Jump to content

Forsiden


Fabregas15

Recommended Posts

Personlig synes jeg at den svenske forsiden var ganske fin nå. Både banneret på toppen og bildet til siste nytt frisker opp siden veldig mye. Jeg sier ikke at siden vi har her på gunners.no er kjederlig, men den trenger absolutt noen bilder på forsiden. Vet at man må ha lisenser til bilder og sånt, men hvordan/hvorfor får arsenal sweden tillatelse til å bruke bilder, og vi ikke? Hører ofte at folk skylder på lisenser og rettigheter, men er det i det hele tatt noen som har prøvd å kontakte Arsenal for å spørre om lov til å bruke deres bilder for eksempel? Ser ikke noen grunn til at de bør nekte oss det siden det er en ofesiell arsenalside, ledet av landets største (og eneste?) supporterklubb... Men hva vet vel jeg...?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

For å være helt erlig syns jeg Gunners.no har mye å lære av den svenske siden. Mye mer oppdatert, og de har fler nyheter med bilder. Som foreksempel kampen mot Portsmouth. Her står det jo ingenting enda. Men det kommer seg sikkert! Klage gjør jeg tvert imot! :lol:

 

Kun et lite forslag...

Link to comment
Share on other sites

For å være helt erlig syns jeg Gunners.no har mye å lære av den svenske siden. Mye mer oppdatert, og de har fler nyheter med bilder. Som foreksempel kampen mot Portsmouth. Her står det jo ingenting enda. Men det kommer seg sikkert! Klage gjør jeg tvert imot! :D

 

Kun et lite forslag...

helt enig. det ser mye mer friskt ut med bilder

Link to comment
Share on other sites

Den svenske siden hadde blitt meget bra nå! Bilder og farger frisker alltid opp.

 

Forøvrig kunne det gjerne ha vært en Blogg på fremsiden, der medlemmene kan skrive sine meninger i noe som ville være litt lengre enn et vanlig innlegg i forumet, og mer ryddig osv.. Nesten som artikler.

Link to comment
Share on other sites

Forumet her er nå i hvert fall mye mer ryddig og oversiktelig enn det dem har.

 

Jeg synes Gunners.no er ryddig. Kanskje man kunne gjort en liten ansiktsløfting ved å lage til et litt penere bilde i toppen, slik som den svenske siden har. I tillegg når vi snakker om bilder, så kunne det gjerne vært et bilde som passer til nyhetene, istedenfor at tabellen kommer igjen på venstre kolonne, når den allerede står på høyresiden på forsiden. Kanskje burde hele bredden der brukes til nyheten, og så kommer heller de andre nyhetene fortløpende under, slik at man slipper gå tilbake til hovedsiden for så og klikke inn på neste nyhet. I tillegg vil jeg tro tabellen oppdateres manuelt siden den enda ikke er oppdatert etter helgen. Det finnes måter å gjøre det på slik at dette skjer automatisk.

 

På forsiden er det også litt "smør på flesk" at det er plassert 4 rammer med "Arsenal Norway", "Medlem", "Fellesturer" og "Butikk" når de tingene alikevel står permanent oppe i menyen. Kanskje de kunne flyttes til bunn av siden, om de i det hele tatt skal være på forsiden. Plutselig da er det blitt mye ledig plass.. da går det an å gjøre det slik svenskene har (de er ikke så dumme tross alt), med en siste hovednyhet på forsiden, og de eldre nyhetene i liste under. I tillegg går Arsenal Norway logoen igjen midt på forsiden også, med "vedtekter". Det blir litt unødvendig også. Vedtekter kan man finne et annet sted å legge, for eks. "om arsenal norway" og slått den sammen med adresseliste. Poll er morro å ha, den er fin! Men er det ikke noe arkiv på pollene??

 

Den grå-rutete bakgrunnen rundt selve websiden kunne kanskje bli byttet ut med en litt lysere farge?

 

Det krever selvsagt en del tid å dille på med en webside hele tiden. vet ikke hvor mange som jobber med dette? Det er jo en del giret personer som bruker gunners.no mye som kanskje kunne bidra mer med artikler? Jeg håper ikke mine tanker rundt websiden oppfattes som kritikk.. meningen var bare å komme med tanker og tips på hva jeg tror kunne frisket opp litt :D

Link to comment
Share on other sites

Sier bare en ting, bør oppdatere tabellen vær kamp ! I fjor var det også utrolig dårlig med oppdatering av tabellen .. Ikke det viktigste, men kan bli fort lurt av og til ..

Link to comment
Share on other sites

Slutt å klag på lite oppdaterte nyheter!! Det er frivillige folk som skriver disse uten å få betalt. Synes du det er så dårlig, så kontakt internattansvarlig å spør om å få lov til å skrive nyheter og kampreferater selv!

