Jump to content

2005.11.02 Sparta Praha H


Andain

Recommended Posts

sparta_prague.gif

Arsenal 3-0 Sparta Praha

Highbury, Onsdag 2 November klokken 20:45

 

Lagoppstilling :

Arsenal : Almunia, Lauren, Toure, Campbell, Clichy, Reyes (82 Eboue), Silva, Flamini, Pires (73 Fabregas), Henry (66 Van Persie), Bergkamp. Innbyttere: Poom, Van Persie, Fabregas, Song Billong, Cygan, Senderos, Eboue

 

Sparta Praha : Blazek, Pergl, Lukas, Petrous (80 Jeslinek), Kadlec, Pospech, Petras, Zelenka, Hasek, Polacek (58 Slepicka), Matusovic. Innbyttere : Grigar, Dosek, Slepicka, Herzan, Loucka, Jeslinek

 

Dommer:

Alain Sars

 

TV kanaler:

SuperSport 7 SA

CT-2

SKY Sports Xtra

SKY Sports Xtra MS

Prem Sport Portal

Taquilla 1

Sky Calcio 11

Viasat Sport 1 SE/NO

Sport TV Multi Jogo

C+ Deporte 2 (opptak)

SuperSport 3 (opptak)

 

Radio/TV streams via nett:

Guangdong : TVAnts, QQLive og PPLive

Shanghai Sports (sh-tv) : PPLive og PPStream

Shangdong (sd-tv) : PPLive

Great Sports : PPLive

Live Sports : http://www.football4less.com/schedules/ls.html

World Sports (Soccer) : PPLive

Shaanxi Sports : TVAnts, Link1 og Link2

ESPN Asia : TVAnts, PPLive og PPStream

 

Skader/suspendert:

Alexander Hleb

Ashley Cole

Fredrik Ljungberg

 

Tidligere møter:

18.10.2005 Sparta Praha 0-2 Arsenal

25.10.2000 Arsenal 4-2 Sparta Praha

12.09.2000 Sparta Praha 0-1 Arsenal

 

Før avspark:

Sparta Praha hjemme på Highbury skal i utgangspunktet bety 3 nye poeng og nok en seier for oss i Champions League. I de 3 tidligere oppgjørene mot nevnte lag har vi gått seirende ut av samtlige. Med seier i denne kampen skal det mye til dersom vi ikke skal gå ut som gruppevinner i gruppe B. Men så var det det med å undervurdere våre motstandere, selv om jeg tror Wenger vil bidra sterkt til at våre spillere ikke kommer til å gjøre det i denne kampen. Vi har heldigvis ikke den skadesituasjonen i laget som vi hadde i bortekampen mot Ajax, men Fredrik Ljungberg er ikke tatt med i troppen etter skaden han pådro seg i helgens kamp mot Tottenham.

 

Thierry Henry ser ut til å kunne starte mot Sparta skal man tolke Wengers uttalelser: "We tested Thierry quite severely in training on Friday, Saturday and Sunday, and the response is okay," said Wenger. "If there was the slightest risk, I wouldn't take it but I feel that I will start him."

 

Følgende spillere er tatt ut i troppen: Lehmann, Almunia, Lauren, Eboue, Clichy, Campbell, Toure, Cygan, Senderos, Gilberto, Fabregas, Flamini, Song, Pires, Reyes, van Persie, Henry, Bergkamp, Owusu-Abeyie.

 

- Sparta Praha har kun vunnet 3 av 13 kamper mot Engelske lag

- Sparta Prahas har kun vunnet 1 kamp på Engelsk jord, det var mot Watford i 1983

- Lauren scoret sitt første og eneste mål sålangt i Champions League mot nettopp Sparta Praha

- Kolo Toure vil bli suspendert i Champions League ved neste gule kort

- Sparta Praha tapte sist seriekamp i Tsjekkia mot Sigma Olomouc og ligger nå på 10 plass

 

Video klipp:

10 minutters høydepunkt (Torrent):

http://alanb.yi.org:6969/torrent.html?info...d69aa1eb507e2e0

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 123
  • Created
  • Last Reply
F*en! Nok engang viser ikke TV3 kampen! TYPISK!

25318[/snapback]

 

Desverre så stemmer nok det :

 

20:00 Direkte: ONSIDE: UEFA Champions League: Juventus-Bayern München

22:50 ONSIDE: UEFA Champions League: Lille-Manchester United

Link to comment
Share on other sites

Mange som har tv3 har også tilgang til viasat 1, men ikke viasat 2.

På tv3 går bayernkampen direkte.

på viasat 1  går arsenal direkte.

Manu er sendt ut i opptakets verden. Dette kan vi glede oss litt over.

25351[/snapback]

Manu går direkte på viasat 3.

