Jump to content

2005.11.02 Sparta Praha H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply
Guest jensemann
Dette er en kamp Henry bør stå over, slik at han er fullt ut restituert.

Arsenal feier over Sparta i alle tilfelle.

 

Lehmann

Lauren Toure Campbell Clichy

Quinzy Fabregas Gilberto Pires

Reyes Persie

 

Det holder i massevis.....................................

25592[/snapback]

 

 

Kraftig undervurdering av støtteapparatet til Arsenal å tro at de risikerer noe med å spille med Henry mot Sparta.

Drømmer om at Arsene har baller nok til å spille med Reyes og Henry på topp i denne kampen, og beholde Pires på venstrekanten.

Det ville vært MEGET interessant og jeg ser faktisk ikke bort fra at det kan skje.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ofte skrevet om at vi hangler oss videre på tross av moygang på grunn av skader og usikkerhet og nerver. Jeg tror kampen i morgen vil bli det store vendepunktet. Wenger snakket om forandringen i garderoben på WHL. Jeg tror morgendagen virkelig blir stor. Vi kommer til å storspille og vi blir klare for vidre spill, som det første og så langt et av kun få, kanskje det eneste. Skuldrene kan falle og og med tre poeng lørdag er vi på chlig plass på tabellen. og skuldrene kan synke ennå mer.

 

Tiden vi er inne i nå kommer vi til å snakke om som et turningpoint på forumet i lang tid.

Dette er oprimistens spådom eller som jeg håper realistens vurderinger.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Jeg har ofte skrevet om at vi hangler oss videre på tross av moygang på grunn av skader og usikkerhet og nerver. Jeg tror kampen i morgen vil bli det store vendepunktet. Wenger snakket om forandringen i garderoben på WHL. Jeg tror morgendagen virkelig blir stor. Vi kommer til å storspille og vi blir klare for vidre spill, som det første og så langt et av kun få, kanskje det eneste. Skuldrene kan falle og og med tre poeng lørdag er vi på chlig plass på tabellen. og skuldrene kan synke ennå mer.

 

Tiden vi er inne i nå kommer vi til å snakke om som et turningpoint på forumet i lang tid.

Dette er oprimistens spådom eller som jeg håper realistens vurderinger.

25614[/snapback]

 

Helt enig, jeg tror du er en dyktig spåmann :o

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ofte skrevet om at vi hangler oss videre på tross av moygang på grunn av skader og usikkerhet og nerver. Jeg tror kampen i morgen vil bli det store vendepunktet. Wenger snakket om forandringen i garderoben på WHL. Jeg tror morgendagen virkelig blir stor. Vi kommer til å storspille og vi blir klare for vidre spill, som det første og så langt et av kun få, kanskje det eneste. Skuldrene kan falle og og med tre poeng lørdag er vi på chlig plass på tabellen. og skuldrene kan synke ennå mer.

 

Tiden vi er inne i nå kommer vi til å snakke om som et turningpoint på forumet i lang tid.

Dette er oprimistens spådom eller som jeg håper realistens vurderinger.

25614[/snapback]

 

Dersom man ser på kamp programmet vårt for November måned sitter jeg et følelse av at dette kan blir en flott periode for oss fremover. Med kamper mot Sunderland, Wigan, FC Thun, Blackburn, Reading og Bolton kan vi raskt spille på oss en god posjon selvtillit. Men jeg er redd vi ikke kommer til få det endelige svaret før 18 Desember.

 

Ordkrigen mellom de respektive managerene er isåfall igang for fullt og kampen 18 desember kommer definitivt til å bli en kamp man ikke vil gå glipp av, på mange måter vil nok det fort kunne bli sesongens høydeupunkt for mange av oss.

Link to comment
Share on other sites

Liker forslaget til Mee and Bertie:

 

Lehmann

Lauren - Toure - Campbell - Clichy

Quinzy - Fabregas - Gilberto - Pires

Reyes - Persie

 

Tror dog at Wenger vil kjøre med Bergkamp på topp, og dermed må nok Quincy. Henry bør hviles mest mulig i denne kampen. Vi skal klare å slå dette laget uten Henry. Uansett så har vi et meget godt utgangspunkt i gruppa før denne kampen er spilt. Vil mye mer ha med Henry i kampene mot Sunderland og Wigan.

