Jump to content

2006.10.14 Watford H


Andain

Recommended Posts

Vil se dette laget fra start lørdag:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djourou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Walcott

 

van Persie - Henry

 

Kampbildet blir nok likt som i dei andre heimekampane så langt. Difor har eg valgt Walcott på ventrekant. Slik at me blir litt meir offensive enn om Rosicky hadde spelt. I tillegg virkar det som både Walcott, Henry og van Persie har funnet scoringsformen så eg har stor tru på seier lørdag.

 

Eboue er ute i 1 mnd pga av en skade han pådro seg i landskampen mot Gabon. Utrolig dårlig tidspunkt for den skaden! Han har spilt strålende de siste kampene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Vil se dette laget fra start lørdag:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djourou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Walcott

 

van Persie - Henry

 

Kampbildet blir nok likt som i dei andre heimekampane så langt. Difor har eg valgt Walcott på ventrekant. Slik at me blir litt meir offensive enn om Rosicky hadde spelt. I tillegg virkar det som både Walcott, Henry og van Persie har funnet scoringsformen så eg har stor tru på seier lørdag.

 

Eboue er ute i 1 mnd pga av en skade han pådro seg i landskampen mot Gabon. Utrolig dårlig tidspunkt for den skaden! Han har spilt strålende de siste kampene.

 

Da blir vel laget noe sånt:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Djorou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Van Persie - Henry

 

Bankers!

Link to comment
Share on other sites

Spørs om Clichy nå blir kasta rett inn på venstrebacken, og Hoyte på høgre då med Eboue ute. Enten det, eller så blir nok Gallas flytta ut på backen.

 

Mitt forslag til lag:

Henry - v.Persie

Rosicky - Fabregas - Gilberto - Hleb

Clichy - Gallas - Toure - Hoyte

Lehmann

 

Subs:

Walcott - Ade - Djorou - Almunia - Flamini/Song

Link to comment
Share on other sites

Spørs om Senderos er tilbake også. I såfall håper jeg på dette laget:

 

Lehmann

 

 

Toure-Gallas-Senderos-Clichy

 

 

Hleb-Gilberto-Fabregas-Rosicky

 

 

Adebayor-Henry

 

 

Subs:

Almunia

Djourou

Flamini

Walcott

Van Persie

 

Her vil jeg foretrekke Adebayor da jeg tipper at elgene kommer til å ligge veldig tett og dypt, og vi trenger en annen spillertype på topp en RvP.

Link to comment
Share on other sites

Tipper laget blir noe sånt:

 

Lehmann

 

Hoyte Toure Djorou Gallas

 

Hleb Fab Gilberto Rosicky

 

Ade Henry

 

Hvorfor ser du for deg Ade fremfor Van Persie?

Van Persie er i siget, og jeg tror han fortsetter.

 

Har vel sett før at spillere som har vært ute i tøffe landskamper underpresterer i Arsenal.

Derfor troir jeg VP blir spart i denne kampen fra start.

Link to comment
Share on other sites

Dette står på Arsenal.com før kampen:

 

At the start of the season, Arsène Wenger suggested it might take 10 games for Arsenal to feel at home in Emirates Stadium. It seems he may have overestimated.

 

The Club had difficult start at their new home. They trailed in each of their first competitive three games — coming back to grab a win and two draws — but since then they have strung together back-to-back wins. According to Wenger, another victory over Watford on Saturday will complete the mental process of moving from Highbury.

 

“I feel this is an occasion to come back to Emirates and show we now have a consistency and strength there,” he said. “We play at home again and after wins over Sheffield United and Porto if we can get another win that will definitely install us at the Emirates.”

 

It is ironic that Watford should be the opponents. When Arsenal made their last major move — from the University of London training ground to a purpose-built facility next door — it was the Hornets who took over residence. The two sides are so close that the respective first-teams can probably hear each other training. However they can not see each other anymore.

 

“I could have done five years ago because the bushes and the trees were not as high,” joked Wenger. “We had just finished the training ground then but now we can’t see each other anymore. Unless we have a crane we can’t spot what they are doing on the other side of the fence.

 

More seriously, he went on: “They have just come up and Adrian Bothroyd has done an excellent job with them. He is a young promising manager. At the moment they are struggling for confidence but I was impressed by what they did in the play-offs last season.”

