Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Jeg måtte rett og slett ta tak. Denne tråden begynte jo å nærme seg en skrytetråd for Spurs. Har du sett noe verre?

 

he he, ja det er bra du tok tak Chaz! Det er jo viktig å skille mellom hvorvidt et lag er godt, og hvorvidt det er latterlig, patetisk etc. Uansett hvor gode Tottenham eventuelt måtte bli; det hører rett og slett ikke hjemme i denne tråden. Her skal vi kun "dyrke" hvor patetisk klubb Tottenham er, og det er vel derfor ikke for mye forlangt å kreve at folk holder seg til topic!? ;D Ja, nå hvor Tottenham for en gangs skyld befinner seg så langt opp på tabellen er denne tråden viktigere enn noen gang, og det er viktigere enn noen gang å holde seg til trådens tema. Og det betyr jo ikke at vi ikke ser realitetene. Vi bare presenterer virkeligheten på den "riktige" måten... :D

Link to comment
Share on other sites

 

Her skal vi kun "dyrke" hvor patetisk klubb Tottenham er, og det er vel derfor ikke for mye forlangt å kreve at folk holder seg til topic!? ;D

 

Enkelt svar til Atald og Zaldor. Dette er eneste hensikt med denne tråden. Hvis dere ikke er enige i dette, ja det finnes andre tråder og emner omhandlende Arsenal. Tottenham ER OG FORBLIR TIL EVIG TID Arsenal største rival, og skal behandles deretter. De som ikke forstår det, forstår heller ikke Arsenals historie. Case closed.

 

Zaldor: jeg dobbelposter ikke, resten av det inlegget stinker forøvrig av både arroganse og det som verre er. Ikke verdig en moderator.

Link to comment
Share on other sites

 

Enkelt svar til Atald og Zaldor. Dette er eneste hensikt med denne tråden. Hvis dere ikke er enige i dette, ja det finnes andre tråder og emner omhandlende Arsenal. Tottenham ER OG FORBLIR TIL EVIG TID Arsenal største rival, og skal behandles deretter. De som ikke forstår det, forstår heller ikke Arsenals historie. Case closed.

 

Zaldor: jeg dobbelposter ikke, resten av det inlegget stinker forøvrig av både arroganse og det som verre er. Ikke verdig en moderator.

 

Enig +1

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Enkelt svar til Atald og Zaldor. Dette er eneste hensikt med denne tråden. Hvis dere ikke er enige i dette, ja det finnes andre tråder og emner omhandlende Arsenal. Tottenham ER OG FORBLIR TIL EVIG TID Arsenal største rival, og skal behandles deretter. De som ikke forstår det, forstår heller ikke Arsenals historie. Case closed.

Så var det denne hesten igjen, da.

 

Forøvrig er det rimelig klare bevis på denne og forrige side at du dobbeltposter.

Link to comment
Share on other sites

 

Enkelt svar til Atald og Zaldor. Dette er eneste hensikt med denne tråden. Hvis dere ikke er enige i dette, ja det finnes andre tråder og emner omhandlende Arsenal. Tottenham ER OG FORBLIR TIL EVIG TID Arsenal største rival, og skal behandles deretter. De som ikke forstår det, forstår heller ikke Arsenals historie. Case closed.

 

Zaldor: jeg dobbelposter ikke, resten av det inlegget stinker forøvrig av både arroganse og det som verre er. Ikke verdig en moderator.

 

Det eneste jeg ser av arroganse i denne tråden, er ditt forsøk på å få ditt eget reglement for akseptert supporteratferd til å bli universelt og det eneste rette. Gang på gang bruker du "case closed"-strategien din, som om innleggene dine skulle fortjene å stå uimotsagt. Hvis du klarte å ta min lille beskjed (som var dønn seriøs) dårlig opp, så bør du virkelig "gå i deg selv". Det er også forunderlig at du igjen bestrider fakta.

Link to comment
Share on other sites

 

Det eneste jeg ser av arroganse i denne tråden, er ditt forsøk på å få ditt eget reglement for akseptert supporteratferd til å bli universelt og det eneste rette. Gang på gang bruker du "case closed"-strategien din, som om innleggene dine skulle fortjene å stå uimotsagt. Hvis du klarte å ta min lille beskjed (som var dønn seriøs) dårlig opp, så bør du virkelig "gå i deg selv". Det er også forunderlig at du igjen bestrider fakta.

 

Det som er fakta er Tottenhams forhold til Arsenal og vice verca, samt hensikten med denne tråden, slik den ble startet av meg første gang for ørten år siden. Tittelen er til de grader forutsigbar, og historien, både i tråden, og ikke minst i forholdet mellom Gooners og yids, gjennom alle år, ditto. Sånn er det bare. Og det er det ikke snev av grunnlag for debatt omkring. Enkelte sannheter er sannere enn andre. Man trenger ikke like det, men fakta er det like fullt.

