Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

"Every club should have to deal with its own resources and should be forbidden to have any other income than natural resources," he insisted. "It is realistic because all the rest is false competition" - Arsene Wenger- :D

:) Aldri i verden om Wenger får igjennom den, dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Avram vil ha Play-off

 

Dette er rett og slett latterleg, han vil bli kompensert fordi Chelsea spelar kjedeleg fotball og scorar lite mål.

Eg syns det er tragisk at det blir brukt playoff i Italia, og skjer dette vil det bli eit skot for baugen for underhaldande fotball. I fotball er det poeng og mål som tel, og derfor er det rett og rimeleg at målforskjell er ein avgjerande faktor.

 

Var det ikkje foresten Wenger som kom med forslaget om å gi fleire poeng ved store sigera eller noko i den dur?

 

Sitat Merson (Stjelt fra Vg-forumet)

 

"It will be quite fitting that they win the Premier League title on goal difference as of the two teams at the top, one team is an attacking, entertaining team and the other is pretty negative when they hit the front, so they will pay the price really. "

 

 

Og en liten link til:

 

We deserve to win the Premier League title

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor fortjener Chelsea å vinne PL? Jo, fordi de har hatt laaaaangt mer skader enn de få skadene Manu har hatt. Likevel h de altså klart å være med helt inn. Meget imponerende. En annen faktor er jo at de manglet mange stjerner en hel måned i Afrikamesterskapet, og selv om det er deres egen skyld at de har mae afrikanere, sier det jo alt om den kvalitet og dubde som er i laget.

En tredje faktor er selvsagt at jeg haaaaater United!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ingen fortjener å vinne. Det uttrykket har mistet all sin mening. "Det beste laget over en sesong vinner hele greia"-my ass. Det er så jevnt i toppen at ligaen mellom de tre store definitivt blir avgjort på marginer (les dommeravgjørelser, stang inn/ut, filming, juks, doping, stygge tacklinger). Jeg vil til og med nesten dra det så langt som å påstå at det bare er tilfeldigheter at ikke Derby tar gullet!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ingen fortjener å vinne. Det uttrykket har mistet all sin mening. "Det beste laget over en sesong vinner hele greia"-my ass. Det er så jevnt i toppen at ligaen mellom de tre store definitivt blir avgjort på marginer (les dommeravgjørelser, stang inn/ut, filming, juks, doping, stygge tacklinger). Jeg vil til og med nesten dra det så langt som å påstå at det bare er tilfeldigheter at ikke Derby tar gullet!

Vel, det er å dra det meget langt, men det stemmer nok at det er tilfeldigheter i år som bestemmer om Manu, Chelsea eller Arsenal blir mester, om det er Everton, Villa, Portsmouth, Blackburn eller City som kommer til Europa og om det er Reading, Bolton, Birmingham eller Fulham som rykker ned.

Når det gjelder Derby så er jo de knapt nok gode nok for division one

Link to comment
Share on other sites

http://www.rightresult.net/

 

Sjekk denne, ifølge Right Result er Man Utd rettferdige vinnere av PL.

Den siden inneholder utrolig mange feil. For å nevne et par jeg fant i slengen:

 

-- Man U 2 - Arsenal 1 --> skal være Man U 1 - Arsenal 0. BLe ikke nevnt etter det jeg så.

-- Boro kampen ble Ali sitt mål godkjent, selv om han klart drar nytte av å være i offside-posisjon ettersom det forvirrer stopperne til arsenal i forhold til hvor de skal løpe!

-- I vår uavgjort-periode var det flere feilaktige dommeravgjørelser som ikke ble nevnt på siden. Mange 2-poengere som ikke kom med med andre ord!

 

Selv om det er mange feil på siden er det likevel en liten pekepinne. Legg spesielt merke til at Everton faktisk kommer over Liverpool på denne tabellen (stor poengforskjell i forhold til virkeligheten!!)

Link to comment
Share on other sites

VG Live:

 

Manchester United prøver å sette Wigan under press, men er upresise i sitt spill. Wigan truer på kontringer.

