Jump to content

Cesc Fabregas


Gaston

Recommended Posts

  • Replies 3.6k
  • Created
  • Last Reply

Kan gå med på RVP og som nevnt over Vermaelen, men de er veldig mye skada.

 

Sagna, Walcott og ikke minst Arshavin ser jeg ikke på som world class players...

Sagna ikke "world class"? Ahahahaha, hahahah, hahaha....du tuller ikke sant? Det er ikke en høyre back i verden jeg ville byttet mot Sagna :)

Link to comment
Share on other sites

Sagna ikke "world class"? Ahahahaha, hahahah, hahaha....du tuller ikke sant? Det er ikke en høyre back i verden jeg ville byttet mot Sagna :)

 

Sagna er ok han. Var ikke det som var poenget, men world class. Ikke i mine øyne. Da må mer enn 1 av 50 innlegg gå voer førsteforsvarer. Gutten evener jo ikke å være en trussel offensivt. Dette bærer galt av gårde. Men spillere som Ramos, Maicon, Dani Alves(KLYSE BTW), er bare tre som jeg kom på i farten som er milevis foran. I mine øyne world class.

 

Men misforstå meg rett, jeg trives med Sagna, og det er ikke der skoen trykker.

Link to comment
Share on other sites

Kan gå med på RVP og som nevnt over Vermaelen, men de er veldig mye skada.

 

Sagna, Walcott og ikke minst Arshavin ser jeg ikke på som world class players...

RvP mangler vel også noe for tiden.

En spiller sm alltid må lytte ballen fra høyrebeinet og det kan se litt keitete ut.

ikke imponerende på straffe heller.

Var verdensklasse, er det nok ikke, men kan jo bli det igjen.

Link to comment
Share on other sites

Sagna er ok han. Var ikke det som var poenget, men world class. Ikke i mine øyne. Da må mer enn 1 av 50 innlegg gå voer førsteforsvarer. Gutten evener jo ikke å være en trussel offensivt. Dette bærer galt av gårde. Men spillere som Ramos, Maicon, Dani Alves(KLYSE BTW), er bare tre som jeg kom på i farten som er milevis foran. I mine øyne world class.

 

Men misforstå meg rett, jeg trives med Sagna, og det er ikke der skoen trykker.

Som sagt ekstremt uenig. Sagna er blandt de beste backene i verden. Nevnte Maicon ble rundspillt og ydmyket av Bale i fjor. Når bla Sagna rundspillt sist? Aldri. Greit at Sagna ikke holder samme nivå som f.eks Alves framover, men han mer enn veier opp for det med sitt bidrag bakover. Hadde vi klonet han og hatt han på venstre så hadde det ikke vært 6 år siden siste pokal

Link to comment
Share on other sites

Hmmm:

 

Barca chief Bartomeu says after seeing the 24-year-old in action on the pitch and in training he believes he is worth closer to the €60m price tag originally bestowed on him by the Gunners.

 

He told Sport: "After seeing the work he's done since his arrival it is true that Cesc meets the €60m valuation Arsenal initially demanded.

 

"The kid is demonstrating a high level and quality in three weeks of training. The transfer was very good.

 

"In a market that is so open Cesc is worth a lot of money.

Link to comment
Share on other sites

Det at han kysser Barca-drakta betyr ikke at han IKKE fortsatt elsker Arsenal. Fab har ikke kommet med noen negative uttalelser om Arsenal heller. Synes det er greit at han kysser Barca-drakta. Han har alltid ytret at han elsker den klubben

Link to comment
Share on other sites

Det at han kysser Barca-drakta betyr ikke at han IKKE fortsatt elsker Arsenal. Fab har ikke kommet med noen negative uttalelser om Arsenal heller. Synes det er greit at han kysser Barca-drakta. Han har alltid ytret at han elsker den klubben

 

Det jeg mener. Faktisk tvert imot, masse positive uttalelser!

Link to comment
Share on other sites

Det jeg mener. Faktisk tvert imot, masse positive uttalelser!

Tenkte ta deg på definisjonen, men den så slik ut:

"elske verb trans. elske ( v1) ['elskə] være svært glad i"

Dermed vinner du og Cesc denne runden, forøvrig så er jeg enig i at han har uttalt seg positivt rundt klubben etter han dro, for det meste(...) Nasri burde se etter spillere som Cesc og Toure(Clichy?) når han vil vite hvordan man opptrer etter å ha forlatt klubben. Ikke uttal deg hvis det ikke er med den dypeste respekt. Virker derimot som om han har Cashley og Adebayor som idoler sånn sett.

 

Edit: Fordi for meg så betyr ordet elske å være så ubeskrivelig glad i at det ikke finnes like. (Ble tidenes verste definisjon, but you get the point ;) )

Link to comment
Share on other sites

Tenkte ta deg på definisjonen, men den så slik ut:

"elske verb trans. elske ( v1) ['elskə] være svært glad i"

Dermed vinner du og Cesc denne runden, forøvrig så er jeg enig i at han har uttalt seg positivt rundt klubben etter han dro, for det meste(...) Nasri burde se etter spillere som Cesc og Toure(Clichy?) når han vil vite hvordan man opptrer etter å ha forlatt klubben. Ikke uttal deg hvis det ikke er med den dypeste respekt. Virker derimot som om han har Cashley og Adebayor som idoler sånn sett.

 

Edit: Fordi for meg så betyr ordet elske å være så ubeskrivelig glad i at det ikke finnes like. (Ble tidenes verste definisjon, but you get the point ;) )

 

Blir vell ikke den siste diskusjonen tenker jeg!

Got the point ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...