Edited by Chaz
Link to comment
Share on other sites

Chaz: For ørte og ørti år siden var det ikke noen enkelt klubb som dominerte år etter år, og det var en rival som var en konstant. Noe som jeg og du husker. Delvis Liverpools dominans på slutten av 70-tallet og inn i 80-tallet, men spesielt Man.Uniteds dominans siden midt på 90-tallet har endret dette "fiendebildet". Nå lever sannheten som du beskriver fortsatt i beste velgående i Nord-London og hos ett og annet fossil, men for Sky-generasjonen fortoner verden seg annerledes. De har ikke samme ballasten. Dette skjønner du selvsagt, men jeg er redd du ikke klarer å kristne menigheten med sverd. Kanskje ved å trå til med en eller flere av dine levende beskrivelser fra dengang en måtte anstrenge seg for å følge klubben på nært hold?

Link to comment
Share on other sites

Dette skjønner du selvsagt, men jeg er redd du ikke klarer å kristne menigheten med sverd. Kanskje ved å trå til med en eller flere av dine levende beskrivelser fra dengang en måtte anstrenge seg for å følge klubben på nært hold?

Jeg kan godt skaffe en mikrofon med ekstra langt stativ så det når opp til hornet på veggen

Link to comment
Share on other sites

Kall meg gjerne syvende far i huset, selv om jeg tydeligvis er mer up-to-sratch enn flere her inne, men de som ikke forstår rivaleriet mellom N5/N7 og N17 går glipp av noe ganske så heftig. Og det nytter ikke å at dette er en London greie. Er du Gooner så du Gooner. Men slapp av, jeg skal fortsette misjoneringen helt til dere alle forstår det. For helt tette kan dere ikke være? Det vil nok trenge inn etterhvert. :proud:

 

Uansett; jeg "forlanger" at dette tråden er fri for skryt av Tottenham, det har ALDRI vært trådens hensikt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt skaffe en mikrofon med ekstra langt stativ så det når opp til hornet på veggen

 

Ha, ha. Må med skam melde at jeg holdt på å le meg skakk av denne, men slik jeg leser dette er du jo da motivert for aktivt å bidra til at det glade budskap spres og fanges opp av flest mulig. :lol:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ha, ha. Må med skam melde at jeg holdt på å le meg skakk av denne, men slik jeg leser dette er du jo da motivert for aktivt å bidra til at det glade budskap spres og fanges opp av flest mulig. :lol:

 

Absolutt! For jeg elsker å lese betraktningene til de som har vært goonere så lenge og som innehar så gode skrive-egenskaper

Link to comment
Share on other sites

Nei, på dette forumet blir man frosset ut om man ikke skriver politisk korrekt. Man kan ikke si neger en gang......

 

Synes du virkelig det er så forbanna rart. Neger er ett nedsettende ord, og at du sitter og sutrer over at du ikke får lov å bruke det forteller meg mer enn bare litt om deg.

 

BE

Edited by ben elfen
Link to comment
Share on other sites

Først vi jeg si at jeg er enig med BE - i utgangspunktet.

 

Det jeg dog synes er fascinerende, er at N**** kan kalle hverandre N****, eller enda værre n*gg** - og da er det helt OK! ikke rart yngre mennesker (barn) blir forvirret. Hvis man synes noe slikt er nedlatende, så må man holde seg unna ordet selv også.

 

Det er enten eller, ikke både og.

Link to comment
Share on other sites

Først vi jeg si at jeg er enig med BE - i utgangspunktet.

 

Det jeg dog synes er fascinerende, er at N**** kan kalle hverandre N****, eller enda værre n*gg** - og da er det helt OK! ikke rart yngre mennesker (barn) blir forvirret. Hvis man synes noe slikt er nedlatende, så må man holde seg unna ordet selv også.

 

Det er enten eller, ikke både og.

 

Det er nok et fenomen innenfor vennekretser. Er noe annet når en utenom raseplasserer en mann/kvinne.

Link to comment
Share on other sites

 

Det er nok et fenomen innenfor vennekretser. Er noe annet når en utenom raseplasserer en mann/kvinne.

 

Men er det virkelig rasisme når man aksepterer denne ordbruken/handlingen innad i "vennekretser"? Det for meg, henger ikke på greip.

 

"Det er ok om du slår meg, for vi er venner - men det er ikke OK at en fremmed gjør det samme" - Det er faktisk en form for rasisme det.

Link to comment
Share on other sites

«Jeg tror ikke det hjelper noe særlig å forandre ord. Om det heter neger, farget eller svart, blir tull. I USA har de forandret begrepene mange ganger opp gjennom historien, uten at det har fått særlig betydning. Det er holdningene, ikke språket, det må gjøres noe med.» Arlene Wilkes

 

http://www.sprakrad.no/Toppmeny/Publikasjoner/Spraaknytt/Arkivet/Spraknytt-2008/Spraknytt-22008/Sensitive-ord/ (Dag Simonsen)

 

Er man så bastant over at andre ikke kan bruke ord som kan være nedsettende "for andre" (når det faktisk er veldig mange som aksepterer selve begrepet), så får man først se på seg selv og sin "oppførsel".

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare innrømme at jeg støtter Chaz fullt ut i hans syn på Tottenham og hva som skal skrives i denne tråden. Så lenge tråden heter Let's all laugh at Tottenham så blir det i utgangspunktet off-topic å snakke i positivt ordlag om denne møkkaklubben. Off-topic skriverier er i mot retningslinjene for forumet. Rasjonalitet og fakta er ikke relatert til "Let's all laugh at Tottenham".

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...