Jump to content

Roy Keane


Trønderbart

Recommended Posts

Dette er vel å banne i kirka, men jeg gjør det likevel. Roy Keane har lagt opp, kanskje den eneste Utd-spilleren jeg har vært i nærheten av å beundre. En kapteinstype og spillertype jeg har elsket å hate. Et "hatobjekt" gjennom alle sine feider med Vieira, og en innsats som få andre... Ser man forbi trøya han hadde i mange år var han en stor fotballspiller.

 

Langt mellom slike typer i dag...

Link to comment
Share on other sites

Hadde aldri sansen for Roy Keane. Men man er nødt til å respektere en spiller som har ført laget sitt til en haug med ligatitler, cuptitler og en CL-triumf. Han var imponerende som kaptein, men forferdelig å se på som spiller til tider.

Link to comment
Share on other sites

Roy Keane? En spiller jeg "hatet" som motspiller. Samt en spiller som jeg hadde "elsket" å ha på Arsenal. Større kompliment kan jeg ikke gi ham.

 

Det summerer vel opp det hele. Det er svært få spillere jeg har "mislikt" mer enn Roy Keane (Gary Neville stiller i samme klasse). Men for all del, han har vært gull verdt for United et tiår og er langt på vei synonymt med Uniteds suksess på 90-tallet.

 

Er jeg lei meg for at han nå er pensjonert? Ikke den døyt!!

Link to comment
Share on other sites

En psykopat med fotball skills.

 

;)

 

Spot on Hjulkapsel. Skills hadde han, tross alt.

Link to comment
Share on other sites

Uten tvil en stor fotballspiller som har absolutt er vært en viktig brikke i alle oppturene til Sur Alex. Mener å huske at også Arsenal var interessert i hans tjenester den gangen han gikk fra Forest til Man U.

 

Hans fotball- og lederferdigheter til tross, mannen vil for alltid fremstå som en komplett idiot. Jeg gremmes fremdeles over hans takling på Håland.

Link to comment
Share on other sites

Hugser også at han var på vei til Arsenal. Den gangen var det snakk om £3m; en helt vanvittig sum synes jeg den gangen :lol:

 

Men i ettertid så har den summen betalt seg tilbake mange ganger.

Men hadde vi kjøpt Keane den gongen, så er det vel tvilsomt om vi hadde kjøpt Vieira, som igjen er ein mykje bedre spelar.

 

Chaz oppsummerer vel essensen.

Link to comment
Share on other sites

Hugser også at han var på vei til Arsenal. Den gangen var det snakk om £3m; en helt vanvittig sum synes jeg den gangen :lol:

 

Sanninga er vel at han sjølv valgte vekk Arsenal til fordel for Man. Utd. Etter det hadde han aldri den heilt store stjerna i mi bok. I ettertid er eg kome til at det er like greit at det gjekk som det gjekk. Arsenal har hatt meir enn nok disiplinære problem, og det ville vore for ille om me skulle hatt "tilfellet" Keane med på lasset.

Link to comment
Share on other sites

Langt mellom slike typer i dag...

 

...og takk å pris for det!! :P

Nei, det er synd! Krydrer jo spillet og kampene i stor grad. Ja, vi "hatet" Keane, men jeg savner hatet...

 

"Er det ikke deilig å ha noen og hate!?"

 

Ein ekte klubbspelar som blør for klubben sin og spelar med hjertet utenpå drakta.

Elska av egne supportera, hata av alle andre!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...