Jump to content

2005.10.15 West Bromwich Albion B


Andain

Recommended Posts

wba.gif

West Bromwich Albion 1-2 Arsenal

The Hawthorns, Lørdag 15 oktober klokken 16:00

 

Lagoppstilling :

West Bromwich Albion : Kirkland, Albrechtsen, C, Davies, Clement, Robinson, Watson, Wallwork, Greening, Kamara, Horsfield, Kanu. Innbyttere: Moore, Carter, Ellington, Earnshaw, Kuszczak.

 

Arsenal : Lehmann, Lauren, Toure, Senderos, Clichy, Ljungberg, Fabregas, Flamini, Pires, Reyes, Bergkamp. Innbyttere : Almunia, Eboue, Cygan, Song, Qunicy

 

Dommer:

Barry Knight (Orpington)

 

TV kanaler:

Diema Xtra

Sport 1 HU

TOP Channel

ART Sport 1

Sky Calcio 4

TPS Foot (opptak fra kl 20:15)

Sportmania (opptak fra kl 18:30)

 

Radio/TV streams via nett:

Livesport 5

mms://212.199.221.153/1042337 (ubekreftet)

mms://213.8.106.59/1042337 (ubekreftet)

mms://213.8.106.61/1042337 (ubekreftet)

mms://212.150.36.34/1042337 (ubekreftet)

mms://192.114.71.118/1042337 (ubekreftet)

mms://213.8.106.60/1042337 (ubekreftet)

 

Skader/suspendert:

Ashley Cole (skadet)

Thierry Henry (skadet)

Sol Campbell (skadet)

Alexander Hleb (skadet)

Robin van Persie (skadet)

Gilberto Silva (hviles)

 

Tidligere møter:

20.11.2004 Arsenal 1-1 West Bromwich Albion

02.05.2005 West Bromwich Albion 0-2 Arsenal

 

Før avspark:

Dette kan bli en vanskelig bortekamp på The Hawthorns for Arsene Wenger. Hele 6 spillere er utigjengelig, noe som nok betyr at Wenger blir nødt til å inkludere noen reserve- og juniorlagsspillere i troppen. Den dårligste nyheten akkurat nå er at Alexander Hleb er ute med skade i inntil 2 månder og må gjennomgå en operasjon. Gilberto Silva annonserte Arsene Wenger på forhånd at var uaktuell for denne kampen, men Gilberto er tatt med i troppen :

 

Arsenal : Lehmann, Lauren, Toure, Senderos, Clichy, Fabregas, Flamini, Pires, Bergkamp, Ljungberg, Reyes, Cygan, Song, Quincy, Eboue, Almunia, Gilberto.

 

West Bromwich Albion: Watson, Davies, Clement, Robinson, Gera, Wallwork, Johnson, Greening, Campbell, Earnshaw, Kamara, Moore, Ellington, Horsfield, Kuszczak, Albrechtsen, Kanu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply

Håper vi tar initiativet fra start av og knuser detta møkkalaget langt ned i fotballstøvlene med en knusende 3 - 0 seier. Kanskje vi ikke scorer mere enn 2 mål grunnet Henry ute med skade, men vi bør vinne! Bare så synd at den ikke går på Canal+... Han Solheim er jo en gooner, kan ikke han ordne sånn at dem viser Arsenal hver gang de spiller? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Håper vi tar initiativet fra start av og knuser detta møkkalaget langt ned i fotballstøvlene med en knusende 3 - 0 seier. Kanskje vi ikke scorer mere enn 2 mål grunnet Henry ute med skade, men vi bør vinne! Bare så synd at den ikke går på Canal+... Han Solheim er jo en gooner, kan ikke han ordne sånn at dem viser Arsenal hver gang de spiller? :ph34r:

22942[/snapback]

 

Jeg tror at du er litt for bestemt på det der at Arsenal nesten ikke KAN score uten Henry på banen. For det kan de!

 

Tror at dette blir en ganske enveiskjørt kamp! Tipper at Arsenal som vanlig starter relativt rolig og lar WBA slippe litt til. men de henter seg inn igjen og vinner 3-0! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest kje_sim

Vi har mange skader, men dette tror jeg likevel går vår vei :ph34r:

Laget kan bli sånn:

-------------------------------------------Lehmann--------------------------------------------------------

 

----------------Lauren--------------Toure----------Cygan---------------------Clichy--------------------

 

--------------Ljunberg--------------Fabregas-------Gilberto--------------------Reyes------------------

 

---------------------------------------v. Persie---------Bergkamp-----------------------------------------

 

