Jump to content

Yaya Toure


gooner6

Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply
Hent Yaya snarest. Gilberto er ikke god nok lengre. Stakkars Cesc, det er nok ikke lett å være 18 år og ha ansvaret for hele vår sentrale midtbane..

36680[/snapback]

 

Det er jeg absolutt helt enig i!

Cesc er den eneste av Gilberto, han og Flamini som kan måle seg med Arsenallaget!

 

Nå vet ikke jeg om Diaby fikk sin debut mot Everton, for jeg skal se kampen i opptak og da besøker jeg foreløpig ikke kamptråden. Men han kunne jo muligens bli den nye på Gilberto's plass.

 

Jeg mener forsåvidt at vi kunne solgt Gilberto snart, iallefall hvis vi hadde hentet Yaya.. for hvis vi selger ham nå så kan vi ennå få en grei slump med penger for ham!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle gnåler etter Yaya Toure.

 

Det vi egentlig trenger er litt eldre spillere med skikkelig rutine og som har spilt et par ganger i Champions League. Disse spillerne bør også være høye og sterke og spille og krige med hjerte utenpå drakta. Skjønner ikke hvorfor vi gnåler etter flere unggutter når vi har en haug av disse allerede som snart vil spire.

 

Greit at vi har kjøpt inn unge spillere som Diaby, Walcott og Adebayor, men nå trenger vi mer rutine. En spiller a.la Gerrard er det som trengs for å kunne konkurrere med rublene fra andre siden av byen. Sjelski har mer rutine i forsvar og midtbane noe vi ikke har. Det er grunnen til at de ligger MILEVIS over oss på tabellen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle gnåler etter Yaya Toure.

 

Det vi egentlig trenger er litt eldre spillere med skikkelig rutine og som har spilt et par ganger i Champions League. Disse spillerne bør også være høye og sterke og spille og krige med hjerte utenpå drakta. Skjønner ikke hvorfor vi gnåler etter flere unggutter når vi har en haug av disse allerede som snart vil spire.

 

Greit at vi har kjøpt inn unge spillere som Diaby, Walcott og Adebayor, men nå trenger vi mer rutine. En spiller a.la Gerrard er det som trengs for å kunne konkurrere med rublene fra andre siden av byen. Sjelski har mer rutine i forsvar og midtbane noe vi ikke har. Det er grunnen til at de ligger MILEVIS over oss på tabellen.

36832[/snapback]

For spillere som Gerrard vokser jo på trær....

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke hvorfor alle gnåler etter Yaya Toure.

 

Det vi egentlig trenger er litt eldre spillere med skikkelig rutine og som har spilt et par ganger i Champions League. Disse spillerne bør også være høye og sterke og spille og krige med hjerte utenpå drakta. Skjønner ikke hvorfor vi gnåler etter flere unggutter når vi har en haug av disse allerede som snart vil spire.

 

Greit at vi har kjøpt inn unge spillere som Diaby, Walcott og Adebayor, men nå trenger vi mer rutine. En spiller a.la Gerrard er det som trengs for å kunne konkurrere med rublene fra andre siden av byen. Sjelski har mer rutine i forsvar og midtbane noe vi ikke har. Det er grunnen til at de ligger MILEVIS over oss på tabellen.

36832[/snapback]

 

haha... lol, hør på deg selv: "Sjelski har mer rutine i forsvar og midtbane, det er grunnen til at de ligger "MILEVIS" over oss på tabellen."

Det er pokker meg ikke det som er grunnen... eller jo, på en måte. Men det er PENGENE som er tingen som gjør at de har dobbelt så rutinert lag som oss!

 

Og selvfølgelig kunne Yaya tilført laget (bokstavelig talt) høyde og styrke!

Og han er jo broderen til Kolo også, så han hadde nok ikke hatt noe særlig imot å få komme til Arsenal og London!

 

Could he bring balance to the force?

Link to comment
Share on other sites

Forstår egentlig heller ikke roppene etter Yaya Toure. Han er samme type

spiller som Diaby og Wenger har hatt god tid å se begge og vurdert Diaby som den

beste av disse 2.

Derfor ser jeg ingen grunn til at Yaya skal komme nå som vi har Gilberto,Flamini,

Diaby,Fab og Song til disse plassene.

Link to comment
Share on other sites

Yaya Tore har jg sett et2 ganger, riktignok begge mot RBK. I den første kampen syns jeg han var knallgod, arbeidsvillig og sterk. I den andre kampen var han også god, men ikke helt så god som i den første kampen. Han hadde vært bra for Arsenal, og det hadde vært fint med enda en stabilisator på midten.

 

Blir veldig skuffa hvis han går til Manu! Han bør som sagt gå til Arsenal sammen med broren og oppnå suksess :D

 

----------------------------------

 

Framtidens spiller - Theo Walcott!

Link to comment
Share on other sites

Yaya ble for øvri matchvinner for Elfenbenskysten i dag da de vant 2-1 mot Libya. Uten at jeg la helt merke til hvem som var involvert, fikk jeg med meg at forsvaret til Elfenbenskysten gjorde en slett innsats på målet til Libya. Innlegg fra kanten og dårlig markering - må være lov å mistenke Cola.

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong
Har sett Yaya i et par kamper i Africa Cup nå, og jeg mener ikke at han er god nok. Han virker for stor og treg og han slår mye vanskelige pasninger. Det som er bra er teknikken og duellstyrken.

 

Men det jeg har sett holder ikke Arsenal-nivå!

