Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Tusen takk for det. Jeg synes vi skal stenge Manu og Totts trådene når de spiller, sånn at vi slipper slikt.

 

Drastisk tiltak Bøler ;)

 

Skjønner ikke hvorfor det ikke bare er mulig å ligge unna trådene før kampen er ferdigspilt. Burde vel ikke være så vanskelig? :D

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 12 2011, 08:09 PM) 217160[/snapback]

Drastisk tiltak Bøler ;)

 

Skjønner ikke hvorfor det ikke bare er mulig å ligge unna trådene før kampen er ferdigspilt. Burde vel ikke være så vanskelig? :D

 

Hvordan skal vi ellers få stoppet Jinx'inga her inne? Så latterlig det enn høres ut, så er jeg overbevist om at vi hadde ledet PL og Tottsene vært nede i nedrykksstriden hadde folk holdt seg unna skadefryden underveis i kampene til våre rivaler.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Feb 12 2011, 08:09 PM) 217160[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Drastisk tiltak Bøler ;)

 

Skjønner ikke hvorfor det ikke bare er mulig å ligge unna trådene før kampen er ferdigspilt. Burde vel ikke være så vanskelig? :D

Hvordan skal vi ellers få stoppet Jinx'inga her inne? Så latterlig det enn høres ut, så er jeg overbevist om at vi hadde ledet PL og Tottsene vært nede i nedrykksstriden hadde folk holdt seg unna skadefryden underveis i kampene til våre rivaler.

 

Dummeste jeg har hørt...

Link to comment
Share on other sites

Gi faen i å skriv at Sunderland leder, Tottenham taper, BLABLABLA.

 

Hadde dere bare gitt en faen i dette, hadde Tottenham tapt med tre mål. Faen! Dere er så dumme..... Dere vet jo at det får en innvirkning om dere skriver slike ting!

 

Jeg orker ikke være her mer, dere er jo så teite :D ;) B)

Link to comment
Share on other sites

Morsomt å lese de som virkelig tror på jinxing... Forrige uke kommenterte jeg ManUtd tråden da de spilte mot Wolves.. stillinga var 1-1 og wops-> Wolves vant.. Det med jinxing må dere nesten lengre inn på landet med! Hvis det er noe problem for dere er det vel bare å la vær å komme innpå disse trådene :D

Link to comment
Share on other sites

Morsomt å lese de som virkelig tror på jinxing... Forrige uke kommenterte jeg ManUtd tråden da de spilte mot Wolves.. stillinga var 1-1 og wops-> Wolves vant.. Det med jinxing må dere nesten lengre inn på landet med! Hvis det er noe problem for dere er det vel bare å la vær å komme innpå disse trådene :D

 

Det kan hende det ikke ligger noe i jinxing, men det kan jo også ligge noe i det. Slutter du/vi og kommentere kampene mens de pågår så får vi hvertfall vekk tvilen og hva har du egentlig å tape på det?

Link to comment
Share on other sites

:D

Så vanvittig tåpelig. Dere kan vell ikke mene på alvor at det som skrives her inne har noen som helst effekt på hvordan kampen ender? Kampen hadde endt 1-2 selv om ikke Hulken hadde "jinxet". Stenge tråden pga jinx?

Link to comment
Share on other sites

Det jeg liker minst med jinxing er at det ikke går an å motbevise det på noensomhelst måte. :closed:

Tja. Om man statistisk hadde gjennomført et forsøk over mange kamper der man f.eks. kun "jinxet" på enkelte kamper, ville man nok sett at det ikke ligger noe i jinxing. Det er i hvertfall ikke noe som beviser at jinxing virker.