Noen som vet hvem som skal være kaptein denne kampen? :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever
Vi har mange skader, men dette tror jeg likevel går vår vei ;)

Laget kan bli sånn:

-------------------------------------------Lehmann--------------------------------------------------------

 

----------------Lauren--------------Toure----------Cygan---------------------Clichy--------------------

 

--------------Ljunberg--------------Fabregas-------Gilberto--------------------Reyes------------------

 

---------------------------------------v. Persie---------Bergkamp-----------------------------------------

 

Noen som vet hvem som skal være kaptein denne kampen? :ph34r:

22955[/snapback]

 

 

Hvis Bergkamp starter, så er jeg veldig sikker på at han er vår kaptein denne kampen :)

Ellers så tror jeg at vi vinner denne kampen her, håper på 3 - 0 , som et par andre her ;) Kjipt at Big Sol er skadet igjen, håper han kommer tilbake snart! Også savner jeg Henry... :proud: Synes laget har klart seg bra uten han, men har en spesiell plass i mitt hjertet...vil gjerne se han i action :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Vi bør absolutt slå West Bromwich. De har ikke vunnet siden andre serierunde og er ikke i nærheten av form. Vi burde styre fra start til slutt, selv om vi mangler noen av våre beste spillere... har god tro på at 3-0 tipset som har blidt nevn noen ganger går inn, mne hvis det blir Cygan i midtforsvaret kan det jo fort trille inn et lite trøste mål...

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle gjerne se Senderos få sjansen igjen i midtforsvaret. Han har nå fått en etterlengtet time-out, fått hvilt mentalt, og scoret også det viktige utligningsmålet for Sveits mot Frankrike på lørdag. Det bør ha gjort godt for en selvtillit som nok var litt på nedadgående en stund. En kamp som denne mot WBA vil være bra matching. Jeg tror likevel en uthvilt Cygan foretrekkes.

 

Touré spiller heldigvis ikke midtukekamp og burde derfor allerede være tilbake i London.

 

Gilberto spiller neppe fra start ettersom han er i Sør-Amerika og i allefall har én kamp i bena (i 3600 meters høyde i La Paz). Muligens spiller han også på onsdag.

Flamini og Fabregas sentralt.

 

Ellers tror jeg vi kan forvente at de spillerne som ikke spiller VM-kvalik er å finne i startoppstillingen lørdag. Det betyr at Pires og Bergkamp starter. Ljungberg er vel ikke 100% fit, så jeg regner med at Wenger da spiller Hleb på høyre.

 

Som sagt, Bergkamp på topp. Med Reyes.

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens, jeg er tilbake! hehe ;)

 

Hadde glemt passordet mitt, samtidig som e-mailen var klikk, så det har blitt endel titting på meg i det siste.

 

Men angående Arsenalkampen, så vet jeg at den går på c+ sport. Jeg så reklame for den i pausa forrige kamp, dere vet denne "promo".

 

Jeg håper dette blir laget:

 

Lehmann

Lauren-Toure-Senderos-Clichy

Ljungberg-Gilberto-Fabregas-Hleb

RvP-Reyes

 

Kaptein tror jeg blir Lehmann, uansett om Bergkamp starter eller ikke.

Når det gjelder Senderos, er jeg ikke sikker på om han scorte mot Frankrike, for det står det ikke i de derre internationals greiene på arsenal.com. Samtidig er det nå mange som sier at han scorte, så vet ikke hva jeg skal tro :lol: Men uansett, at Phil fikk 90 minutter for landslaget kan ha kostet på ham litt selvtillitt igjen og jeg satser dermed på at han starter.

Link to comment
Share on other sites

Ja. Så var det kamp igjen da... Jeg har gleda meg noe så sykt! :lol:

Jeg tipper på at Arsenal kommer seg relativt lett gjennom denne kampen med fint offensivt (og defavsivt) spill! Håper at Senderos starter. Det høres ut som Gilberto ikke kommer. Så jeg satser på et ganske spesiellt lag. Laget hadde sett sånn ut hadde jeg vært Wenger:

 

---------------Lehmann---------------

Lauren---Toure---Senderos---Clichy

----------------Fabregas---------------

Ljungberg-------------------------Hleb

----------------Bergkamp--------------

----------v.Persie-----Reyes-----------

 

Subs: Almunia--Cygan--Pires--Flamini--Quincy

 

 

