Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

United har forsåvidt flere muligheter for tap i vår. Skal de ikke en tur til Emirates? ;)

 

(Edith (I `allo `allo: "Eeeeeeeeeedith!"): Jeg trodde for en del år siden at COYS betydde noe annet enn det Tottefolka legger i det. Noe i retning av et skjellsord. Ikke en forkortelse, men mer som et ord i samme gate som "CUNTS" og "FUCKERS". Kanskje tok jeg ikke så feil som jeg tror?)

Link to comment
Share on other sites

Slutt 0-0.

 

Lite å kommentere.

LITE å kommentere? Har du sett samme kamp som meg? Vidic skule hatt straffe mot seg, og hadde dommeren vært konsekvent hadde Giggs utvist. Van der Vaart får gult for å spille bort ballen - Giggs gjør det to ganger uten kort... Det andre gule til Rafael er feil, men han skulle hatt rødt i 1.omgang så...

Link to comment
Share on other sites

Slapp av, var ironisk ment. Selvfølgelig vil jeg at Man Utd som er en gullrival taper, fremfor naborival tottenham som ikke har en sjanse på PL Gull i år.

 

Men derfra til å skrive C**S er fremdeles et langt stykke. For langt spør du meg...

Link to comment
Share on other sites

LITE å kommentere? Har du sett samme kamp som meg? Vidic skule hatt straffe mot seg, og hadde dommeren vært konsekvent hadde Giggs utvist. Van der Vaart får gult for å spille bort ballen - Giggs gjør det to ganger uten kort... Det andre gule til Rafael er feil, men han skulle hatt rødt i 1.omgang så...

 

Du har vel stort sett rett i alt sammen, men dette er noe vi har sett før. "Lite nytt å kommentere" burde jeg ha sagt.

Link to comment
Share on other sites

Et par røde for lite, ellers helt etter planen. 0-0 er fire poeng tapt. Good shit! :P

 

Jeg synes du traff bra med tipsene som du kom med i West Ham-tråden. Måtte du fortsette med slike gode tips for våre konurrenter i tiden som kommer. ;)

 

Ellers er jeg imponert over at dommeren overhodet ga Man U rødt kort. Det er ingen selvfølge. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du traff bra med tipsene som du kom med i West Ham-tråden. Måtte du fortsette med slike gode tips for våre konurrenter i tiden som kommer. :)

 

Ellers er jeg imponert over at dommeren overhodet ga Man U rødt kort. Det er ingen selvfølge. :P

Han skulle jo hatt rødt på første forsøk. Dommeren gav han jo en sjanse til

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...