Jump to content

Gilberto Silva


Jensegutt

Recommended Posts

Så litt på kampen. Gilberto fikk den utakknemlige jobben som midtstopper og med hans etterhvert noe begrenset tempo ble det tøft mot de offensive spillerne til FC København.

Syns kanskje det første gule kortet var litt billig ettersom N'Doye løp inn i han, men forstår også at dommer'n ga kort ettersom det var fysisk kontakt og spissen i full fart på vei mot mål. Det andre gule var vel en klar hands...så ingen god dag på jobben for Silva.

Han klarer seg nok langt bedre som defensiv midtbanespiller og heller bruke sin evne til å bryte motstanders angrep. Løpedueller har aldri vært hans styrke.

 

Begge målene må nok keeper'n til Panathinaikos ta på seg skylden for.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply
  • 1 year later...

Noen som klarer å plukke ut en gammel helt her?

 

Stund siden vi signerte Flamini på nytt igjen nå.

Fra spøk til alvor - Gilberto var en av mine favoritter og jeg er glad han har gjort det bra i Brasil - MEN Flamini hadde nok fortsatt holdt han ute av laget.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Intervju med Gilberto lagt ut på Arsenal.com nå.

Virker ikke som han er helt oppdatert og spilleren som har beskrevet han som en farsfigur, Denilson, virker det som han tror er lånt vekk fra Arsenal.

 

Uansett en av mine favoritter gjennom tidene i Arsenal. Hadde trengt en Gilberto nå.

Link to comment
Share on other sites

Uansett en av mine favoritter gjennom tidene i Arsenal. Hadde trengt en Gilberto nå.

Jeg er helt enig. I mine øyne så har vi ikke hatt en skikkelig god DM siden Gilberto Silva. Jeg er vel en av de få som ikke var fornøyd med Song og selv om Arteta/Flamini har gjort en brukbar jobb i posisjonen så er de på ingen måte i "Gilberto-klasse" som DM.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...