Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

Det at han slo opp med kjæresten er vel mer et signal på at han blir i Arsenal at han drar.

Grunnen Cesc kom med var jo at han ville være mer aleine, blir jo litt dumt om begge reiser tilbake til Spania for å se hverandre hver dag da?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Mener at denne kilden er ganske sikker.

http://www.onlinegooner.com/article.php?se...clusive&id=2251

Det som gjør at jeg stiller meg tvilende er at hvis han går til Real Madrid så er alt håp om spill for Barcelona over. Han hadde sikkert klart å presse gjennom en overgang til Barca hvis han ønsket det. Da må det i såfall være klubben som presser han til å velge RM fordi de betaler mer

Link to comment
Share on other sites

Det som gjør at jeg stiller meg tvilende er at hvis han går til Real Madrid så er alt håp om spill for Barcelona over. Han hadde sikkert klart å presse gjennom en overgang til Barca hvis han ønsket det. Da må det i såfall være klubben som presser han til å velge RM fordi de betaler mer

 

Håper han drar til Real M. Slik situasjonen er nå er hverken Cesc eller Arsenal FC tjent med å ha han i klubben. Fabregas har gjort mye for klubben, og jeg vil alltid huske han på en positiv måte, men nå tror jeg det er over. Har mistet all respekt for Barcelona, og det ville gledet meg enormt om han valgt Real Madrid i stede. Dessuten tror jeg Real Madrid vil komme til å gi mer for Cesc enn det Barca er villig til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg må ærlig inrømme at jeg har vanskelig for å tro at Cesc vil gå til Real. Han har hele tiden sagt at han en gang ønsker seg tilbake til Barca, men at han også har sitt hjerte i Arsenal.

Er derfor sterkt tvilende til at han velger å gå til Real, da han vil ødelegge muligheten for noengang å komme tilbake til Barcelona, og være en helt blant fansen der.

Hvis det skulle stemme ville det i det minste glede meg at Barca blir snytt for spilleren de har drevet heksejakt på i flere sesonger, og det av sin aller støreste rival.

 

Mine tanker streifer også innom at dette muligens kan være en falskt rykte med opphav hos Arsenal for å presse prisen opp på spilleren og skape en budkrig.

Link to comment
Share on other sites

Det skjer aldri, han har sagt det selv.. Neste stopp for han er Barcelona!

 

Du har nok rett i det..

Alikevell så er det en mulig situasjon hvor Fabregas ikke vil være her lenger. Det er også mulig at Wenger ser at laget "skades" av å ha han her. Barca virker ikke så interessert lenger, samt at penger er et problem ifølge dem selv. Real Madrid har en del penger, samt mulige spillere som Wenger ville vært interessert i. Madrid vil også kunne tilby fast plass i laget.

 

Det har skjed større overaskelser i overgangs vinduet. Se bare på vår egen Sol Campbell som et av mange eksempeler.

 

At Cesc Fabregas tid i arsenal kan være over, er alikevell ikke det største problemet i arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Tull! Jeg er 99,9% sikker på at Cesc ikke drar til Real Madrid. Som jeg har sagt før, Arsenal eller Barca.. Drar han til Real er sjansene små for at han noen gang kommer til Barca. Enten så blir Cesc også neste sesong, noe jeg selvfølgelig håper, eller så drar han til drittklubben Barca.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cesc har fått en setback på skaden sin og vi har sett han for siste gang denne sesongen, forhåpentligvis ser vi han igjen i rødt og hvit neste sesong. God bedring Cesc!

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/f...r-league-finale

 

Trenger ferie han. Har egentlig aldri vært på sitt beste siden VM. Plaget med skader og garantert overbelastning.

 

Har faktisk mer tro på at han blir i Arsenal nå enn jeg trodde i fjor sommer.

Link to comment
Share on other sites

Trenger ferie han. Har egentlig aldri vært på sitt beste siden VM. Plaget med skader og garantert overbelastning.

 

Har faktisk mer tro på at han blir i Arsenal nå enn jeg trodde i fjor sommer.

 

Jeg har også mere tro denne sommeren, mye grunnet at det ser ut til at Barca sliter litt med pengene, og jeg er bombesikker på at han ikke stikker til Madrid. En Cesc i storform neste sesong er akkurat det vi trenger!

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/2011/05/21/sport/f...rossi/16608662/

 

Nok en gang fokuserer de på en annen spiller fremfor å sikre seg Fabregas. Det viser jo blant annet at Fabregas kun ville vært en luksussignering og ville ikke forsterket laget mye som f.eks. Rossi gjør nå.