 

Tipper 2-0. Mål av Pires og Persie!

Link to comment
Share on other sites

Sesongen så langt har vært ganske uvanlig. Vi har slitt i ligaen, full pott i CL og ser ut til å kvalifisere oss uten problemer, men viktigst av alt; spillere er på vei tilbake fra skade. Kanskje ser vi "happy november" i år, det ville være en stor glede.

 

Jeg vil synes det er rart om Henry starter denne kampen. Han var ikke engang klar for benken på lørdag og det virker rart om han har blitt helt frisk i løpet av noen dager. Sett ham på benken i morgen og start kampen med en forandring fra 2. omgang mot tottene: RvP erstatter Bergkamp fra start. Da blir laget som følger:

Lehmann

Lauren Toure Sol Clichy

Ljungberg Fabregas Gilberto Pires

RvP Reyes

 

Benk: Almunia, Henry, Quincy, Senderos, Eboue, Flamini, Cygan

 

Velger å utelate Bergkamp til fordel for Quincy da han hadde en relativ svak første omgang mot Spurs. Hvis Arsenal leder med 2 mål tidlig i 2. omgang syns jeg Quincy burde få minst 30 minutter slik at han kan få tid til å komme inn i kampen mens det enda er høyt tempo og intensitet. Vanskelig å komme inn sist 5 hvis kampen er avgjort, ikke lett å skape noe da.

Gutten trenger så mye kamptid som mulig på dette nivået sammen med førstelaget for å utvikle seg.

Link to comment
Share on other sites

Sesongen så langt har vært ganske uvanlig. Vi har slitt i ligaen, full pott i CL og ser ut til å kvalifisere oss uten problemer, men viktigst av alt; spillere er på vei tilbake fra skade. Kanskje ser vi "happy november" i år, det ville være en stor glede.

 

Jeg vil synes det er rart om Henry starter denne kampen. Han var ikke engang klar for benken på lørdag og det virker rart om han har blitt helt frisk i løpet av noen dager. Sett ham på benken i morgen og start kampen med en forandring fra 2. omgang mot tottene: RvP erstatter Bergkamp fra start. Da blir laget som følger:

Lehmann

Lauren Toure Sol Clichy

Ljungberg Fabregas Gilberto Pires

RvP Reyes

 

Benk: Almunia, Henry, Quincy, Senderos, Eboue, Flamini, Cygan

 

Velger å utelate Bergkamp til fordel for Quincy da han hadde en relativ svak første omgang mot Spurs. Hvis Arsenal leder med 2 mål tidlig i 2. omgang syns jeg Quincy burde få minst 30 minutter slik at han kan få tid til å komme inn i kampen mens det enda er høyt tempo og intensitet. Vanskelig å komme inn sist 5 hvis kampen er avgjort, ikke lett å skape noe da.

Gutten trenger så mye kamptid som mulig på dette nivået sammen med førstelaget for å utvikle seg.

25718[/snapback]

 

Enig i laget og tanken rundt Quincy. Han har ikke på langt nær overbevist de gangene han har fått muligheten i år. Noe av dette skyldes nok korte innhopp, men han må vise at han kan takle steget opp blandt de store gutta i år. Ellers kunne det vært et alternativ å hvile Lauren og la Eboue prøve seg igjen. Han trenger også all den matchingen han kan få.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det lureste er å plassere Henry på benken.

Tross alt bare en uke siden han ble skada etter et langt skadeavbrekk.

Ingen kamper i CL er lette heller ikke denne. Blir en jevn tett kamp som vi

vinner 2-0.

