Jump to content

2006.11.12 Liverpool H


Andain

Recommended Posts

Arsenal - Liverpool

Emirates Stadium, Søndag 12 November, klokken 17:00

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

-

 

Liverpool:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

 

TV / Radio streams:

ESPN Asia

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Jeg er sikker på at vi klarer det, siden vi enda ikke har tapt på Emirates. Og hvis de spiller slik de gjorde mot united, vinner vi med klar margin, men vi må score på sjansene våre i denne kampen. Jeg tipper 2-0. Henry og Hleb.

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget mot Pool:

 

Almunia

Eboue - Toure - Djourou - Clichy

Hleb - Flamini - Gilberto - Fabregas - Rosicky

Adebayor

 

Benk: Lehmann - Gallas - Denilson - Van Persie - Walcott

 

Så får vi håpe at Pat Rice leder laget når Wenger er utestengt for dårlig oppførsel etter slossing med Pardew. Time to kick some ass med spillere som vil gjøre en innsats for klubben!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget mot Pool:

 

Almunia

Eboue - Toure - Djourou - Clichy

Hleb - Flamini - Gilberto - Fabregas - Rosicky

Adebayor

 

Benk: Lehmann - Gallas - Denilson - Van Persie - Walcott

 

Så får vi håpe at Pat Rice leder laget når Wenger er utestengt for dårlig oppførsel etter slossing med Pardew. Time to kick some ass med spillere som vil gjøre en innsats for klubben!!!!!!

 

 

Sette Gallas ut?? Det kan du umulig mene...

Link to comment
Share on other sites

[jeg er 210 prosent sikker på at vi vinner denne kampen vi har ikke tapt på Emirates og liverpool har vært rett og slett elendig på bortebane i år

 

Hmmm... var sikrere på at vi vant mot West Ham. De har vært PLs dårligste lag, samtidig som vi har vært bra på bortebane. Ingenting er sikkert i kamper mot Liverpool.

Link to comment
Share on other sites

[jeg er 210 prosent sikker på at vi vinner denne kampen vi har ikke tapt på Emirates og liverpool har vært rett og slett elendig på bortebane i år

 

Hmmm... var sikrere på at vi vant mot West Ham. De har vært PLs dårligste lag, samtidig som vi har vært bra på bortebane. Ingenting er sikkert i kamper mot Liverpool.

Nå må det sies at West Ham har byttet ut spillerne som hadde skyld i det dårlige spillet og hadde fått en seier før kampen vår. Men Liverpool har også kommet i form igjen, så dette er et dårlig tidspunkt å møte dem på med tanke på at vi har hatt dårlige resultater i det siste med tanke på spillet. Jeg fryker at Gerrard plutselig kan komme tilbake til fjorårsformen sin og gi oss vårt første tap på emirates. Når denne mannen er iform, kan selv ikke King Kole stoppe han. På vår side har vi jo Henry som ikke er i form enda, så denne kampen kan bli spennende. Et ting er sikkert: Setter vi sjansene våre vinner vi, for sjanser er noe vi alltid får. Kanskje vi scorer på vår første dødball i år :blink:

Link to comment
Share on other sites

Kanskje vi scorer på vår første dødball i år :blink:

 

Det er vel ikkje meir enn ei drøy veke sidan van Persie scora på frispark mot Everton...

 

Dette blir forøvrig min første kamp på Emirates, satsar på at gerrard serverer oss tre poeng denne sesongen også.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje vi scorer på vår første dødball i år :blink:

 

Det er vel ikkje meir enn ei drøy veke sidan van Persie scora på frispark mot Everton...

 

Dette blir forøvrig min første kamp på Emirates, satsar på at gerrard serverer oss tre poeng denne sesongen også.

 

Nå tenker jeg ikke på frispark i skuddposisjon. Jeg tenker på corner eller frispark som ikke er skuddposisjon.

Link to comment
Share on other sites

Han er en ekte vinner..Han er sikkert mer forbanna på at det har gått så dårlig enn det vi er.

Det er det einaste som er heilt sikkert. Henry er ikkje fornøgd med seg sjølv, eller laget, når det ikkje vinn. Trur ingen skal ta feil av det.