 

Man kan forresten se forskjellen på Barcelona og Arsenal. Barcelona har et forholdsvis ungt lag med mange av verdens beste spillere. De har vunnet utrolig mange titler de siste 4-5 sesongene, men allikevel investerer de sesong etter sesong i spillere som forsterker laget øyeblikkelig.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke bare vi supportere som er lei av å se laget vårt spille dårlig om dagen. Vår kaptein og talisman var ikke tilstede under sesongens siste kamp i går heller. Han valgte å dra til Spania fremfor dette.

 

Hvis Cesc blir i klubben neste sesong også så burde han virkelig strippes for kapteinsbindet. Ikke bare virker han å være preget av byrden, men han oppfører seg generelt sett ikke som en kaptein burde gjøre verken på eller av banen.

 

Forslag til ny kaptein? Det må vel bli van Persie med Vermaelen som vise-kaptein.

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ May 23 2011, 04:02 PM) 225254[/snapback]

Det er ikke bare vi supportere som er lei av å se laget vårt spille dårlig om dagen. Vår kaptein og talisman var ikke tilstede under sesongens siste kamp i går heller. Han valgte å dra til Spania fremfor dette.

 

Hvis Cesc blir i klubben neste sesong også så burde han virkelig strippes for kapteinsbindet. Ikke bare virker han å være preget av byrden, men han oppfører seg generelt sett ikke som en kaptein burde gjøre verken på eller av banen.

 

Forslag til ny kaptein? Det må vel bli van Persie med Vermaelen som vise-kaptein.

 

Cesc har slitt med en stadig tilbakevendende strekkskade. Det beste han kan gjøre nå er å ta seg en god ferie slik at han får hentet seg inn og er klar for preseason. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke skal reise på ferie til hjemlandet sitt nå som han ikke kan spille allikevel? Hvorfor diskrediterer dette han som kaptein?

Link to comment
Share on other sites

Hvis Cesc strippes for kapteinsbindet er det vel heller tvilsomt om han blir en sesong til

 

Det er vel tvilsomt i utgangspunktet allerede og jeg kan ikke skjønne annet enn at lagmoralen ikke akkurat er skyhøy når kapteinen velger Grand Prix og Spania (nærmere sagt Barcelona) fremfor laget sitt.

 

Uansett hva utfallet blir om Cesc blir i klubben (om han blir strippet for bindet eller ikke) så er det negative deler ved begge to, men begge scenarioene er på kort sikt bedre enn at han forlater klubben i sommer og vi ikke får inn tilsvarende kvalitet til å erstatte han.

 

Cesc har slitt med en stadig tilbakevendende strekkskade. Det beste han kan gjøre nå er å ta seg en god ferie slik at han får hentet seg inn og er klar for preseason. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke skal reise på ferie til hjemlandet sitt nå som han ikke kan spille allikevel? Hvorfor diskrediterer dette han som kaptein?

 

Vel hvis man ser på andre lags kapteiner som er i tilsvarende situasjon så er det som regel der for å støtte laget sitt og hvertfall når laget er i en såpass nedtur som det har vært i det siste og særlig med alle spekulasjonene rundt vår kaptein så signaliserer det ikke akkurat at han føler særlig med klubben når han velger å ta første flyet til Spania med en gang muligheten byr seg.

Link to comment
Share on other sites

I also think someone should ask Wenger about Cesc Fabregas and his little jaunt over to Barcelona for the Grand Prix. Ok he’s injured, but he’s still on the pay roll. He’s still our captain and as I saw it, the season wasn’t over until after the Fulham game. Why is he taking his holidays early? Why is he rubbing the fans faces in it by going over to Barcelona of all places? His behaviour is really quite unbefitting of a Captain. He should be lying low at the moment. The most frustrating thing is we all know he’ll be back in London as the guest of honour for Barcelona when they play Manchester United at Wembley next Saturday.

 

People will say he was spending some time with his family… well you know what? I like spending time with my family too, but sometimes you owe a committment to the people who pay you £120k a week. You know what else? He has the money to fly his family over here. Easyjet do great deals on flights and London is a pretty cool place to take your family. Also… he could have seen his family next week. They’re not going anywhere. His decision was totally selfish just like his behaviour was last summer.

 

Wenger has no control over his players. The players have no respect for the club and if recent Denilson/Cesc interviews are anything to go by… there is no respect for his philosphy. Project Youth products complaining about the system that gave them a career break. How ironic…

 

utdrag fra bloggen Le Grove.

 

Vet ikke helt hva jeg skal si, men det er jo til en viss grad riktig av at Wenger ikke har like god kontroll over spillerene sine som han burde ha mtp. intervjuer o.l. Det skal jo også sies at hvis Wenger lot Fabregas få fri 1-3 dager før Fulham kampen at det var en latterlig avgjørelse av sjefen selv. Hvorfor kunne han ikke uansett forblitt i London til den siste kampen i det minste ble spilt? Det jo ikke akkurat som om han sliter seg ut uansett mtp. at han er skadet og uansett ikke deltar på treninger o.l.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...