Jump to content

2005.10.15 West Bromwich Albion B


Andain

Recommended Posts

Mannen som har gitt oss pokaler og store øyeblikk på løpende bånd, bør få muligheten til å rette opp dette. Tror at Wenger klarer å snu dette også. Vi har hatt tøffe perioder tidligere under Wenger (november x antall ganger).

 

Wenger sitter fint. Sitter enda tryggere med noen smarte trekk i januar.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Makan til sutring. Klart det er skuffende med nok et tap, men vi er nødt til å stå bak både Wenger og klubben.

 

Tror egentlig Wenger tenker litt lenger enn mange andre. Vi er helt klart gode nok til å kjempe om andre plassen denne sesongen. Vi har mange ute med skader nå, men så fort dem kommer tilbake og Henry er på plass igjen der fremme så tror jeg målene og resultatene kommer. Wenger har muligens skjønt at det er liten vits i å kjøpe spillere for noen hundre millioner nå og allikevel ikke klarer å hamle opp med Chelsea som har et helt annet forbruk på penger. Derfor velger han kanskje å spare de 400-500 millionene han har nå og vil ha enda mer penger til neste sommer. Chelsea dominerer jo stort nå, men de kan jo ikke holde på sånn i evig tid. Spillerne vil bli mette på suksess og det er mange flere spillere som kommer til å si nei til Chelsea også. Nå velger vi å utvikle talentene vi har i klubben og bygge opp en solid økonomi. Jeg tror Wenger har en eller annen plan fortsatt, ellers hadde vi sett en bekymret Wenger som hadde spyttet ut millioner på spillere i sommer.

 

Vi kommer tilbake og selv om vi skulle få en tøff sesong i år så er ikke det verdens undergang. Neste år har vi ny stadion som løfter klubben enda mer, og jeg tror vi har en stor fremtid foran oss!! Arsenal for alltid!!

Link to comment
Share on other sites

Nå må wenger gå!!

23298[/snapback]

 

 

Syns heller du burde la vær å skriv inn sånn piss preik . Wenger er et geni , han har fått til helt sinnsyke ting med laget , som får meg til å forgude arsenal , pell deg vekk din jevla medgangs suporter , du er sikkert en manu suporter som er her på forumet for å skape drama , buuuuuuu

Link to comment
Share on other sites

Makan til sutring. Klart det er skuffende med nok et tap, men vi er nødt til å stå bak både Wenger og klubben.

 

Tror egentlig Wenger tenker litt lenger enn mange andre. Vi er helt klart gode nok til å kjempe om andre plassen denne sesongen. Vi har mange ute med skader nå, men så fort dem kommer tilbake og Henry er på plass igjen der fremme så tror jeg målene og resultatene kommer. Wenger har muligens skjønt at det er liten vits i å kjøpe spillere for noen hundre millioner nå og allikevel ikke klarer å hamle opp med Chelsea som har et helt annet forbruk på penger. Derfor velger han kanskje å spare de 400-500 millionene han har nå og vil ha enda mer penger til neste sommer. Chelsea dominerer jo stort nå, men de kan jo ikke holde på sånn i evig tid. Spillerne vil bli mette på suksess og det er mange flere spillere som kommer til å si nei til Chelsea også. Nå velger vi å utvikle talentene vi har i klubben og bygge opp en solid økonomi. Jeg tror Wenger har en eller annen plan fortsatt, ellers hadde vi sett en bekymret Wenger som hadde spyttet ut millioner på spillere i sommer.

 

Vi kommer tilbake og selv om vi skulle få en tøff sesong i år så er ikke det verdens undergang. Neste år har vi ny stadion som løfter klubben enda mer, og jeg tror vi har en stor fremtid foran oss!! Arsenal for alltid!!

23332[/snapback]

Jepp , lytt til denne karen

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Ifølge sky var clichy var dårligste spiller! Sammen med Pires..selvfølgelig..

Senderos fikk karakteren 7, hvilket var best av våre.