Link to comment
Share on other sites

Mot Liverpool ønsker jeg å se følgende lag:

 

Lehmann

 

Hoyte, Toure, Gallas, Clichy

 

Eboue, Flamini, Gilberto, Rosicky

 

van Persie, Henry

 

Subs: Almunia, Senderos, Walcott, Aliadiere, Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Mot Liverpool ønsker jeg å se følgende lag:

 

Lehmann

 

Hoyte, Toure, Gallas, Clichy

 

Eboue, Flamini, Gilberto, Rosicky

 

van Persie, Henry

 

Subs: Almunia, Senderos, Walcott, Aliadiere, Adebayor

 

Helt enig, vil bare ha Adebayor for V.Persie

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

 

eboue, Toure, Gallas(cpt), Clichy

 

merida,faregas, Gilberto, Rosicky

 

--------van Persie, Henry

 

pat rice

 

prøve med gallas som captain kan gjøre noe å la henry slippe en kamp som captain

 

Har Wenger fått tribuneplass mot Liverpool?? Har da ikke hørt noe om at Wenger skal straffes for bråket mot West ham, men mulig det skjer..

 

Henry er kaptein, det er helt klart, og Hleb i stedet for Mereida.

Link to comment
Share on other sites

Sissoko ble skadet i kampen mot Birmingham, så han er uaktuell til kampen på søndag. For all del, Sissoko er en meget god og spennende spiller, men jeg tror Liverpool vil tjene på dette. Hvorfor? Fordi med denne skaden kommer Gerrard til å steppe inn på midten igjen, en plass der han blir med i spillet og scorer flere mål. Fint at Stevie G i alle fall ikke har vært i scoringsform i år, men plutselig kan det løsne.

Link to comment
Share on other sites

Mot Liverpool ønsker jeg å se følgende lag:

 

Lehmann

 

Hoyte, Toure, Gallas, Clichy

 

Eboue, Flamini, Gilberto, Rosicky

 

van Persie, Henry

 

Subs: Almunia, Senderos, Walcott, Aliadiere, Adebayor

 

 

må melde meg litt uenig der.. arsenal med og uten RvP ved siden av Henry er stor, adebayor sammen med henry er en mye giftigere blanding, da får Henry masse rom fordi ade er et konstant uromoment, med løp, bevegelse, hodestyrke osv...(probleme er avsluttningsegenskapende!!!!)

En annen ting er eboue på midten!?

nei, bruk Hleb, han er formspiller!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Herrejemini som jeg håper vi vinner denne kampen. Adebayor på topp ilag med Henry kanskje, og jeg vil fortsatt ha Fabregas på sentralt på midten, selv om han ikke var fantastisk mot West Ham. Ikke helt fornøyd med Gilberto til nå i alle kampene, men trenger vel musklene hans mot Pool så håper han og blir med. Alternativet måtte nok vært Flamini ja. Håper egentlig på mer eller mindre det samme laget som mot West Ham, bortsett fra at Adebayor, eller kanskje til og med Aliadiere vil få sjangsen på topp ilag med Henry. Håper og tror måltørken snur snart, og helst nå til helga.

Link to comment
Share on other sites

Mitt lag:

Lehmann

 

Eboue, Toure, Gallas, Clichy

 

Hleb, Fabregas, Gilberto, Rosicky

 

Ade , Henry

 

Subs: Almunia, Senderos, Walcott, Flamini, RvP

 

Ade har imponerte i år, og fortjener en førstelagskamp etter at han avgjorde for oss i mikkemuscupen. Videre har Ade et mye bedre samarbeid med Henry enn det RvP har. I kamper som dette trenger vi virkelig Henry, og jeg er sikker på at han kommer til å svare på kritikken han har fått i det siste. Gilberto MÅ spille fordi han må demme opp for pasingene til Alonso eller nøytralisere Gerrard. Det er det ingen andre som klarer bedre på dagens arsenal-lag. Klarer han dette på samme måte som han gjorde med Riquelme i føste møte mot Villareal, har vi så godt som vunnet kampen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...