Jump to content

2006.04.15 West Bromwich Albion H


Andain

Recommended Posts

: Arsenal

: West Bromwich Albion

Highbury, Lørdag 15 April, klokken 16:00

 

Lagoppstilling:

Arsenal:

WBA:

 

Dommer:

 

TV kanaler:

C+ Scandinavia

SuperSport 3/8 SA

Diema Xtra

RTR Sport

RTÉ Two

C+ Deporte 1

Prem Sport Portal

Sport 1 HU

Sport 1 NL

Diema Xtra

Alfa TV

ART Sport 3

C+ Sport 2

Sky Sport IT Xtra

Sky Calcio 9

MegaSport

 

TV / Radio streams:

ESPN Asia : TvAnts

GreatSports Channel (SHTV): PPLive Synacast | PPStream

Guangdong (GDTV-Sport): PPStream | TvAnts

Fujian Sport: PPLive Synacast

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

PPLive | PPLive Synecast | SoPCast | Coolstreaming Media Center | PPStream | Tvkoo | TVAnts

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Da var det klart for en avskjed med Highbury, sitter på north bank å skriker ;)

 

Har aldri forlatt Highbury med tap, så regner med seier her, alt annen ville vært katastrofe.

 

Noen andre som skal over?

 

håper å se følgende 11.

 

Lehmann

 

Eboue - toure - senderos - flamini

 

Ljunberg - gilberto - cesc - reyes

 

DB10(er jo hans dag) - 14

 

hadde også vært konge hvis walcott hadde fått en halvtime

Link to comment
Share on other sites

Guest fabregas

Viss det skal bli 4. plass i år, trur eg ikkje Arsenal har råd til å tape fleire poeng. Det blir sikkert ein tøff kamp mot enda eit bunnlag, men dette skal Arsenal klare. Wenger fortsetter truleg roteringa og laget blir noko slikt:

 

Lehmann

 

Eboue - Senderos - Djourou - Flamini

 

Hleb - Gilberto - Fabregas - Pires

 

Adebayor - Henry

 

Benken: Poom, Toure, Diaby, Ljungberg, van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper Wenger velger van Persie i denne kampen framfor Adebayor. Djourou gjorde en god figur mot P'mouth, og hvis Wenger vil hvile Eboue til Villarealkampen, så vær så god. Gilberto må inn igjen i laget, i likhet med Senderos. Er veldig usikker på hvordan laget kommer til å se ut etter alle roteringene Wenger gjorde mot P'mouth. Men håper på dette:

 

Jens

Djourou-Kolo-Senderos-Flamini

Hleb-Gilberto-Cesc/Diaby-Freddie

van Persie-Henry

 

DB10 kommer inn de siste 20.

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Vankelig å tippe nå for tiden, men her kommer mitt lag:

 

Jensemann

 

Eboue Kolo Senderos Flamini

 

Pires Hleb Gilberto Reyes

 

Persie Henry

 

Spurs taper mot Everton, Liverpool banker Rovers mens vi utklasser WBA. Da er vi i gang igjen :angry:

Link to comment
Share on other sites

Håper at dette blir en perfekt helg for oss. Vi tar WBA mens Spudz går på en smell. :angry:

 

Tror dette kan bli tøffere enn hva mange tror. Vi har en kamp i CL som forstyrrer noe, samtidig som laget neppe har spilt seg til bedre selvtillitt i løpet av de siste ligakampene. WBA spiller muligens klokt på bortebane og legger igjen mesteparten av laget på egen halvdel.

 

Satser på at Kanu holder en lav profil.

Link to comment
Share on other sites

Skal klare å hamle opp med WBA greit.

Hvem spiller Spurs mot?

 

Men Andain.. har du ikke skrevet feil? Du har skrevet at kampen spilles den 15.april, og nå er det 15 april, når jeg ser på klokka på pc'n.. og kampen er ikke spilt enda. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Skal klare å hamle opp med WBA greit.

Hvem spiller Spurs mot?

 

Men Andain.. har du ikke skrevet feil? Du har skrevet at kampen spilles den 15.april, og nå er det 15 april, når jeg ser på klokka på pc'n.. og kampen er ikke spilt enda. :angry:

 

Scums spiller borte mot everton..

Det er riktig at kampen spilles den 15. april, klokken er over 2400, rettere sagt 0224 lørdag morgen...