23330[/snapback]

 

 

bombe. pires har vært ufattelig dårlig denne sesongen. det er tilnærmet en skandale at han fremdeles får så mye spilletid. samtidig er det et ganske så solid prov på hvor tynn stallen egentlig er...

Link to comment
Share on other sites

Det var jeg som skrev at Wenger måtte gå og det mener jeg selvfølgelig ikke. Han er en fantastisk manager, men det må være lov å stille spørsmål til grepene i pre season og mangel på nye spillere.

 

Vi er jo på vårt svakeste under hans ledelse og det må være lov til å stille spørsmål med det som skjedde i sommer.

 

Beklager om jeg har tråkket noen på tærne...

 

 

Wenger må gå (i seg selv)....

Link to comment
Share on other sites

Blir ekstra surt når jeg får 11 rette på tippinga å kampen jeg taper ca 30000 kr på er mitt kjære arsenal som driter seg mot wba,,kjenner jeg blir sånn passelig :P

23341[/snapback]

 

Kan vel trøste deg med at om Arsenal hadde vunnet så hadde nok premien vært enda lavere

Link to comment
Share on other sites

Blir ekstra surt når jeg får 11 rette på tippinga å kampen jeg taper ca 30000 kr på er mitt kjære arsenal som driter seg mot wba,,kjenner jeg blir sånn passelig :P

23341[/snapback]

 

Kan vel trøste deg med at om Arsenal hadde vunnet så hadde nok premien vært enda lavere

23343[/snapback]

 

Gni det inn, ikke la ham slippe unna ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en av de uheldige som holdt resultatet skjult og så kampen i opptak på fransk tv. Må først få lov til å si at det var veldig ufortjent at WBA vant denne kampen. Arsenal var best og skapte flest sjanser, men fikk som vanlig på bortebane i år ikke med seg noe som helst.

 

Alt i alt spilte de aller fleste av Arsenals spillere en bra kamp, men trening på avslutninger hadde garantert ikke skadet. Chris Kirkland var forøvrig BB i mine øyne. Clichy startet kampen bra, men etterhvert gikk alt nedover for hans del. Skremmende dårlig defensivt i store deler av kampen og det haglet en stund innlegg inn over Arsenal-forsvaret fra Clichys side. Eboue kom inn og var nest dårligst. Bergkamp og Reyes hadde en god dag på topp hvis en ser bort i fra alle de brente sjansene.

 

Forresten så er det vel egentlig ikke så rart at vi scorer lite for tiden. Pires er ikke i form, Henry er skadet, Bergkamp er gammel, Ljungberg ble skadet og Reyes har ikke hatt målteft på litt over ett år. Jeg hadde ikke blitt lei meg om Wenger kjøpte en ny spiss og en ny midtbanespiller. Når vi snakker om midtbanespillere så må jeg få si at jeg synes Flamini var bra i dag.

 

BTW 5-14 i sjansestatistikken... On Target 4-10

Link to comment
Share on other sites

BTW 5-14 i sjansestatistikken... On Target 4-10

23388[/snapback]

 

Så fordømt typisk! Skal normalt holde til seier, iallefall uavgjort.

 

Savner helt klart en målfarlig spiss. Uten Henry virker laget tannløst. De andre alternativene vi har, oppfyller pr dags dato ikke kravene.

Link to comment
Share on other sites

Det er synd at vi går på denne store smellen i dag, men det er for mange her som mister hodet helt, og bare går ut over Wenger og hans ferdigheter. Og det blir for dumt! Han har leda oss gjennom så mye bra og så mye fint spill osv. at han ikke fortjener å få sånn kritikk.

 

Men det er egentlig dårlig av en klubb som Arsenal å tape mot WBA, selv om vi har mage skader. En så god klubb som Arsenal skal egentlig ha en god nok stall til å kunne erstatte mage av disse skada spillerne her, men neida, vi må bare stole på de unge gutta i sånne situasjoner... DET er det Wenger må få kritikk for, ikke for noe annet!