 

Livsfarlig sjanse for Chelsea! Ballack sender ballen mot lengste stolpe, hvor Drogba nærmest upresset kan skyte ballen i åpent mål. Kula sklir derimot av foten til ivorianeren. Utrolig at det ikke står 1-0 til Chelsea.

 

Dette kan se bra ut :)

 

Heia Chelsea !!

 

Edit: Terry har trolig slått kragebeinet ut av ledd :(

 

Edit2: 1-0 til Chelsea :) Sjevtsjenko!

 

Edit3: 1-1

Da slepper Grant og sutre over og ha tapt på målforskjell... :P

Link to comment
Share on other sites

Ser at Chelsea allerede har begynt å handle i sommer. Nå har de sikret seg høyrebacken Jose Bosingwa fra Porto. 25-åringen kostet The Blues €20,5 millioner, og har lenge vært jaget av Sir Alex Ferguson. Men nå har han altså valgt Chelsea.

 

Høyrebacken er det svakeste leddet hos Chelsea. Ferreira holder ikke mål, og Belletti har floppet totalt, så dette kjøpet kan være veldig godt nytt for våre Londonrivaler. Når det er sagt så kommer han jo fra Bwin Liga i Portugal, og det er slett ikke sikkert at han er bygd for en så fysisk liga som Premier League. Han er ikke alt for stor, og kan derfor slite. I tillegg er han difinitivt en offensiv spiller, noe a'la Clichy, og kan derfor slite med å tilpasse seg Chelsea's spillestil hvor backene først og fremst har sine oppgaver defensivt.

Link to comment
Share on other sites

Hører snakk om at Chelsea skal ha sikret seg Barcelonas Giovani dos Santos.

Ser ut til at Chelsea igjen har hentet for å ødelegge motstanderlagene, for dere så hvordan det gikk med det engelske stortalentet SWP? Han fikk jo først i år spille noe.

 

Dette er ikke helt bekreftede nyheter, men det kommer fra en fyr som i 98% av tilfellene han har sagt noe om overganger har rett. Fyren sitter på et slags nettverk der overgangsnyhet er tikker inn.

Dette er "ryktet", men jeg velger å tro på det :P

Link to comment
Share on other sites

Noen andre her som også merket at Anelka hadde lagt på seg temmelig mye? Så det særlig på ansiktet hans!

 

Chelsea var sett under ett best, og hadde mange dommeravgjørelser imot seg. Utrolig leit at ROnaldo ikke ble syndebukken, tror det vil hatt en stor effekt foran neste sesong i form at formsvikt i starten. Jaja, nå har vi fortsatt muligheten til å være det første london-laget som vinner CL :blink:

Link to comment
Share on other sites

Chelsea er årets store nesten-lag. Det begynte rolig med at de tapte Charety Shield på straffer mot United; før de tapte mot spurvene i mikkemuscupfinalen. Andre plass i PL, og nå tapte de også Champions League finaken mot United, også det på straffer. Det er små marginer som skiller en trofeløs sesong fra en av tidenes beste seseonger. Synd at United vant så mye i år men det er jo hvertfall bra at det ikke ble noen trofeer på cashly og gjengen.

Link to comment
Share on other sites

Og så var Avram Grant historie i Chelsea. Begynner å bli litt Real Madrid/Barca tendenser over Chelsea nå. Sparker trenere i hytt og pine. Får se hvem som blir neste mann nå da.

 

Imponerende! Sånn sett var det kanskje greit at Man U vant finalen allikevel. Russeren leker fremdeles butikk! ;)

Link to comment
Share on other sites

Dårlig gjort av russeren å sparke Grant etter èn sesong. Chelsea fremstår gang på gang som et latterlig lag.

 

Mourinho tilbake? Rijkard? Laudrup(?)?

Jeg vil ikke si Chelsea framstår som et latterlig lag, ledelsen derimot... Ila. 8 mnd har han tatt laget til 2. plass i PL og helt fram til CL-finalen. Greit nok at "gull er best", men hva mer kan en forvente? Stakkars mann, måtte han finne en annen klubb der han vil få tid.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...