Jump to content

Yaya Toure


gooner6

Recommended Posts

Den prisen er nesten som å kjøpe han gratis. Fryktelig merkelig at Wenger ikke gikk inn og hentet han til oss. Kan skjønne at han kan begrunne det med at vi har Cesc, Gilberto, Flamini og Diaby, men allikevel så syns jeg vi kunne hentet han.

 

40 millioner kr = gratis?

 

Her er det noen som bør våkne opp.

 

 

Det er mye penger, men ikke i denne sammenhengen. Yaya Toure har potensiale til å bli veeldig god og jeg er rimelig sikker på at 40 mil ville vært en rimelig trygg investering i dagens marked.

Jeg finner det også merkelig at vi ikke var "med" her.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Hmmm...jeg trodde Wenger var opptatt av å bygge en ung og talentfull tropp jeg. Hvorfor lar han da ett stort talent som har bra med erfaring gå til en klubb som Monaco???

 

Monaco er da ikke noen lille klubb? Flere talenter som har vært innom der på veien til suksess, Henry f.eks. Ikke er Monaco så stor at det ville være umulig å hente han senere, til en laaaangt høyere pris da dessverre. Men så har man jo aldri noen garanti for at han skal bli en stjerne heller da. Og tydligvis er han ikke Wengers umiddelbare planer...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Toure move considered

20070221 15:08

Arsenal boss Arsene Wenger is considering moving into the transfer market to buy Yaya Toure, the brother of Kolo.

The possible move for the current Monaco midfielder, two years younger than his brother, has been spoken about in the past and there have been many links to Arsenal for the player.

 

Now Kolo has come out and said Wenger should move for the player who he claims is better than him. Wenger will have money to spend in the summer but whether he moves for Yaya remains to be seen.

Kolo said: "We played together when we were young and we are both in the Ivory Coast team, so also playing for the same club one day would be fantastic.

"I have always stated Yaya is more talented than me."

 

 

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=309971

 

synes ikke vi trenger han selv om han er en god spiller, vi har mange unge gode som er på vei i denilson, diaby og song..

 

eller bytte i flamini kansje???

Link to comment
Share on other sites

Syns Wenger burde snart på vett i hode og finne Engelske talenter, hva gjør Wenger å Arsenal vis den regel med at vi må bruke 6 Engelsk spillere per kamp.?

 

Vis den regelen kommer så skal jeg like og se hva Wenger gjør, han har jo bare utlanske talenter i klubben.

 

Greit Engelske spilere er allt for dyre, men Wenger har vel kontroll på hva han driver med?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Tro verdig kilde??

 

For å si det sånn.. Caught offside er ikke en troverdig kilde. De er veldig flinke til å ta opp gamle rykter og dikte opp nye versjoner av de, og siden de er de eneste ute med ryktet så er det nok så og si piss.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

http://www.tv2sporten.no/fotball/spania/article2296811.ece

 

Ser at Yaya er misfornøyd med tilværelsen i Barca. Her synes jeg Wenger bør handle, akkurat den type spiller vi trenger! Stor,løpssterk og god med ball. Hadde vært et perfekt kjøp!

Hvis det som står er sant, så er dette en mulighet Wenger ikke kan gå fra seg. Jeg blir veldig skuffet hvis han forsvinner til Juventus i Januar. Vi trenger en type som Yaya Toure og det er sjeldent at gode spillere som han er tilgjenglihge.

 

Så jeg er helt enig med 4115 , åpne lommeboka og kjøp Yaya hvis muligheten byr seg i Januar.

Link to comment
Share on other sites

http://www.tv2sporten.no/fotball/spania/article2296811.ece

 

Ser at Yaya er misfornøyd med tilværelsen i Barca. Her synes jeg Wenger bør handle, akkurat den type spiller vi trenger! Stor,løpssterk og god med ball. Hadde vært et perfekt kjøp!

Hvis det som står er sant, så er dette en mulighet Wenger ikke kan gå fra seg. Jeg blir veldig skuffet hvis han forsvinner til Juventus i Januar. Vi trenger en type som Yaya Toure og det er sjeldent at gode spillere som han er tilgjenglihge.

 

Så jeg er helt enig med 4115 , åpne lommeboka og kjøp Yaya hvis muligheten byr seg i Januar.

Nå gikk vel Yaya ut i media selv etter sommer vinduet og sa at han ikke ønsket å dra til Arsenal, i artikkelen sier han jo også at han ønsker seg til Juve.

