Jump to content

2005.10.15 West Bromwich Albion B


Andain

Recommended Posts

  • Replies 183
  • Created
  • Last Reply
En liten sak på siden for å vise VG sin udugelighet:

I denne artikkelen skriver VG: Kampen ut var egentlig Arsenal det førende laget. Anført av en glimrende Cesc Farbregas, ble hjemmelaget tidvis overspilt og Chris Kirkland bombardert med skudd.

Mens på spillerbørsen blir han belønnet med 5, noe som er dårligst av samtlige på banen. Heia VG!

23455[/snapback]

 

I alle kampreferater jeg har lest står det at Arsenal spilte WBA ut etter alle kunstens regler, og at tapet var høyst ufortjent. Likevel får omtrent samtlige spillere på WBA bedre karakterer enn Arsenalspillerene. Noe merkelig spør du meg..

 

Nå har jeg i tillegg sett høydepunktene fra kampen og det er jo helt merkelig at vi ikke scorer mål på noen av de sjansene. Burde med normal uttelling hatt 3-4 mål.

Link to comment
Share on other sites

En annen børs fakta:

 

I de to siste kampene har motstandernes keeper fått 9 på børsen.

"Just a reminder!" ;)

23457[/snapback]

Grunnen er vel den at vi skyter alt for lite og alltid "midt på" keeper!?

23459[/snapback]

 

 

Får keeperen 9 på børsen fordi vi skyter for lite?? Det var vel ikke veldig logisk. Mulig det ikke alltid er like godt plasserte skudd, men det var da flere klasseredninger i begge kampene..

Link to comment
Share on other sites

Igjen en kamp vi dominerer og jeg går ut fra at Wenger

også begynner å se at vi sliter med effektiviteten og har

spisser som keepere blir glad i.

Reyes er og blir en ving. Uten Henry er vi utrolig inneffektive.

At midtstopperne har scort halvparten av målene våre sier sitt.

Å tape for WBA er flaut, at jeg også mistet 12 eren på Arsenal hjalp lite.

Link to comment
Share on other sites

Dette tapet var jo rett og slett latterlig, vi produserer sjanser i massevis til å vinne og gjør egentlig en bra bortekamp...

 

Er det bare meg eller er det så at det er akkurat mot Arsenal at alle anonyme fotballspillere skal ha sine "15 minutes of fame" og dunke ballen i vinkelen?

 

1 poeng på bortebane hittil for laget som har prestert å ikke tape borte en eneste kamp to ganger i de senere år, marginer i fotball altså...

Link to comment
Share on other sites

Dette var rett og slett FLAUT!!!!!!!!!!!

 

Vi får bare flere og flere bevis på at stallen ikke er bred nok. Det faktum at vi ikke scorer mål når Henry er skadet, burde være en god nok indikasjon på at vi mangler en spiss.

 

Skal vi ha noen sjanse på 2. plassen i PL, så må det forsterkninger til i januar.

23453[/snapback]

 

 

...og nok et bevis på at Michael Owen ville vært et godt kjøp!

Link to comment
Share on other sites

Dette var rett og slett FLAUT!!!!!!!!!!!

 

Vi får bare flere og flere bevis på at stallen ikke er bred nok. Det faktum at vi ikke scorer mål når Henry er skadet, burde være en god nok indikasjon på at vi mangler en spiss.

 

Skal vi ha noen sjanse på 2. plassen i PL, så må det forsterkninger til i januar.

23453[/snapback]

 

 

...og nok et bevis på at Michael Owen ville vært et godt kjøp!

23493[/snapback]

Skjønner ikkje korleis dette skal fungere som BEVIS på at Owen ville vert et godt kjøp. I alle fall ikkje til 18 mill£.

 

Uansett. Vi er for dårlige for tida. Sjølv om vi er "bedre" enn West Bromwich reint spelemessig, er vi ikkje bedre enn dei i det det handlar om. Score mål. Diverre.

 

Gleder meg for øvrig til å banke spurs. Dei begynner å bli vel cocky.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...