Jump to content

Let's all laugh at Tottenham


Guest Jon-Halvor

Recommended Posts

Ramos er nå ute og sammenligner vår seier over Milan med deres seier over Chelsea i CC-finalen. Artig fyr han Ramos. :)

 

http://www.football365.co.za/story/0,22162...3248793,00.html

 

Artig skrue denne Ramos! Dette står i stil med gamle gode Jolebukken når han sammenlignet seg med Arsene Wenger.

 

Ellers må vi være såpass ydmyke når Ramos kommer med følgende: We're as good as Gunners. Vil heller si at Spudz er bedre enn oss. Som nevnt tidligere burde de ha vunnet alle tre kampene de har spilt mot oss. Egentlig bare litt flaks fra vår side! :P

Link to comment
Share on other sites

Nok et vendepunkt, eller? :P

 

Det kan du skrive opp! :P

 

Selvsagt var gjengen optimister ved pause. Dette måtte de jo bare vinne. Kunne ikke gå galt i dag.. :) Kjent melodi fra den kanten.

 

Hvem blir sendt på slaktehuset i kveld? :P

 

Ble en fin midtuke dette!! :P

Link to comment
Share on other sites

Nok et vendepunkt, eller? :P

 

Det kan du skrive opp! :P

 

Selvsagt var gjengen optimister ved pause. Dette måtte de jo bare vinne. Kunne ikke gå galt i dag.. :) Kjent melodi fra den kanten.

 

Hvem blir sendt på slaktehuset i kveld? :P

 

Ble en fin midtuke dette!! :P

 

Merkelig nok blir man nesten like glad for et Spurs tap som for en enkel borteseier i Italia. Nå skal jeg kose meg med TV en liten stund :P

Link to comment
Share on other sites

Så fort kan det snu i fotball. Ikke lenge siden Tottenham var verdens beste lag og vant alle cupper som var å vinne så tidlig på våren. Men hva skjer nå? Arsenal var ikke ferdig for sesongen likevel, og Tottenham taper på hjemmebane!

 

Så fort kan det snu i fotball. Ikke lenge siden Tottenham var verdens beste lag og vant alle cupper som var å vinne så tidlig på våren. Men hva skjer nå? Arsenal var ikke ferdig for sesongen likevel, og Tottenham taper på hjemmebane!

 

Edith: Her repeterer man seg selv ser jeg.. Men det får stå. I en slik latterlig tråd bør det gå bra.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå driter jeg langt oppi St. Totteringsday, så lenge vi faen ikke klarer å slå et møkkalag kalt Wigan Pathetic, og samtidig ødelegge tittel-sjansene våre.

 

Selv om jeg er enig i at det er viktigere å vinne kamper enn det faktumet at dagen har kommet, så er du så forferdelig negativ at du burde skamme deg. Snakk om supporter..

Link to comment
Share on other sites

Et fint plaster på såret. Denne dagen må markeres uansett.

 

Slettes ikke dårlig at dagen kom så tidlig med tanke på hvordan ekspertene tippet oss nord og ned. Ja de hevdet til og med at Spudz ville sette oss i skyggen. :)

 

Ellers ser jeg at en Bent scoret for Spudz. Er dette en ny spiller som jeg ikke har fått med?

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå driter jeg langt oppi St. Totteringsday, så lenge vi faen ikke klarer å slå et møkkalag kalt Wigan Pathetic, og samtidig ødelegge tittel-sjansene våre.

 

Her snakker vi medgangssupporter!! Du er en skam for oss Arsenal supportere.. slenger med leppa med en gang vi har bitte litt motgang! Vi leder serien og er i kvartfinalen i Champions League. Hva faen forventer du egentlig? At vi skulle ledet serien med 10 poeng!? :huh:

 

Skjønner virkelig ikke at du presterer å si disse ordene, ''slå et møkkalag kalt Wigan Pathetic, og samtidig ødelegge tittel-sjansene våre'' .

Merkelig å høre at vi har mulighet på tittelen når vi ligger på toppen av tabellen.. :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

Akkurat nå driter jeg langt oppi St. Totteringsday, så lenge vi faen ikke klarer å slå et møkkalag kalt Wigan Pathetic, og samtidig ødelegge tittel-sjansene våre.

 

Her snakker vi medgangssupporter!! Du er en skam for oss Arsenal supportere.. slenger med leppa med en gang vi har bitte litt motgang! Vi leder serien og er i kvartfinalen i Champions League. Hva faen forventer du egentlig? At vi skulle ledet serien med 10 poeng!? :huh:

 

Skjønner virkelig ikke at du presterer å si disse ordene, ''slå et møkkalag kalt Wigan Pathetic, og samtidig ødelegge tittel-sjansene våre'' .

Merkelig å høre at vi har mulighet på tittelen når vi ligger på toppen av tabellen.. :) :blink:

Jeg er ikke medgangssuporter nei, bare jævlig forbanna på at vi ikke klarer å slå lag som ligger på nedre halvdel av tabellen, når vi trenger sårt alle 3 poengene.

 

Og bare så du vet det: Ødelegge betyr nødvendigvis ikke utslette, noe som du tydeligvis tror i innlegget ditt. Jeg sier ikke at vi ikke har en sjanse på ligagullet nå, jeg sa at vi har ødelagt litt for oss selv, når vi ikke slår møkkalag.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...