 

Har selv vært skribent en gang, men hadde ikke nok tid, så nå skriver jeg ikke lenger. Bare å sende PM til internettanvsvarlig hvis du føler du kan bidra.

Link to comment
Share on other sites

Og dere har fortsatt ikke oppdatert kampen mot Pompey. Siste nyt kom den 30. August. Ikke noe om at Diarra har kommet. Ikke noe om at Nordtveit har blitt kaptein på reservelaget. ;)

 

Aksepter at dette gjøre på frivillig basis av medlemmer med mange andre jern i ilden.

Link to comment
Share on other sites

jeg kom i starten bare med forslag for forandringer men dere hisser meg opp med å bli dritsure. For noen surpomper dere er azz. Det var akkurat det jeg pratet om i en tidligere topic. dessuten er det bare første gang jeg er litt oppgitt. Smil til verden og verden smiler tilbake :blink:

Link to comment
Share on other sites

jeg kom i starten bare med forslag for forandringer men dere hisser meg opp med å bli dritsure. For noen surpomper dere er azz. Det var akkurat det jeg pratet om i en tidligere topic. dessuten er det bare første gang jeg er litt oppgitt. Smil til verden og verden smiler tilbake :-|

Hør, ingen var sure på deg, svarte pent at hvis du syns det er for lite oppdatert, kan du ta tak i det selv, for det er folk som jobber helt gratis. Og da begynner du å bable om Liverpools hjemmeside, som har heltidsansatte, om hvor mye bedre den er :blink: Da er det vel ikke rart at folk blir provoserte!?

Link to comment
Share on other sites

jeg kom i starten bare med forslag for forandringer men dere hisser meg opp med å bli dritsure. For noen surpomper dere er azz. Det var akkurat det jeg pratet om i en tidligere topic. dessuten er det bare første gang jeg er litt oppgitt. Smil til verden og verden smiler tilbake :-|

Hør, ingen var sure på deg, svarte pent at hvis du syns det er for lite oppdatert, kan du ta tak i det selv, for det er folk som jobber helt gratis. Og da begynner du å bable om Liverpools hjemmeside, som har heltidsansatte, om hvor mye bedre den er :blink: Da er det vel ikke rart at folk blir provoserte!?

jeg visste ikke de hadde heltidsansatte men hvis de har det, unnskyld

Link to comment
Share on other sites

jeg kom i starten bare med forslag for forandringer men dere hisser meg opp med å bli dritsure. For noen surpomper dere er azz. Det var akkurat det jeg pratet om i en tidligere topic. dessuten er det bare første gang jeg er litt oppgitt. Smil til verden og verden smiler tilbake :-|

Hør, ingen var sure på deg, svarte pent at hvis du syns det er for lite oppdatert, kan du ta tak i det selv, for det er folk som jobber helt gratis. Og da begynner du å bable om Liverpools hjemmeside, som har heltidsansatte, om hvor mye bedre den er :blink: Da er det vel ikke rart at folk blir provoserte!?

jeg visste ikke de hadde heltidsansatte men hvis de har det, unnskyld

Virker jo litt sur da. Hold kjeft er ikke akkurat det peneste du kan si?! :P

 

Eller så er det fakta at Liverpool har bedre hjemmesiden en oss, men det skulle bare mangle når de har heltidsansatte. Men Forumet og bladet har de 0 % sjangs til å måle seg med oss. Så slutt å klag, bruk heller Arsenal.com eller Vg.no hvis det er så vikitig med nyheter om Arsenal.

 

Vi burde være stolte over suporterklubben som gjør alt ved siden av jobben, uten en eneste KRONE! De har også et liv!!!!!!! AmEn..

Link to comment
Share on other sites

Vi burde ha noe historie om klubben, litt fakta på forsiden. Flere nyheter o.s.v

Dette er ikke en nettside av høy kvalitet, den kan bli bedre, uten tvil. Forumet er nok det beste med siden, det vil jeg vi er av klasse, men som sagt litt historie og slikt!

Link to comment
Share on other sites

jeg kom i starten bare med forslag for forandringer men dere hisser meg opp med å bli dritsure. For noen surpomper dere er azz. Det var akkurat det jeg pratet om i en tidligere topic. dessuten er det bare første gang jeg er litt oppgitt. Smil til verden og verden smiler tilbake :-|

Hør, ingen var sure på deg, svarte pent at hvis du syns det er for lite oppdatert, kan du ta tak i det selv, for det er folk som jobber helt gratis. Og da begynner du å bable om Liverpools hjemmeside, som har heltidsansatte, om hvor mye bedre den er :blink: Da er det vel ikke rart at folk blir provoserte!?

jeg visste ikke de hadde heltidsansatte men hvis de har det, unnskyld

Virker jo litt sur da. Hold kjeft er ikke akkurat det peneste du kan si?!* :P

 

Eller så er det fakta at Liverpool har bedre hjemmesiden en oss, men det skulle bare mangle når de har heltidsansatte. Men Forumet og bladet har de 0 % sjangs til å måle seg med oss. Så slutt å klag, bruk heller Arsenal.com eller Vg.no HVIS (!?)det er så vikitig med nyheter om Arsenal.**

 

Vi burde være stolte over suporterklubben som gjør alt ved siden av jobben, uten en eneste KRONE! De har også et liv!!!!!!! AmEn..

