Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Generelt sett har vel Tottenham vunnet 9 av sine 10 siste kamper i ligaen elns? Spurs har til tider spilt fantastisk fotball denne sesongen og ligger meget godt an når vi snart skriver halvspilt PL-sesong. Hvis ikke det er "synonymt" med topp 6 i dine øyne, så ja, sier vel egentlig det alt om fotballforståelsen din. Beklager hvis jeg fornærmer deg nå, men av og til blir jeg oppgitt og oppriktig flau over arrogansen din og andre Arsenal-fans når det gjelder Tottenham.

 

I andre omgang var de for øvrig det klart beste laget og kunne fort ha vunnet denne kampen.

 

for all del. Nå handler denne tråden om å le av tottenham, og når de taper etter å ha blitt snytt for straffe og fått feilaktig annulert et mål for offside må vi goonere simpelthen le. Særlig fordi Tottenham denne sesongen faktisk er gode, for en gangs skyld. Men selv om de burde hatt poeng i kveld, og de for så vidt har imponert i høst, har de også hatt marginene i overkant på sin side. Sånn sett representerte kveldens resultat en utjevning.

Link to comment
Share on other sites

Og Spurs som "aldri" filmer...

 

Den straffen de fikk burde ikke vært blåst. Modric la se bare ned. Men de ble jo snytt for to straffer; redningen på streken med albuen og Shawcross sin nedrivning av Kaboul (som for øvrig ikke burde vært utvist). Men shit au, spurs falt for eget grep, gledelig nok... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk! Imorgen satser vi på at Chelsea også går på en smell, så har dette vært en vellykket helg :)

 

 

Nei, shitty må få seg et tap snarest mulig...vil ikke ha noe nerver for en unbeaten sesong på de...eller vi fikser vel den biffen i morgen

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nei, shitty må få seg et tap snarest mulig...vil ikke ha noe nerver for en unbeaten sesong på de...eller vi fikser vel den biffen i morgen

 

Relax...Chelsea taper i morgen, så ender vi Citys forsøk på de magiske 49.

Link to comment
Share on other sites

Generelt sett, kompis.. :) ikke denne halvsesongen bare, rart at du henger deg oppi det, synd at du er så forelsket i dem!

 

Dette er, som piscator sier, en seier for fotballen! Brenn Tottenh*m!!!

Da skal vi begynne å se på alle klubber generelt sett da - og ikke det siste halvåret. Det er bare tull. Det er prestasjonene som man gjør den senere tid, samt spillerne man har brukt som definerer hvordan et lag er - og i dette tilfellet har Wilshere helt rett.

 

Forøvrig helt enig med Wilshere - å bruke "du er for ung" som argument blir for dumt, når blandt annet han selv er en av de bedre debattantene her inne.

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig helt enig med Wilshere - å bruke "du er for ung" som argument blir for dumt, når blandt annet han selv er en av de bedre debattantene her inne.

Støttes.

 

Kanskje Hulken og Piscators "mobbing" av Tottenham er et tegn på nerver? Jeg skal være ærlig å si at dagens Tottenham stall har vist stor styrke etter at de ble knust av Manchester klubbene, og jeg tar det så absolutt ikke som en selvfølge at vi skal komme foran dem på tabellen lengre. Og det er vell da det blir ekstra morsomt ved feilsteg som i dag mot Stoke, uten at et tap der blir avgjørende for sesongen. På de fire hjemmekampene mot Chelsea, City, United og Tottenham har de vell fortsatt ikke tapt, og når vi drar dit på nyåret blir det garantert ikke en walk over.

Link to comment
Share on other sites

Britannia er alltid et helvete. Kjente meg veldig igjen i Sp*rs situasjon i dag. Dødball mål i mot, dårlig dommer osv.

Stoke kjemper med hjerte utenpå drakta, publikum der lager et voldsomt trøkk. Det blåser alltid en god del der, rett og slett en av de vanskeligste bortekampene i løpet av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje Hulken og Piscators "mobbing" av Tottenham er et tegn på nerver? Jeg skal være ærlig å si at dagens Tottenham stall har vist stor styrke etter at de ble knust av Manchester klubbene, og jeg tar det så absolutt ikke som en selvfølge at vi skal komme foran dem på tabellen lengre. Og det er vell da det blir ekstra morsomt ved feilsteg som i dag mot Stoke, uten at et tap der blir avgjørende for sesongen.

 

naturligvis ønsker vi at tottenham skal gjøre det så dårlig som mulig. Det sitter i ryggmargen. Og ja, det er absolutt ingen garanti for at Arsenal kommer foran spurs denne sesongen, for dette Tottenham laget er det beste jeg har sett. De er ihvertfall de mest stabile mannskapet spurs noen gang har hatt i løpet av de drøye 40 årene jeg har fulgt med. Men nerver? det er jeg for gammel til å ha! Men jeg gleder meg over hvert tottenham tap åkkesom. Spiller ingen rolle om det er ufortjent eller kontroversielt. Ja, det er nesten ekstra morsomt at de taper på en lurvete måte...! sånn er det bare. Men det betyr ikke at jeg mangler respekt for tottenham, eller ikke klarer å se at de er gode.

Link to comment
Share on other sites

Da skal vi begynne å se på alle klubber generelt sett da - og ikke det siste halvåret. Det er bare tull. Det er prestasjonene som man gjør den senere tid, samt spillerne man har brukt som definerer hvordan et lag er - og i dette tilfellet har Wilshere helt rett.