 

Det er et skikkelig dårlig tegn fra Arsenal nå som Henry ikke er på matta. Det er at Reyes ikke scorer (men storspiller) og van Persie scorer litt, og Bergkamp blir mer en playmaker. Og Den beste måten å se det på er at de som ligger på 2. og 3. plass på scoringslista til Arsenal så langt i år er Campbell og Cygan med 2 mål hver. De er midtstoppere...kjære folk! Og så scorer Senderos i dag, som også er midtstopper. Det blir for løst! Vi kan ikke akkurat stole på at midtstopperne scorer hver kamp i henry's fravær...

 

Mange sier at vi trenger en ny midtstopper. men neida, det trenger vi ikke. Vi har Toure og Campbell som førstevalg. Så kommer Senderos som et solid andrevalg etterpå. Det trengs intet nytt bak! Det som vi trenger er en solid keeper. En to meter høy keeper som utklasserer Lehmann... Det vi også trenger er en ny spiss! En rask, sterk og høy spiss! Jeg sier TORRES, han er jo ikke høy og sterk, men jeg mener at han er mannen for Arsenal nå..! Men jeg tenker også på meksikanske Borgetti. Han er høy, sterk og en god hodespiller. Det som Arsenal mangler. Han er også ganske god langs bakken. Jeg tror at Wenger kunne hentet han fra Bolton(?) i Januar.

 

Wenger må iallefall forsterke laget, ellers så kan han bare sparkes. Vi kan ikke ha en trener som ødelegger et av verdens beste lag! (jeg sier ikke at han gjør det nå, men hvis han ikke kjøper inn gode spillere i Januar, SÅ begynner det å dette sammen her... :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fulgt debatten etter kampen på forumet. Og det er klart at folk er skuffet. Og det er klart det som fan av en stor klubb er kommet inn en redsel om at vi kanskje ikke er den storklubben vi vil være.

Men det å begynne å snakke om at Wenger skal gå er argumenter man bare må se bort fra. Dette er nok sagt i skuffelsens øyeblikk. Få av oss har sett kampen og vi har ikke så mye grunnlag å uttale oss på.

Wenger har en plan og den tror jeg han ønsker å følge. Den tror jeg handler å komme billig frem til overgangsvinduet i januar og så forsterke laget. Da er vi fremdeles med i chl vi slåss om en plass blant de fire i pl og vi er med i cupene. Og tanken er at et sterkt lag, et superlag skal innta ny stadion.

Men wenger bommer på et punkt og det er at han ensodig har satset på fart og teknikk. Null muskler, de har vi solgt. Jeg så målet til drogba, jeg så gudmundsen og rooney. De har det. det er det bare å innrømme. Muskler og muskler gir mål. Den fotballen som arsenal er så kjent for handler i øyeblikket mest om å spille fiv-a-side rundt halvmånen øverst på 16-meteren. Og det er så lett gjennomskuelig. Det enkleste for et forsvar. En og annen gang lykkes det og da er set pent. Men i går skåret senderos igjen. Campbell har skåret. Jeg tror veien i fremtiden må være å variere spillet mye mer og gjøre oss mer uforutsigbare. Og vi må skaffe oss muskler. Vi trenger ikke flere magre 17-åringer. Talentet er det nok av, men talentet skal krydre en klubb ikke drive den. Dergor er ikke jeg blant de som hyller Fabregas som midtpunktet på en midtbane, men han skulle vært en som fremdeles var talentfull, som ikke startet kampene, men kom inn og gjorde noe spesielt.

Akkurat denne biten tror jeg Wenger har bommet litt på, han har hatt for stor tillit til de unge spillerne. Det kan betale seg i fremtiden kanskje, men ikke akkurat nå for tiden.

Men husk kjære venner; vi har et virkelig skademareritt, så gårsdagen kan forklares mye med det, men en storklubb skal tåle seks skader på nøkkelspillere.

Link to comment
Share on other sites

Har du lest igjennom det du selv har skrevet Helmik'n?

 

Jeg leser det aller meste som blir skrevet på det forumet her, og du skriver så usammenhengende og motstridene at det blir helt håpløst å forstå hva du mener og vil frem til.

