Jump to content

2006.10.14 Watford H


Andain

Recommended Posts

Arsenal - Watford

Emirates Stadium, Lørdag 14 Oktober, klokken 16:00

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

-

 

Watford:

-

 

Dommer:

 

TV kanaler:

Canal + (N/F/S/D)

ART Sport 4

Sport TV2

Sport 1 (HU)

TPS Star

 

TV / Radio streams:

Star Sports Asia (SopCast - TvAnts - PPStream)

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

 

Før avspark

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Utrulig irriterande at neste kamp ikkje er før 14. oktober. Uinteressante landskampar.

Synes også det er kjedelig at det ikke er noen premier league kamper, men det kan jo bli litt interessant å se Hellas-Norge kanskje eller hva?

 

Greit nok med landskamper, men det er skadene jeg frykter.

Link to comment
Share on other sites

Utrulig irriterande at neste kamp ikkje er før 14. oktober. Uinteressante landskampar.

Synes også det er kjedelig at det ikke er noen premier league kamper, men det kan jo bli litt interessant å se Hellas-Norge kanskje eller hva?

 

Greit nok med landskamper, men det er skadene jeg frykter.

 

Hvis du ser på den andre siden, kan spillere som Senderos og Clichy som nettopp har kommet tilbake fra skader spille seg i form. SPillere som for øyeblikket er skada får også tid til å kanskje bli spilleklare når vi begynner igjen etter landslagshvilen.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen blir min første på Emirates, gleder meg sinnsykt! Har sett 3 premier league kamper på Highbury, uten Arsenal seier, så jeg håper jeg bringer bedre lykke på Emirates!

 

Blir min debut på Emirates også! ;)

 

 

Hvor drikker vi øl før kampen?? På Emirates eller de gode gamle stedene??

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen blir min første på Emirates, gleder meg sinnsykt! Har sett 3 premier league kamper på Highbury, uten Arsenal seier, så jeg håper jeg bringer bedre lykke på Emirates!

 

Blir min debut på Emirates også! ;)

 

 

Hvor drikker vi øl før kampen?? På Emirates eller de gode gamle stedene??

 

Liker du ein god sing song før og etter kampen kan eg anbefale The Rocket Complex, 166-220 Holloway Road. Fine prisar i baren og herlig stemning. Det er eit tiltak Red Action gutta har satt i gong denne sesongen. Puben er kun er åpen på heimekampar på lørdag og søndag. Må vise medlemskap i Arsenal, billett, eller ein supporteklubb for å komme inn.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen skal vi vinne! Jeg håper vi dreper kampen tidlig slik at Walcott og Beaptista kan komme inn og spille seg litt varme i trøya! Jeg ønsker å se Clichy fra start og kanskje et lite Senderos innhopp hvis vi trenger litt defensiv trygghet på slutten av kampen.......

Link to comment
Share on other sites

Blir høyst sannsynlig en kamp ala Sheff.U-kampen. Vi kan ha avgjort kampen etter 20min, men kan også godt hende vi må vente lenge på vinnermålet.

 

Jeg tror oppturen fortsetter og at Ljungberg igjen finner veien til nettmaskene. Henry putter 2. Da skulle vi vinne 3-0 sånn omtrent...

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen blir min første på Emirates, gleder meg sinnsykt! Har sett 3 premier league kamper på Highbury, uten Arsenal seier, så jeg håper jeg bringer bedre lykke på Emirates!

 

Blir min debut på Emirates også! :D

 

 

Hvor drikker vi øl før kampen?? På Emirates eller de gode gamle stedene??

 

Det var det da! Jeg tar nok turen innom de gode gamle stedene først jeg ja. Men har bestemt meg for å være på Emirates en time før kampstart. Møtes vi på Gunners pub?

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen blir min første på Emirates, gleder meg sinnsykt! Har sett 3 premier league kamper på Highbury, uten Arsenal seier, så jeg håper jeg bringer bedre lykke på Emirates!

 

Blir min debut på Emirates også! :lol:

 

 

Hvor drikker vi øl før kampen?? På Emirates eller de gode gamle stedene??

 

Det var det da! Jeg tar nok turen innom de gode gamle stedene først jeg ja. Men har bestemt meg for å være på Emirates en time før kampstart. Møtes vi på Gunners pub?

 

Enig med deg, møtes på gode gamle Gunners først før vi beveger oss videre inn til noe jeg tror blir ganske så heftig.. En stadion som nesten er dobbelt så stor som Highbury kan bli spennende..

 

Er det restauranter, puber, barer osv inne på selve stadion?? Var jo litt begrenset dette på Highbury.