 

Forøvrig helt enig med Wilshere - å bruke "du er for ung" som argument blir for dumt, når blandt annet han selv er en av de bedre debattantene her inne.

Dette er ikke til å tro på. Selvfølgelig er det ikke tull at vi ser på tidligere prestasjoner, nettopp fordi det ER Spuzene vi snakker om! De tilhører den plasseringen og ikke noe mer. At en gooner (hvis vi kan si det?) fra gunners.no reagerer på at jeg jeg skrev de ikke er synonyme med topp6 er for meg latterlig. I stedet for å være enige og nyte denne søndagsaften begynner dere å forsvare dem, fyfy.. Da har jeg erfart det også her..

Forøvrig kan jeg bruke ordet: "For ung" mot han. Det er slik jeg oppfattet den episoden og jeg ser ikke noe galt i det mtp. at han bare skrev: "herregud". Når det kommer til rangeringer, er det din personlige mening. Hvem som er gjørme og gull må du nesten holde for deg selv.

Link to comment
Share on other sites

 

Dette er ikke til å tro på. Selvfølgelig er det ikke tull at vi ser på tidligere prestasjoner, nettopp fordi det ER Spuzene vi snakker om! De tilhører den plasseringen og ikke noe mer. At en gooner (hvis vi kan si det?) fra gunners.no reagerer på at jeg jeg skrev de ikke er synonyme med topp6 er for meg latterlig. I stedet for å være enige og nyte denne søndagsaften begynner dere å forsvare dem, fyfy.. Da har jeg erfart det også her..

Forøvrig kan jeg bruke ordet: "For ung" mot han. Det er slik jeg oppfattet den episoden og jeg ser ikke noe galt i det mtp. at han bare skrev: "herregud". Når det kommer til rangeringer, er det din personlige mening. Hvem som er gjørme og gull må du nesten holde for deg selv.

 

Jeg liker ikke å holde ting for meg selv. Du er offisielt gjørme

Link to comment
Share on other sites

Var ikke Stoke-kampen begynnelsen på et ganske hardt juleprogram for Tottene? Håper og tror at dette er begynnelsen på slutten for Yidsa :)

 

Nja.

H - Sunderland

H - Chelsea

B - Norwich

B - Swansea

H - WBA

 

I samme periode møter vi:

B - Man City

B - Aston Villa

H - Wolves

H - QPR

B - Fulham

 

Noe særlig mer enn 15 poeng tror jeg ikke vi tar på dem her.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm. Når ble det slik at man i denne tråden skal ta Spurs seriøst? Spurs SKAL ALDRI tas seriøst. Hvis noen begynner å gjøre det, ja da er de "for unge". Case closed. End of story. Spurs er og blir shit.

 

Hva vil det si å være for ung? Hvis Spurs nå skulle vise seg å forbli et topplag (strengt talt har de holdt seg ganske langt oppe en stund), er det ikke da du og dine holdnigner som er for gamle?

Link to comment
Share on other sites

Hvis Spurs nå skulle vise seg å forbli et topplag (strengt talt har de holdt seg ganske langt oppe en stund), er det ikke da du og dine holdnigner som er for gamle?

 

nå må vi ikke blande sammen to ting som overhodet ikke har noe med hverandre å gjøre. Det spiller ingen rolle om Tottenham er gode eller dårlige, det er en drittklubb uansett!

Link to comment
Share on other sites

Det virker for meg som om det er nettopp de to tingene "dere" prøver å blande. Det er da ikke snakk om at folk her ikke synes det var gøy at Tottenham tapte. Men vi trenger ikke å leve i en falsk virkelighet om hvor dårlige, patetiske, latterlige, useriøse og så videre Tottenham er.

Link to comment
Share on other sites

Det virker for meg som om det er nettopp de to tingene "dere" prøver å blande. Det er da ikke snakk om at folk her ikke synes det var gøy at Tottenham tapte. Men vi trenger ikke å leve i en falsk virkelighet om hvor dårlige, patetiske, latterlige, useriøse og så videre Tottenham er.

 

dårlige er de ikke, det vil det være et selvbedrag å påstå, men patetiske og latterlige, det er de så absolutt.

Link to comment
Share on other sites

 

nå må vi ikke blande sammen to ting som overhodet ikke har noe med hverandre å gjøre. Det spiller ingen rolle om Tottenham er gode eller dårlige, det er en drittklubb uansett!

 

Og det sammenfatter det meste. Jeg innrømmer aldri for andre enn gooonere at andre lag kan være bedre enn oss. Jeg har hardnakket argumentert (kverluert) for at vi er bedre Manchester United, selvom empirien viser det motsatte. Ikke fan om jeg innrømmer at de er bedre enn oss. Når det kommer til Tottenham så er vi, og har i stort sett hele min levetid, vært bedre enn dem. Jeg så kampen deres mot Stoke og ble veldig lite skremt av dem.

 

I fullt alvor så tror jeg vi tar sølvplassen i år, etter Manchester City. Har vi flaks så kan vi like gjerne vinne serien.

Link to comment
Share on other sites

 

Hva vil det si å være for ung? Hvis Spurs nå skulle vise seg å forbli et topplag (strengt talt har de holdt seg ganske langt oppe en stund), er det ikke da du og dine holdnigner som er for gamle?

 

Nei! Tottenham har ikke vært et topplag siden Leika for rundt kloden, og svart-hvitt TV var noe helt nytt i Norge!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...