Jump to content

Yaya Toure


gooner6

Recommended Posts

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Det er selvsagt lov å håpe, men at Yaya ankommer Emirates i Januar ser jeg ikke på som realistisk. Det er sant, men jævlig synd. Slik som det er i dagens tropp så tror jeg ikke vi er så attraktive at vi kan lokke en fast a-lagsspiller fra Barcelona.

 

Nei, vi må nok bare glemme Yaya og heller konsentrere oss om andre alternativer.

Link to comment
Share on other sites

Det er selvsagt lov å håpe, men at Yaya ankommer Emirates i Januar ser jeg ikke på som realistisk. Det er sant, men jævlig synd. Slik som det er i dagens tropp så tror jeg ikke vi er så attraktive at vi kan lokke en fast a-lagsspiller fra Barcelona.

 

Nei, vi må nok bare glemme Yaya og heller konsentrere oss om andre alternativer.

Det er vel ikke bare spilleren som har noe å si. Og han er vel ikke så stjernefast pålaget. dessuten kan det vel også hende at det å spille med sin bror kan virke forlokkende.

Jeg er åpen for mange muligheter og ganske sikker på at forsterkninger kommer.

Link to comment
Share on other sites

Mener Y. Toure hadde passet ypperlig i Arsenal, han har hurtigheit, styrke, hode sterk, god vilje og springer mye, takling sterk og tror om han hadde kommet til Arsenal hadde det jort at Fabregas kunne konsentrere seg meir om det offansive en i år.. Men ser ikkje lyst på Overgangen:(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_4759433,00.html

Synd, for Yaya Toure hadde vært perfekt for Arsenal...

vi får beholde Kolo så kommer kanskje Yaya ved en senere anledning :lol:

 

Jeg skjønner ikke det maset etter Yaya. Stakkars gutt må ved hvert transfervindu gå ut og si at han ikke vil til Arsenal. Er det ikke på tide at vi tar hintet snart?

 

Wenger hadde jo også mulighet til å hente han før han ble en superstjerne uten at han gjorde det. Det burde vle tyde på at Wenger ikke er så vanvittig interessert.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_4759433,00.html

Synd, for Yaya Toure hadde vært perfekt for Arsenal...

vi får beholde Kolo så kommer kanskje Yaya ved en senere anledning :P

 

Jeg skjønner ikke det maset etter Yaya. Stakkars gutt må ved hvert transfervindu gå ut og si at han ikke vil til Arsenal. Er det ikke på tide at vi tar hintet snart?

 

Wenger hadde jo også mulighet til å hente han før han ble en superstjerne uten at han gjorde det. Det burde vle tyde på at Wenger ikke er så vanvittig interessert.

 

BE

 

Hvis jeg husker rett så var Wenger interessert, men det var problemer med arbeidstillatelse. Men enig med deg, når en stakkar har sagt sånn ca 100 ganger at han vil forbli i Barca så burde folk kanskje ta et hint.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_4759433,00.html

Synd, for Yaya Toure hadde vært perfekt for Arsenal...

vi får beholde Kolo så kommer kanskje Yaya ved en senere anledning :P

 

Jeg skjønner ikke det maset etter Yaya. Stakkars gutt må ved hvert transfervindu gå ut og si at han ikke vil til Arsenal. Er det ikke på tide at vi tar hintet snart?

 

Wenger hadde jo også mulighet til å hente han før han ble en superstjerne uten at han gjorde det. Det burde vle tyde på at Wenger ikke er så vanvittig interessert.

 

BE

 

Hvis jeg husker rett så var Wenger interessert, men det var problemer med arbeidstillatelse. Men enig med deg, når en stakkar har sagt sånn ca 100 ganger at han vil forbli i Barca så burde folk kanskje ta et hint.... :lol:

Arbeidstillatelse har ikke vært noe problem den siste tiden. Det er bare å låne ham ut til Salamanca eller lignende. Han var jo på prøvespill hos oss, jeg sitter med ett inntrykk av at han kanskje ikke imponerte så stort.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_4759433,00.html

Synd, for Yaya Toure hadde vært perfekt for Arsenal...

vi får beholde Kolo så kommer kanskje Yaya ved en senere anledning :P

 

Jeg skjønner ikke det maset etter Yaya. Stakkars gutt må ved hvert transfervindu gå ut og si at han ikke vil til Arsenal. Er det ikke på tide at vi tar hintet snart?

 

Wenger hadde jo også mulighet til å hente han før han ble en superstjerne uten at han gjorde det. Det burde vle tyde på at Wenger ikke er så vanvittig interessert.

