Jump to content

2005.03.09 Bayern Munchen H


The KoQ

Recommended Posts

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Reiser over tirsdag, og blir nok å finna på The Gunners Bar før kampen ja.. :) :D

Satser på kjempestemning, og dersom vi har dagen, skal dette kunne bli ein kanonkamp.

 

Dennis setter inn den avgjerande scoringa etter 84 min.. :D :P

Link to comment
Share on other sites

Klart for storkamp og TV3 klarer å ikke vise kampen direkte (kun på Viasat Sport 2...) Da takker man puben for å vise SkySports!

 

Bergkamp, Reyes, Pires og van Persie er tilbake og regner med at de to første både starter og scorer.

 

Forsvaret sier seg selv med både Cygan, Hoyte og Campbell ute. Eboue er cuptied så Ralphie stiller på back. Regner med at Cole foretrekkes på venstre backplass.

 

Ljungberg ble hvilt på lørdag og stiller klar som ett egg på høyrekant, regner med at Pires ikke er helt klar enda, og at Reyes er sugen på spill fra kanten på venstre. Vieira stiller sentralt, og håper at Edu blir klar, vi kan trenge hans rutine og pasningsfot, samt han er litt mer venstreorientert til å dekke rommene Reyes legger bak seg. Dersom Edu ikke blir klar stiller nok Flamini før Fabregas i denne kampen.

 

På topp er det ikke noe å diskutere. Henry scorer hattrick lørdag og stiller soleklart - Dennis var sårt savnet i første kampen - og har også blitt 'hvilt' av FA.

 

Lehmann

Lauren - Senderos - Toure - Cole

Ljungberg - Vieira - Edu - Reyes

Bergkamp - Henry

 

7 av Almunia - (Djourou) - Clichy - Fabregas - Flamini - Pires - Aliadiere - van Persie - (Quincy) på benk.

Link to comment
Share on other sites

vi er en gjeng som reiser over for å se kampen, reiser om et par timer. klarer ikke sitte i ro :D

 

satser på å lage go gang på gunners puben i et noen timer før avspark.

 

Almunia

lauren-toure-senderos-cole

ljungberg-vieira-flamini-reyes

bergkamp-henry

 

tipper vi stiller slik, skulle hatt campbell tilbake, tror vi kommer til å slite defansivt, men håper på 2-0, bergkamp netter begge B)

Link to comment
Share on other sites

Er pessimist av natur og tror ikke vi greier dette.

Bayern er i kjempeform og er imponerende bra.

Derfor tror jeg vi vinner 2-1, me håper at jeg må bite i meg dette. :D

 

Laget tror jeg blir:

 

Lehmann

 

Lauren Senderos Toure Cole

 

Ljungberg Flamini Vieira Reyes

 

DB Henry

 

Håper Henry fortsetter sin målorgie mot Bayern.

Ingenting hadde gledet mer.

 

Kanonnervøs foran denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Undertegnede skal til London for å se kampen. Noen flere forumister som tar turen? Hadde vært moro å treffes for en pint før kampen...

2541[/snapback]

 

Drar med RyanAir klokken 14.30 fra Haugesund, i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Tror alt avhenger av hvilket lag som skårer først..

 

Hvis Bayern først, så tror jeg gutta naturlig nok mister troen, og Highbury er liten og smal og en "enkel" bane å legge seg i forsvar på, og jeg tror vi da ryker ut..

 

Skårer vi derimot først vil nok endel tanker melde seg hos Bayern. Den første kampen burde de vunnet mer, og på stillingen 1-0 vil alle vite at et eneste Arsenal-mål til vil være nok...

Selv på stillingen 1-0 i det 89.minutt vil vi være fryktelig nære.....

 

 

Håper på Ljungberg som første målskårer; assist Bergkamp. Da tror jeg vi vinner.....

 

 

Noen av oss husker også sist gang vi virkelig måtte vinne 2-0 !!!!

Dengang var det 0-0 til pause. GG uttalte i ettertid at det var mer tilfredstillende for han enn mange trodde. 0-0 til pause tror jeg også denne gang vil være gull....

 

 

Anfield 89 reprise utbedes.....

Link to comment
Share on other sites

Guest Rufsen

Dette blir nok vanskelig....

 

Men det er to ting som teller i vår favør akkurat nå. Det er:

 

1. Vi er temmelig nær en naturlig førsteellever for første gang på lang tid (minus Campell)

 

2. Vi har funnet skoringsformen (Henry har startet vårsesongen!)

 

 

Dersom vi i tillegg legger til at Arsenal egentlig egentlig spiller uten favorittstempel, skulle det være håp.

 

Jeg satser på at Cole smeller til etter 4 minutt og gir Arsenal ledelsen etter fremspill fra Reyes. Deretter blir det fest i 86 minutter. Det viktige 2-0 målet kommer i det 43 minutt når Henry skorer på frispark. I andre omgang skorer Senderos på en kanonheading fra corner (!). Og til slutt kontrer Reyes inn 4-0 etter et tamt press fra Bayern.

 

4-0 til Arsenal dagen etter at Chelsea tapte 3-0 for Barcelona!

 

Er det mulig ?????????????????????????????????????????????

Link to comment
Share on other sites

Guest erling
Undertegnede skal til London for å se kampen. Noen flere forumister som tar turen? Hadde vært moro å treffes for en pint før kampen...