 

Hele grunnen til at jinxing i det hele tatt har oppstått som troverdig er nok at dersom man tror på det vil man i mye større grad føle at det er slik. Man vil vesentlig enklere legge merke til at en kamp snur seg om noen har jinxet, enn om dette ikke er tilfellet. Det hele går på hvordan man oppfatter situasjonen. Videre vil f.eks. United normalt snu en kamp mot dårligere lag uavhengig av jinxing. Det er bare opplevelsen av at dette skjer etter jinxing som er grunnen til at enkelte tror at jinxingen er grunnen. Grunnen er selvfølgelig United/Spurs' prestasjoner, ikke det som skrives her.

Link to comment
Share on other sites

Heia Milan! Og ikke skyld på jinxing om dette skulle gå feil vei, ALLE Tottenham supportere jinxer, hver kamp.

 

Har sitti og sett på førsteomgangen nå, og hvis det her er representativt for nivået til Milan så kan vi bare ønske Tottenham lykke til videre, og heller satse på at de faktisk møter motstand i neste runde.

Nå følger ikke jeg mye med på italiensk fotball, men hvis det her er det som skal til for å lede serien i Italia så er nivået mildt sagt elendig...

Link to comment
Share on other sites

Har sitti og sett på førsteomgangen nå, og hvis det her er representativt for nivået til Milan så kan vi bare ønske Tottenham lykke til videre, og heller satse på at de faktisk møter motstand i neste runde.

Nå følger ikke jeg mye med på italiensk fotball, men hvis det her er det som skal til for å lede serien i Italia så er nivået mildt sagt elendig...

 

Vært et halvår i Roma og fulgt godt med, kan bekrefte at nivået på italiensk fotball er vesentlig svakere enn PL.. Sett de fleste Roma-kampene, samt Napoli, mye Lazio, Milan osv.. Den største forskjellen er tempoet, er så ufattelig lavt at det kan være frustrerende til tider.. Var derfor jeg ba til høyere makter om at Arsenal skulle vinne gruppa og få italiensk motstand i denne runden, dengang ei..

 

Så det vi ser her er ikke et meget godt Tottenham-lag, men et svakt Milan. De unevnelige kommer seg nok ned på jorda igjen når de møter skikkelig motstand i neste runde..

Link to comment
Share on other sites

Har sitti og sett på førsteomgangen nå, og hvis det her er representativt for nivået til Milan så kan vi bare ønske Tottenham lykke til videre, og heller satse på at de faktisk møter motstand i neste runde.

Nå følger ikke jeg mye med på italiensk fotball, men hvis det her er det som skal til for å lede serien i Italia så er nivået mildt sagt elendig...

Milan har vært sørgerlige. Spurs har vært klart best. Overrasket over at Milan er så dårlige og du er nok inne på noe vedrørende nivået i Italia for tiden. Seria A er på vei nedover både publikumsmessig og kvalitetsmessig. Er nok ikke mange årene før Bundesliga seiler opp som 3. best

Link to comment
Share on other sites

Jaja, det er i det minste godt å se Flamini trøkke til skikkelig i Tottenham spillerne så de kjenner at det er en tidligere Gunner de har møtt....

Synes det bare er stygt. Flamini skulle vært sendt av banen. Skandaløs takling han har på Corluka. Sånne taklinger skulle vært straffet med maaaange kampers karantene. Grisespill

Link to comment
Share on other sites

Jaja, det er i det minste godt å se Flamini trøkke til skikkelig i Tottenham spillerne så de kjenner at det er en tidligere Gunner de har møtt....

Gunnere er ikke slik... Vil ikke at dette tullet han driver med her skal assosieres med Arsenal!

 

Både Flamini og Gattuso skulle vært utvist nå!

Link to comment
Share on other sites

Gunnere er ikke slik... Vil ikke at dette tullet han driver med her skal assosieres med Arsenal!

 

Både Flamini og Gattuso skulle vært utvist nå!

Ja, pinglete av dommer ved Flaminis takling og hva skjer med kommunikasjonen mellom assistentdommer og hoveddommer etter at Gattuso er oppe med hånda i ansiktet på Tottenscumfyren? Burde vært to røde til Milan og de spiller rett og slett bare stygt akkurat nå. Typisk italiensk...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...