Link to comment
Share on other sites

Denne helgen tipper jeg både Arsenal og Tottenham vinner. Jeg tror vi spiller med følgende lag:

 

Lehmann

Eboue - Djorou - Senderos - Flamini

Pires - Song - Hleb - Reyes

Van Persie - Adebayor

 

Regner med at Wenger lar Gilberto hvile frem til mesterligakampen sammen med Diaby, Ljungberg, Henry og Kolo. Gambling på midtbanen, med andre ord. Men, jeg mener faktisk at Song klarte seg bra mot Portsmouth.

Link to comment
Share on other sites

Føler Wenger ikkje kan gamble meir no. No må vi ha 3 poeng, og da må vi stille med eit sterkt lag. Fabregas og Campbell er ute, så mitt foreslag blir :

 

Lehman

Eboue-Toure-Senderos-Flamini

Hleb-Diaby-Gilberto-Reyes

Persie-Henry

 

Sub:Almunia,Djourou,Bergkamp,Ljungberg,Walcot

 

Blir ikkje Fab klar til villarreal kampen, så må Diaby in, greit at han får litt drilling på midtbana. Han har ikkje spelt så mykje i år så eg trur han tåler det.

Reyes er suspandert i den kampen, så han starter idag. Persie må få spele seg i form, og Ljungberg er den som lettast blir skada så han treng vi frisk mot villarreal. Veit ikkje korleis det er med Eboue, men der han eventuelt Djourou starte, hvis han treng kvile.

Link to comment
Share on other sites

Er dette den siste hjemmekampen i år???Det virker sånn alle skrive at vi skal ta forvell med highury.

 

Jeg skjønner ikke at det er mulig å være Arsenalfan og ikke vite når siste kamp på Highbury er. Dette er selvsagt ikke siste kamp, men at noen tar farvel med stadion i dag kan godt hende.

Link to comment
Share on other sites

Skal klare å hamle opp med WBA greit.

Hvem spiller Spurs mot?

 

Men Andain.. har du ikke skrevet feil? Du har skrevet at kampen spilles den 15.april, og nå er det 15 april, når jeg ser på klokka på pc'n.. og kampen er ikke spilt enda. :huh:

 

Scums spiller borte mot everton..

Det er riktig at kampen spilles den 15. april, klokken er over 2400, rettere sagt 0224 lørdag morgen...

 

Hehe....my bad! Som du sier, klokka var over 00.00, så datoen på PC'n viste 15.april! Wupps! :shy: B)

Link to comment
Share on other sites

Greit. Vi er ikke avskrevet 4.plassen enda.

Men denne kampen er skjebnesvanger for Arsenal! Vi MÅ vinne i dag for å kunne ha sjangs på 4.plassen! Så dette er vanskelig!

Jeg ville ikke vært Wenger i dag, for han har to valg: Hvile spillere i dag, og kanskje tape 4.plassen, eller så kan han kjøre fullt mannskap i dag, og slite ut spillere til Villareal-kampen. Vanskelig valg.. men jeg ville valgt å kjøre litt dempet mannskap i dag, og sette alle penga på CL! Ikke det at jeg gir opp 4.plassen, for selvfølgelig, det er mulig med begge deler.. men det blir ikke lett!

 

Laget jeg vil håpe på i dag, er dette:

----------------Lehmann----------------

Djourou---Toure--Senderos---Flamini

Hleb------Gilberto-----Diaby------Pires

-----------Adebayor--Henry------------

 

Benken: Almunia/Poom--Eboue--Song--Reyes--v.Persie

 

Jeg starter med Djourou, nettopp, på grunn av at jeg vil starte med litt svekket lag i dag. Og selvfølgelig fordi han spilte så svært bra mot Pompey også. Håper han får tilliten av Wenger.

Det blir selvsagt Toure og Phillipe i midtforsvaret når Sol har brukket nesa. Jeg ville ha spart Senderos hvis ikke, men skader er skader.. kommer på de værste tidspunktene.

Flamini spiller selvsagt på venstrebacken..! Men Clichy er vel snart på vei tilbake. Gleder meg!

 

Jeg er litt usikker og jeg vil satse Hleb eller Freddie til denne kampen, og hvem jeg vil ofre til Villareal. Men jeg velger å spille Hleb i dag, og ha en løpssterk Ljungberg til CL!

Jeg er også fristet til å satse Song--Diaby igjen, ettersom de hamlet opp med Portsmouth såpass bra som de gjorde. Men jeg vil også la Gilberto få ballen i føttene igjen, og la han få litt trening for den store kampen på onsdag.

Diaby var den store på midten, mot Pompey. Spilte vært bra. Og ettersom Cesc er skada, så kan jeg ikke gjøre annet enn å sette ham på midten sammen med Gilberto.

