Jump to content

2005.10.15 West Bromwich Albion B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Jeg ser at skademarerittet fortsetter. For det er vel det det er akkurat denne helgen. Denne helgen som er en slags overgangshelg hvor både de som snart kommer tilbake og de som akkurat har forsvunnet ut i skader er borte. Vi må snart spille med juniorlaget. Men kan vel hende Gilberto blir med. Det er klart at vi med våre litt tynne tropp er svært utsatte akkurat nå. Vi tåler nok ikke så mye mer. Klarer vi å slå West Bromwich borte er det en prestasjon og noe man ikke bare går ut og gjør, i alle fall ikke med så mye skader. Men vi kommer sterkere tilbake allerede på tirsdag. Slår vi West Bromwich må vi være strålende fornøyd. Det ville være bevis på at vi er å regne med.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Selvom alle disse skadene gir meg gåsehud, er jeg sikker på at vi vinner denne kampen...jeg håper det ihvertfall. Jeg prøver å tenke veldig posistivt :) Mm...ingen som har nevnt Quincy her. Han er vel med imorra?? :o

 

Også lurer jeg på om noen vet om kampen går på Ppl-live?? ;)

Håper da det, blir rene he***** å følge med via vg.no :(

Link to comment
Share on other sites

Veien for Quincy ser ut til å bli kortere. Sånn som vi står nå, dagen før kampen, vil det altså bare være DB10 og Reyes foran ham på spissplass. Dette virker lovende for Quincys videre utvikling. Og i tillegg til å spille spiss, kan han være en god spiller å ha på vingen. Det ser iallefall ut som om han kommer til å få noen minutter i morgen også. Bare utrolig synd at de ikke viser den på canal+.

Link to comment
Share on other sites

Også lurer jeg på om noen vet om kampen går på Ppl-live?? :(

Håper da det, blir rene he***** å følge med via vg.no :o

23190[/snapback]

 

Så langt ser det dårlig ut med streams, men krysser fingrene for at det dukker opp noen i morgen. Har funnet streams til de fleste andre EPL kampene i morgen, men ikke til WBA-Arsenal kampen sålangt. Roper ut om jeg finner noen frem til kampstart i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Guest luckylars
Innbytterbenken i morgen blir spennende å se.

Håper Quincy og Lupoli sitter der.

23196[/snapback]

 

Ifølge Wenger så må han rote litt i juniorstallen for å fylle opp benken.

Så vi får nok se noen av disse: Quincy, Song, Lupoli og kanskje Patrick Cregg

 

 

--

Lucky Lars

Link to comment
Share on other sites

Innbytterbenken i morgen blir spennende å se.

Håper Quincy og Lupoli sitter der.

23196[/snapback]

 

Ifølge Wenger så må han rote litt i juniorstallen for å fylle opp benken.

Så vi får nok se noen av disse: Quincy, Song, Lupoli og kanskje Patrick Cregg

 

 

--

Lucky Lars

23198[/snapback]

 

Dersom BBC har fått det riktig denne gangen, ser troppen vår slik ut :

Lehmann, Lauren, Toure, Senderos, Clichy, Fabregas, Flamini, Pires, Bergkamp, Ljungberg, Reyes, Cygan, Song, Quincy, Eboue, Almunia, Gilberto.

Link to comment
Share on other sites

Innbytterbenken i morgen blir spennende å se.

Håper Quincy og Lupoli sitter der.

23196[/snapback]

 

Ifølge Wenger så må han rote litt i juniorstallen for å fylle opp benken.

Så vi får nok se noen av disse: Quincy, Song, Lupoli og kanskje Patrick Cregg

 

 

--

Lucky Lars

23198[/snapback]

 

Dersom BBC har fått det riktig denne gangen, ser troppen vår slik ut :

Lehmann, Lauren, Toure, Senderos, Clichy, Fabregas, Flamini, Pires, Bergkamp, Ljungberg, Flamini, Reyes, Cygan, Song, Quincy, Eboue, Almunia, Gilberto.

23200[/snapback]

Jeg vet at vi har en Flamini i Arsenal og han heter Mathieu Flamini. :o

Kan du si meg hva han andre Flamini, som har du har med i troppen til dages kamp mot Wba heter? :(

Link to comment
Share on other sites

Dersom BBC har fått det riktig denne gangen, ser troppen vår slik ut :

Lehmann, Lauren, Toure, Senderos, Clichy, Fabregas, Flamini, Pires, Bergkamp, Ljungberg, Flamini, Reyes, Cygan, Song, Quincy, Eboue, Almunia, Gilberto.

