Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Nå er vel nesten Pompy favoritter av de som er igjen med Boro som en sterk utforderer..

 

1. Middlesbrough/Cardiff City

2. Portsmouth

3. Bristol Rovers/West Bromwich Albion

4. Barnsley

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Håper Chelsea vinner seriegullet fremfor Manutd. Det er derfor viktig at vi slår ManUtd på Old Trafford slik at Chelsea kan hale innpå :blink:

 

Det er på mange mange måtar skit eller møkk, men det er betre at chelskij vinn enn at united får 2 på rad.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea har i mine øyne den klart enkleste avslutningen og er de jeg holder som favoritter til å vinne ligagullet. Jeg håper så klart på at vi skal klare det, men dersom det ikke skjer er det ikke tvil om at jeg ønsker naboene ligagullet. Jeg unner virkelig ikke supporterne til Man U enda et ligagull.

Link to comment
Share on other sites

Uvanlig å se at Chelsea roter seg bort på en slik måte som de gjorde i kveld. Positivt for vår del, fordi nå har fortsatt gode muligheter for å klare andre plassen! :D

 

Spørs vel ikke om Chelsea serverte ligagullet på gullfat til United nå i kveld.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

DEN unner jeg Lampard.

 

Kvifor det?

 

Jeg unner ingen å bomme på straffer som skal tilegnes døde mødre og enkemenn.. Så bør det nevnes at jeg ønsker Chelsea til finalen (Pest går foran kolera i dag).

 

Då er vi uenige. greit nok at alt uteom arsenal er bad, men hadde eit håp om barca - lfc i finalen.

For ønsker verken at united eller chelsea skal vinne CL

Link to comment
Share on other sites

DEN unner jeg Lampard.

 

Kvifor det?

 

Jeg unner ingen å bomme på straffer som skal tilegnes døde mødre og enkemenn.. Så bør det nevnes at jeg ønsker Chelsea til finalen (Pest går foran kolera i dag).

 

Då er vi uenige. greit nok at alt uteom arsenal er bad, men hadde eit håp om barca - lfc i finalen.

For ønsker verken at united eller chelsea skal vinne CL

 

Barca var min favoritt, men nå står valget mellom to onder. Ville ha pool ut pga. kvarten + en del kjepphøye venner.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...