2541[/snapback]

 

Drar med RyanAir klokken 14.30 fra Haugesund, i morgen.

2599[/snapback]

 

Reiser ikke før onsdag morgen fra torp, men det blir god tid til noen pils før kamp :D

Link to comment
Share on other sites

Guest donAddieno

Som en evig pessimist, spår jeg denne kampen til å bli for vanskelig for oss.

 

Laget er rett og slett ikkje bra nok i champions league, og forsvaret er ikkje stabilt nok. Bayern kommer til å stå veldig defensivt orientert, og vi må erindre en del ganger, hvor dårligere lag enn Bayern har stått defensivt, uten at Arsenal klarer å trenge gjennom.

 

Det store håpet må knyttes til magi fra DB og Henry, som gjør at vi klarer å trenge gjennom. Dessuten må det være stor OBS for kontra fra Bayern, og her må Lehmann både spille sweeper, i tillegg til at Senderos må prøve å gå som førsteforsvarer i de fleste duellene mens Kolo løper folka opp (ikkje som det første målet i forrige oppgjør).

 

Vi er bortskjemte på trofeer, og denne sesongen kommer vi til å merke det. FA-cupen er i mine øyne det største håpet. Men i dag teller kun kampen mot Bayern, og håper på en opptur, som har vært av den sjeldne sorten i år. PROVE ME WRONG; ARSENAL!!!!

 

Forøvrig etter å ha kritisert Henry for nettopp måten han oppfører seg på banen, så må man elske dette stykket om Henry; http://www.teamtalk.com/teamtalk/News/Stor..._342523,00.html

Hvis det faktisk er slik som han sier da, så har han iallfall hjertet på rett plass.

 

GO ON U GOONERS!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Er veldig redd for midtstopperne våre :unsure:

Nå får Philippe virkelig vise seg frem. Håper vår unge sveitsiske venn klarer presset.

Kolo har vært usikker i det siste, men han kan ha sendt oss til kvartfinalen....

 

Vi skal klare å sette to baller bak spøkelset i Bayern.

Håper hele Highbury piper hver gang Oliver Kahn har ballen, slik Bayern-supporterne gjorde mot Jensegutten.

Usportslige tyskere! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvor vises kampen i Bergen? Jeg har knapt med tid og rekker ikke kampstart, men satser på at den vises på fotballpuben?

 

Jeg tror vel med fornuften at vi ryker i dag, men sitter med en følelse av at noe stort er på gang. Skal gutta vise oss nok en gang at skapet kan plasseres der det skal stå? Jeg håper...

 

I dag skal Henry og Bergkamp lage bråk for Kahn! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Dette blir uansett en megaspennende kveld...symd at dem ikke går på tv3. skal nok holde meg oppdatert allikavel men... Kommer vi videre fra dette kan alt skje. Det tror jeg blir en psykisk opptur for laget vårt. I dag er det bare og gasse på forvoer... og tror meg en mann med etternavnet Henry kommer til å ta av på scoringene i dag.. jeg kan ikke vente

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Jeg har trua på TOPP. Jeg er vet at vi vinner. Jeg lest det som spillerne og wenger har sagt i det siste, på arsenal.com. Og jeg kan ikke bli mer stolt av dette laget. Jeg VET at laget kommer til å KNUUUUSE bayern idag, vi SKAL videre. Dette laget har team-spirit, de har talent, det eneste de skal gjøre idag er å vise det :D

 

Vel selvom jeg er såååå sikker på at vi går videre, så er det fortsatt masse sommerfugler i magen. Og det hjelper ikke at jeg må vente til kl. 22.50 for å se hele kampen i opptak på Viasat sport 1. ÅÅÅÅÅ jeg klarer ikke å vente.

 

Jeg vil avslutte med å si at, supportere betyr VELDIG mye for et lag, spesielt når det er vanskelige kamper som denne. Så jeg vil bare be alle sammen om å tenke positivt, holde trua oppe, og heie laget til seier.

 

DETTE SKAL VI VINNE ALLE SAMMEN=)

SKAL VISE ALLE IDAG HVA ARSENAL ER GODE FOR.

DET SKAL VI......

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Tipp resultat og målscorer i dagens kamp mot bayern! Den som får rett får heder og ære. Og beviser jo samtidig sin fotbballforståelse og kunnskap :D Tipp!! Ikke lenge igjen før det starter. :D

 

Jeg tipper: 3-0, Bergkamp, Henry, ljungberg.

Link to comment
Share on other sites

Poster noen linker til live streams fra kampen idag, tatt fra http://www.football4less.com. Ser ut til det blir 2 timer foran PC'en med japansk (?) kommentator ikveld :D

 

mms://211.99.213.38:80/ubc

mms://61.128.101.18/starsport

mms://218.16.124.109/mianpu

mms://203.144.166.47/ubcsport?WMContentBitrate=256000

mms://203.144.166.47/ubcsport?WMContentBitrate=512000

 

I tillegg vil det bli lagt ut en link for radio stream av kampen på følgende side innen kampstart : http://beam.to/sportingstreams

 

Stig

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Det står at Gilberto er tilbake på benken. Endelig :D :D :D

Han spiller kanskje ikke kampen i dag, men gleder meg enormt til å se arbeidsjernet igjen...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...