Jump to content

Yaya Toure


gooner6

Recommended Posts

Ser at manure har en føler etter broder Toure. Ufattelig kjedelig hvis han skulle havne der. Ble smått imponert av ham de få gangene jeg har sett ham spille. Trodde det ville være den naturligste tingen i verden at Wenger hentet ham til Arsenal med tanke på samarbeidet med Beveren når han var der og at han er Kolo's bror.

 

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=31...l=football_home

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply
Ville være hjerteløst av Yaya hvis han går til Manu. Han bør gå til Arsenal, der han kan få støtte av Kolo! Han virker som en ung og lovende spiller også!

24851[/snapback]

 

hvis han går til en engelsk klubb så blir det i hvertfall ikke manure, chelskij ller liverpool. fantastisk bra hvis han kunne ha kommet til Arsenal, og hvis han er lik broder'n sin så ville han nok ha vært for lagspillet. ser at mange Arsenal-spillere skryter av Kolo Toure for at han er meget hyggelig og tenker omtrent på alle andre og ikke seg selv.

 

skal bare si til Wenger at det er bare å hente han :P

Link to comment
Share on other sites

Det er nok ingen automatikk i at han skal til Arsenal bare fordi broren hans er her. Men er han god nok tror heg nok Wenger vil sikre seg gutten, og da er nok Kolo en faktor som taler for at han kommer til oss.

 

Skulle Wenger ikke finne han god nok og Alex Rednose prøve å snappe han er det nok ikke så mange hindringer for at han går til WoMan. For ham er det nok ingenting som hindrer han i å spille mot broren sin, det er mange eksempler på at brødre par spiller på rivaliserende klubber....

 

Men så det ikke er noen tvil: Er han god nok burde han bli arsenal spiller!!.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Som alle andre her, så jeg også han mot Rbk. Synes han var kjempe god :blink: Har ingenting imot at Wenger henter han... bare håper at han gjør det... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

jaja, skal se at Wenger begynner å basere Arsenal på Elfenbenskysten fremover! Eboue, Y.Toure, K.Toure) Kult det! :(

 

Neida, men Yaya virker som en god, høy spiller. Han er nok den sorten spiller som Arsenal mangler for øyeblikket: En HØY en! Go for "it" Wenger! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Leste at Yaya heller vil til Lyon enn England. Jeg vet nå ikke helt om jeg tror på det, men kanskje han av en eller annen grunn ikke vil spille i samme klubb som broren?? Eller ser han større sjanse for å få spilletid på Lyons midtbane? Essien ble jo solgt og Diarra forsvinner kanskje derfra i sommer.

 

Kunne godt tenkt meg han i Arsenal, men spørs om han er aktuell nå som Diaby er kjøpt. De er vel på mange måter veldig like.

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong

Vi trenger Yaya Toure også.

 

da hadde vi hatt bra dekning på midtbanen

 

da mangler det bare en forsvarspiller

 

Jonathan Zebina på Juventus kunne vært bra å kjøpt.

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Vet ikke om jeg vil ha en ny sentral midtbanespiller egentlig..klarer ikke bestemme meg helt.. Det jeg har sett av yaya har vært veldig bra.. Så det frister.. Men hvis han blir signet også kan jeg ikke se noen framtid for flamini.. Men men.. Kanskje bra med stor konkuranse også..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tar veldig gjerne i mot Yaya. Han har imponert meg i de kampene jeg har sett, og når han tiltrekker seg en klubb som Lyon er jeg ikke i tvil. Vi har godt med penger, og Toure er en spiller som det kan brukes litt på. Greit nok at Diaby er kjøpt inn, men bredden på midten er fortsatt for liten. Husk at vi mistet både Edu og Vieira, som begge spilte mye.

Link to comment
Share on other sites

Yaya ønsker seg visstnok til Lyon. Vi har jo kjøpt Diaby uansett, så kan ikke helt se for meg at Wenger går ut og kjøper Yaya nå.

35888[/snapback]

 

Det er klasseforskjell på Yaya og Diaby... det burde iallefall være det. Yaya spiller konge i Olympiakos og Diaby har bare spilt 5-6 kamper i Monaco...

Link to comment
Share on other sites

Yaya ønsker seg visstnok til Lyon. Vi har jo kjøpt Diaby uansett, så kan ikke helt se for meg at Wenger går ut og kjøper Yaya nå.

35888[/snapback]

 

Det er klasseforskjell på Yaya og Diaby... det burde iallefall være det. Yaya spiller konge i Olympiakos og Diaby har bare spilt 5-6 kamper i Monaco...

35935[/snapback]

 

Ganske enig med deg Helmikn, men en liten pirketing: han spilte for Auxerre og ikke Monaco. Men Yaya er helt klart en spiller som har mer erfaring og det er noe vi trenger, men jeg er også veldig enig i det Frank skriver her. Når Wenger har hentet inn en sterk midtbanekriger så blir det ikke flere før Diaby har fått muligheten til å prestere. Så jeg tror vi kan se langt bort fra Yaya Toure, iallefall i Januar.

Link to comment
Share on other sites

Har Diaby vert i Monaco også??? :D :D

 

Er for øvrig ikkje så sikker på at det er klasseforskjell på dei to. Det er ein grunn til at arbeidsgivarane til Yaya så langt har vert i land som Belgia, Ukraina og Hellas.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...