Jump to content

Ashley Cole


Marwood

Recommended Posts

  • Replies 870
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg, though, til Porto og Ajax kampene litt senere i pre-season..[skal vi ikke ha de oxo?]

 

Vi er ikke med i Amsterdam Tournament i år

 

Pokker ass!

 

Da må vi råtne sammen med Barnet og de andre Barna [ :ph34r: ] i pre-season i år, og dermed får vi ikke prøvet oss før Aston Villa, og da har sesongen starta!! :P

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg, though, til Porto og Ajax kampene litt senere i pre-season..[skal vi ikke ha de oxo?]

 

Vi er ikke med i Amsterdam Tournament i år

 

Pokker ass!

 

Da må vi råtne sammen med Barnet og de andre Barna [ :ph34r: ] i pre-season i år, og dermed får vi ikke prøvet oss før Aston Villa, og da har sesongen starta!! :P

 

Vi har jo første kampen i CL-kvalifiseringa noen dager før kampen mot Villa

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg, though, til Porto og Ajax kampene litt senere i pre-season..[skal vi ikke ha de oxo?]

 

Vi er ikke med i Amsterdam Tournament i år

 

Pokker ass!

 

Da må vi råtne sammen med Barnet og de andre Barna [ :ph34r: ] i pre-season i år, og dermed får vi ikke prøvet oss før Aston Villa, og da har sesongen starta!! :P

 

Vi har jo første kampen i CL-kvalifiseringa noen dager før kampen mot Villa

 

Åh...nesten enda værre, da det er vinn eller forsvinn, vel? :o

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ganske enig med Helmik'n her.

 

Det er så latterlig å bare spille mot møkkalag fra Østerrike (!!!), når lag som ManU spiller mot Celtic og Newcastle mot PSV Eindhoven. Og her er Arsenal's motstandere i Pre-season: (Testimonial ikke tatt med)

 

Barnet

Mattersburg (Hvem er det???)

Schwadorf (What the fuck??)

AZ Alkmaar (HÆ?)

Boreham Wood (Kjedelig skog??)

 

Hvorfor?

 

Vi vet da ikke Fa*n om dette laget da er klare for en CL-kvalik, som forøvrig er dødsviktig i forhold til inntekter osv.

 

Hvem er det som egentlig legger opp til dette pisset??

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ganske enig med Helmik'n her.

 

Det er så latterlig å bare spille mot møkkalag fra Østerrike (!!!), når lag som ManU spiller mot Celtic og Newcastle mot PSV Eindhoven. Og her er Arsenal's motstandere i Pre-season: (Testimonial ikke tatt med)

 

Barnet

Mattersburg (Hvem er det???)

Schwadorf (What the fuck??)

AZ Alkmaar (HÆ?)

Boreham Wood (Kjedelig skog??)

 

Hvorfor?

 

Vi vet da ikke Fa*n om dette laget da er klare for en CL-kvalik, som forøvrig er dødsviktig i forhold til inntekter osv.

 

Hvem er det som egentlig legger opp til dette pisset??

 

Arsene Wenger og hans medarbeidere. Tviler du på disse personenes vurderingsevne? Nå er man i Østerrike på treningsleir. Stinne av melkesyre. Bør man da møte Barca, Flamengo eller Vasco Da Gama? Selvsagt velger man den motstander man føler er riktig der og da. Heldigvis trenger ikke Arsenal reise verden rundt for å spille show-off kamper. Enten grunnen er "å bygge merkevare" eller for å bidra til klubbens økonomi. Jeg driter flatt i hvem vi møter før sesongstart. Tøffe nok matcher kommer fortere enn svint. Som til dømes CL kvalikken i Zagreb. AZ Almaar er forøvrig en høyst velrennomert Nederlandsk klubb.

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ganske enig med Helmik'n her.

 

Det er så latterlig å bare spille mot møkkalag fra Østerrike (!!!), når lag som ManU spiller mot Celtic og Newcastle mot PSV Eindhoven. Og her er Arsenal's motstandere i Pre-season: (Testimonial ikke tatt med)

 

Barnet

Mattersburg (Hvem er det???)

Schwadorf (What the fuck??)

AZ Alkmaar (HÆ?)

Boreham Wood (Kjedelig skog??)

 

Hvorfor?