 

BE

 

Hvis jeg husker rett så var Wenger interessert, men det var problemer med arbeidstillatelse. Men enig med deg, når en stakkar har sagt sånn ca 100 ganger at han vil forbli i Barca så burde folk kanskje ta et hint.... :lol:

Arbeidstillatelse har ikke vært noe problem den siste tiden. Det er bare å låne ham ut til Salamanca eller lignende. Han var jo på prøvespill hos oss, jeg sitter med ett inntrykk av at han kanskje ikke imponerte så stort.

 

BE

 

Yaya, vi legger vel debatten død der :P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest kellex

Kan jo hende at han vil ha en ny utfordring nå når han har vunnet "alt" i Barca!? vi får håpe han kommer, en meget god spiller!

 

Er vel det nærmeste vi kommer en ny Vieira tror jeg. Alltid likt Yaya Toure men har ikke alltid vært sikker på om han er god nok til å reise oss opp igjen. Men etter i år så må jeg si at han har imponert meget! Det at han har i flere kamper har vikariert i forsvar er også meget imponerende. Når det gjelder slike spillere som Yaya så har jeg store problemer med å se at det kan bli virkelighet. Prisen av å være arsenal suporter :)

 

Nå ble det ingenting ut av Barry saken så for meg så er Yaya, Cana eller en tilbakekomst av Flameni som er høyeste ønske ang ny DM!! Ny stopper er jeg helt blank.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vore fint og fått han i Arsenaldrakt, det jeg har av han har han virket solid, med en enorm fysikk, og i med at storebror er i klubben børe det være en plass som kan komme fort inni gruppen og finne seg til rette! Løp og kjøp! Eventuelt løp og bytt mot noe stallfyll som vi ikke trenger, dem er jo på utkikk etter venstreback, vertfall viss vi skal tru avisene. Da kunne dem jo fått Traore. Gibbs har vist seg som en fullgod erstatter for Clichy så Traore er vel egentlig overflødig.

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5370775,00.html

 

Her kan man se grunnen til at broder Yaya ikke vil til Arsenal. Tror pengene ligger såpass i bakhodet hans at han ville gått fra Barcelona til Manchester City hvis han fikk nok penger.

 

Husker 07/08 sesongen, så var det man som beskyldte han for å ikke være sulten nok, noe jeg var enig om. Blant annet at de få kampene jeg så av han, så hadde han ikke helt den vinnerviljen man må ha på et topplag, men denne sesongen har vært annerledes. Han har virkelig vært fantastisk så og si hele sesongen, virket skikkelig sulten på å vinne kamper, men det kan jo ha vært at han har gitt alt for å kunne få en bra kontrakt med enten Barcelona eller City.

 

Går han til City så kan det jo hende han får følge av broren sin, men samtidig så hadde de begge drept karrierene sine..

Link to comment
Share on other sites

Jeg river nesten av meg håret!!! De gutta har jo så mye penger at de må ha flere bankkontoer og likevel klager de. Herregud, går fra verdens rikeste klubb til en middelmådighet i Premier League. Dagens fotball er nitrist. Går han til City er han så inn i granskauen tjukk i huet. Har disse fotballspillerne IQ på 30?

Link to comment
Share on other sites

Jeg river nesten av meg håret!!! De gutta har jo så mye penger at de må ha flere bankkontoer og likevel klager de. Herregud, går fra verdens rikeste klubb til en middelmådighet i Premier League. Dagens fotball er nitrist. Går han til City er han så inn i granskauen tjukk i huet. Har disse fotballspillerne IQ på 30?

Når de har brukt så mye av sitt liv på å bli proffe fotballspillere har det ikke vært mye tid til opplysning og skolegang nei ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg river nesten av meg håret!!! De gutta har jo så mye penger at de må ha flere bankkontoer og likevel klager de. Herregud, går fra verdens rikeste klubb til en middelmådighet i Premier League. Dagens fotball er nitrist. Går han til City er han så inn i granskauen tjukk i huet. Har disse fotballspillerne IQ på 30?

Når de har brukt så mye av sitt liv på å bli proffe fotballspillere har det ikke vært mye tid til opplysning og skolegang nei :(

 

Og bare tenk på alle de hodeduellene :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

 

Yaya Toure hadde aldri kommet til Arsenal uansett. Han har hatt tilbud om bedre lønn tidligere. Det har også vært uttalt at det var uaktuelt for han å signere for Arsenal fordi lønnstilbudet var for dårlig. Skal vi ha spillere av Yaya Toure's kaliber, må vi nok endre på lønnstrukturen i klubben

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...