Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Chelsea 4 - 1 West Ham

 

THAT`S WHY WE`RE CHAMPIONS, THAT`S WHY WE`R CHAMPIONS! :blink: :blink:

Gratulerer med Seriemesterskapet, fantastisk pasning av Lamp på det ene målet.

 

Komme tilbake med 10 mann er meget sterkt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Chelsea 4 - 1 West Ham

 

THAT`S WHY WE`RE CHAMPIONS, THAT`S WHY WE`R CHAMPIONS! :P :P

 

Hah... å vinne over et nyopprykket lag som ligger på 10-plass i tabellen.. så det er det som er oppskriften på suksessen deres?! B) :P

 

Vel, det er vel samme laget som dere tapte for på hjemmebane vel? Og det med 11 mann til og med :P :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Jepp. Beklageligvis.

 

He he he. Ikke noe særlig til påske for deg skjønner jeg. Chelsea drar ifra igjen, og kan sikre mesterskapet i morgen om vi slår Everton. Spurs fortsetter å vinne og holder Arsenal på avstand i kampen om 4 plassen.

 

Seier til Spurs OG Chelsea i morra så blir det Champagne all around :D

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Beklageligvis.

Seier til Spurs OG Chelsea i morra så blir det Champagne all around :P

Hva gjør det deg , hvem av Arsenal eller Spurs som klarer 4.plassen? :D

 

Ellers så er det greit at Chel$ea tar gullet. Jeg unner ikke ManU en dritt.. og aller minst liga-gullet!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Roman

Hva gjør det deg , hvem av Arsenal eller Spurs som klarer 4.plassen? :)

 

Ellers så er det greit at Chel$ea tar gullet. Jeg unner ikke ManU en dritt.. og aller minst liga-gullet!!!

 

Vel, for det første så har jeg satt 500 kroner på at rekkefølgen i årets PL blir (og plass i CL)

 

1) Chelsea

2) man u

3) Pool

4) Spurs

Og da ligger jeg pr d.d godt ann......

 

......og for det andre så synes jeg Spurs supportere er mer jordnære enn Arsenal sine. De lever ikke på gammle minner i like stor grad som enkelte Arsenal supportere gjør.........

Link to comment
Share on other sites

Vel du har et poeng i at de ikke har så veldig mange gode minner, men de gode minnene de har er veldig gamle. ;)

 

Ja, yids som har opplevd ligagull er i ferd med å bli en utdøende rase! Og de som fikk oppleve 1961 får nok neppe oppleve et nytt ligagull....

Link to comment
Share on other sites

Morsomt at dere bruker så mye tid på å tenke på Chelsea :D Dere har snart skrevet 41 sider om CHELSEA på deres ARSENAL-forum ;)

 

Morsomt at du bruker så mye tid på å tenke på Arsenal at du faktisk registrerer deg på et Arsenal forum!

Tenk på noe med en stein i et glasshus før du kommer med flere velfunderte betraktninger.

 

B)

Link to comment
Share on other sites

Kanskje jeg har litt tid til overs når jeg ikke er på mitt eget forum, ikke spiller fotball, ikke er på Chelsea-forumet, og ikke er på Stabæk-forumet... Da driver jeg å kødder litt her vettu ;) Men jeg er en stor fan av Arsenals spillestil ;) Jeg mener de spillere den mest atraktive fotballen for tiden av alle europeiske lag!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje jeg har litt tid til overs når jeg ikke er på mitt eget forum, ikke spiller fotball, ikke er på Chelsea-forumet, og ikke er på Stabæk-forumet... Da driver jeg å kødder litt her vettu ;) Men jeg er en stor fan av Arsenals spillestil ;) Jeg mener de spillere den mest atraktive fotballen for tiden av alle europeiske lag!

Chelsea og Stabæk?

 

finnes det noen værre kombinasjon.....

 

jaja

 

Penger er det som gjelder i begge leirer..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

En artikkel på Skysports hvor Mourinho snakker om alle de pengene klubben bruker. Når du leser det siste så får du liksom litt følelsen av at han driter i hvor mye penger de bruker. "det er jo ikke mine penger liksom" Lurer på om alle i klubben tenker det samme.

 

"The only balance I have lost at Chelsea is the amount of money we spent on some transfers, but it is Abramovich's money."