Om det blir Yaya, Alonso, Veloso eller noen andre er for meg blitt likegyldig, bare det kommer en med nok rutine og hodestyrke, slik at Fabregas kan få gjøre jobben sin i fred.

Link to comment
Share on other sites

Her handler det om å gjøre alt vi kan for å skaffe oss en spiller av hans kaliber. Vi har sett denne sesongen at Denilson kanskje ikke er optimal i hans posisjon sammen med Fabregas. Han har målpoeng i massevis, men det er egentlig ikke det den spilleren i den posisjonen skal gjøre.

 

Yaya og Fabregas på midtbanen er en drøm for meg, rett og slett. Yaya er absolutt en spiller som vil takle Premier League fra første stund tror jeg, og om vi får han inn i Januarvinduet så vil mye nedre seg.

 

Vi får bare håpe at Wenger & co prøver seg iallefall <_<

Link to comment
Share on other sites

Nei takk.

 

Jeg er enig i at vi trenger en spiller av hans kaliber på midten. Jeg er enig i at han er jævlig god, men jeg synes vi bør se fra et annet kontinet enn afrika denne gang. Afrikanske spillere er fantastiske, ingen tvil om det, men de blir borte 2 mnd annenhvert år grunnet afrikamesterskapet. Dvs. 1 mnd. i snitt i året. Og det blir for mye å måtte skifte ut nesten halve første 11'n for 2 måneder. Vi kommer til å miste Adebayor, Eboue og Kolo. Det er mer enn nok.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nei takk.

 

Jeg er enig i at vi trenger en spiller av hans kaliber på midten. Jeg er enig i at han er jævlig god, men jeg synes vi bør se fra et annet kontinet enn afrika denne gang. Afrikanske spillere er fantastiske, ingen tvil om det, men de blir borte 2 mnd annenhvert år grunnet afrikamesterskapet. Dvs. 1 mnd. i snitt i året. Og det blir for mye å måtte skifte ut nesten halve første 11'n for 2 måneder. Vi kommer til å miste Adebayor, Eboue og Kolo. Det er mer enn nok.

 

BE

 

Støttes 100%. synes vi må få flere engelske spillere in, samme(nesten) hvor gode de andre er. føler det er det som vi mangler i arsenal for å bli en toppklubb. noen orntlige engelskmenn som gerrard, ferdinan, lampard, terry, barry, reo cocker. greit vi har walcott men det er ikke en slik engelskmann eg savner men en veldi sentral spiller som veit va det betyr å stå på.

Link to comment
Share on other sites

Nei takk.

 

Jeg er enig i at vi trenger en spiller av hans kaliber på midten. Jeg er enig i at han er jævlig god, men jeg synes vi bør se fra et annet kontinet enn afrika denne gang. Afrikanske spillere er fantastiske, ingen tvil om det, men de blir borte 2 mnd annenhvert år grunnet afrikamesterskapet. Dvs. 1 mnd. i snitt i året. Og det blir for mye å måtte skifte ut nesten halve første 11'n for 2 måneder. Vi kommer til å miste Adebayor, Eboue og Kolo. Det er mer enn nok.

 

BE

 

 

Nei takk.

 

Jeg er enig i at vi trenger en spiller av hans kaliber på midten. Jeg er enig i at han er jævlig god, men jeg synes vi bør se fra et annet kontinet enn afrika denne gang. Afrikanske spillere er fantastiske, ingen tvil om det, men de blir borte 2 mnd annenhvert år grunnet afrikamesterskapet. Dvs. 1 mnd. i snitt i året. Og det blir for mye å måtte skifte ut nesten halve første 11'n for 2 måneder. Vi kommer til å miste Adebayor, Eboue og Kolo. Det er mer enn nok.

 

BE

 

Støttes 100%. synes vi må få flere engelske spillere in, samme(nesten) hvor gode de andre er. føler det er det som vi mangler i arsenal for å bli en toppklubb. noen orntlige engelskmenn som gerrard, ferdinan, lampard, terry, barry, reo cocker. greit vi har walcott men det er ikke en slik engelskmann eg savner men en veldi sentral spiller som veit va det betyr å stå på.

 

Asså en britisk spiller jeg har veldig sansen for er Stephen Ireland. Spennende ung midtbane spiller.

 

Nei, takk til Yaya.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...