 

Vi vet da ikke Fa*n om dette laget da er klare for en CL-kvalik, som forøvrig er dødsviktig i forhold til inntekter osv.

 

Hvem er det som egentlig legger opp til dette pisset??

 

Arsene Wenger og hans medarbeidere. Tviler du på disse personenes vurderingsevne? Nå er man i Østerrike på treningsleir. Stinne av melkesyre. Bør man da møte Barca, Flamengo eller Vasco Da Gama? Selvsagt velger man den motstander man føler er riktig der og da. Heldigvis trenger ikke Arsenal reise verden rundt for å spille show-off kamper. Enten grunnen er "å bygge merkevare" eller for å bidra til klubbens økonomi. Jeg driter flatt i hvem vi møter før sesongstart. Tøffe nok matcher kommer fortere enn svint. Som til dømes CL kvalikken i Zagreb. AZ Almaar er forøvrig en høyst velrennomert Nederlandsk klubb.

Jeg tviler ikke på vurderingsevnene til Wenger & Co (Kanskje litt hvis de mener stallen per i dag er bred nok), men det hadde ikke gjort noe om vi hadde møtt litt god motstand før en CL-kvalik ihvertfall. Kunne vel ihvertfall arrangert en treningskamp mot Watford eller Sheffield United f. eks som er nyopprykkede PL-lag. Kanskje prøvd oss mot Birmingham osv før en CL-kvalik. Ikke bare helt ukjente lag fra et land som har navnet Østerrike.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg tviler ikke på vurderingsevnene til Wenger & Co (Kanskje litt hvis de mener stallen per i dag er bred nok), men det hadde ikke gjort noe om vi hadde møtt litt god motstand før en CL-kvalik ihvertfall. Kunne vel ihvertfall arrangert en treningskamp mot Watford eller Sheffield United f. eks som er nyopprykkede PL-lag. Kanskje prøvd oss mot Birmingham osv før en CL-kvalik. Ikke bare helt ukjente lag fra et land som har navnet Østerrike.

AZ går langt utanpå dei laga du nevner der, så skjønner ikkje kva poenget ditt er!?

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg tviler ikke på vurderingsevnene til Wenger & Co (Kanskje litt hvis de mener stallen per i dag er bred nok), men det hadde ikke gjort noe om vi hadde møtt litt god motstand før en CL-kvalik ihvertfall. Kunne vel ihvertfall arrangert en treningskamp mot Watford eller Sheffield United f. eks som er nyopprykkede PL-lag. Kanskje prøvd oss mot Birmingham osv før en CL-kvalik. Ikke bare helt ukjente lag fra et land som har navnet Østerrike.

AZ går langt utanpå dei laga du nevner der, så skjønner ikkje kva poenget ditt er!?

 

...At det ikkje er bra for Arsenal å ikkje få prøvd seg mot skikkelige lag i pre-season før dei skal ut mot Dinamo Zagreb eller Ekranas i CL, og dei er viktige. Wenger får ikkje sett kva laget verkeleg kan før dei spelar den kampen, og då er det kanskje for seint.

Link to comment
Share on other sites

Skriv jo det at Alkmaar er eit langt betre lag enn dei han ramsar opp, så ser ikkje forskjellen på om det er dei eller eit engelsk lag vi møter?! Elles trur eg Wenger har fullstendig oversikt over kva laget kan.

Link to comment
Share on other sites

Skriv jo det at Alkmaar er eit langt betre lag enn dei han ramsar opp, så ser ikkje forskjellen på om det er dei eller eit engelsk lag vi møter?! Elles trur eg Wenger har fullstendig oversikt over kva laget kan.

 

Man får eit heilt anna inntrykk når man ser laget i kampsituasjon mot ein bedre motstandar.

Barnet, Schwadorf, Mattersburg og Boreham er ikkje lag som er gode nok til å vise Wenger kva laget kan.

Alkmaar tør eg derimot ikkje å sei noko om. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tviler ikke på vurderingsevnene til Wenger & Co (Kanskje litt hvis de mener stallen per i dag er bred nok), men det hadde ikke gjort noe om vi hadde møtt litt god motstand før en CL-kvalik ihvertfall. Kunne vel ihvertfall arrangert en treningskamp mot Watford eller Sheffield United f. eks som er nyopprykkede PL-lag. Kanskje prøvd oss mot Birmingham osv før en CL-kvalik. Ikke bare helt ukjente lag fra et land som har navnet Østerrike.