Jeg velger å vrake Pires fra første 11'eren på grunn av dårlig form, og jeg setter Hleb inn på venstre ving isteden. Han har vist at han er god på den siden også. Jeg håper at Wenger velger å ha bare en spiller sentralt på midtbanen. Og at han har en tilbaketrukken spiss. De to der må/kan være Bergkamp som spiss og Fabregas som midtbane. Jeg tror og håper at Wenger vil satse offensivt, og det er derfor jeg velger (nesten) 3 spisser. Clichy har vist at han er god både på venstre-back og vingen, så han kan også komme opp sånn som Cole gjør i samtlige kamper. Håper også at Quincy komemr innpå sånn ca. i midten av 2. omgang. Jeg ville gjort disse byttene da: Bergkamp --><--Flamini og v.Persie --><-- Quincy. Da går Quincy opp som spiss ved siden av Reyes. Og Flaminu ved siden av Fabregas. Og da dannes det en helt vanlig 4-4-2 formasjon. Det er lite sannsynlig at Wenger gjør disse tingene. Men jeg tror at det kunne ha vært veldig bra! Kapteinen burde selvsagt være Bergkamp. men det er heller ikke sikkert at han starter. Så hvis ikke det er Bergkamp, så er det vel Toure kanskje, hvis ikke Lehmann prøver seg. Det er vel heller lite sansylig det også. Glemte Senderos. Den perfekte kaptein! Der har vi kapteinen for Lørdagen iallefall!

Link to comment
Share on other sites

Du må tenke litt defensivt også Helmik'n. Om ikke Gilberto siller bør absolutt Flamini være defensiv midtbane, Csc er ingen defensiv spillertype, og hadde aldri passet bak der. Om ikke Gilberto altså spiller, burde Flam og Cesc spille som de har gjort før. Pires synes jeg har hatt 2 veldig gode kamper på rad nå og skjønner ikke helt hvorfor han er i så dårlig form. Synes heller det ser ut som Hleb trenger en pause. Han har ikke vært den vi så i de første kampene av sesongen i det siste. Men uansett, Wenger ser hver trening og kamp live, og han bestemmer :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Men angående Arsenalkampen, så vet jeg at den går på c+ sport. Jeg så reklame for den i pausa forrige kamp, dere vet denne "promo".

22990[/snapback]

 

Brom-Arsenal sendes IKKE på c+ sport.

Link to comment
Share on other sites

Men angående Arsenalkampen, så vet jeg at den går på c+ sport. Jeg så reklame for den i pausa forrige kamp, dere vet denne "promo".

22990[/snapback]

 

Brom-Arsenal sendes IKKE på c+ sport.

23044[/snapback]

 

Canal+ sender følgende kamper direkte på lørdag :

Wigan-Newcastle

Liverpool - Blackburn

Chelsea - Bolton

Middlesbrough-Portsmouth

 

Vi får håpe kampen går live via web stream. Neste helg er derimot Arsenal tilbake på Canal+ mot Manchester City

Link to comment
Share on other sites

Men i alle dager :)

Jeg så jo Promo for det i pausa mot Birmingham ;)

23055[/snapback]

Det samme gjorde jeg, men Canal+ har driti på draget!

23058[/snapback]

 

Det er svakt av C+ dette her. Jeg så også at det ble reklamert for kampen i pausen mot B'ham! Forbannet dårlig!

Link to comment
Share on other sites

Men angående Arsenalkampen, så vet jeg at den går på c+ sport. Jeg så reklame for den i pausa forrige kamp, dere vet denne "promo".

22990[/snapback]

 

Brom-Arsenal sendes IKKE på c+ sport.

23044[/snapback]

 

Canal+ sender følgende kamper direkte på lørdag :

Wigan-Newcastle

Liverpool - Blackburn

Chelsea - Bolton

Middlesbrough-Portsmouth

 

Vi får håpe kampen går live via web stream. Neste helg er derimot Arsenal tilbake på Canal+ mot Manchester City

23049[/snapback]

 

Hadde satt pris på om du kunne lagt ut linker når dei blir lagt ut.

Link to comment
Share on other sites

En vanskelig bortekamp vi bør vinne.

Hleb ble spart igår for å spille denne kampen.

Tror laget blir noe sånt:

 

Lehmann

 

Lauren Toure Senderos Clichy

 

Hleb Fabregas Flamini Pires

 

Reyes VP

Link to comment
Share on other sites

En vanskelig bortekamp vi bør vinne.

Hleb ble spart igår for å spille denne kampen.

Tror laget blir noe sånt:

 

Lehmann

 

Lauren  Toure  Senderos  Clichy

 

Hleb Fabregas  Flamini Pires

 

Reyes  VP

23096[/snapback]

 

Hvis ikke Ljungberg er skada/suspendert så vraker jeg han ikke til fordel for Hleb. Hleb skal derimot spille, men det blir på venstrekanten for Pires. Pires er ikke i form for tiden. Eller iallefall ike i kampene. Han blir for treig og han misser på alt for mye. Jeg har også registrert at Hleb er bedre på ventre flanke enn høyre.

