Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Absolutt, han er en av deres viktigste spillere. Det mangler riktignok ikke på

alternativer, men ingen har den defensive slagkraften som han. Jeg vil heller

ikke savne taklingene hans. Jeg mener at han aktivt bruker knotter. Han

skulle hatt flere røde kort enn de han allerede har rukket å få i Chelsea trøya. Det vil vile mye ansvar på Mikel, men vet ikke om han er Scolaris planer?

Link to comment
Share on other sites

Tullete og total feilvurdering etter mi meining.. Etter regelen skulle Terry ha "teke frå Jo ein klar målsjanse" og slik eg ser det, var ikkje dette tilfelle..

 

 

Når det er sagt, så ser Chelsea sterke ut syns eg.. og med Drogba tilbake i form blir dei endå sterkare.. Set faktisk ein knapp på Chelsea i gullkampen.. Ein litt mindre knapp enn på oss sjølvsagt... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Enig. Trodde det røde nesten utelukkende bare ble gitt hvis det er siste mann som gjør "foulen" i slike situasjoner. Det var en stygg professional foul av Terry, men slike har vi sett mang en gang før og pleier alltid å belønnes med gult. Carvalho hadde sikring og de andre $$$$$$ spillerne var ikke langt unna

Link to comment
Share on other sites

Regelen er vell som du nevner, at dommer kan gi rødt kort om en spiller hindrer en klar målsjanse

fra det andre laget. Fram til nå har dette vært om spilleren som lager frisparket har vært sistemann (som regel). Jeg kan aldri huske å sett det her har skjedd før.

 

Jeg hater holding og riving i trøya og sånn sett, i tillegg til at det gjaldt Chelsea, hadde jeg ikke noe imot

at det ble gitt rødt kort igår :wub: Men jeg mener og tror det blir alt for mange vanskelige avgjørelser og potensielt mye ukonsekvent dømming om "det her fortsetter"...

 

Oder was?

 

Edit: Chelseas anke blir godtatt og Terry slipper å sone http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2221399.ece

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2386837.ece

 

Wilkins med et idiotisk utsagn om at Arsenal ikke respekterer Liga-cupen. Han er nok bare redd for at ung gutta våre skal knuse Chelski i neste runde!

 

Off topic: Legg merke til alle skrivefeilene, Wiltshire og Cesk :P

 

Fyren der er jo like tett i huet som Sepp Blatter. Er vel ikke uten grunn at Arsenal får frem så mange unge gutter med rutine og erfaring, i forhold til Chelsea o.l.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 12 2008, 01:46 PM) 147623[/snapback]

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2386837.ece

 

Wilkins med et idiotisk utsagn om at Arsenal ikke respekterer Liga-cupen. Han er nok bare redd for at ung gutta våre skal knuse Chelski i neste runde!

 

Off topic: Legg merke til alle skrivefeilene, Wiltshire og Cesk :P

 

Fyren der er jo like tett i huet som Sepp Blatter. Er vel ikke uten grunn at Arsenal får frem så mange unge gutter med rutine og erfaring, i forhold til Chelsea o.l.

 

 

blir nesten flau på denne taperens veiene.

han har jo ikke peiling i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 12 2008, 01:46 PM) 147623[/snapback]

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle2386837.ece

 

Wilkins med et idiotisk utsagn om at Arsenal ikke respekterer Liga-cupen. Han er nok bare redd for at ung gutta våre skal knuse Chelski i neste runde!

 

Off topic: Legg merke til alle skrivefeilene, Wiltshire og Cesk :P

 

Fyren der er jo like tett i huet som Sepp Blatter. Er vel ikke uten grunn at Arsenal får frem så mange unge gutter med rutine og erfaring, i forhold til Chelsea o.l.

 

Wilkins bekrefter her hvorfor Chelsea aldri kommer til å nå Arsenal til knærne engang når det gjelder stil, klasse og tradisjon.

"Å være en storklubb handler bare om å vinne trofèer"... det er så grunnleggende feil som det kan få blitt, og et veldig godt bilde på hva dette handler om for Chelsea. Unggutter i russerklubben når i bestefall benken selv i ligacupen, mens Arsenal utvikler fotballspillere, og mennesker, hele tiden. Noen slår igjennom, andre ikke, enten i Arsenal elller i andre klubber. I Chelsea er nåløyet usedvanlig trangt mens målet er utelukkende egen klubbs vinning, mens du i Arsenal faktisk har en fair sjanse til å vise deg fram og å utvikle deg.

Å være en storklubb, Wilkins, handler om mer enn trofèer. Det handler om å være en del av samfunnet, om å skape holdninger, om å være en institusjon for supporterne, og om å ta vare på spillere, støtteapperat og øvrige ansatte. Trofèer er et produkt av arbeidet HELE klubben legger ned, ikke motsatt. Men det var aldri å tro at noen på brua skulle skjønne såpass.

Klasseløst!

Link to comment
Share on other sites

1-1 på brua.

 

23 Carlo Cudicini

 

19 Paulo Ferreira

 

33 Alex

 

2 Branislav Ivanovic

 

18 Wayne Bridge ©

 

27 Mineiro

 

21 Salomon Kalou

 

20 Deco

 

35 Juliano Belletti

 

15 Florent Malouda

'

11 Didier Drogba

 

Artig lagoppstilling, masse unggutter og ukjente spillere her. er ikke verst å spille 1-1 mot Burnley. Fremtiden ser lys ut for Chelsea! :P

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...