Jump to content

2006.11.12 Liverpool H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Hyyl...åssen klarte Ade å bomme der...nesten 4-0

Skjønner godt at Liverpool ikke er et toplag når man ser hva slags spillere de har. Jeg synes nå Pennant og Zenden hører hjemme i 1.divisjon eller no. Skjønner ikke at Liverpool finner seg noen andre spillere. Men men, de om det. Deilig å se Arsenal knuse et tafatt Liverpool i dag hvertfall =)

Link to comment
Share on other sites

Dette var herlig, rett å slett herlig. Ilag med United seieren tidligere i høst er nok denne den seieren som har smakt best. Glimrende jobbing av alle idag syns jeg. Mye omtalte Henry hadde kanskje ingen stor dag, men når han kommer ned til sekstenmeteren og vinner dueller klager jeg ikke. De som scoret målene var kanskje de mest usannsynlige av alle, men det er noe med dette laget, alle kan jo score.

Reading - Tottenham 3-1, Arsenal - Liverpool 3-0. FOR EN DAG!

Link to comment
Share on other sites

Herlig seier! 3 flotte mål og 3 velsmakande poeng. Positivt også at Henry ikkje er involvert i eit einaste av måla, viser at me ikkje er SÅ avhengige av han. Forøvrig bidrar han med ein fantastisk arbeidsinnsats. Ein kaptein verdig, rett og slett.

 

Me har nå slått to av dei 3 laga som endte foran oss på tabellen i fjor. Watch out Chelsea, here we come!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...