Ellers så er jeg helt enig med laget ditt. Ser vel ganske greit ut med det laget. Blir spennende at Clichy får sin skikkelige sesong debut, eller iallefall fra start. Og jeg tror ikke at den siden blir så mye mer svekket enn når Cole er der...

Link to comment
Share on other sites

Det ser ut til at vi kan bli stående uten både Henry, Gilberto, Hleb, Sol OG Cole i denne kampen.. |||Stress fracture to keep Cole out for 'six to eight weeks'||| Gilberto, Campbell, Hleb and Henry also set to miss West Brom trip

 

Hvis dette er tilfellet håper jeg på dette laget mot WBA:

Lehmann

Lauren-Kolo-Cygan-Clichy

Fredrik-Flamini-Cesc-Pires

van Persie-Reyes

 

Men tror nok DB10 starter til fordel for van Persie.

Benken: Almunia, Senderos, DB10/RvP(alt ettersom hvem av dem som starter) Eboue, Quincy.

Song og Lupoli hadde også vært spennende å se på benken..

Link to comment
Share on other sites

Nøkkelspillere skadet....

 

Arsenal sliter med mange skader foran lørdagens kamp borte mot West Bromwich.

 

Ashley Cole er ute i 6-8 uker med en skade i ankelen som krevde en operasjon.

 

Thierry Henry er også ute, men er forhåpentligvis tilbake til hjemmekampen mot Manchester City neste uke.

 

Alexander Hleb sto over onsdagens landskamp mot Norge, men det er fortsatt usikkert om han spiller helgens bortekamp.

 

Sol Campbell fikk en strekk i lørdagens landskamp mot Østerikke, og er høyst sannsynlig tilbake til CL-kampen mot Sparta Praha.

 

Philip Senderos har en liten øye-infeksjon, men er i følge Wenger klar til lørdag.

 

Gilberto kommer tilbake fra Brasil fredag morgen, og det er usannsynlig at han blir klar til lørdag.

 

Grunn til bekymring ;)

Link to comment
Share on other sites

Det ser veldig "tynt" ut, og det trenger ikke å gå veien vår nå, når jeg ser alle skadene og spillerne som er ute. Det er stor grunn til bekymring ja... Jeg håper inderlig at Phillipe er klar til i morgen. Jeg stoler bare ikke på Cygan, hvor enn mange mål han scorer. Men det ser ut tail at skaden til Campbell ikke er så at han iallefall rekke tirsdagens kamp mot Sparta Praha! Det kan være ganske avgjørende det. Men over til WBA kampen: Vi trenger at Flamini og Fabregas gjør en god jobb på midten, og at de løper og jobber og legger nydelige pasninger fremover mot Reyes og RvP (evt. Bergkamp) som Cesc pleier å gjøre. Jeg tror ikke at laget kommer til å bli så veldig mye svekket med Gilberto og Hleb tapet. Gilberto er jo veldig viktig, men Flamini er god nok mener jeg. Og han er defensiv og han passer ikke i rollen som "Gilberto". Hleb har jo ikke begynt så mange kamper fra start ennå engang, så han er vel ikke så veldig viktig ennå. Han må komme seg skikkelig inn i laget før han kan bli en nøkkelspiller. Cole-tapet er heller ikke så velgi farlig. Clichy er en verdig erstatter og han er kjapp og offensiv. Cole er litt bedre enn Gaël bakover, men de spiller på nesten helt samme måte, og vi kommer ikke til å merke noen stor forskjell. Laget har nå blitt vandt til å ikke ha Henry på laget, så han er vel heller på en måte ikke så viktig. Han er jo viktig, men han hadde jeg ikke regnet med, så det går nok greit. Hvis Senderos ikke er skadet, eller har det der med øyet sitt så må han spille mye heller istedenfor Cygan. Men vi får se akkurat med det. Det var vel alle de skada spillerne det...? Ja. Vi får se hva Wenger velger!

 

Laget håper jeg på dette:

 

-------------------Lehmann-------------------

Lauren----Toure--------Senderos----Clichy

Ljungberg-----Flamini---Fabregas-----Pires

---------------v.Persie--Reyes---------------

 

Subs: Almunia--Cygan--Song--Bergkamp--Quincy

 

Benken er jo helt umulig å tippe på egentlig. Men jeg gjorde det fordet. Første elleveren er vel ikke noe å diskutere. Det er vel sånn alle tipper? Eller?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...