Jump to content

Hvem burde være Arsenals kaptein?


Evju

Hvem blir vår nye kaptein etter Henry?  

94 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vieira-sagaen er over, og vi trenger igjen en ny kaptein. Min mening er at Titi burde være vår nye kaptein. Han er ikke en typisk kapteins-type, men det beste alternativet.

 

Ikke Ashley Cole etter Cole-sagaen i vår. Han er nok litt for tydelig glad i penger til å representere fotballklubben Arsenal, og han har jo dessuten mistet masse respekt blant mange etter hendelsen i januar. Man vet jo heller aldri når han vil forsvinne.

 

Ikke Sol Campbell. Han er heller ingen typisk kapteins-type, selv om han kan virke ganske dominerende. Han er vel ikke av typen som prater mye (noe ikke Vieira heller var), men jeg mener han er for mye skadet til å kunne fungere som kaptein for Arsenal. Alderen er også i høyeste laget.

 

Ikke Dennis Bergkamp. For gammel, rett og slett. Dessuten varierer han såpass mye i prestasjonene, og han er ikke fast på laget.

 

Ikke Jens Lehmann. Kun vært i Arsenal noen få år, og ikke spesielt verdsatt av supporterne. Altfor gammel. I en yngre versjon, og Arsenal through and through, muligens et godt valg, men ikke nå.

 

Finnes det andre kapteinemner?

 

Thierry Henry har spilt i klubben vår i 5 år nå, og er kanskje verdens beste fotballspillere. Han er det aldri noe tull med, han presterer, han er lojal og han er respektert og elsket. Dessuten er den innsatsen han noen ganger viser på banen, ved å løpe ned i forsvaret for å rydde opp, akkurat slik en kaptein skal ta ansvar og gå foran med et godt eksempel.

 

THIERRY HENRY FOR CAPTAIN! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply
Guest jensemann

Vår kaptein må være en rutinert, dyktig spiller som er arsenal trough and trough, og som vant fa-cup-finalen for oss alene, JENS LEHMANN.

Link to comment
Share on other sites

Det er klart det må bli Henry. Selv om han spiller framme på banen. Han har mange av de samme egenskapene som Vieira. Ikke bare er han verdens beste spiller. Han uttaler seg alltid klokt. Er hyggelig mot medspillere og motspillere. Og han er en sosial begavelse.

 

Ingen tvil.

Link to comment
Share on other sites

Er ikkje i tvil om Thierry Henry sitt gooner hjerte, men enkelte gongar er det meir enn det som må til for å vere kaptein. Han er ingen ideell kaptein-type etter mi meining.

 

Likevel er eg ikkje sikker på at vi har andre alternativer. Det er i så tilfelle Sol Campbell - men der blir kanskje tilliten andre veien. Har han hjartet NOK i klubben?

 

Vi mangler skikkelige kapteinsemner no - med unntak av ein ung sveitser. Hans problem er alderen og erfaringa.

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp må jo få ha rollen som kapt'n da!

Det er jo det siste året hans, og "vi" må jo vise så mye respekt for ham at "vi" gir ham den jobben! :(

 

DET FORTJENER HAN!

13755[/snapback]

 

Dennis Bergkamp kunne vært et godt alternativ ja, men hvor tjent er vi med å ha en kaptein som sitter på benken 60% av kampen ?

Link to comment
Share on other sites

Personlig synes jeg vi har en spiller som har skilt seg ut som en ledertype, men vår unge sveitser vil nok neppe få kapteinsbindet allerede nå. Om noen år er det vel ikke til å utelukke at Senderos kanskje blir vår nye kaptein.

 

Mitt tips blir som flere andres, Thierry Henry.

Link to comment
Share on other sites

Bergkamp er ikke noe alternativ. Mannen har igjen 15-20 kamper å spille for klubben. Jeg er heller ikke helt overbevist om at Henry er det ideelle, selv om han er ett av kun to alternativer. Litt for humørsyk? Campbell's fandenivoldske innstilling gjør han til en kandidat. Min kandidat, forutsatt at han kommer med på laget da??

Link to comment
Share on other sites

Henry er mitt førstevalg, tross at Ashley Cole også er en veldig bra kandidat....hvis han blir i Arsenal da! :(

 

Henry elsker Arsenal kanskje mest av alle i klubben.

Kanskje ikke den fødte ledertype, men synes likevel det er han som drar lasset i veldig mange av kampene. Tror han kan bli en bra motivator og vil vokse med kapteinsbindet på armen! ;)

 

Evt. 3. kandidat føler jeg må bli Sol C.

Link to comment
Share on other sites

Henry er en glimrende spiller,men som kaptein er han ikke rette typen. Når har vi sett ham jobbe som en galeislave og gå foran med stor arbeidsmoral. Det vi trenger er en spiller med samme innstilling som Adams og Vieira. I øyeblikket har vi ikke noen spesiell som fremhever seg,og i hvert fall ikke på lang sikt. Kaptein for kommende sesong vil bli midlertidig og da er Jensemann min kandidat. Ser vi et år eller to fram tror jeg vi får en ny unggutt, Senderos eller Fabregas. Begge har den rette arbeidsmoralen og gutsen. :(

Link to comment
Share on other sites

Vi har ikke noen typiske kapteinemner lengre.

Ashley Col etter Colesagaen ...neppe. DB spiller for lite ellers

ville han vært det naturlige valget. Campbell eller Henry tipper

jeg. Senderos er ennå for fersk.

Nei, vi får hente Ray tilbake. :(

Link to comment
Share on other sites

Guest arsenalman

Ny kaptein...

- hvem skal lede the gunners?

 

;) Lurer på hvem som blir den nye kapteinen på highbury etter Patrick Vieira?? Jeg tror det blir Thierry Henry, osm tidligere har hatt kapteinbindet i vieira's skadefravær..Bergkamp tror jeg ikke kan få det, siden han ikke er fast på laget.

 

Hvem tror dere blir ny kaptein!????

 

 

Det fantes allerede en tråd som omhandlet dette emnet. Endret tittelen slik at den skulle bli mer tydelig.

 

Innlegg limt inn.

Mod

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...