Link to comment
Share on other sites

Vil se dette laget fra start lørdag:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djourou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Walcott

 

van Persie - Henry

 

Kampbildet blir nok likt som i dei andre heimekampane så langt. Difor har eg valgt Walcott på ventrekant. Slik at me blir litt meir offensive enn om Rosicky hadde spelt. I tillegg virkar det som både Walcott, Henry og van Persie har funnet scoringsformen så eg har stor tru på seier lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Vil se dette laget fra start lørdag:

 

Lehmann

 

Eboue - Toure - Djourou - Gallas

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Walcott

 

van Persie - Henry

 

Kampbildet blir nok likt som i dei andre heimekampane så langt. Difor har eg valgt Walcott på ventrekant. Slik at me blir litt meir offensive enn om Rosicky hadde spelt. I tillegg virkar det som både Walcott, Henry og van Persie har funnet scoringsformen så eg har stor tru på seier lørdag.

 

Tviler på v Persie spiller, siden har spilt 2 90min for Holland i løpet av 4 dager.

 

Tipper Ade og Tomas spiller i stedet for Robin og Theo

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen blir min første på Emirates, gleder meg sinnsykt! Har sett 3 premier league kamper på Highbury, uten Arsenal seier, så jeg håper jeg bringer bedre lykke på Emirates!

 

Blir min debut på Emirates også! :lol:

 

 

Hvor drikker vi øl før kampen?? På Emirates eller de gode gamle stedene??

 

Det var det da! Jeg tar nok turen innom de gode gamle stedene først jeg ja. Men har bestemt meg for å være på Emirates en time før kampstart. Møtes vi på Gunners pub?

 

Enig med deg, møtes på gode gamle Gunners først før vi beveger oss videre inn til noe jeg tror blir ganske så heftig.. En stadion som nesten er dobbelt så stor som Highbury kan bli spennende..

 

Er det restauranter, puber, barer osv inne på selve stadion?? Var jo litt begrenset dette på Highbury.

 

 

Det mangler ikke på barer/puber inne på Emirates men atmosfæren og stemningen er mye bedre på gamle Gunners Pub, Bank og Friendship og de andre Arsenal-pubene. Dessuten opplevde jeg lange bar køer inne på stadion.

Som førstereisegutter til Emirates vil jeg anbefale dere å gjøre som da dere reiste til Highbury. En time på Emirates før kampstart er mer enn nok.

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. hvordan vil kampen se ut uten en av de virkelige offensive kreftete våres er skada. Eboue.. Syns han har bidratt masse framover på banen i år! Vi har også mistet baptista til denne kampen, noe som er veldig trist. tror han kunne vært go å ha på midtbanen og inne i feltet på dødballer i denne kampen! Men med mannskapet vi har skal det vel gå bra selvom? Men, hvem tror dere vil spille høyre back?

Det mangler ikke på barer/puber inne på Emirates men atmosfæren og stemningen er mye bedre på gamle Gunners Pub, Bank og Friendship og de andre Arsenal-pubene. Dessuten opplevde jeg lange bar køer inne på stadion.

Som førstereisegutter til Emirates vil jeg anbefale dere å gjøre som da dere reiste til Highbury. En time på Emirates før kampstart er mer enn nok..

Link to comment
Share on other sites

Det mangler ikke på barer/puber inne på Emirates men atmosfæren og stemningen er mye bedre på gamle Gunners Pub, Bank og Friendship og de andre Arsenal-pubene. Dessuten opplevde jeg lange bar køer inne på stadion.

Som førstereisegutter til Emirates vil jeg anbefale dere å gjøre som da dere reiste til Highbury. En time på Emirates før kampstart er mer enn nok.

Noen som vet når supportersjappene fylles opp på kampdag?

 

Er det lurt å komme seg dit ved kl. 11-12, eller er det greit å være der ved 1-2 tiden?

 

Da jeg er i London, så får jeg ikke tid til å dra til Emirates på fredagen, så derfor vil jeg være på The Armoury mens det er lite folk på lørdagen.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet når supportersjappene fylles opp på kampdag?

 

Er det lurt å komme seg dit ved kl. 11-12, eller er det greit å være der ved 1-2 tiden?

 

Da jeg er i London, så får jeg ikke tid til å dra til Emirates på fredagen, så derfor vil jeg være på The Armoury mens det er lite folk på lørdagen.

 

Eg var der på i elleve tida, mot Villa (3 o'clock kickoff), og då fekk eg gå nesten aleine rundt der. Null problem å komme til ved trykkeriet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...