Pires spiller ving i dag, istedenfor Reyes. For jeg vil ha to løpssterke vinger mot Villareal, noe som ikke Pires er, og det er ikke Hleb sin aller sterkeste side. Så jeg velger å ha Aleks-Robert som vinger i dag.. Pires pasningssikker, og Hleb dribleklar!

 

Jeg starter med Adè på topp sammen med Henry. Det fordi de allerede har funnet et greit samspill, og fordi RvP ikke klarer å spille godt når han starter en PL-kamp. Robin er isteden en superduper-sub! Jeg er fristet til å spare Henry.. men jeg vil ikke ofre hele 4.plassen. Det er også sjelden at Henry blir skadet i en fotballkamp.

 

Jaja...det var det. Jeg våger ikke å sette et tips til resultat..ettersom jeg alltid bommer. Så dette kan gå begge veier.

Lykke til! B)

Link to comment
Share on other sites

Vi reiser oss i denne kampen etter å ha tapt en kamp og spilt en uavgjort i de foregående kampene.

Vi vinner 6-1! Henry med 2, Adebayor med 2, Toure med 1, Reyes 1. Optimismen er endelig landet hos imers også!

 

Tipper dette laget:

Lehmann

 

Eboue--Toure--Senderos--Flamini

 

Hleb--Diaby--Gilberto--Reyes

 

Adebayor--Henry

Link to comment
Share on other sites

Arsène Wenger plans to carry on rotating his side for the rest of the season.

 

Wenger kommer altså til å fortsette med å rotere laget. Hvis dette fører til at vi står igjen uten CL-plass neste år, kommer han til å bli slaktet av supporterne... Om vi derimot står igjen med CL-plassen og evt CL-pokalen i skapet vil han igjen bli sett på som en gud...

 

Jeg er litt skeptisk til all denne roteringa, spesielt at når han velger å hvile Henry mot manu, bør han også hvile Cesc. Når han i tillegg velger å stille med to tenåringer på midtbanen, en som har spilt litt, scort et mål og vist seg positivt sammen med en som bare har fått et par innhopp borte mot P'Mouth føler jeg at han har valgt feil kamp å rotere midtbanen og bruke to tenåringer i.

Det blir spennende å se hvem han velger å hvile mot WBA og hvem han kommer til å bruke, men vi kan ikke miste flere poeng nå. Det er snart semifinaler mot Villareal og snart kamp mot Scums, kamper jeg helst vil se at vi vinner og at vi ender over tottene på tabellen, tar fjerdeplassen og iallefall avslutter sesongen med CL-Finale i Paris.

 

Etter å ha hørt Wenger vil fortsette med roteringa, håper jeg Walcott får sin seriedebut i dag. Gilbert er også tilbake fra skade, og Djourou gjorde en god figur forrige kamp, så jeg håper han starter også i dag. Enten for Eboue eller Toure. Jeg håper van Persie starter kampen i dag, sammen med Henry på topp, og at Song blir plassert på benken igjen til fordel for Gilberto. I tillegg til Walcott håper jeg på Ryan Smith tilbake i troppen. Håper DB10 får et innhopp mot slutten av kampen, eller en 20-30 min.

Dette er bare et ønske om kampen i dag, men jeg håper det blir slik;

 

Jens

Eboue-Djourou-Senderos-Flamini

Walcott-Gilberto-Diaby-Pires/Ljungberg

van Persie-Henry

 

Benken: Almunia/Poom, Toure, Smith, Adebayor, Bergkamp

 

 

Vi kan ikke tillate oss å tape poeng i denne!!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen skal være grei skuring, tipper 4-0.

RvP 1, Henry 2, Ade 1.

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

 

Eboue, Toure, Senderos, Flamini

 

Hleb, Diaby, Gilberto, Reyes

 

RvP, Henry.

 

Benken: Song, Adebayor, Ljungberg, Djourou.

 

Håper også at Song for et lite innhopp. Syntes han spilte en bra kamp mot Pompey. Dessverre er jo Fabregas og Campbell skadet.

 

Henryhh.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jens Lehmann Philippe Senderos Emmanuel Eboue Kolo Toure Abou Diaby Mathieu Flamini Gilberto Alexander Hleb Thierry Henry Jose Reyes Robin Van Persie

 

....er de 11 som starter.

 

Yess, endelig Hleb og Reyes på hver side. Stakkars kolo må få hvile synes jeg. Dette blir kallassifre har jeg følelsen av B)

 

RvP og Henry putter garantert i dag :shy:

 

Hpåer Bergy kommer inn og putter, det hadde varmet stoort!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...