 

Freddie Ljungberg (calf), Julio Baptista (hamstring) and Emmanuel Eboue (knee) all picked up injuries over the international break. The Swede will be absent for 10 days, the latter pair could be sidelined for a month. Gael Clichy is back in the squad after his long-term foot problem. However he is not ready to start a game just yet. Lauren (knee) and Abou Diaby (ankle) are still out while Philippe Senderos (shoulder) has been playing in the Reserves recently.

 

Aside from adding to injury lists, international breaks have been a perennial problem to Arsenal. They seem to interrupt the momentum of Wenger’s teams. This time they went into the break on the back of five straight wins. It supported the faith of manager has had in his young side all through the campaign.

 

“I felt we started the season a little bit flat,” he said. “But even when we did not win a game you could see there was the potential in the side to do well. We had some hangover from the World Cup at the start so we had a lack of preparation. It took us some time to find that killer instinct. That came when we were physically ready to play at the top level.

 

“But I have always believed in the potential of this squad to achieve what is in front of us. I know we can do it. It is just down to how hungry we are in every game. And, of course, that starts on Saturday.”

Link to comment
Share on other sites

RvP starter nok, Arsenalspilleren som er i best form for tiden! (Eboue er jo skadet). Tipper Hleb hviles, han er viktig mot CSKA, og har vært i Romania og Hviterussland og spillt kamper, det er langt unna! Walcott, som har trent bra og bare vært en kjapptur innom Tyskland og scoret to mål (tirsdag) får nok sin første start! Clichy brukes ikke fra start, og varmer benken.

 

Jens

Hoyte - Toure - Djourou - Gallas

Walcott - Cesc - Gilberto - Rosicky

Robin - Henry

 

Almunia - Clichy - Flamini - Hleb - Adebayor

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

Link to comment
Share on other sites

RvP starter nok, Arsenalspilleren som er i best form for tiden! (Eboue er jo skadet). Tipper Hleb hviles, han er viktig mot CSKA, og har vært i Romania og Hviterussland og spillt kamper, det er langt unna! Walcott, som har trent bra og bare vært en kjapptur innom Tyskland og scoret to mål (tirsdag) får nok sin første start! Clichy brukes ikke fra start, og varmer benken.

 

Jens

Hoyte - Toure - Djourou - Gallas

Walcott - Cesc - Gilberto - Rosicky

Robin - Henry

 

Almunia - Clichy - Flamini - Hleb - Adebayor

 

 

--- Ashburton Grove is going to be our new home. ---

 

Toure og Gilberto er de som har reist lengst, men det hindrer dem likevel ikke fra å starte kampen! Jeg tror på den samme lagoppstilligen som deg, bare at Hleb starter istedenfor Walcott. Men vår lille gullgutt kommer nok innpå skal dere se :)

Link to comment
Share on other sites

Imens jeg skriver dette, så hører jeg på intervju med Wenger fra ATVO..

 

Skummelt.. altså:

Gallas er faktisk usikker, og Baptista, Freddie og Eboue er helt utelukket. Visste om de tre siste, men ikke Gallas. Ekkelt å høre om det nå. Men han tror visst at Gallas er med.

 

Laget:

Lehmann

Hoyte--Toure--Djourou--Gallas

Hleb--Gilberto--Cesc--Rosicky

Adebayor--Henry

 

Rosicky <-> Walcott

Djourou <-> Clichy

...etter 60 min.

Link to comment
Share on other sites

En liten oppsumering. Vi har hatt god kontrol på Watford til slutten av omgangen da presset de på og fikk mange sjanser de kunne scoret på. Arsenal har hatt mange gode sjanser f. eks. skulle nok Fabregas putta på den store sjansen sin når han var alene med keeper. Ben Foster har hatt en virkelig god omgang i Watford målet, hadde det vært en annen keeper som stod hadde det nok stått 3-0 eller 4-0.

Arsenal leder 2-0 med scoring av Henry som begynner å komme i form og noe som så ut som et selvmål.

Link to comment
Share on other sites

Tenk om et par år når Henry og Walcott skal spille sammen, det blir gøy det!! :)

Når det er sagt så tror jeg at jeg nesten bare har sett The Captain 5 ganger; tre offsider et mål og avsparket, så Adebayor et par ganger i starten, men har dabbet litt av kampen på en måte, hadde en stor sjanse som gikk i foten på keeperen og en han ikke nådde fram på i tide.

Toure har i hvertfall selvtilliten ;) skyter fra rundingen av midtbanen, ble litt i tvil når han scorte, han jubla jo ikke og det var ikke allverdens fra tribunen heller.

 

Men vi leder 2-0 fullt fortjent og drar i land dette gutter!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...