Jump to content

2006.04.15 West Bromwich Albion H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Uhyre viktige mål av både Pires og Bergkamp. Hadde vi ikke vunnet i dag hadde nok fjerde plassen vært tapt. Bergkamp slår til når vi trenger han som aller mest! Det var rett og slett, pure class! :blink: En fantastisk spiller, som virkelig fortjente dette! Syns ikke vi var helt på hugget i dag, men det kan nok være pga av CL kampen i bakhodet. Nå får vi slå Villareal og Spudz!

Link to comment
Share on other sites

Helt grei kamp av Arsenal i dag. Ikke breathtaking, men helt grei. En ting jeg vil si før jeg snakker litt om kampen var at de oransje Bergkamp trøyene var utrolig distraherende. Skikkelige blikkfang. Men who cares? :!:

 

Hleb var on fire i dag, så det allerede fra han første touch. Ett fantastisk mål. Det oser klasse.

Diaby viste seg fra en fin side. god med ball, sterk i duellene. Mangler desverre litt på passningene.

Reyes virker nok en gang litt ute av form. Mange unødvendige tap av ball, og er ikke den Reyes vi liker å se. Dog, noen gode passninger mot Henry, som var meget uheldig i dag. Sleit litt med touchen, og på en god dag hadde han scoret hattrick. RvP var veldig mye usynlig og fikk ikke så mye til. Lehmann sto greit, forsvarsfireren var helt greie, bortsett fra at de sov litt på utligningen. Gilberto hadde også en OK kamp.

 

Når WBA utligna, tenkte jeg bare; "Ikke en av de kampene igjen....."

Heldigvis skulle innbytterne snu kampen til Arsenals fordel igjen.

Pen passning av Bergkamp til Pires, og FOR ett mål han scorte minutter senere.

Herlig forarbeid av Eboue, og en trademark avslutning av Bergkamp.

 

Det bare måtte skje, eller hva ? ;) :blink:

Link to comment
Share on other sites

En kamp vi egentlig burde ha punktert før 1-1 målet, men den endte greit for det.

Synes det var bra at Bergkamp scoret på "dagen hans" også.

 

Joda... Vi ligger fortsatt på 5. plass. Sjokk at spurene måtte ha straffe for å score... De klarer jo ikke score ellers, men neste runde skal vi møte Tottenham og da nærmer vi oss 4. plassen for 22. april blir det knusing! Så må vi jo ta med oss at på tirsdag taper også spurvene for woMan Utd.

 

MoM: Hleb

Link to comment
Share on other sites

Ein ganske frusterandes kamp å sjå, der briliansen kjem i magre porsjonar, men det holdt og eg er happy som alle andre Gooners !!

Avslutningen kunne ikkje Spielberg regissert bedre, med tanke på at det er bergkamp dag, han har assisen til 2-1 målet og kroner punkteringa med ein klassisk Bergkamp og 3-1. Må også nevnes at Hleb hadde eit utsøkt mål.

No møtte vi jo eit lag som kjempar mot nedrykk, og det er vell ikkje heilt enkelt, spesielt med tanke på at tankane sikkert er i champions leauge.

Link to comment
Share on other sites

Dette er rett og slett stoort!

Vi vinner uten Henry, og det er stort etter min mening. Dette viste hva dette laget er kapable til.. faktisk uten de to som grunnlaget liksom skal ligge på til neste sesong; Henry-Cesc!

 

What a beautiful day! :huh: ;)

Link to comment
Share on other sites

BERGKAMP day!!!

 

En dødsens viktig seier er sikret takket være the one and only DB10!! Vi spilte ikke no mer enn en middels kamp. Mye positvt i dag, men det stopper litt opp fremover på banen uten Cesc. Forsvaret vokser og vokser, det samme gjør de fleste spillerne.

 

Børs:

Lehmann - Lite å gjøre, sjanseløs på målet. Ordner opp når det trengs 7

Eboue - Tidvis god fremover. Litt skyldig på WBAs scoring, men retter opp med assist. 7

Flamini - "Growing into the role", som det sto på SkySports her om dagen. God kamp 8

Senderos - Avslutter sesongen på samme måte som i fjor. Fantastisk 8

Touré - Viktig mann. God kamp, uten feil 7

Hleb - Begynner å få stor selvtillit og det syns. Ble bare bedre og bedre etter målet. BB 8

Reyes - Prøver og prøver, feiler og feiler. Men han skal ha for innsatsen 6

Diaby - God fremover, sliter litt bakover. Kommer til å bli bedre med tiden 7

Gilberto - The invisible wall is back! 7

Henry - Tar mye fine initiativ, men virker litt sutrete og utålmodig i dag. 6

Van Persie - Viser glimt av klasse, men har et stykke igjen til toppform. 6

 

Ade - Får vist lite 6

Bergkamp - Kanskje man of the match sammen med Hleb. Assist og scoring. Pure class! 8

Pires - Fin scoring. Mer kreativ enn Reyes 7

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi har ett gigantsik talent i Diaby. Her har Wenger helt klart gjort ett bra kjøp (igjen :huh: )...

Han ruver på midten kjempe god fremover, og når Wenger eventuelt Keown får lert han litt Defansive ting så blir han en KOPI av Vieira om 1-2 år.

 

TRO PÅ MEG SÅ FÅR DU SE!! ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Poster målene her. Følg med i denne posten!

1-0 Hleb

2-1 Pires

3-1 Bergkamp

Credits: Richie2710 @ SP

 

Sånn! Da var alle målene oppe (Med unntak av WBA's)! :huh:

 

Nei, for første gang får jeg ikke lastet opp disse målene. Er det noe galt med linken? Explorer henger seg opp hver gang jeg trykker på "Hleb", "Pires" eller "Bergkamp" - linken.

 

Er det noen som kan gi meg skoringene fra et annet sted/link?

 

Edit: Kan ikke vente så lenge på skoringene. Fant dem selv: http://www.youtube.com/results?search=Arse...s&search=Search

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...