23200[/snapback]

 

Ser ikke så veldig galt ut heller faktisk... Ikke så galt som jeg trodde det kom til å se ut. Gilberto er med, en viktig brikke. Jeg savner Lupoli jeg, og synes at han kunne komt inn istedenfor Eboue eller Cygan. Ellers så er jeg fornøyd, og vi kan ennå vinne relativt enkelt mot WBA uansett! ;) Men som sagt, det er surt å se at når så mange spillere mangler, og to spisser, at ikke Lupoli er med! Han fortjener en sjangse nå mener jeg. Han scorer jo bøttevis med mål for reservelaget. Og nå kan han forflytte seg et "lite" hakk opp til A-laget! Men Quincy før Lupoli selfølgelig! :o

 

Lykke til gutta! :(

Link to comment
Share on other sites

Gilberto er med, en viktig brikke.

23204[/snapback]

 

Han er desverre ikke med :(

 

Begynner å bli mange sentrale spillere ute nå.

Det blir alltid shaky uten ryggraden, og jeg er veldig spent på hva unggutta kan klare.

Setter min lit til at Reyes har en stor dag

På tide at Bergkamp og Pires begynner å spille bra, for de har etter min mening vært skremmende dårlig denne sesongen.

 

Quincy og Lupoli må jo nesten få sitte på benken synes jeg, selv om jeg tror bare Quincy får sitte der.

De imponerer på reservelaget og scorer mange mål. Sikkert veldig lyst og veldig klar til å få prøve seg i PL også, og ikke bare i Carling Cup.

 

Mitt tips på lagoppstilling:

 

Lehmann

Lauren-Toure-Senderos-Clichy

Ljungberg-Fabregas-Flamini-Pires

Bergkamp-Reyes

 

Subs: Almunia, Cygan, Eboue, Song, Quincy

 

Angående disse streamingoverføringene på kamper.

Er det noe bra kvalitet på overføringene eller blir det bare et uklart bilde hvor man knapt ser ballen? Dårlig av C+ og kutte ut denne kampen, men det er vel sånn et par ganger hver sesong.

 

Og gjerne si ifra hvis det er noe annen radiooverføring enn Arsenal.com sitt opplegg. Den lagger jo værre verst... :o

 

Resultattips: 2-1 til Arsenal.

Målscorere: Reyes og Freddie

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet at vi har en Flamini i Arsenal og han heter Mathieu Flamini. :o

Kan du si meg hva han andre Flamini, som har du har med i troppen til dages kamp mot Wba heter? :(

23203[/snapback]

 

Tror du må rette det spørsmålet til BBC isåtilfelle, kopierte troppen direkte fra siden deres. De har nok skrevet inn Flamini 2 ganger ja.

Link to comment
Share on other sites

1 ubekreftet stream funnet sålangt :

 

Livesport 5

mms://212.199.221.153/1042337

mms://213.8.106.59/1042337

mms://213.8.106.61/1042337

mms://212.150.36.34/1042337

mms://192.114.71.118/1042337

mms://213.8.106.60/1042337

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
1 ubekreftet stream funnet sålangt :

 

Livesport 5

mms://212.199.221.153/1042337

mms://213.8.106.59/1042337

mms://213.8.106.61/1042337

mms://212.150.36.34/1042337

mms://192.114.71.118/1042337

mms://213.8.106.60/1042337

23211[/snapback]

 

Du, unnskyld for at jeg spørr, men jeg har ikke peiling på spnt.

Eh...men hva skal jeg gjøre nå med det du har lagt inn :o

Skal jeg tykke på linkene en etter en og se om jeg får opp kampen, eller skal jeg kopiere alt og lime inn i adresseruta, og søke :(

 

Uff...føler meg dum nå ;)

 

PS!! Vet du om den går på Pplive?? Den skjønner jeg til og med:P

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg blir tøffere enn lett.

 

Arsenal sliter stor med skader. Med både Cole, Campbell, Henry og Hleb ute, blir det en redusert tropp som gjester WBA. Startelveren blir nok fin, mens benken blir ung og urutinert.

 

Laget bør bli omtrent slik:

 

Lehman

Lauren - Toure - Senderos - Clichy

Ljungberg - Fabregas - Flamini - Pires

Bergkamp - Reyes

 

Benken blir spennende!!

 

Tipper 1-0 seier.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...