet hva dette er?

Kanskje du mangler oppdatering av firefox? Kanskje du har lastet ned en eldre verson?

Jeg bruker firefox og har aldri hatt noen problemer med å se filmer på VGnett eller andre plasser.

Det som er, er at det fungerte for noen uker siden, men nå den siste uka har det blitt "ødelagt". Det går å spille av på metacafe, youtube etc.. Kanskje det har noe med popup blocker? :'(

Link to comment
Share on other sites

Internett Explorer er noe dritt.. Last ned Mozilla Firefox!! ;)

Hvor laster jeg ned den nyeste versjonen av Firefox, har Explorer, men den klikker helle tiden, særlig når jeg er på Youtube og google! :'( Noen som vet hvorfor??

Link to comment
Share on other sites

Etter at jeg innstalerte den nyeste Internett Explorer så blir ikke noe oppdatert på forsiden til gunners.no! Dette gjør at jeg har hatt de samme nyhetene,kampresultat osv. siden 30 november, men når jeg går på en PC med gamle Explorer så er det oppdatert. Hvorfor er det slik?

 

 

Jeg har Internett Explorer, og funker helt fint med tanke på oppdateringer på forsiden!

Link to comment
Share on other sites

Etter at jeg innstalerte den nyeste Internett Explorer så blir ikke noe oppdatert på forsiden til gunners.no! Dette gjør at jeg har hatt de samme nyhetene,kampresultat osv. siden 30 november, men når jeg går på en PC med gamle Explorer så er det oppdatert. Hvorfor er det slik?

 

Jeg har også siste versjon av IE, men har ikke noe problem med å se oppdateringene. Må være noe med innstillingene dine.

Link to comment
Share on other sites

Last ned Mozilla Firefox. Funker som bare det!

Kun en ting jeg sliter med: Spille av filmer på VG TV og andre små filmer. Men det funker med Internett Explorer. Noen som vet hva dette er?

 

 

Kanskje du mangler oppdatering av firefox? Kanskje du har lastet ned en eldre verson?

Jeg bruker firefox og har aldri hatt noen problemer med å se filmer på VGnett eller andre plasser.

 

Er helt enig. har heller ikke hatt noen problemer med Firefox.

Link to comment
Share on other sites

Internett Explorer er noe dritt.. Last ned Mozilla Firefox!! ;)

Hvor laster jeg ned den nyeste versjonen av Firefox, har Explorer, men den klikker helle tiden, særlig når jeg er på Youtube og google! :P Noen som vet hvorfor??

Bare gå inn her: http://www.mozilla.com/en-US/ og trykk der det står "Download Firefox" - free.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Etter at jeg innstalerte den nyeste Internett Explorer så blir ikke noe oppdatert på forsiden til gunners.no! Dette gjør at jeg har hatt de samme nyhetene,kampresultat osv. siden 30 november, men når jeg går på en PC med gamle Explorer så er det oppdatert. Hvorfor er det slik?

 

Jeg har også siste versjon av IE, men har ikke noe problem med å se oppdateringene. Må være noe med innstillingene dine.

 

jeg hadde det en stund men så begynnte det å bli problemer med det, så jeg installerte den nyeste Explorer i steden;) den virker mye bedre (synes jeg da) ;) men alle er jo ikke like;):P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg mener vi bør skfite på forsiden der det står fra forumet. De bør vi sette inn alle nye innleg istedet for nye poster. Slik er vi oppdatert på hva som snakkes i forumet med en gang vi kommer inn på siden. Jeg mener det blir mye enklere og bedre for forumet.

Link to comment
Share on other sites

Opera ftw.. mye bedre enn FF og IE! Norsk er det òg!

Jeg likte også godt Opera, tok i bruk 9.0 med integrert torrentklient. Men jeg syntes den biten funka dårlig, og fikk ikke til å bruke andre torrentprogrammer når Opera var i bruk. Den satte opp seg selv som default, og ga meg ingen alternativ. Noen som har funnet en løsning på det? Kunne gjerne tenkt med å bruke Opera igjen, men ikke så lenge jeg ikke får fiksa dette.

 

Sorry for at dette ble litt off topic :)

Link to comment
Share on other sites

Opera ftw.. mye bedre enn FF og IE! Norsk er det òg!

Jeg likte også godt Opera, tok i bruk 9.0 med integrert torrentklient. Men jeg syntes den biten funka dårlig, og fikk ikke til å bruke andre torrentprogrammer når Opera var i bruk. Den satte opp seg selv som default, og ga meg ingen alternativ. Noen som har funnet en løsning på det? Kunne gjerne tenkt med å bruke Opera igjen, men ikke så lenge jeg ikke får fiksa dette.

 

Sorry for at dette ble litt off topic :)

 

 

høgreklikk på torrenten og ta på lagre mål som ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vil gjerne legge inn en nytt forslag.

Jeg synes at Gunners.no skal få et helt nytt layout med litt mer farger, og som viser at det er Arsenal preg over. Layouten nå er kjedelig og utdatert. Ser man på Arsenal.com så ser man noe som det oser Arsenal av. Riktig nok er det sikkert flere profesjonelle der, men er sikker på at det er noen her på forumet eller noe som er lett å skaffe, spm kan lage en bra layout.

 

Jeg blir bare frustrert når jeg ser på tabellen på sida. Det er fullstendig gal. Chelsea ligger på topp. Så dette er noen problem som jeg ville ha endret på. Og kanskje ha en litt flere valg.

 

Da vil det kanskje være litt mer interessant å være inne på forsida.

Link to comment
Share on other sites

Jeg likte også godt Opera, tok i bruk 9.0 med integrert torrentklient. Men jeg syntes den biten funka dårlig, og fikk ikke til å bruke andre torrentprogrammer når Opera var i bruk. Den satte opp seg selv som default, og ga meg ingen alternativ. Noen som har funnet en løsning på det? Kunne gjerne tenkt med å bruke Opera igjen, men ikke så lenge jeg ikke får fiksa dette.

Skriv inn opera:config i adressefeltet og i den delen det er innstillinger for BitTorrent tar du vekk dotten bak Enable. ;)

 

Da er ikke lenger den innebygde default.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...