Men den er det ikke så mange som har kanskje. I alle fall i forhold til viasat 1

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Selvom Tv 3 ikke viser kampen(dårlig!!!), så er det vel flott at Viasat sport 1 viser den :lol:  :D  Da kan jeg glede meg til å se kampen direkte :(

25362[/snapback]

Jeg har ikke Viasat! Kan derfor ikke glede meg over å se kampen! :D

25377[/snapback]

 

Aha, jeg skjønner!! :) Det er kjedelig det...!!!

Link to comment
Share on other sites

Mange som har tv3 har også tilgang til viasat 1, men ikke viasat 2.

På tv3 går bayernkampen direkte.

på viasat 1  går arsenal direkte.

Manu er sendt ut i opptakets verden. Dette kan vi glede oss litt over.

25351[/snapback]

 

nja er fortsatt litt sur fordi manshit alltid får sine kamper visst og ikke Arsenal. bra at de endelig viser en annen kamp en manshit som live, men hva er vitsen med å vise ett manshit lag som aldri har vært dårligere.

Link to comment
Share on other sites

Vil si det er framgang at VS1 viser Arsenal live i det minste, men det er nok mer pga. svenskenes interesse for Freddie enn norsk styring der.

TV3 har jeg gitt opp for lenge siden.

En annen grunn kan være at vi nærmest har avgjort gruppeseier'n og blir mindre "interessant" i TV3's øyne. Unntaket er naturligvis Manure som de viser uansett gruppesituasjon.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

United blir vist pga at de har mange norske suportere, og at solskjær spiller der (spiller ikke nå, men ble vist grunnet han da han ikke var skadet.

 

Pool blir vist grunnet riise!

 

Arsenal har ingen norske, og ikke et betydelig stort suporterantall i norge(i forhold til untied).

 

 

Der har vi nok grunnen! Tåpelig, men sant :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at Henry er tilbake!! Det blir viktig, og da er det vel egentlig bare Cole som mangler for at laget skal være helt på topp. Men det har vist seg at Clichy er god i år, eller iallefall mot Spudz, så vi merker ikke noe veldig tap av AC3 heller. Men ellers så blir det overkjøring, og Arsenal vinner komfortabelt.

 

Laget:

 

-----------------Lehmann-----------------

Lauren----Toure----Campbell----Clichy

Ljungberg--Gilberto---Fabregas--Reyes

-------------Henry-----v.Persie-----------

 

Benken:

Almunia--Senderos--Eboue--Flamini--Pires--Bergkamp--Quincy

 

Bytter:

Bergkamp <> v.Persie (70) + Eboue <> Ljungberg (80) + Pires <> Reyes (80)

 

Tipset:

RvP må helt klart starte. han viste storform mot Spudz, og jeg stoler på ham. Midtbanen kommer til å være toppet, det vil også spissparret, og det er helt konge, og hadde laget vært så godt som det er nå så hadde AFC ligget på, iallefall 2. plass i PL. Van Persie kommer til å ta seg skikkelig ut tipper jeg, og da ville jeg tatt ut han i ca. 70'ende spilleminutt, og satt inn en fit DB10 som kan kanskje finpusse litt på resultatet, eller iallefall gi noen fine assists. jeg vil si at han er for gammel for noen skikkelige fighter nå, så han kan ikke starte kamper lenger, bare være med å sikre stillingen inn. Ellers så vil jeg at Eboue skal få prøve seg, og at Wenger tar et dobbelbytte på ca. 80 min. og tar ut en sliten JAR9. Eboue må få mer tillit, sammen med Quincy, men det er Eboue som kommer til å sitte på benken mot Sparta iallefall. Velger med tungt hjerte å vrake Pires fra 1. laget..

 

Resultatet:

4-0 til Arsenal

 

Målene:

Henry (21)

Reyes (44)

v.Persie (69)

Bergkamp (83)

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

-----------------Lehmann-----------------

Lauren----Toure----Campbell----Clichy

Ljungberg--Gilberto---Fabregas--Reyes

-------------Henry-----v.Persie-----------

 

Benken:

Almunia--Senderos--Eboue--Flamini--Bergkamp

 

25523[/snapback]

'

Det er sju (7) innbyttarar i Champions League.

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

-----------------Lehmann-----------------

Lauren----Toure----Campbell----Clichy

Ljungberg--Gilberto---Fabregas--Reyes

-------------Henry-----v.Persie-----------

 

Benken:

Almunia--Senderos--Eboue--Flamini--Bergkamp

 

25523[/snapback]

'

Det er sju (7) innbyttarar i Champions League.

25531[/snapback]

 

DIGG:

Almunia--Senderos--Eboue--Flamini--Pires--Bergkamp--Quincy

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Sjef at Henry er tilbake, men burde han ikke hvilt til helgen? Tror vi slår Sparta uten han, og akkurat nå er det viktigere med 3p i ligaen, for Champions gruppen går vi videre fra uansett. Håper ihvertfall han starter på benken.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...