Jump to content

Gilberto Silva


Jensegutt

Recommended Posts

Guest ReYeS

det kan godt hende at gilberto ikke gjør det mest spekulære tingene. men han jobber kjempe hardt og er egentlig best når vi ikke ser han i kampene. han er et slags usynlig forsvar forann forsvarerene.

det bar tull at gilberto ikke har teknikk, viss du ser i kampene så ser du at han kan behanlde ballen veldig bra. han er også en veldig god hodespiller, og det er derfor vi har slitt på døballer i mot oss i år.

 

 

Gilberto er VAKTMESTEREN vår.(som det står i the gunners post)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply
Guest Van Persie

Gilberto har nesten ingen svakheter, så en viktig mann er han absolutt.

 

Noen som vet om Gilberto har spilt spiss før? Bare lurer...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Burde Gilberto få en ny kontrakt??? ;)  er han god nok for AFC?? :lol:  Blir han erstattet i sommer?? ;)  Burde han bli erstattet? :lol: ? han er ihvertfall keen på å "committe".  ;) http://www.arsenal-mania.com/?page=article...&article=213050

Kontrakten går snart ut.

9900[/snapback]

 

jeg mener at han burde få en ny kontrakt. han er den som har ført forsvaret vårt ut av skyggene og samtidig drat med seg Lehmann.

et veldig viktig anker sammen med Vieira på midtbanen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus

Ingen tvil om at Gilberto bør få ny kontrakt. Er ein glimrande spelar, trass alt ein av våre ALLER viktigaste spelerar. Gje han ei 5-års kontrakt....

Link to comment
Share on other sites

Tråder limt sammen. Rykteforumet skal primært brukes til spekulasjoner rundt spillertilganger og -avganger.

 

Gilberto er ikke på vei noe sted. Han har derimot sagt han mer enn gjerne vil signere ny kontrakt med Arsenal. Vi vil nok få glede av ham i mange år fremover enda. I hans rolle og posisjon kan man tillate seg å bli gammel. Makelele har muligens hatt sin beste sesong på mange år i en alder av 32, mens Mauro Silva har vært et fast innslag på Deportivo opp mot de 40.

Link to comment
Share on other sites

Tråder limt sammen. Rykteforumet skal primært brukes til spekulasjoner rundt spillertilganger og -avganger.

 

Gilberto er ikke på vei noe sted. Han har derimot sagt han mer enn gjerne vil signere ny kontrakt med Arsenal. Vi vil nok få glede av ham i mange år fremover enda. I hans rolle og posisjon kan man tillate seg å bli gammel. Makelele har muligens hatt sin beste sesong på mange år i en alder av 32, mens Mauro Silva har vært et fast innslag på Deportivo opp mot de 40.

9909[/snapback]

 

40 er vel litt gammalt for en fotballspiller...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Gilberto keen to sign new contract

 

..og godt er det.

 

Gilberto signere. Vi har ikke råd til å miste ham på Bosman neste sommer.

 

Jeg føler meg vel også relativt sikker, men kommentaren "I will only leave Arsenal if a wonderful chance appears to leave here. " gjør at jeg ser for meg Real Madrid eller Barcelona komme på banen med et "uimotståelig tilbud..

Link to comment
Share on other sites

Gilberto har faktisk nemnt før, at viss real madrid var interessert i han, ville det vere vanskelig å takke nei. Brasilianarar og real madrid går godt i lag.

Men for all del, signer ny kontrak pronto. Gilberto er ein veldig viktig spelar for laget.

Link to comment
Share on other sites

Guest A. Hleb

Gilberto er en av arsenal's viktigste spillere!

Gjorde en del fine detaljer mot chelsea.. han har jo vært mye skadet, og derfor har han ikke vært på sitt beste..han var vel halvskadet mot chelsea også..han og Fabregas er et bra par sentralt på midten.

Link to comment
Share on other sites

Du så bare mot Newcastle å viktig denne manner er for oss!

Løper som en helt bakover, leser spillet glimrende, god duell spiller og han har i det siste visst at han faktisk har teknikk han også!

 

Etter min mening så er han den nest viktigste mannen for oss etter Henry.

 

 

 

For all del Wenger..........bare gi han ein kontrakt å bli ferdig med det!! (har vi gitt kontrakt til han enda??)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg la merke til dette selv.

 

Gilberto har alltid slått meg som en sindig og rolig type, en som aldri viser følelser. I går derimot var det tydelig at det stod mye på spill. Jeg tror nok Gilberto har følt mye ansvar etter at Vieira forlot Arsenal. Han er jo selve bærebjelken sentralt på midten nå, "the main man". Derfor var nok også lettelsen og gleden så stor når han først scorte og frustrasjonen så tydelig da han fikk en albue.

Link to comment
Share on other sites

Det som var meget positivt var at Gilberto tok mye ansvar i går og

viste muskler i nærkampene. Som Gilberto spilte igår har vi aldri hatt

noen på laget som har vist tilnærmet lik Vieirarollen som i går.

Link to comment
Share on other sites

Det var veldig positivt! :D

Han er den nye midtbanekrigeren han, som sikkert er tiltenkt å erstatte Vieira. Jeg mener iallefall at Fabregas ennå ikke tåler påskjenningen over å ha den viktige rollen, så Gilberto kommer til å bli viktig for "oss"!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...