 

Det er da vitterlig bedre å møte Europeisk motstand, enten det være seg Østerrikske eller Nederlandske 1 divisjonslag, foran CL kvalikken, enn nyopprykkede "rout-one" PL lag. Både Mattersburg og AZ Alkmaar er lag i sine respektive toppdivisjoner. AZ Alkmaar bør være et rimelig velkjent lag for de fleste.

 

 

 

 

...At det ikkje er bra for Arsenal å ikkje få prøvd seg mot skikkelige lag i pre-season før dei skal ut mot Dinamo Zagreb eller Ekranas i CL, og dei er viktige. Wenger får ikkje sett kva laget verkeleg kan før dei spelar den kampen, og då er det kanskje for seint.

 

Jeg gjentar meg selv Helmik`n, både AZ Alkmaar og Mattersburg er lag i toppserien i sine respektive land. AZ Alkmaar er sansynligvis av en høyere kvalitet en Dinamo Zagreb.

Link to comment
Share on other sites

AZ Alkmaar og Mattersburg er lag i toopserien i sine respektive land. AZ Alkmaar er sansynligvis av en høyere kvalitet en Dinamo Zagreb.

Kan godt være så, men jeg har aldri i hele mitt liv hørt om SV Mattersburg. Jeg har hørt om AZ Alkmaar, men vet ikke hvor de havnet hen på tabellen i forrige sesong. Jeg har aldri fulgt med på nederlandsk fotball heller.

 

Edit: Jeg så nå at AZ Alkmaar havnet på andre plass i Eredivise i 05/06 sesongen, foran Feyenoord og Ajax. Kun PSV var bedre.

Da beklager jeg for å ha mistenkt AZ for å være et møkkalag.

 

AZ er vel en god oppkjøringskamp foran CL-kvaliken likevel. :D

Link to comment
Share on other sites

Enig med det Chaz sier litt ovenfor her. Når man kommer tilbake med masse melkesyre i beina så er det bedre med litt enklere motstand enn å spille mot de fra øverste hylle. Formen skal komme gradvis og det gjør den når vi starter litt enkelt i Østerrike før vi fortsetter AZ som i tillegg til å bli nr to i Nederland ifjor også ble tapende finalst i Uefa cupen, men det var vel kanskje to år siden? AZ har ikke så mange spillere som var med langt i VM så de kommer nok til å stille en knallsterkt lag mot oss. Wenger har kontroll, så skjønner ikke hva problemet er.

Link to comment
Share on other sites

Arsene Wenger og hans medarbeidere. Tviler du på disse personenes vurderingsevne? Nå er man i Østerrike på treningsleir. Stinne av melkesyre. Bør man da møte Barca, Flamengo eller Vasco Da Gama? Selvsagt velger man den motstander man føler er riktig der og da. Heldigvis trenger ikke Arsenal reise verden rundt for å spille show-off kamper. Enten grunnen er "å bygge merkevare" eller for å bidra til klubbens økonomi. Jeg driter flatt i hvem vi møter før sesongstart. Tøffe nok matcher kommer fortere enn svint. Som til dømes CL kvalikken i Zagreb. AZ Almaar er forøvrig en høyst velrennomert Nederlandsk klubb.

 

Mon tro hva folket hadde sagt om Arsenal spilte treningskamper mot Lyn, Godset og Raufoss??? :D

 

Støtter for øvrig synspunktene dine!

Link to comment
Share on other sites

AZ Alkmaar og Mattersburg er lag i toopserien i sine respektive land. AZ Alkmaar er sansynligvis av en høyere kvalitet en Dinamo Zagreb.

Kan godt være så, men jeg har aldri i hele mitt liv hørt om SV Mattersburg. Jeg har hørt om AZ Alkmaar, men vet ikke hvor de havnet hen på tabellen i forrige sesong. Jeg har aldri fulgt med på nederlandsk fotball heller.

 

Edit: Jeg så nå at AZ Alkmaar havnet på andre plass i Eredivise i 05/06 sesongen, foran Feyenoord og Ajax. Kun PSV var bedre.

Da beklager jeg for å ha mistenkt AZ for å være et møkkalag.