 

Laget:

 

Lehmann

 

Lauren Toure Campbell Clichy

 

Ljungen Fabregas Gilberto Pires

 

Reyes VP

 

Benk: DB,Jernet,Quincy,Flamini,Cygan,Eboue,Henry

 

Scorere: Toure,Pires

Link to comment
Share on other sites

Henry er tilbake til, forhåpentligvis 100% fit. Men freddie står over med skaden han fekk mot spudz, men bør vere tilbake på lørdag.

 

Lehmann

Lauren Kolo Sol Clichy

Pires Fabregas Gilberto Reyes

Bergkamp van Persie

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Håper Pires putter idag, hadde vært suuuupert om han fikk mer selvtillitt, og kom tilbake til sitt vanlig jeg...slik vi er vant til å se han - Fantastisk ;) Deeet hadde vært no det... ;)

 

EDIT: Var heeeelt sikker på at kampen var idag jeg :( Satt helt sån "klar" og gledet meg, også fant jeg ut at det er imorgen ;) Uff...må vente til imorgen nå da... ;)

Link to comment
Share on other sites

Troppen som er tatt ut til kampen:

 

Lehmann, Almunia. Lauren, Eboue, Clichy, Campbell, Toure, Cygan, Senderos, Gilberto, Fabregas, Flamini, Song, Pires, Reyes, van Persie, Henry, Bergkamp, Owusu-Abeyie.

25808[/snapback]

 

Håper Wenger ikke forhaster seg med tanke på Henry som han har gjort tidligere. Kanskje like greit å benke ham i denne kampen og spare ham til helga?

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomaz1989
Troppen som er tatt ut til kampen:

 

Lehmann, Almunia. Lauren, Eboue, Clichy, Campbell, Toure, Cygan, Senderos, Gilberto, Fabregas, Flamini, Song, Pires, Reyes, van Persie, Henry, Bergkamp, Owusu-Abeyie.

25808[/snapback]

 

Håper Wenger ikke forhaster seg med tanke på Henry som han har gjort tidligere. Kanskje like greit å benke ham i denne kampen og spare ham til helga?

25820[/snapback]

 

må seie meg enig med deg der. Vi leder gruppen og er avhengi av Henry i serien, viss han skulle slå opp igjen skaden sin ville det vere krise

Link to comment
Share on other sites

Det kunne vært fint med en liten sticky øverst i forumet som forklarte hvordan man får tilgang på de forskjellige internet feedsene. Utover PPlive og lignende så dekker jo faktisk www.sportingstreams.com en hel del, selv om de ikke er 100% pålitelige.

 

Hvor er kampen i kveld? PPlive?

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Lehmann

Lauren - Campbell - Toure - Clichy

Pires - Fabregas - Gilberto - Reyes

Van Persie - Quincy

 

Tror det blir denne lagoppstillingen i kveld. Sannsynligvis blir jo Bergkamp å spille fra start. Men kan hende Wenger overrasker litt og gambler med Quincy på topp. Tror Van persie/Quincy er en god kombinasjon fordi de er relativt ulike hverandre i spillestilen. Bergkamp og van Persie er etter min menig to av samme alen.

Link to comment
Share on other sites

Flere som etterspurte hvordan man bruker de ulike variantene av streams (QQLive, TVAnts, PPLive etc). Har desverre ikke tid akkurat nå til å lage noen veilledning, men kan anbefale dere å registere dere på nettsiden www.cfotball.tk den innholder en del informasjon vedrørende dette, samt den nettsiden er på norsk.

 

Når deg gjelder linker etc til streams så trenges dette ikke i utgangspunktet til f.eks PPLive da det er egen kanalliste i selve programet og kanalene er listet opp på første side i denne tråden.

 

Siste versjon av PPLive kan lastes ned her:

http://www.pplive.com/download/PPLiveSetup1.0.9.4.exe

 

Men vær obs på at det vistnok er store forandringer siden forrige versjon, men følger men "oppskriften" nedenfor vil man finne kanalene med linker:

 

For PPLive 1.0.9.4 - use www.pplive.com/source.shtml through a translator - http://babelfish.altavista.com/ - Chinese-simp to English

 

For PPLive 1.0.7.4 - use www.streamsports.net/pplive

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...