Jump to content

Forsiden


Fabregas15

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

1.

Se på nyhetene på denne siden: Designsiden.com der går det an å kommentere nyhetene! Det synes jeg hadde vært gøy å hatt her også på forumet. Slik at man kan skrive noen innspill på de mindre sakene også, uten at man trenger å lage en tråd i forumet pga. alt...

Kunne det vært mulig å fikse?:P

 

2.

Hva med en oppdatering av designet på fremsiden? Jeg ville likt å sett noe mer "Arsenal". Noe a'la denne: http://img107.imageshack.us/img107/8720/te...rsnowip2nu3.png Jeg har brukt de siste dagene til å lage denne. Ble egentlig ganske grei, spør du meg. Men bare så dere vet det, laget jeg denne mer som en pekepin på hvordan jeg ville hatt det, og hva som kanskje ville vært litt mer "Arsenal", enn at akkurat denne evt. skulle bli tatt i bruk. Det går forresten ikke an å kode denne uansett, så..., pga. måten jeg laga den på... [PS: Beklager hvis noen blir fornærma av den oppdikta chatten..(og til info: gadd ikke å fullføre "Siste nytt" enda.)]

 

Kommer nok mer forslag fra meg fremover, etterhvert som jeg kommer på dem..

Link to comment
Share on other sites

Nr.2 var ganske bra design .. Jeg vil ha litt endringer på designet, vi har et ganske bra nå,men lankt i fra det tøffeste jeg har sitt :)

Link to comment
Share on other sites

Personlig mener jeg designet er mer enn bra nok.

 

Jeg synes det er mange som er ganske bastante når de går ut med at de mener at designet for enten bladet, siden eller hva den nå enn er ikke er bra nok, da jeg vil tro at de personene som står bak dette har god erfaring innen disse områdene, og vet hva de gjør, og hvorfor de har gjort ting som de har gjort.

 

For all del, det er positivt med engasjement, men tenk litt på måten dere ordlegger dere. Kritikk kan deles ut på så mange måter. Har dere gode idéer til noe som kan gjøres bedre, kom da gjerne med forslag, og ikke usaklige kommentarer.

 

Nå er ikke dette å regne som et angrep på noen av personene som har skrevet i denne tråden, men litt mer generell frustrasjon over folk som syter og pirker på den minste ting, til tross for at de ikke har mulighet for å lage noe bedre selv.

 

Enhver person som har viet tid og krefter på det produktet medlemmene får (til en usedvanlig billig penge) burde få så mye ros og klapp på skuldrene som overhodet mulig. Det er iallfall min mening, og det er av denne grunn jeg blir litt provosert over enkeltes holdninger.

 

Og igjen, dette er som nevnt ikke ment som et direkte personangrep på noen bestemte personer, føler noen seg støtt så beklager jeg dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det designet vi har nå er helt greit, men det altfor rotete, og kjedelig.

 

Det designet ditt helmik'n var bra, men knappene var altfor store! og bakgrunnen bak nyhetene syns jeg var altfor lyst, eller så var det det at det var for kjedelig med bare den gråfargen. og mellon nyhetene burde det være en strek. og de prikkene du har over siste nytt burde være like langt fra hver side, og ille nærmere kanten på høyre enn venstre.

 

Vi trenger absolutt et nytt design, og jeg skal prøve som hemlik'n og komme med eksempler på hvordan jeg ville ha hatt det

Link to comment
Share on other sites

Gøy at dere likte det da! Synes selv at det ikke ser så proft ut som den nåværende, ettersom jeg brukte så stor font i menyen, men det er liksom litt mer Arsenalpreg over den.

 

[PS: Kizzan, og dere andre.. nå har jeg fiksa det du sa var feil.. jeg hadde ikke tenkt over det før du sa det, Kizzan, de småtingene osv.. men jeg fiksa ikke fargen på det "lyse" som du sa.. jeg synes det passa. Og så har jeg fylt ut tomrommet nederst. LINK til bildet: http://img19.imageshack.us/img19/7674/temp...rsnowip3ef5.png ]

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har nevnt tidligere synes jeg siden vi har er helt okei. Sida er for fans av fans og trenger (for min del) ikke se så forlokkende og fancy ut, men for all del; jeg hadde ikke slutta å surfe innom uansett hvordan den så ut.

 

Så lenge funksjonaliteten er til stede er jeg en lykkelig mann. :)

Link to comment
Share on other sites

Konge design, Helmik'n. Fy Søren du kommer til å bli proff designer, det vedder jeg på. Og det med at det regner i Bergen hehe, så rett så rett. :)

 

Kjære dere som bestemmer over hjemmesida, ansett Helmik'n.........!

Link to comment
Share on other sites

Jeg likte ikke banneren.... ok det var mer arsenal, men jeg er ikke fan av de harde vinklene dessverre. Banneren be altfor høy. og det det står: gunners.no offisiell norsk supporterklubb for Arsenal, var en dårlig font. Men det er bra dere gjør endringer, men jeg likte ikke denne.

 

EDIT: bra at reklamen be flytta!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er hellig overbevist om at Jostein Solstad gjør det som står i sin makt for å få dette til å bli en flott side. Innholdet blir stadig bedre, samtidig som layouten stadig får mer Arsenal-preg.

 

Likhetene mellom hjemmesiden og den oppdaterte utgaven av The Gunners Post blir hele tiden større. Den ansiktsløftingen som vi har sett med bladet, er intet mindre enn imponerende. Om nye ideer skulle komme hjemmesiden til gode, så har kanskje design-duoen fra bladet noe å tilføye?

 

Men uansett så er det alltid spennende å høre og se hva andre tenker. Forslaget til Helmik’n er et spennende forslag.

 

Uansett så er oppfordringen til Jostein, stå på videre!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...