 

Fernando Torres er forresten ikke stor og sterk, han er 1.83 og veier 70 kg. Det er ikke fysikken som er hans sterkeste side. Men du har vel bare sett at han er god på FM eller hva det heter og funnet ut at han på Wenger kjøpr, som du sier om alle andre spillere vi blir linket til.

 

Kjøp kjøp kjøp er det eneste som åpenbart hjelper for å gjøre deg happy. Når det gjelder spanske spillere, er det ingen selvfølge at de går inn å styrker laget, uansett hvor gode de er i CL og Primera'en. Spanske spillere har vanskelig for å lykkes i England.

 

Når det gjelder kampen igår så fikk vi ett bevis på at Clichy er ett stykke unna toppformen. Han var rusten, de her inne som mener han er minst like god som Cole mangler helt klart fotball forståelse. Han er ett kjempe talent, men Cole er topp 3 på listen over verdens beste backer. Det er klart en gutt på 19 år med 15 PL kamper under beltet ikke klarer å fylle det tomrommet så lett. Spesielt med tankme på alle de andre skadene og hans eget skadeavbrekk.

 

Troppen er nok noe tynn, men få kunne vite at vi skulle være så uheldig med skader, på alle våre viktigste menn.

 

Hvis man ser på det her som en kjempe krise så har man uten tvil kun vært med på de gode årene som Arsenal supporter.

Link to comment
Share on other sites

Har du lest igjennom det du selv har skrevet Helmik'n?

 

Jeg leser det aller meste som blir skrevet på det forumet her, og du skriver så usammenhengende og motstridene at det blir helt håpløst å forstå hva du mener og vil frem til.

 

Fernando Torres er forresten ikke stor og sterk, han er 1.83 og veier 70 kg. Det er ikke fysikken som er hans sterkeste side. Men du har vel bare sett at han er god på FM eller hva det heter og funnet ut at han på Wenger kjøpr, som du sier om alle andre spillere vi blir linket til.

 

Kjøp kjøp kjøp er det eneste som åpenbart hjelper for å gjøre deg happy. Når det gjelder spanske spillere, er det ingen selvfølge at de går inn å styrker laget, uansett hvor gode de er i CL og Primera'en. Spanske spillere har vanskelig for å lykkes i England.

 

Når det gjelder kampen igår så fikk vi ett bevis på at Clichy er ett stykke unna toppformen. Han var rusten, de her inne som mener han er minst like god som Cole mangler helt klart fotball forståelse. Han er ett kjempe talent, men Cole er topp 3 på listen over verdens beste backer. Det er klart en gutt på 19 år med 15 PL kamper under beltet ikke klarer å fylle det tomrommet så lett. Spesielt med tankme på alle de andre skadene og hans eget skadeavbrekk.

 

Troppen er nok noe tynn, men få kunne vite at vi skulle være så uheldig med skader, på alle våre viktigste menn.

 

Hvis man ser på det her som en  kjempe krise så har man uten tvil kun vært med på de gode årene som Arsenal supporter.

23425[/snapback]

 

Ja, jeg leste gjennom nå, og jeg endra det der med Torres litt, sånn at dere forstår hva jeg mener. Men uansett: Jeg er 12 år, og jeg klarer ikke alltid å formulere det jeg mener skikkelig. Jeg får bare beklage, men jeg kan ikke bare vokse hvor mye jeg vil... ;)

 

Kjøping og kjøping er ikke det som gjelder for meg! Men jeg prøver å si hvem som kan være gode for Arsenal, noe som Torres hadde vært, Ballack, Borgetti og Casillas. Torres er i form for tiden og scorer. Han kjenner Reyes godt fra landslaget, og Athletico Madrid mner jeg at er en dårligere klubb enn Arsenal, og han vil nok til Arsenal selv. Ballack er jo en veldig god duellspiller, og han er god teknisk og han har litt fart. Det er det Arsenal trenger på midtbanen, og det koster ikke penger (offisiellt iallefall.) Borgetti er en høyvokst spiss som er god på hodet, sterk i kroppen, og han er også grei nok langs bakken. Noe som Arsenal mangler, og trenger sårt! Casillas sier seg selv, og jeg bare sier det på grunn av at han var linket til Arsenal, og at jeg er enig. Jeg tror ikke at jeg hadde komt på dette av meg selv helt...

