Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

De kopierer alt fra oss. Tipper de lager leiligheter på Whl.

 

De får pengene fra blant annet salg av spillere, bra sponsor, lave lønninger, høye billettinntekter.

 

De har nok ikke kopiert alt, pokal skapet vårt kommer de aldri til å kopiere. Kanskje selve skapet, men ikke pokalene :)

Link to comment
Share on other sites

De kopierer alt fra oss. Tipper de lager leiligheter på Whl.

 

De får pengene fra blant annet salg av spillere, bra sponsor, lave lønninger, høye billettinntekter.

 

De har nok ikke kopiert alt, pokal skapet vårt kommer de aldri til å kopiere. Kanskje selve skapet, men ikke pokalene :)

Hehe :P

 

Det er en ting de aldri klarer :lol:

Link to comment
Share on other sites

De kopierer alt fra oss. Tipper de lager leiligheter på Whl.

 

De får pengene fra blant annet salg av spillere, bra sponsor, lave lønninger, høye billettinntekter.

 

De har nok ikke kopiert alt, pokal skapet vårt kommer de aldri til å kopiere. Kanskje selve skapet, men ikke pokalene :)

 

 

Hope they remember to instal a tiny cupboard to keep their silverware in.

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Duff avgjør for Newcastle B) og tottenham reiser hjem til London uten poeng. Det er sånn det skal være :!:

 

ahh, lyspunktet på en kjedelig kveld! Tottenham skuffer ikke! :D :D B) At avgjørelsen falt på overtid gjorde det enda bedre...

 

Så enig så enig! Reddet julefreden!

 

Til tross for bytte av manager, så ligger Spudz fremdeles et godt stykke nede på tabellen. :P

Link to comment
Share on other sites

Årets julegave til spurvene.

 

 

Negotiations between the two clubs are understood to have started, with West Ham keen to recoup almost double the £7.5million they paid for Bellamy 18 months ago.

 

 

Går kanskje fra en spissrekke bestående av Berbatov, Keane, Defoe og Bent, til Pavlyuchenko, Fraizer Campbell, Bent og Bellamy på 12 måneder. God deal det.

Link to comment
Share on other sites

Årets julegave til spurvene.

 

 

Negotiations between the two clubs are understood to have started, with West Ham keen to recoup almost double the £7.5million they paid for Bellamy 18 months ago.

 

 

Går kanskje fra en spissrekke bestående av Berbatov, Keane, Defoe og Bent, til Pavlyuchenko, Fraizer Campbell, Bent og Bellamy på 12 måneder. God deal det.

Kanskje ikke så rart de ligger langt nede på tabellen.. De spissene der kommer ikke til å skaffe spurvene mange trofeer ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Årets julegave til spurvene.

 

 

Negotiations between the two clubs are understood to have started, with West Ham keen to recoup almost double the £7.5million they paid for Bellamy 18 months ago.

 

 

Går kanskje fra en spissrekke bestående av Berbatov, Keane, Defoe og Bent, til Pavlyuchenko, Fraizer Campbell, Bent og Bellamy på 12 måneder. God deal det.

Kanskje ikke så rart de ligger langt nede på tabellen.. De spissene der kommer ikke til å skaffe spurvene mange trofeer ;) ;)

Egentlig er jeg imponert av Bellamy, syntes han forsterker alle lag han er med på. Gir alt og får det til.

Link to comment
Share on other sites

Når vi selv driter oss ut, så får lete litt etter andre lyspunkt. 0-0 hjemme mot Fulham er mer ennbra nok for meg.

 

Ellers ser jeg ingen grunn til å henge ut Bellamy. Er en som scorer mål og alltid gir alt. Styrker helt klart Spudz, selv om det ikke er en spiller dersom man ønsker å bygge et storlag.

Link to comment
Share on other sites

Dette er så vondt. I 20 år har jeg opplevd kun møkk og nedturer med denne klubben med få unntak.

Satan jeg er lei

 

Kvalitetsinnlegg fra TV-forumet :) Samme "K-Man" skriver dette:

 

Vi rykker ned fordi

faen vi taper mot ligaens dårligste lag.

Dette er KRISE!! Fy faen!!

 

Og dette:

 

2-0??

haha

Harry my fucking ass

nå skal jeg druknes i øl og bacalao

faen jeg er forbanna

 

Og helt til slutt:

 

hehe

hadet bra folkens

nå skal jeg på julebord. drekka meg kanon å prøve å unngå å bli sett av arsenal og liverpool fans

 

For å ikke være for slem med gutten så lot jeg være å ta med flere innlegg av ham. Kanskje like greit :P Tenk at han bare er EN av mange...

Link to comment
Share on other sites

Om jeg ikke husker feil, så har Spudz nå tatt et poeng på de fire siste kampene. Dermed ser det ut til at den berømte managereffekten er over. Med andre ord så begynner tabellen å sette seg. :)

 

I følge rapportene skapte de null og niks, samtidig som det ble nok et rødt kort. Hva nå Harry?

Link to comment
Share on other sites

p200812160858-57914.jpg

 

Flere bilder http://www.dinlondonguide.no/art.asp?id=1237

 

Hvem sin stadion ligner disse tegningene av tottenes nye hjemmebane på?

I tillegg skal de ha leiligheter, museum og flere butikker der, i tillegg til en kapasitet på 55-60000........

Er allerede lagt et innlegg om den stadioen av awb på denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

p200812160858-57914.jpg

 

Flere bilder http://www.dinlondonguide.no/art.asp?id=1237

 

Hvem sin stadion ligner disse tegningene av tottenes nye hjemmebane på?

I tillegg skal de ha leiligheter, museum og flere butikker der, i tillegg til en kapasitet på 55-60000........

Er allerede lagt et innlegg om den stadioen av awb på denne tråden.

 

ja, hva så... Det gjør da vel ikke noe om det kommer frem igjen? Og det er ikke alle som gidder å lese gjennom hele tråden før mann skriver ett innleg.

Link to comment
Share on other sites

p200812160858-57914.jpg

 

Flere bilder http://www.dinlondonguide.no/art.asp?id=1237

 

Hvem sin stadion ligner disse tegningene av tottenes nye hjemmebane på?

I tillegg skal de ha leiligheter, museum og flere butikker der, i tillegg til en kapasitet på 55-60000........

Er allerede lagt et innlegg om den stadioen av awb på denne tråden.

 

ja, hva så... Det gjør da vel ikke noe om det kommer frem igjen? Og det er ikke alle som gidder å lese gjennom hele tråden før mann skriver ett innleg.

Jeg sa bare ifra ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...