* Nei, det er ikke det, blir bare så sinnsykt provosert!

** Hvis!? Det er jo DRITVIKTIG ;) Men dette er ikke plassen å gå hvis du skal ha mye og oppdaterte Arsenalnyheter ;)

 

Ellers enig ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg kom i starten bare med forslag for forandringer men dere hisser meg opp med å bli dritsure. For noen surpomper dere er azz. Det var akkurat det jeg pratet om i en tidligere topic. dessuten er det bare første gang jeg er litt oppgitt. Smil til verden og verden smiler tilbake :D

Hør, ingen var sure på deg, svarte pent at hvis du syns det er for lite oppdatert, kan du ta tak i det selv, for det er folk som jobber helt gratis. Og da begynner du å bable om Liverpools hjemmeside, som har heltidsansatte, om hvor mye bedre den er ;) Da er det vel ikke rart at folk blir provoserte!?

jeg visste ikke de hadde heltidsansatte men hvis de har det, unnskyld

Virker jo litt sur da. Hold kjeft er ikke akkurat det peneste du kan si?!* :P

 

Eller så er det fakta at Liverpool har bedre hjemmesiden en oss, men det skulle bare mangle når de har heltidsansatte. Men Forumet og bladet har de 0 % sjangs til å måle seg med oss. Så slutt å klag, bruk heller Arsenal.com eller Vg.no HVIS (!?)det er så vikitig med nyheter om Arsenal.**

 

Vi burde være stolte over suporterklubben som gjør alt ved siden av jobben, uten en eneste KRONE! De har også et liv!!!!!!! AmEn..

* Nei, det er ikke det, blir bare så sinnsykt provosert!

** Hvis!? Det er jo DRITVIKTIG :P Men dette er ikke plassen å gå hvis du skal ha mye og oppdaterte Arsenalnyheter ;)

 

Ellers enig ;)

 

 

Hvis man først skal legge ut nyheter på forsiden bør det gjøres regelmessig (uavhengig av om det skjer på frivillig basis eller ei), ellers ser jeg lite poeng i å ha nyheter på siden i det hele tatt.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

jeg er bare 14 år

 

And so?

 

Jeg er også 14 år, og har vært skribent på forsiden, pluss at jeg er skribent i The Gunners Post (skrev min første artikkel der da jeg var 13). Jeg skriver ikke dette for å skryte, men jeg vil bare få frem at alder har INGEN TING å si...

 

Forøvrig har jeg mistet min tilgang til å skrive på forsiden. Jeg står oppført under skribenter i lista, men jeg kommer ikke inn når jeg skal skrive. Det har vært et par ganger da jeg har villet skrive noe, men har ikke kommet inn. Dog kommer jeg neppe til å skrive nok til at jeg sender mail eller PM til Internettansvarlig for å si fra.

Link to comment
Share on other sites

Jo bedre sider vi kan få jo bedre er det. Opplagt ja.'

Syntes argumenter om at det er frivillig og slikt blir litt dumt.Mye frivillig arbeid og tiltak har høy kvalitet. Finnes det folk her inne som ikke slipper til, men som kunne gjort en jobb og forbedret siden her, syntes jeg det er noe kjedelig. Kan jo hende det finnes folk med tid og lyst til å legge nyheter inn og gjøre siden ennå mer spennende enn den her, for sidrn er allerede bra.

Vi har to fjortenåringer her inne. Slipp de til, de skriver godt og mener mye. Bra om de får muligheten, så slipper de å bruke tiden til å smugrøyke for eksempel.

Link to comment
Share on other sites

jeg er bare 14 år

 

And so?

 

Jeg er også 14 år, og har vært skribent på forsiden, pluss at jeg er skribent i The Gunners Post (skrev min første artikkel der da jeg var 13). Jeg skriver ikke dette for å skryte, men jeg vil bare få frem at alder har INGEN TING å si...

 

Forøvrig har jeg mistet min tilgang til å skrive på forsiden. Jeg står oppført under skribenter i lista, men jeg kommer ikke inn når jeg skal skrive. Det har vært et par ganger da jeg har villet skrive noe, men har ikke kommet inn. Dog kommer jeg neppe til å skrive nok til at jeg sender mail eller PM til Internettansvarlig for å si fra.

men jeg har ikke fritidsproblemer...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...