 

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=39...ppy+with+policy

 

Selv om det er Roman sine penger, så ville jeg nok hvis jeg var Mourinho tenkt litt logisk og prøvd å skape litt fornuft i økonomien til klubben, selv om det ikke er Mourinho som bestemmer hva de skal betale etc. Er jo ikke sikkert Roman er der evig og da er det jo greit å ha et fundament å stå på hvis han en dag forsvinner. Prisen som de kjøper spillerne for vil jo synke, så de kan jo ikke akkurat gardere seg på at de skal selge disse igjen heller i såfall og satse på at de pengene dekker gjelden de da vil pådra seg. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vil anbefale alle sammen med å ta en titt på chelsea.no sitt forum, for å få et eksempel på hvordan et forum IKKE skal være.

http://www.chelsea.no/carefree/index.php

 

Et forum hvor drittslegning mellom ulike personer, og hvor useriøsitet er et godt beskrivende ord.

Med mange poster/innlegg som går igjen gang på gang med bare vas og krangling, så skjønner jeg nå at det ble mange chelski supportere når rublene kom, og at det kanskje ikke er så mange som har hjerte for klubben.

 

Nivået på tottenhamsvenner er et hav foran i kvalitet, og dette er egentlig ganske skremmende.......

 

Savner virkelig denne roman-supporteren som vanket her en stund...hehe

Link to comment
Share on other sites

Forferdelig mye vas på det forumet, vitner om at fjortisene virkelig er i ferd med å ta over Chelsea, et lag som jeg faktisk ikke hadde noe spesielt imot før "overtakelsen"!

En supporter hadde forresten et innlegg det står respekt av, og viser at alle ikke er helt hjernevasket!

Les her:

 

Hvordan føles det å være Chelsea supporter akkurat nå?

 

Selv har jeg holdt med Chelsea siden 1993 og har forsåvidt vært med på en lang og fin opptur med Chelsea, men nå synes jeg ikke det er så mye stas...

 

Hvorfor?

 

Er jeg ikke glad i suksess? Har jeg ikke sansen for verdensstjerner? Synes jeg ikke det er morro å vinne ligaen hvert år?

 

Tja.. Jeg må innrømme at jeg fellte en tåre da vi vannt ligaen i fjor, for første gang i mitt supporterliv! Når det er sagt synes jeg imidlertid laget som sådan var mer spennende å følge før.

 

Nå har det blitt slik at jeg forventer at vi skal vinne hver eneste kamp og hvis ikke spiller det forsåvidt ingen rolle da forspranget til de andre alikvel er veldig stort. Før var det slik at i mange kamper håpet jeg at vi skulle vinne. Hvis vi gjorde det var det stort, om resultatet ble dårlig ble jeg selvfølgelig skuffet uansett hvem vi spillte mot, men jeg begynnte da å se frem til og håpe på bedre resultater i neste kamp. Kort og godt, det var spennende!!!

 

Hva med spillerne? Når man holder med en fotballklubb blir man gjerne også glad i spillerne og får sine favoritter. Andre er man ikke like fornøyd med og håper at klubben finner en erstatter ved sessongslutt. I den tiden jeg har fulgt Chelsea har det kommet og gått mange spillere. Noen utrolig gode som Zola, Lampard & Gudjohnsen andre mindre heldige som Furlong, Sutton & Maniche.

 

Før var det slik at man håpet at man kunne gjøre noen gode transfers, mens man nå forventer at det kommer en 2-3 verdenstjerner til usansynelige summer. I tillegg kommer gjerne 4-5 spillere som holder et greit nivå, men ikke er for verdensstjerner å regne, til klubben også de for usannsyenlige summer...

 

Alle lag i Premier League er såkallte kjøpelag, men hva vi har sett i Chelsea etter at Abramovich kom er etter min mening helt hinsides og totallt sjarmløst. Det har nesten blitt flaut å holde med chelsea synes jeg. Bare det å betale £16mill for Obi Mikel og gi £10mill av dealen til scum er.. er.. Nei, jeg finner ikke ord...

 

Hvor vil jeg egentlig med denne tråden?

 

Jeg mener at hvis vi vinner Premier League, Fa-cupen og Champions League kommende sessong og runder av med å kjøpe Ronaldinho for £100mill etterpå, vil det ikke overaske meg, men ei heller glede meg...

 

Nei... Når Di-Matteo banket inn 1-0 over Boro i Fa-cup finalen før jeg hadde rukket å jekke den første pilsen, eller når Zola avgjorde mot Stuttgart i Cup Winners Cup, det var ren glede det...

 

Om jeg er mettet på suksess etter bare 2 sessonger kan vel noen undre? Nei egentlig ikke, det er mere måten suksessen har kommet på...

 

Har selv uthevet de beste setningene!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...