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder kampen igår så fikk vi ett bevis på at Clichy er ett stykke unna toppformen. Han var rusten, de her inne som mener han er minst like god som Cole mangler helt klart fotball forståelse. Han er ett kjempe talent, men Cole er topp 3 på listen over verdens beste backer. Det er klart en gutt på 19 år med 15 PL kamper under beltet ikke klarer å fylle det tomrommet så lett. Spesielt med tankme på alle de andre skadene og hans eget skadeavbrekk.

 

Troppen er nok noe tynn, men få kunne vite at vi skulle være så uheldig med skader, på alle våre viktigste menn.

 

Hvis man ser på det her som en kjempe krise så har man uten tvil kun vært med på de gode årene som Arsenal supporter.

23425[/snapback]

 

Clichy er nok ikke på Ashley Cole sitt nivå per idag nei. Men som du selv sier er vår unge franskmann utvilsomt et kjempe talent med stort potensiale. Nå er det vel ingen (som jeg har fått med meg) som sier Clichy er minst like god som Cole, men mange har nok ytret et ønske om å få se mere til Clichy i Arsenal drakten. En av grunnen til dette er nok at mange enda ikke har tilgitt Cole's flørt med Chelsea og frykten for at Cole forsvinner til sommeren.

 

Det er nok ingen krise i Arsenal per idag, men Arsene Wenger annonserte før sesongstart at vi skulle kjempe om tittelen denne sesongen også. Således er det nok sikkert mange Arsenal supportere som så smått begynner å bli frustrert over tingenes tilstand. Personlig hadde jeg selvsagt sett at vi lå å kjempet i toppen av Premier League, men slik er det ikke per idag. Jeg har klokke tro på at så snart Thierry Henry er tilbake begynner vi å finne tilbake til god gammel form igjen, i mine øyne er vi desverre ekstremt avhengig av han for at ting fremover skal fungere. Foran sesongstart hadde jeg håpet at van Persie skulle blomstre denne sesongen, sålangt har vi sett glimt av hva som bor i han, men det lille ekstra som gjør at målene renner inn gjennstår.

 

Som Arsenal supporterer er det bare å innse at vi har på mange måter vært bortskjemt under Arsene Wenger, vi må tåle en sesong med litt motgang. Det er nettopp da men reiser seg opp og viser sin støtte og lojalitet til klubben i sitt hjerte !

 

Selv om vi per idag ikke med å kjemper om EPL tittelen, har vi levert varene i Champions League.

Link to comment
Share on other sites

Mener å huske at Senderos hadde ett mål i Liga cupen for en sesong eller 2 siden!? Mulig jeg husker feil, men uansett hans første PL mål ;)

 

Har ikke sett kampen men ifølge diverse live oppdateringer hadde han noen dårlige klareringer som på mange måter har vært en av svakhetene hans. Ifjor slapp han unna, iår blir han straffet desverre.

Link to comment
Share on other sites

Dette var rett og slett FLAUT!!!!!!!!!!!

 

Vi får bare flere og flere bevis på at stallen ikke er bred nok. Det faktum at vi ikke scorer mål når Henry er skadet, burde være en god nok indikasjon på at vi mangler en spiss.

 

Skal vi ha noen sjanse på 2. plassen i PL, så må det forsterkninger til i januar.

Link to comment
Share on other sites

En liten sak på siden for å vise VG sin udugelighet:

I denne artikkelen skriver VG: Kampen ut var egentlig Arsenal det førende laget. Anført av en glimrende Cesc Farbregas, ble hjemmelaget tidvis overspilt og Chris Kirkland bombardert med skudd.

Mens på spillerbørsen blir han belønnet med 5, noe som er dårligst av samtlige på banen. Heia VG!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...