Runcie McAdams Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Festfotball takk!!! Jeg vil se overraskelser i startoppstillingen! Jeg vil se Quincy! Jeg vil se frekke kombinasjoner og usannsynlig vellykkede driblinger! Jeg vil se et Arsenal som leter frem fisken og klasker den i ansiktet på Praha-spillerne! Men mest av alt vil jeg se mange mål og en god hjemmeseier!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest knoed Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 kan noen være vennlig legge ut direkte link til pplive siden jeg har vanskelig finne den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest DjDulez Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Manuel Almunia Lauren Kolo Toure Sol Campbell Gael Clichy Jose Reyes Gilberto Mathieu Flamini Robert Pires Thierry Henry Dennis Bergkamp SUBS Mart Poom Robin Van Persie Cesc Fabregas Alexandre Song Pascal Cygan Philippe Senderos Emmanuel Eboue Dagens lag! Liker veldig godt å se JAR på venstre ving, mener det er hans beste posisjon.. Gleder meg til noe jeg tror blir en meget bra kamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runcie McAdams Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Manuel Almunia Lauren Kolo Toure Sol Campbell Gael Clichy Jose Reyes Gilberto Mathieu Flamini Robert Pires Thierry Henry Dennis Bergkamp SUBS Mart Poom Robin Van Persie Cesc Fabregas Alexandre Song Pascal Cygan Philippe Senderos Emmanuel Eboue Dagens lag! Liker veldig godt å se JAR på venstre ving, mener det er hans beste posisjon.. Gleder meg til noe jeg tror blir en meget bra kamp 25938[/snapback] Quincy? Wer bist du? Er han fanget ute i kulden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sas2002 Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 llink ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Sparer Fabregas og Lehmann. Kanskje ikke så dumt. Hadde foretrukket å spare Henry, men får håpe det ikke blir nok et tilbakeslag etter denne kampen. Quincy virker å være et stykke unna førstelaget nå, og det er litt skuffende. Hadde ønsket at han skulle være like bak de andre i form slik at vi hadde fler å rulere med. Bergkamp blir igjen satt inn og van Persie på benken, skulle ønske det var motsatt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Finner jo ikke guangdong noe sted. Noen som veit?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 http://www3.pplive.com/english/programlist.shtml klikk på soccer channel der, og du er igang.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Omtrent som forventet. Mest overrasket over Almunia, men greit nok. Lehmann trenger en pause, samt at Almunia holdt nullen sist han slapp til mot Sunderland. Hadde håpet at Wenger ville finne plass til Quincy. Ikke engang på benken. Uansett så skal dette holde på en vanlig arbeidsdag for gutta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul G Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Som sagt i Tottenham tråden, hvis jeg var van Persie ville jeg begynne å vurdere om jeg har noen fremtid i klubben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Som sagt i Tottenham tråden, hvis jeg var van Persie ville jeg begynne å vurdere om jeg har noen fremtid i klubben. 25946[/snapback] Igjen blir Bergkamp foretrukket fremfor Persie. Tror dog at vår unge gutt fremdeles holder ut. Men på en annen side så får vi håpe at dette åpner for Persie i neste kamp. EDIT: Der traff DB tverrliggeren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Noen som har en vanlig direkte link? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Fy f... for et mål av Henry! Fullt fortjent!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leif`rn Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 OH man for ett mål. Sinnsykt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Sånn er det med den mannen... ALWAYS CLASS! For ett mål Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 non som har en link til kampen??? Svar FORT Link to comment Share on other sites More sharing options...
mighty 6 Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 kjempe mål,flere som ser kampen på pplive ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 gi meg en link plis.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 OOOO nesten Reyes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenalfc Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 korsludinho hvor ser du kampen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 PPlive, men vet ikke hva linken heter.... Prøv å finn noe på www.cfotball.tk Du må registrere deg, så ser du på tråden kanallister, Press på PPlive, deretter kanalliste 1 og soccer et eller annet tror jeg.. mere husker jeg ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Førsteomgang er unnagjort. 1-0 er en fullt fortjent ledelse, men Arsenal burde ha puttet minst et eller to til med tanke de mulighetene som laget skapet. Reyes og Bergkamp burde nok å ha pyntet på resultatet. Sparta Praha har bortsett fra et kanonskudd på Almunia, ikke skremt meg. Men laget kan helt sikkert skape mer trøbbel utover kampen. Gamlefar Dennis var vært positiv! Ellers ser jeg at Sur Alex ligger et mål under for Lille… Leste at Hesten skulle være kaptein. Ikke så rart når det gode forbildene Roy, Gary og Paul er ute... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daggy Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Syns vi spiller finfin fotball. Nydelig mål av Henry! Men hvorfor i all verden spiller ikke Van Persie? Synes Bergkamp blir eldre og eldre for hver kamp... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 Endelig drepte vi kampen! Synes at levde farlig på 1-0 nå. Nok en flott mål. Meget vakkert av Van Persie!! Dennis fortsetter den gode trenden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest thorchristian Posted November 2, 2005 Report Share Posted November 2, 2005 RVP for et mål!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.