37161[/snapback]

 

 

Selfølgelig er han god nok!.

 

vi har spillere som fabregas fast som hvertfall ikke er god nok så klart er yaya toure god nok da!.

Link to comment
Share on other sites

http://home.skysports.com/list.asp?hlid=35...yes+Toure+swoop

 

Tydelig at Drogba vil ha han til Chelsea, men likte kommentaren Yaya kom med:

 

Yaya responded by playing down the Chelsea link and hinting that he would prefer a move to North London, saying: "Although it is great to hear Didier talk about me in this way, it is difficult to beat playing alongside your brother." :D

 

Skulle han havne i England tror jeg nok Arsenal blir hans klubb mye pga. Kolo og kanskje også Wenger, men han har jo også ytret ønske om å dra til Lyon, så kanskje han stikker dit?

 

Og forresten...Jeg tør med ganske sikkerhet si at han er god nok for Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Yaya Toure går til Man Utd vil det være som å spytte sin egen bror i fjeset!

37137[/snapback]

 

Det er nok mange som hadde villet spytte sin bror i fjeset så lett som det der... altså å få penger for det! ;) :D

 

Men går han til England så går han til oss... garantert!

Link to comment
Share on other sites

Har sett Yaya i et par kamper i Africa Cup nå, og jeg mener ikke at han er god nok. Han virker for stor og treg og han slår mye vanskelige pasninger. Det som er bra er teknikken og duellstyrken.

 

Men det jeg har sett holder ikke Arsenal-nivå!

37161[/snapback]

 

 

Selfølgelig er han god nok!.

 

vi har spillere som fabregas fast som hvertfall ikke er god nok så klart er yaya toure god nok da!.

38149[/snapback]

Det der sa jo litt om hvor stor peiling på fotball du har...

Når skal det komme noe konstruktivt fra deg?

Link to comment
Share on other sites

Guest King Kong
Har sett Yaya i et par kamper i Africa Cup nå, og jeg mener ikke at han er god nok. Han virker for stor og treg og han slår mye vanskelige pasninger. Det som er bra er teknikken og duellstyrken.

 

Men det jeg har sett holder ikke Arsenal-nivå!

37161[/snapback]

 

 

Selfølgelig er han god nok!.

 

vi har spillere som fabregas fast som hvertfall ikke er god nok så klart er yaya toure god nok da!.

38149[/snapback]

Det der sa jo litt om hvor stor peiling på fotball du har...

Når skal det komme noe konstruktivt fra deg?

38256[/snapback]

 

Snakker du til meg?.

Link to comment
Share on other sites

Nå har Yaya Tourè, aka "The new Patrick Vieira" ( ;) ), blitt linket til Juventus også.

Link to comment
Share on other sites

Har sett Yaya i et par kamper i Africa Cup nå, og jeg mener ikke at han er god nok. Han virker for stor og treg og han slår mye vanskelige pasninger. Det som er bra er teknikken og duellstyrken.

 

Men det jeg har sett holder ikke Arsenal-nivå!

37161[/snapback]

 

 

Selfølgelig er han god nok!.

 

vi har spillere som fabregas fast som hvertfall ikke er god nok så klart er yaya toure god nok da!.

38149[/snapback]

Det der sa jo litt om hvor stor peiling på fotball du har...

Når skal det komme noe konstruktivt fra deg?

38256[/snapback]

 

Snakker du til meg?.

39429[/snapback]

Ja, snakker til deg.

Link to comment
Share on other sites

Har sett Yaya i et par kamper i Africa Cup nå, og jeg mener ikke at han er god nok. Han virker for stor og treg og han slår mye vanskelige pasninger. Det som er bra er teknikken og duellstyrken.

 

Men det jeg har sett holder ikke Arsenal-nivå!

37161[/snapback]

 

 

Selfølgelig er han god nok!.

 

vi har spillere som fabregas fast som hvertfall ikke er god nok så klart er yaya toure god nok da!.

38149[/snapback]

Det der sa jo litt om hvor stor peiling på fotball du har...

Når skal det komme noe konstruktivt fra deg?

38256[/snapback]

 

Snakker du til meg?.

39429[/snapback]

Ja, snakker til deg.

39973[/snapback]

 

Jeg støtter deg fullt og helt Korslund!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

http://home.skysports.com/worldcup/article...+Toure+bid'

 

hmm..ser ut som Arsenal bød £8 mill. på Yaya i januar...hvis det stemmer det som står i artikkelen da..

Så kanskje det er en sjanse i sommer?

 

Tipper Olypiakos har planer om å skru opp prisen drastisk på han. Spesielt hvis han spiller bra i VM.

Regner med flere klubber er svært interessert også, men Arsenal bør ha en for del med broder Kolo i allerede i klubben.

Link to comment
Share on other sites

http://home.skysports.com/worldcup/article...+Toure+bid'

 

hmm..ser ut som Arsenal bød £8 mill. på Yaya i januar...hvis det stemmer det som står i artikkelen da..

Så kanskje det er en sjanse i sommer?

 

Tipper Olypiakos har planer om å skru opp prisen drastisk på han. Spesielt hvis han spiller bra i VM.

Regner med flere klubber er svært interessert også, men Arsenal bør ha en for del med broder Kolo i allerede i klubben.

 

Dette var vel før Arsenal hentet inn Diaby i samme posisjon, så vi henter nok ikke Yaya nå. Diaby beviste at han er en spennende spiller for fremtiden, så får vi håpe han kommer seg raskt etter skaden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...