Jump to content

2005.10.15 West Bromwich Albion B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

He he nei sannt det. Men de er en kortsiktig løsning for å i det minste få fyllt opp benken.

 

Får jo ikke kjøpt noen på 2.5 mnd uansett. Det er nå skadekrisen er her. Vinner vi dette må jeg si det er en sterk prestasjon WBA eller ikke. Virker som Fabregas kjører showet.

 

For de som heller vil følge Chelsea fordi de spiller bra fotball så er det kun en beskjed fra meg. Medgangs supportere har vi overhodet ikke behov for. Værsågod stikk til rublene til Russern

Link to comment
Share on other sites

He he nei sannt det. Men de er en kortsiktig løsning for å i det minste få fyllt opp benken.

 

Får jo ikke kjøpt noen på 2.5 mnd uansett. Det er nå skadekrisen er her. Vinner vi dette må jeg si det er en sterk prestasjon WBA eller ikke. Virker som Fabregas kjører showet.

 

For de som heller vil følge Chelsea fordi de spiller bra fotball så er det kun en beskjed fra meg. Medgangs supportere har vi overhodet ikke behov for. Værsågod stikk til rublene til Russern

23282[/snapback]

 

neineineineinei....du fortår ikke! :P

Jeg mente at jeg ville heller ville følge med på......NEEEEEEEEEEEEEEEEI!!! 2-1 til WBA!!! :(

 

Edit: det jeg skulle si var at jeg mente at Chelski scorer mål, noe som ikke Arsenal gjør for øyeblikket. Så jeg ville på en måte se på at de scorer, enn en "rolig kamp på "Highbury""... :ph34r: Jeg hadde aldri villet skifte lag...og lallefall IKKE til Chelski :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

leser at nettavisen gang på gang skriver at det er en rolig kamp nå :ph34r:

SE OG VÅKN OPP GUTTA, DETTE SKAL VI VINNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

måtte bare får det ut...er nervøs nå! Vi MÅ vinne denne kampen her.

 

Edit: 2- 1 tIL W.brom :ph34r: Neeeeeeeeeeeeeeeeeeiijjjjjj!!!! :(

Link to comment
Share on other sites

2-1.. Nå taper vi.. Chelsea, Liverpool og ManU leder..

 

Kjære Arsene Wenger, hvorfor har du tatt oss ut i dette uføret, du har sviktet oss til de grader!!

23289[/snapback]

 

Nei, fy SØREN asså!

 

Ja, jeg er enig. Jeg har nesten mistet troen på vår "kjære" Wenger... :ph34r: :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Nå må wenger gå!!

23298[/snapback]

 

Ja ingen tvil om at Wenger må gå nå. Etter alle disse sesongene i Arsenal har han jo ikke vunnet noe som helst, han har ikke hentet inn en eneste klassespiller til klubben, vi kjemper om nedrykk hver bidige sesong, vi taper 50 kamper på rad, osv osv..

 

---> der er veien til samford bridge forresten

Link to comment
Share on other sites

Nå må wenger gå!!

23298[/snapback]

 

Lettere sagt enn gjort. Jeg tror ikke at du hadde akkurat likt det hvis han fikk sparken eller lignende... :ph34r: Selv om det er veldig fristende å bare buse ut med noe akkurat i dette øyeblikk... :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...