 

AZ er vel en god oppkjøringskamp foran CL-kvaliken likevel. :P

 

AZ hadde mange spillere på det Nederlandske landslaget i VM. jeg mener at kannibalen spiller på AZ. I så fall må vi passe oss for skader :(

Link to comment
Share on other sites

Syns opplegget til Arsenal er meget fornuftig.Ikke så hardt som

ifjor,men nå har vi 15 spillere som kommer fra et tøft VM på toppen og.

Det er også noe å ha i tankene.

Link to comment
Share on other sites

AZ Alkmaar og Mattersburg er lag i toopserien i sine respektive land. AZ Alkmaar er sansynligvis av en høyere kvalitet en Dinamo Zagreb.

Kan godt være så, men jeg har aldri i hele mitt liv hørt om SV Mattersburg. Jeg har hørt om AZ Alkmaar, men vet ikke hvor de havnet hen på tabellen i forrige sesong. Jeg har aldri fulgt med på nederlandsk fotball heller.

 

Edit: Jeg så nå at AZ Alkmaar havnet på andre plass i Eredivise i 05/06 sesongen, foran Feyenoord og Ajax. Kun PSV var bedre.

Da beklager jeg for å ha mistenkt AZ for å være et møkkalag.

 

AZ er vel en god oppkjøringskamp foran CL-kvaliken likevel. :unsure:

 

AZ hadde mange spillere på det Nederlandske landslaget i VM. jeg mener at kannibalen spiller på AZ. I så fall må vi passe oss for skader :unsure:

 

Boularouz spiller for Hamburg i Tyskland. Men det er faktisk hele 6-7 spillere i Vm troppen som spiller der tror jeg. Hvertfall mange som var aktuelle.

Link to comment
Share on other sites

AZ Alkmaar og Mattersburg er lag i toopserien i sine respektive land. AZ Alkmaar er sansynligvis av en høyere kvalitet en Dinamo Zagreb.

Kan godt være så, men jeg har aldri i hele mitt liv hørt om SV Mattersburg. Jeg har hørt om AZ Alkmaar, men vet ikke hvor de havnet hen på tabellen i forrige sesong. Jeg har aldri fulgt med på nederlandsk fotball heller.

 

Edit: Jeg så nå at AZ Alkmaar havnet på andre plass i Eredivise i 05/06 sesongen, foran Feyenoord og Ajax. Kun PSV var bedre.

Da beklager jeg for å ha mistenkt AZ for å være et møkkalag.

 

AZ er vel en god oppkjøringskamp foran CL-kvaliken likevel. B)

 

AZ hadde mange spillere på det Nederlandske landslaget i VM. jeg mener at kannibalen spiller på AZ. I så fall må vi passe oss for skader ;)

 

Boularouz spiller for Hamburg i Tyskland. Men det er faktisk hele 6-7 spillere i Vm troppen som spiller der tror jeg. Hvertfall mange som var aktuelle.

 

Du har helt sikkert riktig om at kanibalen spiller for hamburg. Men er det noen som vet om det er b- eller a-laget til AZ vi møter? Sorry for at det er off-topic :D

Link to comment
Share on other sites

http://football.guardian.co.uk/News_Story/...usrc=rss&feed=5

 

Wenger er tydelig lei av alle spekulasjonene rundt Cole nå. Det er jeg også.

Uansett, det ligger jo an til at han forsvinner og da er er det vel ikke det smarteste å selge til rivalen og gjøre de enda bedre. Prismessig ja, men kan da ikke skjønne at Chelsea er eneste interesserte klubb?

 

Tydeligvis aldri en sommer uten en transfer-saga i Arsenal..! :D

Link to comment
Share on other sites

Gallas fails to show

Det hadde vore fantastisk om me hadde fått han i byttehandel med Cole. Etter mi meining akkurat det me treng. Ein midtstoppar som til nauds kan spela venstreback, men det er vel veldig usannsynleg at dei let han gå til oss, dessverre.

 

Dette er positivt for oss.

 

1. Maurinho har tilgang til såpass mye penger at han lett kan kjøpe en erstatter for Gallas om han drar.

2. Maurinho liker ikke folk som kommer for sent og ikke shower up som de skal, og Gallas kan fort bli sparka nå.

3. Maurinho trenger erstatter for del Horno, og Cole er verdens beste VB.

4. dette kan være en perfekt løsning på forsvars-problemet! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...